Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
florinike a scris:
in rest, daca ingrijesti turbina, nu dai in ea cand e rece, o lasi sa se raceasca dupa ce ai ajuns acasa si ii pui un ulei bun in motor poate tine destul de mult.


Se zice : daca traiesti putin s-ar putea sa te tina toata viata masina aia Laughing
Una peste alta eu am 33.000 de km cu turbo si n-are nici pe draq . Ca orice lucru , e fiabil daca nu-ti bati joc de el . Sau ca sa-l citez pe Maiandrei problema la fiabilitatea motorului turbo nu poate decat ocupantul locului dintre scaun si volan . In rest el e un motor bun Laughing
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e vorba doar de 30k km .
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Masina mea are remap facut in 2007. Acum suntem in 2008 si masina trage la fel de bine ca atunci. Si singurul defect la ea in 6 luni de zile a fost un nenorocit de furton care s-a dus din cauza vechimii, era copt.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Slick,stiu ca postul e destul de vechi dar vreau sa iti spun ca la faza cu am facut un 330Ci probabil nu i-a dat ala.Nu ridic aici in slavi BMW-ul,nu am asa ceva si sunt membru mandru al Club Opel.Degeaba ai tu 285-300 de cai pe tractiune fata si cabrio.Nu conteaza deloc puterea daca nu o pune bine pe sosea.Si crede-ma,desi are pare-mi-se doar 258 de cai BMW-ul nou si coupe e din alta liga fata de Bertone.Si ca sa-ti demonstrez cat inseamna sasiul si tractiunea gandeste-te ca sunt 911 Coupe de 320 de cai vs Bertonele tau.Masinile sunt din clase diferite dar au aproximativ aceeasi putere.Si crede-ma ca pierzi in toate treptele si la toate vitezele.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si ca sa fiu iar offtopic si sa-mi iau urecheala rau de tot de la moderatori consumuri date de unii pe aici la bertonele 2.0 turbo de 10 in oras mi se par fantezii.Poate numai sa-ti cada turbina in 5000 de km din cauza subturarii.Totusi pt masina asta 2.0 turbo e de departe motorul ideal.2,2l sau 1,8 l stralucesc doar prin fiabilitate(nu zic ca nu sunt rapide) dar idealul e 2.0 turbo.
Iar offtopic(sorry moderatori) pt slick BMW-ul 330Ci derivat din berlina E90 are 272 de cai nu 258 cum am zis eu.Eu am mers cu unul si e masina.Nu subestimez turbo dar nici tu nu subestima motoarele de cilindree mare aspirate.Iar cifre de astea 275-300 de cai fara dinamometru sunt povesti.Sa nu-mi sari in cap dar trebuie sa fim un pic realisti
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@daniele vino azi la intalnire opel(ora 15 puskin) si lasa offtopicul opel vs. bmw Laughing
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sorry 34KLA nu am vazut mesajul ca veneam.Poate aveati sa-mi dati si mie un sticker cu ClubOpel.O sa incerc sa-ti dau mesaj pe privat dar nu stiu daca acum pot fiind membru bebe.Cat despre offtopic mi-am cerut scuze deja.Eu am 1.6 16V asa ca daca cumva slick vrei sa-mi sari in cap nu te obosi:).Un an mai bun si mai frumos pentru toata lumea
  • ancutza1010

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Slick a scris:
Mircea KDT a scris:
ma faci sa rad!
BMW 330CI nou are 258CP, tractiune spate. ori nu s-a pus ala la mintea ta ori era vreun 316 cu 122CP.
Bertone este o masina frumoasa dar cu performante slabute, daca e sa o comparam modele omoloage de la BMW sau Audi......
Opel nu face masini de viteza si nu exceleaza la capitolul asta asa ca sa pastram proportiile. un motor de 2.2l din care s-au scos 147CP nu e mare smecherie cu el. motorul turbo de 2.0l, din care s-au scos 200CP, e un motor mai nou si asta sta pe acceeasi treapta cu Golf GTI care are si el tot 200CP.
sa lasam totusi BMW in pace ca sunt din alta divizie, mai ales 330CI.
bafta si atentie la drum!


Nenumarate BMW si vechi si noi au fost intrecute de un "amarat de opel". Dupa cum zicea si costin a mea are intre 285 si 300 cai turbo.
Nu stau sa contrazic pe toti... Cine nu ma crede e invitat sa vina sa testam. O masina turbo nu se compara cu o masina aspirata.. Pur si simplu l-am mucificat.
Asta ma si asteptam de la populatia care nu a avut contact cu ambele masini. Toti zic.. domne BMW-u e BMW... BMW-ul e un MARE FAS la motorizari. S-au tinut batosi sa scoata masini aspirate. Da, ca si aspirate sunt bune insa pune-le langa un turbo si ai sa observi cum marele BMW ramane in urma lejer.. fie el si 330. Nu neg ca de pe loc pana la 100 cel mai probabil ma intrece (tractiune spate) insa peste nu are nici cea mai mica sansa...
Ma faci tu sa rad... Am masina asta de aproape 1 an si ca si in cazul tau am vazut multe fete mirate de conducatori de BMW si Merc si altele cand au fost intrecuti de "un amarat de opel".

da frumoasa masina...ai investit ceva in ea...dar sincer nici eu nu prea tind sa cred ca acel 330 se forta cu tine.am opel dar am avut ocazia sa detin si bmw si din ce am mers cu el un e36 din 94 2.0 benzina +modificari undeva la 204 cai (bertone turbo nu statea langa mine pe 402 metri iar la viteza maxima dadeam bordul peste cap 250+) din acest motiv nu cred ca tu cu absolut toate modificarile sa scoti performante mult mai bune decat un 330.da te ajuta ca ai turbo mult (cuplu sporit) dar 330 are 6 cilindri + 3000 cmc (un cuplu daca nu mai mare atunci macar egal cu ce ai tu), putere 285-300 de cai mai exact cat ai?oricum te cred ca merge super masina si bafta in continuare daca mai vrei ceva in plus de la ea...Very Happy.apropo un pret aproximativ pt toata investitia ta in putere poti sa imi dai, as dori sa fac un calcul.merci mult...si sper sa nu te superi :d
Skip ads

  • dzomba

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut!
nu stiu daca a mai fost acest subiect dar am nevoie de cateva indrumari
vreau sa imi cumpar un opel astra bertone 2.0 turbo si as vrea sa stiu cam la ce sa fiu atent cand o cumpar
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pai din moment ce ai postat aici inseamna ca o iei noua, deci nu trebuie sa te uiti la nimic. Desi nu stiam ca se mai fabrica astra coupe. Laughing
S'a mai scris pe forum la ce sa te uiti cand cumperi o masina SH. In primul rand nu te uiti la masina cu gura deschisa ci te uiti la vanzator: daca e bisnitar sau cocalar mergi mai departe. Wink Cand dai totusi de un OM care isi vinde masina te uiti sa nu fi fost vreo dauna totala. Apoi te uiti la motor, verifici chitante/acte care pot dovedi nr. real de km, faci un testdrive si apoi te numeri de bani. Laughing
Bafta!
  • dzomba

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
elegance a scris:Pai din moment ce ai postat aici inseamna ca o iei noua, deci nu trebuie sa te uiti la nimic. Desi nu stiam ca se mai fabrica astra coupe. Laughing
S'a mai scris pe forum la ce sa te uiti cand cumperi o masina SH. In primul rand nu te uiti la masina cu gura deschisa ci te uiti la vanzator: daca e bisnitar sau cocalar mergi mai departe. Wink Cand dai totusi de un OM care isi vinde masina te uiti sa nu fi fost vreo dauna totala. Apoi te uiti la motor, verifici chitante/acte care pot dovedi nr. real de km, faci un testdrive si apoi te numeri de bani.
Bafta!


da cred k am gresit locul unde sa postez...
stiu k nu se mai fabrica Laughing
vreau sa o cumpar din germania ca la noi sunt niste preturi de iti dai in cap cu ceva...si de aia vroiam sa stiu exact la ce sa ma uit...ma gandesc ca au si ele bubele lor
poate un moderator sa mute sau sa stearga aceasta discutie
ms
  • Bogdanna

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Hai ca il ajut eu pe Sabothor:
Z16XE - motor de 1.6, pus pe cabriolete predominant, un motor lejer, 100 de cai, fara pretentii de spotiv indiferent de caroserie, nu scoate nici viteza buna (desi ajunge la 200) nici consum bun (scoate cam 1.8 sau peste daca e alergat - caroserie grea)
Z18XE - motorul cel mai bun din toate punctele de vedere. are putere suficienta (125 de cai), consum acceptabil spre bun, cutia este schimbata fata de G si se duce peste 200, consum bun comparabil cu puterea. din punctul meu de vedere, daca vrei DOAR caroseria de bertone, il recomand.
Z20LET - monstrul. consum si putere in aceasi configuratie. stock 192 de cai, cu chip si diferite kkturi ajungi la 240-250 de cai. de fugit la 250 de cai cam cat am eu fuge grav, am maturat un 645 pe autostrada, un 350Z in oras si alte cate si mai cate BMW-uri si Golf - uri (eroii soselelor). consumul mediu acum in bord este de 13 mers 1700 de km din care cam 500 in afara (mediu 10). in forja ia undeva la 16-17-18, mers normal in bucuresti 13.5-14, in weekend poate sa ajunga si la 12 daca e liber.afara scoate si 8 la 110, 10.5 la 140 11 la 160. de asemenea este cel mai nefiabil motor dintre toate, fiind turbo sunt mult mai multe piese, senzori etc. cele alergate sunt toate muci si din cele care sunt la noi, daca mai sunt jumatate care sa traga de caii pe care ii au. in rest, daca ingrijesti turbina, nu dai in ea cand e rece, o lasi sa se raceasca dupa ce ai ajuns acasa si ii pui un ulei bun in motor poate tine destul de mult.
Z22SE - este un "fas" sa zicem. capacitate foarte mare, consuma apropriat de turbo, putere ioc (147 de cai fata de 125 ai 1.8 ). la o liniuta fata de 1.8 daca reuseste distantarea la o masina. in rest, este poate cel mai fiabil, pretabil la drumuri lungi. fara debitmetru, distributie pe lant, cuplu destul de bun, consum bun la viteze rezonabile.
Y22DTH - pacaliciul. personal nu am inteles de ce au pus un diesel pe bertone dar fie. are 125 de cai la fel ca 1.8, trage acceptabil pentru un diesel, neaparat remap daca vrei sa il iei. consumul este comparativ poate cu 1.6 ( in oras peste 10, in afara sub 8, poate si 6 la mers incet). se gaseste destul de greu si la fel ca orice diesel, este destul de fiabil.
Ce alegi este treaba ta, tu stii ce anume vrei de la masina sau unde vrei sa te duci cu ea. Orice motor de aici are bubele lui,insa intretinut orice motor poate fi foarte ok (ex meu care de 6 luni nu am bagat decat ulei si benzina in Z20LET).
Bafta in alegerea facuta si daca te mai pot ajuta cu ceva posteaza aici Wink


Felicitari , foarte buna descrierea ! Cu mici adaosuri Wink ex: x18xe care este si el un motor destul de bunicel ...
Skip ads

  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Z22SE
Consum Bucuresti 10%-maxim 11%.Pe aglomeratie mare 12-13-14.
Afara 7,5-8% alergata.

Si y22dtr am pe zafira A.Alergata in bucuresti are 8.5.De unde consumurile astea? Si dupa parerea mea cel mai bun motor diesel de la OPEL.
  • Claudiu S>C>P

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
SALUT.
As vrea sa imi iau un opel astra bertone 2.0t 200Cp din 2001 ,mar interesa consumul si cat de fiabile sunt .MULTUMESC
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR