Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • kartum

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc Bampi pentru sugestie, a mers cu ridicarea usoara a lamelei. Am apelat la o cunostinta care a lucrat la service Opel si a desfacut el butucul si i-a pilit verturile, adaugat vaselina si scos de tot lamela respectiva. Acum merge (cu incovenientul ca la revenirea cheiii in punctul mort raman fara electricitate). Deocamdata pendulez intre a comanda un butuc nou sau sa incerc din nou cu lamela poate ii dau de capat.

Tot respectul Bampi!
Skip ads

  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut Bampi. Am executat intocmai ce ai spus tu in tutorial dar acum am alta problema: merge cheia foarte bine atunci cand o bag si ii pun contactul, masina porneste fara probleme dar cand opresc si incerc sa ii scot cheia din contact nu se duce pana in punctul 0, trebuie sa fac cateva miscari de inainte inapoi si sa tin apasat catre contact ca sa se duca in punctul 0. Agata un pic la scoaterea cheii la punctul 0. Mentionez ca am rotunjit capul la bolt cu o bormasina si cu smirghel mai aspru si apoi cu smirghel de apa ca sa fie super fin si am finisat si pe butuc unde avea uzura , am adus cat de cat la nivel santul creat de bolt. masina e opel astra g 2003. daca mai ai alta solutie pentru asta sau sa iau un butuc topran sa ii schimb axul. Masina e de vreo 3 saptamani la sora mea ca e venita in tara si nu are cu ce sa se miste si cred ca nu e invatata cu contactele astea de pe aici caci pana acum nu am avut probleme cu el. Mai vroiam sa iti spun ca verturile nu sunt uzate, cand bag cheia sunt la acelasi nivel. Mersi mult pentru tutorial caci doar asa am reusit sa bag masina in garaj si multa sanatate.
  • mora641

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna!Maine ma duc cu ea la mecanic daca nu reusesc....Am un opel astra g si am ajuns la pasul doi postat de Bampi,la pasul cand trebuie sa scot contactul(ultima chestie de la pasul 2).Problema apare ca nu merge.In nici u fel.Am intales ca teoretic ar trebui sa sara imediat cand apesi "stiftul" de deblocare.Nimica.Am tinut apasat "stiftul" si bateam cu o surubelnita si un ciocan, tot nimica.Se simte cand pun cheia in pozitia aceea cum se duce in jos, ce cred eu este ca nu merge pana la capat, ca alta problema nu vad .Cred ca trebuie tot demontat si acolo nu ma bag o duc la mecanic....daca aveti ceva idei sa incerc dimineatza sunt binevenite Very Happy.

Aaaa...Cand am vazut ca "mariano"si-a luat contactul cu 70 de lei mi-au sarit ochii din cap....m-am dus la srot mia cerut 50 de euro pe unu(numa pe contactu de la masina)....asa ca am intrat pe un sait si am facut comanda la unul.Am dat 310lei+20 transportul pe el,da mi la facut in asa fel incat fosta cheie sa fie buna(iam dat codul de cheie)...am stat cateva zile dupa el....acuma oricum nu am ce face ca deja l-am cumparat SadSad
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bun cum se repara in cazul in care nu ai cheia de la contact ...?
Skip ads

  • farkas_jozsef

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Smile in cazul in care nu ai cheia inseamna ca nu e a ta masina, si vrei sa o furi Smile
  • marianrares

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu contactu dar la mine sa rupt tija se poate inlocuii?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ce fel de contact este? Cheia cum arata? Este lamela sau cu dinti? Te intreb deoarece iti pot da o rezolvare rapida facila so fiabila. Eventual te pot si ajuta.
  • serious sam

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Va salut ,dragi colegi forumisti.Fara aportul fiecaruia dintre voi multe probleme ale masinilor noastre ar fi ramas nerezolvate sau ne-ar fi costat bani grei sa le remediem.
Am ajuns si eu la problema contactului,si am reusit deblocarea lui conform tutorialului lui Bampi,caruia tin sa-i multumesc pentru ca ne-a impartasit cum se rezolva speta.
Rugaminte mea este daca ma puteti indruma catre cineva care sa rezolve[contra cost ,desigur] si partea a doua a problemei,adica partea cu desfacutul si reparatia butucului.Promit ca aduc si cea mai buna bere!
Skip ads

  • Ajajaj

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Fratilor nu va mai agitati atat ca va dau eu cea mai buna solutie pentru contact Nou si ca pastrati cheia voastra! Cumparati un contact(butuc) nou topran sau altceva le gasiti pe la piese auto si apoi cu acel butuc si cu cheia voastra mergeti la un lacatus bun care sa va puna cateii noului butuc dupa cheia voastra originala! Ieri am rezolvat eu! Am cheia originala si butuc nou!
  • yooman

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc Bampi pentru tutorial.
Aveam ceva probleme cu butucul, mai ales in zilele in care masina statea in soare: contactul nu era inca blocat, insa oricum era foarte dificil sa rotesc cheia.
Am demontat butucul si l-am reparat dupa metoda data de tine. In plus, la mine a trebuit sa pilesc un pic si cateii care nu se mai retrageau complet. Acum cheia se roteste foarte usor in butuc.
Respect!
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ajajaj a scris:Fratilor nu va mai agitati atat ca va dau eu cea mai buna solutie pentru contact Nou si ca pastrati cheia voastra! Cumparati un contact(butuc) nou topran sau altceva le gasiti pe la piese auto si apoi cu acel butuc si cu cheia voastra mergeti la un lacatus bun care sa va puna cateii noului butuc dupa cheia voastra originala! Ieri am rezolvat eu! Am cheia originala si butuc nou!


La fel am facut si eu am cumparat un butuc nou, vreo 50 ron, si am schimbat cateii de la cel vechi, fara nevoie de lacatus sau altceva, dureaza un minut, doar sa aveti un pic de atentie. Asezati butucele unul langa altul cu gaura unde intra boltul in sus si va folositi de unghii sau o penseta ca sa shimbatii cateii de pe cel vechi cu cateii omologi pozitiei lor de pe butucul nou, asa va tineti cheia originala cu cip. Spor.
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am avut si eu aceeasi problema cu blocatul contactului.L-am deblocat pina la urma dar tot agata si parca merge mai greoi.Am fost la un meserias si mi-a spus ca il poate repara dar trebuie scoasa definitiv acea limba sau pastila ( o piesa metalica patrata de aprox 1cm/1cm ).A zis ca daca o pastrez exista riscul sa se blocheze iar.Exista vreun risc daca renunt la acea limba? Cu ce ma afecteaza? El a zis ca trebuie putin impinsa cheia inainte sa o pornesc.
Operatiunea costa in jur de 80 Ron. Cum ma sfatuiti sa procedez?

Multumesc mult
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine avea inceput de sfarsit vara asta, dar am pus putin lichid de frana pe cheie si s-a rezolvat.

Ce am observat, ca sa nu mai ramana blocat, la oprirea motorului rotesti cheia mai vioi. La mine trebuie sa imping in cheie ca sa pun contactul, nu e normal?
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
coaca a scris:Salut,

Am avut si eu aceeasi problema cu blocatul contactului.L-am deblocat pina la urma dar tot agata si parca merge mai greoi.Am fost la un meserias si mi-a spus ca il poate repara dar trebuie scoasa definitiv acea limba sau pastila ( o piesa metalica patrata de aprox 1cm/1cm ).A zis ca daca o pastrez exista riscul sa se blocheze iar.Exista vreun risc daca renunt la acea limba? Cu ce ma afecteaza? El a zis ca trebuie putin impinsa cheia inainte sa o pornesc.
Operatiunea costa in jur de 80 Ron. Cum ma sfatuiti sa procedez?

Multumesc mult


Eu va sfatuiesc sa schimbati butucul cheii si sa inlocuiti 'cateii', asa cum am scris mai sus. Oricum trebuie sa demontati butucul de pe masina, iesiti mai ieftin si cu piesa noua. Numai bine
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles.Dar e vreo problema daca renunt la limba aia ( piesa de 1cm/1cm)?
Singura problema ar fi cand pui contactul trebuie sa apesi pe cheie.
Ma sfatuiti sa renunt la limba sau nu? Smile
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Deci nu e normal sa impingi in cheie?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Este normal sa impingi cheia si apoi sa rasucesti contactul, chiar ii face bine, reducand uzura axului si a stiftului in canelura sa. Cine a demontat un astfel de contact, intelege mai bine de ce....
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La mine daca nu imping nu pot sa pun contactul.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu l-am reparat pe al meu acum 2 ani cred, dar cu simt de raspundere. merge grozav si acum si nu am cumparat nimic nou. deci se poate!
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma pot sa renunt la limba din contact sau nu?
Daca renunt la ea, care ar fi inconvenientul?

Merci
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR