Ai uitat parola?


  • vally_serban

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu stiu ce sa mai fac la un Omega B, motor X20 se, 88 kw.
Imi consuma de inebunesc....13 afara si spre 20 in oras.
Am sa-i schimb azi bujiile si o sa-i curat EGR-ul sa vad cum se comporta.
Urmeaza sa schimb sonda Lambda, eventual debitmetrul de aer si dk nici atunci nu merge bine....fac si curatare injectoare.
Sa mai fac si altceva?
ms de ajutorul forumului.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu are rost se schimbi piese si sa dai bani aiurea, mai bine le vrerifici intai.

Adica lambda si debitmetrul.
  • Rhadhoo27

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Stiu ca sunt pe un forum OPEL, dar eu am o problema cu un ALFA ROMEO 145 din 1995. Am luat-o la 155.000 de km cu 1000 de dolari. Am zis ca am facut afacere. Am mers 1500 de km cu ea, era ok, dar am inceput sa gasesc problemele.

1. Consuma 18 % - adica 150 km = 100 de lei Smile Nu prea e combinatie, dar am zis "aia e"... prima masina, o tin si eu pana fac rost de bani. Intr-o zi s-a oprit... aveam probleme cu relantiul sarea cand la 1500 cand la 800... apoi a murit. Si imi arata "CODE" si o cheie galbena. Si nu mai porneste deloc.

Puteti sa-mi recomandati niste lucruri? Ce sa fac cu ea? De la AutoItalia mi-au zis ca s-ar putea sa fie sonda lambda. Au apasat ei pe un buton si a mers inca vreo 20 de km, apoi iar a murit. Si scoate si fum negru.

Daca si voi ziceti ca e Sonda Lambda de vina, de unde as putea sa cumpar una calumea si cat ar costa? Am auzit ceva de BOSCH...

Merci mult. Bafta tuturor Smile
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cauta forum alfa si vezi cine te poate ajuta cu o diagnoza.
dupa diagnoza afli mai multe.nu are rost sa dai bani pe piese fara sa fii sigur.
o sonda lambda e cam 400 ron( se pune originala sau marca buna)
  • Rhadhoo27

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Merci. Am gasit deja BERA la 400 de lei. O s-o pun pe aia si cred ca va fi totul ok.
  • cosmyk70

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am un Vectra din 2006,motorina, motor Z19DTI.
Imi poate spune cineva daca din cauza sondei lambda pot avea intreruperi in mers?
Am aceasta problema cu precadere in treapta a doua de viteza, la o turatie de circa 2200 - 2300 rotatii pe minut.
Uneori simt o intreruperea si in alte momente dar mai mult cum am descris-o.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
care lambda la motorina? diagnoza.si nu mai posta unde te taie capul.
  • ady negoita

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
marian_sro a scris:care lambda la motorina? diagnoza.si nu mai posta unde te taie capul.
Putin mai multa intelegere nu ar strica,nici tu nu te-ai nascut profesor,si da intradevar ai nevoie de o diagnoza aprofundata sa vezi de unde iti provine intreruperea aia !
  • cosmyk70

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns...............oricum!
  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut.sunt tare dezamagit,am mi.am montat sonda lambda pe masina mea opel astra G an 1999 cu motor x14xe.cand am pornit masina dupa montarea sondei acul turometrului nu scadea mai jos de 1500 rotatii pe min,mentionez ca sonda este noua luata dupa seria din talon,m.am plimbat cam 30 min prin oras cu ea dar degeaba acul turometrului tot la 1500 statea.
va rog sa ma ajutati,ce ma sfatuiti sa fc?
cu respect
  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am rezolvat,sonda lambda cea noua nu era buna,am schimbato cu una din dezmembrari si masina merge foarte bine
  • zahariaconst

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am un opel corsa c, njoy, oct. 2003, 1.2, benzina, WOLOXCF6836147954, si de la un timp a crescut mult consumul.
Am fost la o diagnoza pe calculator, si la sonda lambda 2, desi nu se aprinde check, nu da cod de eroare, totusi pentru sonda lambda 2 apare activ-inactiv-activ, tot timpul se succede asa!
Stie cineva cu ce fel de sonde au fost echipate aceste masini?Un cod de piesa?
Sau un model compatibil, caci cele bosch sunt de la 600 ron in sus.La fel si cele GM!
Plus varianta ca o schimbi si masina face la fel!
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva! Am o astra G 2001 z16xe, la fel ma freaca martorul asta (check engine) am puso pe tester si au fost sondele lambda. in decurs de un an de zile am schimbat 2 sonde lamba1 (cea dinaintea catalizatorului) si 3 sonde lambda2 ( cea de dupa catalizator) si in continuare imi da pe tester sonda 2! aveti idee de ce? ce ar trebui sa fac? tin sa mentionez cataliozatorul a fost dat jos si oarecum curatat. am o fisura mica in toba de esapament finala. noxele au un miros ciudat, de benzina nearsa.
  • zahariaconst

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa cea de a 4-a diagnoza, chiar la reprezentanta OPEL din Ploiesti, mi-au zis sa schimb tobele( intermediara si finala), caci de aici ar fi ,,buba''!O fac si p-asta dar majoritatea cu care am vorbit mi-au zis ca acestea influenteaza mai mult poluarea si gazele (la ITP)!
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
zahariaconst a scris:Dupa cea de a 4-a diagnoza, chiar la reprezentanta OPEL din Ploiesti, mi-au zis sa schimb tobele( intermediara si finala), caci de aici ar fi ,,buba''!O fac si p-asta dar majoritatea cu care am vorbit mi-au zis ca acestea influenteaza mai mult poluarea si gazele (la ITP)!


salut , tind sa cred ca cei de la Opel reprezentanta abereaza rau tare , la fel si in Iasi , ca sa fii sigur le dai jos tobele , le curati, le bati cu o cheie ( in cazul meu am gasit pietre si pamant) mergi la oricare scaner de la tine din judet , faci o scanare, vezi ce erori de sonde sau senzori iti da si i schimbi cu senzori /sau alte electronice aftermarket, ar trebui sa mearga

Daca totusi ai un consum fff mare trebuie sa te gandesti si ce ,,roti ,, ai, daca sunt din alea fff late e normal, sau ce filtru de aer ai , daca e sport consumul creste,sau o curatare la injectoare cu ultrasunete, un schimb de bujii ca sunt ff ieftine , si dupa toate astea ar trebui sa mearga ceas
  • adalion11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa X14XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor si La multi ani! Am un OPEL CORSA B 1,4 16V ,X14XE, mi-au aparut niste trepidatii la masina cand merg, mai frecvente la viteza 80-100 Km/ora,de scurta durata 5-10 sec.si dispar pe loc cind o scot din viteza si asa dispar dar trebuie sa reduc viteza.Am fost la o verificare pe calculator si mi-a dat urmatoarele probleme si nu stiu la ce se refera:
- INTEGRATOR SENZOR OXIGEN
- MODUL CVARTA CU STEA SOFER
- POZITIE LINIARA EGR
- SENZOR OXIGEN
- SENZOR PRESIUNE
Concluzia mecanicului a fost ca SONDA LAMDA ar fi de vina si mia scos mufa de la ea sa vad daca apare vre-o diferenta,daca apare o diferenta in bine ea este de vina si trebuie schimbata...(tot ea ar fi de vina mi-a spus si pentru ca am un consum mai ridicat si masina nu are forta,la 90-100 Km/ora simt cum motorul se forteaza,un matiz trece pe langa mine ca vantul si ca gandul i-mi spune puturosule)

-Daca ma poat ajuta cineva sa inteleg ce reprezinta acele probleme aparute la verificarea pe calculator si daca solutia mecanicului este buna.Va multumesc anticipat.
  • djd3yw

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
salut... am si eu o problema care imi cam da bataie de cap... am un mitsubishi galant din ''92 recent achizitionat si are probleme la motor nu stiu ce ar putea avea... o pornesc se tureaza la 1500 t/min pe urma scade la 1000 problema este ca nu merge sa il accelerez, cand apas pe acceleratie se ineaca mai mult si daca ii dau sprituri se tureaza cate o data si da rateuri in filtru de aer, nu stiu care ar fi cauza....
Mentionez ca am scos mufa de la debitmetru dar atunci nu mai sta deloc la relanti, am scos filtru de aer sa il verific iar acesta avea portiuni decupate ma reper la materialul textil nu la tabla, nu stiu ce ar putea avea, la rece porneste foarte greu.... sa fie debitmetru de vina.. mi se aprinde si Check Engine cand pun contactul dar dispare dupa cateva secunde... Va rog daca sa mai intalnit cineva cu aceasta situatie cum a rezolvato...
  • djd3yw

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
este posibil sa nu se alimenteze bine?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Filtrul ala taiat de aer ma face sa ma gandesc la debitmetru. dar poti sa verifici si filtrul de benzina si cum baga benzina in rampa.
  • djd3yw

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
mentionez ca atunci cand am luato am ajuns acasa cu ea ammers 50km dar fostul proprietar mia aratat ca avea putin scoasa mu7fa de la debitmetru ca sa pot merge dar am mers cu ea cu o bujie inecata din cauza unei fise pe care am schimbato... azi de dimineata am pornito (ce e drept greu de tot a 4-5 cheie) si am accelerato dupa care am oprit motorul si iam scos mufa de la debitmetru mergea ceas dar nu statea la relanti apoi iam scos filtru sa vad daca e inbacsit lam bagat la loc dupa ce am verificat si acum nu mai merge nici cu mufa scoasa de la debitmetru da sa porneasca si se opreste iar cand ii bag mufa inapoi sta doar la relanti adica 1000 rpm dar intrerupe....

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata