Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pretul e ok pentru tot ce s-a schimbat, atat a costat si la zafira, doar rulmenmt, placa si disc, dar la zafira se schimba mai greu din cauza spatiului foarte stramt, primul simptom e ca ambreiajul tine mai sus, nu stiu daca si la tine e la fel dar la tata nu s-a schimbat volanta si nu are nici o trepidatie/zgomot

In schimb eu am mai facut niste teste si se pare ca daca plec frumos cu 1100-1200 de ture de pe loc volanta mea nu mai chitzaie deloc, oricum sa nu se agraveze ca mai poate merge asa mult si bine
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am umblat un pic pana la Maramures, apoi am trecut in Moldova si am venit azi acasa, masina se comporta bine, a trebuit sa invat sa o conduc din nou, pentru ca dupa cum spunea Drogas, ambreiajul tine o idee mai sus (urata senzatie initial, acum m-am obisnuit!).
Din toate piesele schimbate de pe masina, uzura evidenta avea volanta si rulmentul incepuse sa se auda un pic. Placa si discul ar mai fi mers mult si bine!
A! Si nu mai tremura nici un pic pedala de ambreiaj!
  • mandystar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut.am astra g 2.0 di 60kw 166000 km si mie a inceput sa imi bata mai tare ca anu trecut undeva in partea stanga a rotii cand iau picioru de pe ambreiaj.cand apas dispare sunetu ca o bataie care se accentueaza treptat.un mecanic zice k e rulmentu de presiune altul zice k e volanta.pe cine sa mai cred?dak e volanta se mai merita sa dau banii si pe kit de ambreiaj presupunand k e bun?sau invers?mersi
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
S-ar putea la fel de bine sa vina din cutie... Crying or Very sad
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ceea ce spui este cu siguranta volanta. Dupa ce vezi demontate kitul ambreiaj si volanta, iti dai seama, dupa cum spuneam mai sus, ca nu are altceva ce se uza decat volanta. La mine, dupa 170 000 km, discul si placa aveau uzura minima (cred ca mai mergeau cel putin 70 000 km, poate mai mult), rulmentul avea ceva urme de uzura, dar nu alarmante.
Treaba este ca daca tot am platit manopera pentru o lucrare foarte laborioasa, care dureaza destul de mult, am preferat sa schimb tot si sa nu mai am nici o probleama in sensul asta pentru foarte multa vreme. Cel putin asa sper!
  • mandystar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si am uitat sa mai specific..in afara de bataia propriu zisa care se aude la relanti ;cand bag in 1-a si iau picioru incet de pe ambreiaj si tin la jumate iarasi se aude o bataie in fier asa k nush cum sa descriu si dak accelerez mai tare nu se mai aude dar doar in viteza 1 si cu ambreiaju la jumate.tot volanta sa fie de vina si aici?mersi pt rasp. Crying or Very sad
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da, tot volanta! Cele doua fete ale volantei au un joc axial una fata de alta (adica dinspre motor spre cutie) si cand esti semidebraiat (sau semiambreiat, cum vrei sa spui) jocul asta se face simtit prin tremuratul pedalei de ambreiaj si prin bataile astea fier pe fier care se produc intre cele doua fete ale volantei.
Daca esti pasionat de mecanica si vei sta langa mesteri can or sa desfaca amsamblul o sa vezi cu ochii tai ceea ce-ti spun eu acum!
Daca pleci smucit de pe loc oricat de atent ai fi cu ambreiajul, mai ales cand e masina rece, treaba este incurcata, adica deja jocul intre cele doua fete ale volantei este atat de mare incat este posibil sa ajunga sa-ti atinga in cutia de viteze si sa dai de alte belele. Daca doar are zgomot, tremura pedala, dar inca pleci lin, treaba nu-i chiar incurcata as zice eu: eu am mers cam 30 000 km cu zgomot pana sa incep sa nu pot pleca fara smucituri, dar atunci am schimbat toate cele dupa cum spuneam.
Si bine am facut!
  • mandystar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
de plecat plec lin cu ea fara probleme nu vibreaza pedala dar cand tin la jumate face zgomotul ala de fier....deci oricum fac tot tre sa schimb volanta in cele din urma.inseamna k mai fac ceva km cu ea pana sa plece cu vibratii masina..ms mult pt rapsunsuri.o sa ma apuc sa il sun si eu pe horatiu.bafta multa Surprised
Skip ads

  • mandystar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bucifer85 a scris:
G.i.M. a scris:Sa ne spui dupa ce o repari cum e: cum merge masina, preturi la piese, manopera, alte probleme aparute etc! Ma paste si pe mine operatiunea, dar mai astept o vreme, volanta la mine cica n-ar fi dusa complet, mai merge! Sper sa nu se rupa in mers si sa mai dau si de alte pagube!

Am uitat .
Am schimbat volanta acu 3 saptamani .
Masina merge ok.nu mai caraie, este silentioasa .
Volanta am cumparat-o de la un baiat din arad (noua 1070 ron,in magazin 17-1800 ron)
Am schimbat-o eu cu un prieten mecanic , ne-a luat vreo 10 ore (nu ne-am grabit)
Nu este deloc ushor . tre sa ai scule (prietenu, mecanic ,lucreaza intr-un service,unde am si schimbat-o)
P.s eu cand am dat cutia jos ,era numai pilitura , si partea de la volanta care ar fi trebuit sa echilibreze ,era blocata )


salut.u AI schimbat doar volanta nu si kitul de ambreiaj?nu este nici o problema daca schimbi doar una dintre ele care este mai uzata ?ms astept rasp urgent
  • claudiu_tlb

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Masina este in Cernavoda, la schimbat de ambreiaj. Au demontat oamenii toate cele, au scos placa, discul, volanta si ne-am apucat noi sa le comparam pe cele noi cu cele originale de pe masina.
Am observat ca ambreiajul cu care a fost dotata masina din fabrica a fost fabricat de LuK, singura diferenta intre cele cumparate de mine de la Horatiu si cele de pe masina era ce pe cele montate din fabrica era trecuta cu vopsea sigla GM. In rest nici o deosebire: acelasi "LuK" poansonat si pe unele si pe altele, aceleasi coduri poansonate si pe unele si pe altele, ce mai, identice.

Asa ca tin sa-i multumesc lui Horatiu pentru piese, omul chiar este maxim de serios!

Referitor la defect, este exact cum spuneam cateva posturi mai devreme, din auzite, acum pot spune si din "vazute" si "manevrate": cele doua placi ale volantei fac joc una fata de cealalta dinspre motor spre cutie. Adica partea dinspre motor fiind prinsa de arborele cotit este solidara cu acesta si este fixa, dar partea dinspre cutie capata joc axial de-a lungul prizei cutiei. Jocul asta la mine ajunsese la vreo 2 cm, joc care se observa cu mare usurinta la mana dupa ce a fost demontata cutia. Din cate am observat, nu prea e de joaca cu defectiunea asta, am aflat despre doua defecte majore pe care le poate cauza un joc foarte mare al volantei:
-daca placile volantei se departeaza mult una de alta se ajunge la un moment dat sa frece in cutia de viteze si sa o polizeze mai mult sau mai putin, lucru observat de mecanici la un Passat
-exista posibilitatea ca la uzura mare placile volantei sa se inaclece una cu cealalta, sa se blocheze, ca apoi sa rupa arcurile sau urechile de fixare a arcurilor si tot ansamblul format din placa de presiune, disc si una din placile volantei sa "zboare" spre cutie si sa o sparga, lucru observat de aceeasi mecanici la un 307.

Acum, ghinion, azi este duminica, maine este Sf. Ilie (oamenii nu lucreaza), asa ca masina o sa fie gata marti. O sa va mai spun si atunci cum se intampla, daca a disparut zgomotul si alte alea.


poti sa ne lasi un contact al tipului, Horatiu, nr pe care l-ai postat mai demult, respectiv tipul de la concorde, nu cred ca mai exista. sau lasa nr tau de tel, as vrea sa iti cer niste sfaturi,pm nu pot sa iti dau, sunt prea nou Smile. mersi mult
  • Melchiade

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

eu am avut de curand problema in cauza (opel corsa 1.3 CDTI - Z13DT)... cand apasam pedala de ambreiaj, la cca. 1/3 din cursa, se auzea un barait... ca si cum s-ar freca doua piese intre ele, si totodata se simtea un trepidat in pedala... uneori, dupa ce duceam pedala la maxim, dispareau toate simptomele, alteori ramaneau... dupa 3 saptamani de "simptome", m-am dus la cateva service-uri din Bucuresti: GTT, Radacini, Di-Bas...
- la GTT, il stiu pe un mecanic de acolo... mi-a zis ca 99% este volanta... costuri de reparatie la ei: 5 490 lei (kit ambreiaj + volanta) + manopera cca. 600 lei;
- la Radacini, il stiu pe unul din baietii de la "receptie" (mi-a zis ca tot volanta este vinovata)... costuri de reparatie: 4 500 lei cu tot cu manopera;
- Di - Bas - m-au luat cu abureli... ca sa ridice masina cu elevatorul, sa vada exact care este problema... am plecat...

Dat fiind ca piesele sunt foarte scumpe, m-am dus intr-un alt service, la un prieten, ca sa imi dea jos volanta si sa vada exact care este problema... din pacate, cel de la GTT si cel de la Radacini au avut dreptate... volanta era dusa, si incepuse sa "produca" span...

Am comandat piesele la un tip din Timisoara... kit ambreiaj + volanta = 460 Euro + 140 lei transportul...

Piesele originale, Luk... insa, la mine nu s-a potrivit rulmentul de presiune.... cu ajutorul prietenului de la service am reusit sa il schimb cu un altul, plus o diferenta de bani...

In final, costurile au fost de 3 000 lei...
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Bravo! Ai rezolvat-o altfel decat la "minunatele" noastre reprezentante unde intalnesti numai schimbatori de ulei si filtre!
Sunt convins ca puteai trimite rulmentul inapoi si omul ti l-ar fi schimbat fara comentarii (daca e aceeasi persoana de care am vorbit eu mai sus), dar probabil ajungeai la aceeasi bani. E bine ca ai rezolvat-o asa si nu a fost nevoie sa te jupoaie "afaceristii" romani!
Skip ads

  • tm44gam

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut cum dau de tipul din Timisoara ma intereseaza un kit de ambreiaj
  • dancor32

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
tm44mag a scris:salut cum dau de tipul din Timisoara ma intereseaza un kit de ambreiaj



Salut
Sunt tipul din Timisoara

  • valentinh8

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994 X16 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica nelamurire cu pedala de ambreiaj,adica e foarte tare la apasare fata de multe alte masini,e normal sa fie asa,sau are ceva arc mai tare?mentinez ca imi prinde un pic mai sus de jumatatea cursei,si nu am probleme,nu face zgomot ciudat,pot demara sportiv.Deja m-am obisnuit la picior,am facut muschi:),dar obosesc daca e trafic mare in oras si stau mult.
Vectra A X16SZ '94,cumparata de 5 luni,fara schimbare in coportamentul pedalei de cand o am.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pana la urma cum s-au rezolvat problemele ? Sad

Iata ca a aparut si la mine problema, Vectra C 1.9 cdti 120 cp 2005 Sad , se aude un clampanit puternic atunci cand apas ambreiajul sau cand iau piciorul de pe ambreiaj. Precizez ca merge foarte bine masina, intra in viteza din prima, dar se aude acest zgomot FOARTE GREOI SI AIUREA .

Nu stiu ce sa fac, volanta m-ar depasi la ora actuala din pacate , ce ma sfatuiti ?


P.S.

Macar sa-mi lasati nr de telefon al persoanei din Timisoara sa rezolv cu dansul, sunteti siguri ca este aceeasi persoana dancor32, sa nu fie vreun "impostor" Smile . Multumesc!
  • dancor32

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Merlinboy a scris:pana la urma cum s-au rezolvat problemele ? Sad

Iata ca a aparut si la mine problema, Vectra C 1.9 cdti 120 cp 2005 Sad , se aude un clampanit puternic atunci cand apas ambreiajul sau cand iau piciorul de pe ambreiaj. Precizez ca merge foarte bine masina, intra in viteza din prima, dar se aude acest zgomot FOARTE GREOI SI AIUREA .

Nu stiu ce sa fac, volanta m-ar depasi la ora actuala din pacate , ce ma sfatuiti ?


P.S.

Macar sa-mi lasati nr de telefon al persoanei din Timisoara sa rezolv cu dansul, sunteti siguri ca este aceeasi persoana dancor32, sa nu fie vreun "impostor" Smile . Multumesc!




Salut
Sunt baiatul din Timisoara (Horatiu) si sigur nu sunt un impostor
Daca ai nevoie de ceva suna-ma la
Numai bine!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
E adevarat, numerele de telefon sunt cele corecte, dupa ce am cumparat de la dumnealui am pastrat numerele de telefon pentru cunoscuti, daca vor avea nevoie.
Desi as putea fi si eu un alt impostor! Very Happy
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
e ok, i-am cautat prin posturi si el este Very Happy parca gasisem initial un orange Smile

sa vedem acum daca este cazul de schimbat volanta, poate mai pot totusi amana macar pana in primavara-vara ca si asa nu merg f. mult cu masina asta Sad
  • barbass

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 1998 x 12 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
?!
salut am si eu o intrebare ...cum se demonteaza[si daca se poate] cilindrul receptor de la ambreiaj cel de pe cutie dar fara sa dau cutia jos[daca se poate]la corsa din 1998 x12xe mot 1,2 benzina? multumesc anticipat e bine venita orice indrumare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR