Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
radu80 invata sa citesti si sa cauti la Agila, acolo ai fi gasit totul.
  • radu80

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze pentru greseala nu am observat , mersi , si apropo sunt la prima mea masina si nu cred ca le stim pe toate , banuiesc ca acesta este rolul forumului Confused mersi.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra YDTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
fratilor, mi se abureau groaznic geamurile si mirosea a antigel asa ca am incercat sa schimb garniturile de la calariferul din habitaclu, insa m-am chinuit mult si tot nu am reusit sa desfac suruburile ce-l tin. Unu l-am scos dar celalat nu a vrut sa iasa. Trebuie sa stai inghesuit rau. M-am lasat invins si am pus un praf pentru lipirea gaurilor de la radiator si parca nu mai miroase asa tare a antigel. Acum astept sa vad daca se mai abureste.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nu ai rezorvat problema daca ai pus acel praf din contra e posibil sa fi facut mai mult rau... sfatul meu este sa incerci sa schimbi totusi o-ringurile de la calorifer si chiar daca este inghesuit si complicat eu zic ca vei reusi. cat despre suruburi la care te referi? ca acolo sunt doar cleme de aluminiu mai tari si atat. Daca te referi la suruburile din compartimentul motor atunci pentru alea iti trebuie neaparat sacht daca ai motor de 2l diesel sau daca ai de 1.7 s-ar putea sa reusesti si pe sus fara sacht. Spor la reparat si apoi poti sa schimbi si filtrul de polen Wink
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra YDTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pana in prezent masina merge foarte bine, fara probleme, cu toate ca am vazut pe forum opinii ca praful poate infunda radiatorul, dar e ok. Oricum am cumparat o-ringurile si intr-o zi cu soare am sa iau un prieten apoi sa ma apuc sa le schimb. Apropo motorul e 20 ydth. multumesc pentru sfat.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Oameni buni ajutati-ma si pe mine va rog.

Mi se aburesc toate geamurile la Vectra C Dubluclimatronic.
Mai mult dac adau drumul la aer nu raceste in interior iar fluxul de aer este redus ca si cum ar trage din interior aerul si nu de afara.

Daca apas butonul de recirculare atunci intra aer din belsug.
Ce pot sa fac in acest caz?
Cum sa remediez problema?
Va multumesc.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil sa fie stricata clapeta sau mai rau conectat motorul clapetei pe invers(daca a umblat cineva la el si nu la pus bine).
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poti psune unde gasec eu clapeta aia sau motorasul ala?
Am o Vectra C 2003 dubluclimatronic.
Multumesc
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Scurgerea de la AC stie cineva unde este situata la Vectra C?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
in compartimentul motor chiar pe peretele comun cu habitaclul in partea de jos. daca te bagi sub masina o sa vezi pe centru o mica teava de plastic. cauta pe la tutorialul de schimbare o-ringuri calorifer ca este o poza in care se vede si scurgerea
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
mikyboy a scris:in compartimentul motor chiar pe peretele comun cu habitaclul in partea de jos. daca te bagi sub masina o sa vezi pe centru o mica teava de plastic. cauta pe la tutorialul de schimbare o-ringuri calorifer ca este o poza in care se vede si scurgerea


Multumesc pentru raspuns.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Clapeta de recirculare am verificat-o si functioneaza.
Aerul care patrunde in habitaclu mi se pare insuficient.
Am verificat filtrul de polen si sincer nu prea arata a filtru de polen. De fapt am mai verificat odata si se pare ca are carbon activ. Din cauza asta m-am pacalit cu el.
Aerul nu se raceste foarte putin dupa 20 de min de mers cu masina.
In continuare se abureste interioarul cand ploua.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cand ploua se mai intampla sa se abureasca putin. daca ii dai atunci drumul si la clima chiar daca pui pe caldura (zona rosie) ar trebui sa ti se dezabureasca...
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din contra, am dat drumul la aer la maxim si am distribuit aerul doar pe partea de sus a bordului si tot nu vedeam nimic in fata cand a plouat ultima oara.
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa z10xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
SAL, AM AVUT SI EU O PROBLEMA SIMILARA ADIK MI SE ABUREAU TOATE GEAMURILE PE INTERIOR SI FIIND IARNA IMI SI INGHETAU CHIAR FRUMOS TARE Smile) SOLUTIA A FOST SIMPLA AM SCHIMBAT FILTRUL DE POLEN SOLUTIE INDICATA DE CATRE UN MECANIC CARE A INCEPUT SA RADA DE MINE CAND IAM ZIS SI CE CREDEAM EU CA ESTE.
cU STIMA,
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri am schimbat filtrul de polen la Vectra C dar am observat ca se abureste interiorul iar.
Unde ar mai trebui sa verific?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Din contra, am dat drumul la aer la maxim si am distribuit aerul doar pe partea de sus a bordului si tot nu vedeam nimic in fata cand a plouat ultima oara.

daca citeai cu atentie ai fi vazut ca am scris sa dai drumul la clima... cat despre aburirea in continuare s-ar putea ai blocata clapeta de recirculare pe inchis...
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca dau drumul la clima intradevar nu se mai aburesc geamurile.
Dar clapeta nu este blocata. Am verificat asta.
Eu as fi vrut sa nu folosesc clima cand ploua.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica sa nu ai infundata scurgerea condens.Ca se strange apa acolo si se face umezeala in masina si apoi se aburesc geamurile.
Nu ar strica o igienizare a tubulaturii de aer.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,919
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu "am gasit" urmatoarea solutie.
Masina este Vectra B Sedan cu modul climatronic. Eu merg cu familia in peste 95% din traseele facute cu masina. Deci un minim 3 persoane. In aceasta perioada(fiind iarna-Decembrie), diferenta de temperatura pe anumite portiuni din traseul parcurs fiind destul de mari. In plus de asta in masina se urca(desi stiti cum este cu zapada) cu incaltarile care au zapada pe ele(desi se mai scutura). Geamurile in prima faza se aburesc si la mine, dar dau drumul la climatronic(nu pe pozitia AC) si directionez aerul dupa cum urmeaza:
-temperatura setata pe climatronic de 25-26-27*C(niciodata pe HI)
-turatie setata la climatronic de 4-5-6
-directionare aer pe climatronic la picioare si parbriz. In acest caz aerul "are traseu" pe tubulaturile de la picioare atat fata cat si spate, pe aeratoare parbriz si cele mici din lateral care duc "spre oglinzi retrovizoare laterale"(mai concret spre geamurile laterale fata-coltul oglinzilor), dar si spre aeratoarele laterale.
-directionare aer la aeratoarele laterale spre geamurile laterale(ambele aeratoare stanga/dreapta).

La mine a functionat de fiecare data, mai putin si acum sincer cand masina este "plina", 5 persoane. Atunci face putin mai greu fata si trebuie sa recunosc ca in aceasta situatie geamurile usilor din spate si cele mici laterale se "usuca" mai greu.


Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata