Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
O parere : incearca o resoftare !
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nvp_playboy a scris:Cumva Lambda ?
dieselul nu are lambda
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am si eu ceva probleme: la pornire si cand o forjez scoate mult fum negru care ar fi problema? se aprinde check engine cand ma opresc cu ea la semafor sau cand stau cu ea la relanti, dupa ce o turez cam peste 2000-2500rpm se stinge beculetul. am fost cu ea la tester si mi-a spus ca este debitmetrul de vina are momente cand citeste eronat masa de aer. nu inteleg care este problema de scoate fum , sa fie de la injectoare?!
  • nvp_playboy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2003 y200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fie totusi un senzor DUPA egr......deci pe evacuare........"sinonim" cu lambda
Fum negru........dupa ce faci o citire de coduri de eroare .......o sa primesti sfaturi........
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca debitmetrul citeste eronat cantitatea de aer care intra in admisie, automat ajusteaza si cantitatea de motorina dupa acel debit de aer.Rezulta un amestec dezzechilibrat, si prin urmare fum. Fa si tu o proba cu un debitmetru de la altcineva, si apoi ai sa vezi diferenta.
@playboy - nu exista nici un senzor pe evacuare.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am sa incerc cu alt debitmetru sa vad daca este vreo diferenta. multumesc pentru raspuns.
  • nvp_playboy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2003 y200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction
(09) - Not present

Asta caut de 2 ani........se aprinde becul in mers apoi se stinge.........obtine-am mereu 0401 sau 0402 ceea ce era superficial.........curatam galeria, egr-ul, senzorii de presiune etc., abia acum vad ca de fapt solenoidul intoarce valori aiurea, poate fi un scurt pe traseu, sau un fir intrerupt.....sau ce e mai grav Sad
Si mai stiu si din ce cauza......schimbarea filtrului de ulei.....mufa de la solenoid sta in calea filtrului.....sigur a fost fortata cu cheia de filtru
La ce motoare y20dth am mai facut diagnoza, vad ca e o problema comuna

Intrebare : Km reali la opel sunt stocati in ECU? Cu op com nu ma lasa sa vad !
  • nvp_playboy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2003 y200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ma repet, la opel se pastreaza km reali undeva? Doar tech2 ii vede? sau si opcom?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
din cate inteleg ai egr-ul electromagnetic nu pe vacuum, partea de feedback a egr-ului catre ecu e pinul 4 din mufa, daca mai retin bine e firul negru.
Intr-adevar, mufa aia are probleme, de cate ori schimb filtrul si la mine apare cheita, mai dau cu putin spray de contacte si e ok la urmatorul contact.
Daca feedback-ul e incorect cred ca chiar in tis spune sa tai pinul 4, asta in cazul in care stii ca egr-ul e ok, posibil totusi sa fie doar o procedura de verificare.
Parerea mea este ca odata ce face figuri nu prea ai ce ii face, 1600 ron si gata.

eu am platit curierul din mm spre craiova pentru un egr defect evident si ceva bani pe piesa in speranta ca pot schimba partea electronica insa "rotorul" e fix in capul secerei nituit, chiar daca reusesti sa polizezi si sa lipesti secera neuzata e greu de nimerit pozitia, asa ca in final am primit unul original la pret convenabil.
E destul de usturator, daca tot ai op-com ia pe rand in tis toate procedurile de verificare.

Parte cu km parca e undeva la programming dupa ce introduci codul masinii, oricum nu ii poti rescrie cu op-com sau cel putin cu varianta actuala de soft.
  • nvp_playboy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2003 y200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
1. In stanga jos la Instruments ,parca este buton EEPROM, acolo ar trebui sa arate km, dar cand dau comanda Read...se blocheaza.
2. In partea electronica de la EGR intra 4 fire, din partea electronica in solenoid intra 2 papucei , unul l-am gasit "spanzurat" se atingea si el pe acolo ,banuiesc ca la viteza tremura si nu mai facea contact. L-am lipit inapoi, f greu si nici nu cred ca o sa tina.....am altul de schimb.......
3. Ma interesa sa pot citi km reali , nu sa-i modific....modificarea pot sa o fac un master milleage.
4. Am citit cu vagcom cca 20 de masini, nici una nu avea km reali, km afisati in bord. As vrea sa pot face asta si la opel-uri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR