Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • gaurika

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare.

Se da:

- una bucata Opel Omega 2.6i CD (2600, benzina, cutie automata, productie 1991)

Se cunoaste:
- problema majora - motorul NU sta la relanti dupa ce se incalzeste nici sa-l tai ... cat e rece, merge ok ... dar asta e treaba de cateva minute ...
- s-au schimbat: senzor turatie, inca un senzor (revin cu amanunte daca e necesar), computer bord la opel Gold'n Platin Galati
- tinand cont ca nu au fost tocmai ieftine (numai computerul bate in mia de euroi) si ca NU s-a rezolvat problema de nici un fel, intentia nu ar fi tocmai in directia sugerata de dealer (anume: achitarea componente si manopera si mai vedem noi)

Se cer:
- cu mare rugaminte: sfaturi, idei, experiente personale asemanatoare (preferabil rezolvate) ... eventual altele asemanatoare care nu imi vin momentan in minte ...


Se ofera:
- o mare de multumiri si recunostinta, plus ceva BR in cazul fericit, pentru stingerea ofului si spalarea cosmarului numit Opel Gold'n PLatin Galati ...

Multam fain! Wink

PS: poate reusesc sa introduc in actiune si seniorul, proprietar de drept al vehiculului in cauza ... pentru lamuriri suplimentare ...

O zi excelenta si un week-end exceptional,
Tyby.
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in primul rand cred ca ai schimbat ECU, nu comp de bord, ca asta din urma doar afiseaza info, nu proceseaza

Posibile probleme ar fi: ICV - adica valva de ralanti, e o chestie pusa pe un tub in paralel cu corpul clapetei de acceleratie, cu 2 fire intrate in el. F. des se murdareste si se mai agata, generand probleme la ralanti. Se da jos, se curata bine cu carburol (prin interior, se clateste bine) si se remonteaza. O sa-ia ia ECU-lui ceva km sa se obisnuieasca din nou cu ICV-ul care acum merge lejer, dar se rezolva

Alta varianta ar fi evident senzorul de temp al motorului. Pe tester se citeste si temp motorului, si ei ar putea vedea daca dupa pornire arata tot rece (caz in care e defect)

Parerea mea e ca 50% sanse sa fie ICV-ul murdar

Bafta
  • gaurika

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Aha, multam 4est , o sa studiez problema in familia extinsa - sa vad daca nu cumva s-a trecut de faza asta (masina e de mai bine de 2 luni in service si de mai bine de 7 pe margine ...

Si da, e vorba de ECU .. sorry, deformatie "populara" ...

Daca mai aveti idei, va rog ...

PS: bineinteles, daca ii dau de cap, anunt rezultatul!

PPS: scuze, am scris aiurea nick ... era tarziu Sad rectificat acum ..


Ultima modificare facuta de gaurika la Sam 12 Jun, 2004 1:35 pm
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:Posibile probleme ar fi: ICV - adica valva de ralanti, e o chestie pusa pe un tub in paralel cu corpul clapetei de acceleratie, cu 2 fire intrate in el.

Alta varianta ar fi evident senzorul de temp al motorului. Pe tester se citeste si temp motorului, si ei ar putea vedea daca dupa pornire arata tot rece (caz in care e defect)

Parerea mea e ca 50% sanse sa fie ICV-ul murdar

Bafta


Clar ca 4est are dreptate dar nu e senzorul de temp ca daca ar da informatie de rece nu ar da drumu la informatii pe valva de ralanti aia intra doar cand se incalzeste motoru.

Am incercat cu motorul la rece si turbina auxiliara pornita chiar daca scot mufa din senzor nu se intampla nimic semnificativ, dar cu motorul cad si cu valva scoasa din functie--> se opreste imediat.
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mateiux pe de o partea te-ai exprimat tare ciudat in post, pe de alta parte cred ca ai ceva confuzii privind senzorul si valva

Senzorul de temp ii zice motorului cat de cald e, ca sa stie cum sa faca amestecul. E ca un fel de soc cum era la dacia.

Deci daca ala merge prost, ECU face amestecul prost, si de aici pot apare probleme

Valva ICV intra in functiune la ralanti, deci cand scade turatia sub 1500 (parca), indiferent daca e rece sau cald. Ideea e ca tu iei piciorul de pe pedala => 0 aer care mai intra pe acolo. Si valva da atat aer incat sa nu moara motorul.

Deci ICV merge tot timpul cand tu nu calci pedala, indiferent de temp. normal ca daca o scoti se opreste imediat ca nu mai intra aer pe nicaieri (si evident nu mai baga ECU nici benzina). Si unless masina ta merge moka, se opreste Razz
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tehnic vorbind, nu am nici o idee, dar legal, garajul are obligatia sa iti repare masina ("obligatie de rezultat") sau tu nu poti fi obligat sa platesti nimic, nu de alta, dar sint profesionisti.
Abuzuri din astea se pot intampla numai in RO...
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut.. mie imi variaza turatia la relanti.. nu cine stie ce dar e suparator ..credeti ca de cutat ICV-ul ala imi pot rezolva si eu problema..? si inca ceva la C20NE pe unde e ICV-ul asta pus? (sau cum il gasesc in TIS ca l-am tot cautat).. Va Multumesc
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mateiux a scris:
Clar ca 4est are dreptate dar nu e senzorul de temp ca daca ar da informatie de rece nu ar da drumu la informatii pe valva de ralanti aia intra doar cand se incalzeste motoru.

Am incercat cu motorul la rece si turbina auxiliara pornita chiar daca scot mufa din senzor nu se intampla nimic semnificativ, dar cu motorul cad si cu valva scoasa din functie--> se opreste imediat.


Uuupssss ce varza!?!?!?!
Pardon, Scuzati nu prea eram atent la ce scriam !!!! Very Happy
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
rivo a scris:Salut.. mie imi variaza turatia la relanti.. nu cine stie ce dar e suparator ..credeti ca de cutat ICV-ul ala imi pot rezolva si eu problema..? si inca ceva la C20NE pe unde e ICV-ul asta pus? (sau cum il gasesc in TIS ca l-am tot cautat).. Va Multumesc


Pai vezi ce am scris eu - e in paralel cu aerul care intra prin clapeta de acceleratie. E legat inainte si dupa corpul clapetei cu niste tuburi. Are 2 fire care intra in el. E tubular, metalic. Tevile intra una prin capat cealalta prin lateral (in celalalt capat sunt firele)

Pe ansamblul e f. sus, de multe ori se atinge de capota si lasa urma de tocit in ea

Tre neaparat curatat la ~2ani
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor!

Sunt interesat cumva de discutiile din acest topic deorece probleme cu ralenti-ul am si eu la Opel Astra F. https://www.clubopel.com/about306.html

Pentru cei interesati sa curete aceasta valva ICV (sau regulator Ralenti) am sa pun diseara un link de pe un site frantuzesc despre cum se poate curata si in plus pune un separator de ulei pentru a impiedica murdarirea ei.

Deocamdata eu nu am curatat ICV-ul asta. Azi in schimb am fost la un service si baietii de acolo au vazut pe tester ca unul din senzorii de la motor (cel care transmite valoarea turatiei) nu mai indica bine. De aici, zic ei, s-ar trage si problema cu ralenti-ul..

Ce parere aveti?
  • gaurika

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Back in business ...

Intre timp am aflat 2 chestiuni importante:

1. ICV a fost schimbat cu unul nou
2. ECU nu a fost schimbat - dar s-a sustinut ca NU are a face cu problema masinii ...

Sad
  • petru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Linkul promis banuiesc ca este http://nicolas.serindat.fre...ti_opelvectra.php

De vazut!! mie mie se pare foarte interesant.
Skip ads

  • gaurika

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, si mie! Smile multam de link, petru, o sa dau okii peste el! Wink
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Da, acesta este; scuze ca n-am avut timp sa-l dau.

Ca sa revin in centrul discutiei: am schimbat senzorul de vibrochen cum i se mai spune. Da problemele de la ralenti persista: sta pe la 600, masina nu merge rotund. In plus daca sunt la ralenti, dau drumul la AC si cand il opresc se opreste si motorul...

Ce ar trebui facut? Curata valva de ralenti? Clapeta de acceleratie?

La doua service-uri au reusit sa ridice turatia la peste 800 setand valoarea din tester dar se pare ca nu a tinut ff mult...
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si o problema daca ami poti spune si mie unde este valva asta am un opel omega B din 94 motor X20SE problema care o are el este ca face figuri la relanti adica se tureaza si scade turatia si cateodata se opreste daca poti sa ma ajuti mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR