Ai uitat parola?


  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra c20let din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , am un opel calibra din 1992 , cu 2000cmc , sfi , fara aer conditionat . M-am hotarat sa imi pun aer pe ea si am gasit la dezmembrari o instalatie completa tot dupa o calibra sfi din 1993 (cel putin asa mi-a spus cel care o dezmembra). Am cumparat instalatia , a trebuit schimbata aeroterma deci am dat bordul jos dar noua aeroterma nu se potriveste in gauri pt ca are 4 conducte , 2 de la caldura si doua de la aer . Am facut o gaura mai mare in locul in care ies conductele si am reusit sa o montez , toate bune si frumoase. Acum am trecut la partea fata, la partea de motor .Am cumparat o alta curea accesorii dar surpriza! Compresorul are fulia lata iar pompa mea de servo , fulia de la motor si fulia alternatorului sunt inguste si deci nu am cum sa pun cureaua pt ca este mult mai lata. Mecanicul imi zice ca trebuie sa schimb fuliile de la servo , alternator si motor dar nu cred ca am de unde sa iau respectivele fulii. Are cineva idee ce se poate face , as prefera sa schimb doar fulia de la compresor(daca se poate schimba) sa ii pun una mai ingusta si sa iau alta curea de accesorii . Sau poate e o curea intermediara , nici lata nici ingusta ! Banuiesc ca o sa am problema si la prinderea compresorului pe motor dar vom vedea, momentan ma intereseaza sa rezolv intr-un fel sau altul cu fuliile, asa ca astept sfaturi de la voi!
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
incearca la dezmembrari sa faci un schimb cu compresorul tau.ai gasit si ventilatorul de ac?
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra c20let din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
da am luat si aeroterma de ac cu totul dar cred ca o sa vand masina asa ca nu ma mai chinui! Acum trebuie sa imi vand vechea aeroterma fara ac!
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
E MAI BINE ASA,SA VINZI MASINA SI IEI UNA FULL.DACA VINZI VENTILATORUL DE AC ,MA AI DE CLIENT
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra c20let din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am vandut masina ! VAND vechea aeroterma daca o vrea cineva!
  • dumitru iulian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra c20ne din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
in primul rand trebui sa schimbi suportul de pe tampon pt ca e altceva la tine calibra cu clima are servo si compresorul pe aceasi curea deci...e mai complicat stii cum se spune par identice dar nu sant.eu m-am chinuit sa pun bord de sfi pe ne shi nu merge crede-ma ramane distanta la parbriz de 2 cm Wink
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Este cineva in masura sa monteze AC pe o Calibra SFI? Ma refer, de la consultanta pentru a cumpara ce este necesar (sau daca are deja el o intalatie), pana la montajul final. De cati bani ar trebui sa ma pregatesc? Multumesc.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata