Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • fflorin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns...asa am facut si eu...numai ca, pentru a baga boltul in ax trebuie sa fie intr-o pozitie in care apoi nu ma mai lasa sa dau cheia inapoi.
Mai incerc deseara...un telefon pe PM, se poate?
Skip ads

  • Dan Mihalache

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
editat nr telefon
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Acum 2 zile contactul nu a vrut sa se mai roteasca.
Aplic, de atunci, sugestia de pe primul post, ridic clema, apas pe butuc si invart. totul este ok.
VIn si va intreb, daca elimin clema, ce risc? consider ca totul ar trebui sa mearga bine.
Multumesc.
  • fflorin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dan Mihalache..multumesc pentru sustinere....am rezolvat.....si anume, rotind inapoi cand boltul este apasat in ax velturile blocau rasucirea butucului, boltul intrand doar pe jumatate in fagasul lui..solutie : in timp ce se tine rasucit-blocat, se bate/vibreaza usor cu manerul unei surubelnite mici, astfel incat la un moment dat scapa in locasul lui - velturile permit rotirea butucului .
Multumiri si lui Bampi, cu precizarea ca la vectra B2/2001 pentru a scoate butucul din locasul lui, se rasuceste cheia pana in dreptul taieturii din butuc si apoi urmeaza apasarea cu surubelnita in partea superioara pe stiftul de deblocare - in acest caz stiftul nu este amplasat in partea superioara ci cu 90 de grade inapoi fata de pozitia aratata in poza initiala, este o ''gaurica mica'' in care se baga o sarma otelita.

Numai bine - efortul a meritat.

Georgea...nu e bine sa indepartezi lamela, urmeaza tutorialul cu rabdare , curata bine si nu forta....vei reusi sigur.
Skip ads

  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Ce risc daca indepartez lamela?
Dar ce risc daca o tot pornesc asa?
  • Dan Mihalache

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Scrie mai sus de ce nu e bine sa o scoti da banuiesc ca astia nu au pus-o ca aveau un stoc de lamele si nu vroiau sa le arunce.
Risti sa te vada un militian ca surubaresti la contact si nu e bine sa te pui cu Garcea!
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Deja am prins skill in ceea ce priveste pornirea masinii cu metoda descrisa mai sus. Nu-mi ia mai mult de 5 sec Smile.
Oricum la mine, problema vine de la lamela, nicidecum de la boltul descris in primul post.
Pana cand o sa gasesc un coleg forumist care sa accepte berile mele... o pornesc asa.
Multumesc.
  • tigy

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare
si eu am patit asa si a trebuit sa imi inlocuiesc contactul.....reuseam sa o pornesc prin solutia descrisa de colegii forumisti, m-a costat la service opel 4oo piesa si 220 manopera
si asa m-am hotarat sa aduc piese opel de afara
unde am vazut 200 ron - contactul......
relatii pe privat
o zi buna tuturor
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pff azi mi s-a intamplat si mie ... ma suna prietena de la bucuresti ca nu i se invarte cheia in contact ...
am aruncat repede un ochi aici, sun un prieten si plec spre bucuresti sa rezolv problema. in 2 min am reusit sa ridic de lamela si sa o pornesc, (am folosit o agatatoare de metal de la un pix ca doar aia aveam la indemana). De mare ajutor acest tutorial fara de care ma costa o gramada de bani sa aduc masina din pipera in ploiesti. Maine ma apuc sa scot contactu si sa rezolv problema cu adevarat.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat. a fost mai greu de corectat uzura pentru ca locul este foarte stramt. pana la urma am reusit si acum merge bine. ca un sfat pentru cei care se apuca pregatiti o pila de ceasornicarie.
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Berile mele inca asteapta Smile, este cineva din bucuresti-pitesti-ploiesti care ar putea face treaba asta?
Thx
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca te referi la acea lamela pe care o tot ridici, atunci urmeaza tutorialul si problema se va rezolva. nici eu nu vedeam legatura cu boltul pana nu am desfacut tot butucul.
Skip ads

  • Dan Mihalache

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
georgea a scris:Salut,
Berile mele inca asteapta Smile, este cineva din bucuresti-pitesti-ploiesti care ar putea face treaba asta?
Thx


Ti-am lasat telefonul, daca vii intr-o dupamiaza in titan o rezovam.(adu si 1-2 pile fine)
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
tot de la soare am si eu probleme cu contactul
in plus mi-a crapat si materialul la volan in dreptul clacsonului sting-da asta-i alta poveste
am sa incerc si eu reparare ca era sa ramin la Costinesti
da saptamina viitoare ca mai am un drum de facut-f f important
eu ma gindeam
sa

pun ULEI DE MASINI DE CUSUT
cu siringa sa ung pe acolo
mertita incercat? sau tot trebuie desfacut contactul?
cu multumiri
lucian
  • Dan Mihalache

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
lucian a scris:
ULEI DE MASINI DE CUSUT
cu siringa sa ung pe acolo
mertita incercat? sau tot trebuie desfacut contactul?
cu multumiri
lucian


Problema este uzura facuta de bolt pe traseul lui nu ungerea.
Cand o sa-l desfaci o sa vezi ca e plin de vaselina.
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
undeva gresersc
eu am scos contactul
dar
nu pot sa despart butucul cu cheie de corpul lui
unde gresesc?
am apasat pe acel bolt din virf dar nu e ala
care este sig care tine ansamblul?
la mine apas pe boltul 2 dar
nu pot roti cheia st-dr-deloc
nu pot apasa nici pe boltul-limba 4 ca sa misca foarte putin si nu pot misca cheia


cu multumiri
lucian
  • iepure

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal am patito si eu dar cu sfaturile lui bampi am rezolvato (mersi)la un astra g si aceeasi problema o am si la vectra b si din cate am vazut e cam acelasi sfat dar nu reusesc sa ai dau de cam
un sfat ceva
  • phunkstar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, m-ai scutit de o cheltuiala de 1200lei Smile.

O bere din partea mea, oricand vrei cauta-ma pe ym. avramdeluxe
  • sorina_corsa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare...
am scos butucul si am demontat tot, inclusiv slefuit bolt s.a.m.d, dar in momentul in care montez la loc totul n-am facut nici o afacere. cand scot cheia din contact, butucul iese in afara si evident daca bag cheia nu se mai impinge inapoi pentru ca il blocheaza lamela ... acum lamela asta, are o piedica in corpul 1. daca trece de piedica aia cu totul nu mai poti impinge butucul in interior. intrebarea e... butucul tre sa iasa asa in afara? Question cu alte cuvinte... boltul tre sa permita butucului sa iasa atat de mult (in afara) in asa fel incat lamela sa treaca cu totul de piedica? odata trecuta de piedica nu se mai ridica singura tre ridicata cum ati explicat la inceput... ca sa treaca de piedica aia si sa pot impinge butucul. ar trebui sa aibe un arc acolo? sau cum functioneaza? Rolling Eyes
asta mi-a dat mie dureri de cap azi... Wink
multumesc anticipat ptr raspuns, si evident multumim bampi ptr tutorial!
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca am patit-o si eu.
Abia acum am descoperit tutorialul si de abia astept sa ma apuc de treaba.
Multumesc mult Bampi pentru tutorial.
Dupa ce "operez" cu succes, am sa beau 5 beri in cinstea ta Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR