Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos! Pana la urma s-a potrivit, sa inteleg! Parca suspectai ca ar avea diametrul mai mare decat trebuie...Kitul ambreiaj nu l-ai schimbat?
Skip ads

  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Multumesc frumos! Pana la urma s-a potrivit, sa inteleg! Parca suspectai ca ar avea diametrul mai mare decat trebuie...Kitul ambreiaj nu l-ai schimbat?

Kit-ul de ambreiaj , nu l-am schimbat .
placa de presiune era ok ,rulmentul era ok , discul era cam dus dar mi-a zis mecanicul ca mai duce vreo 25.000 km
Imi aduc aminte ca baiatul de la care am luat volanta mi-a zis : 270 e - volanta si 230 -240 e kitul de ambreiaj.(placa rulment disc)
S-a potrivit . 240 mm tre' sa aiba discul , si din poza se intelege altceva , sau este la limita . Nu au fost probleme Shocked
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Astra H de 1.9 CDTi 150 de cai. Am incercat vara trecuta sa urc o bordura de vreo 10-15 cm, direct perpedicular pe ea, m-am apropiat pana am atins cu rotile bordura, am accelerat masina si am lasat foarte incet ambreajul continuand sa ii dau gaz corespunzator pana am simtit un miros de ambreaj in masina. A trebuit sa deschid tot: usi, portbagaj, capota sa se aeriseasca, cred ca l-am patinat minim vreo 5-10 secunde.

De atunci, patesc urmatorul lucru: cand urc un deal si sunt in coloana de masini, fac pornirea din panta de multe ori si folosesc mult ambreajul, si din nou patineaza cate un pic, destul cat sa imi umple masina de mirosul acela dragutz Smile
De asemenea, chiar daca nu sunt in rampa, ci in oras, in coloana si din nou apas mult ambreajul, dupa o vreme simt pedala diferita, in sensul ca parca se apasa mai greu in ultima parte a cursei. Asta o pateam si inainte de a-mi patina ambreajul prima data.

Credeti ca e stricat, si daca e eu l-am stricat sau oricum era pe duca? Poate o patinare dinasta de 10 secunde sa aduca apoi in urmatoarea perioada alte multe mici patinari ? De fapt, ce piesa ar fi suspecta ca e pe duca? Volanta, disc, rulment...

(scuze ca am folosit cuvantul "patinat" de multe ori, nu am alt inlocuitor pt el
  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Maverick a scris:Salut.

Am si eu tot o astra g cu motor de 2.0 si mai mult ca sigur cu aceeasi cutie de viteze.
Problemele semnalate de tine sunt prezente si la mine. Am mai verificat la o lata astra g cu motor de 2 litri si zgomotele si bataile sunt aceleasi la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj.
Eu merg cu masina asa de 2 ani fara ca zgomotul sau bataile acelea sa se amplifice sau sa se inrautateasca.
Voi mai verifica si la alte astre g cu motor de 2 litri. Tu deja esti a treia persoana care semnaleaza problema asta. Incep sa cred ca e specifica tipului asta de cutie.

aceeasi problema si eu
Skip ads

  • mgpsv259

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
buna ,am o problema la ambreaj 1.9 120 cp imi trepideaza pedala cand o ating cei de la reprezentanta mi-au spus ca este normal la acest tip de masina sa faca asa ce parere aveti? e normal asa ceva merci mult
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mgpsv259 a scris:buna ,am o problema la ambreaj 1.9 120 cp imi trepideaza pedala cand o ating cei de la reprezentanta mi-au spus ca este normal la acest tip de masina sa faca asa ce parere aveti? e normal asa ceva merci mult

Cred ca cei de la reprezentanta mananca mancarea degeaba !
La fel facea si la mine si am schimbat volanta.Acum este Ok. Daca se aude cam tare tre' sa o schimbi, pentru ca se pot intampla alte chestii mai nasoale. La mine era blocata o parte din volanta (Volanta are 2 arcuri cu diametrul de vreo 10 mm si lungi de vreo 200 mm.La mine un arc eraa rupt.Se rupe un arc , GATA si volanta )

P.S Bine ai venit printre Noi
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buuun, a venit timpul sa schimb chit-ul de ambreiaj(placa,disc,rulment), asa ca mi-am comandat piesele de la acelasi baiat de la care am cumparat si volanta.
Kitul la el este 190 euro ,iar in magazin este 1600 ron, (Placa/disc/rulment. Piesele sunt NOI.)
  • matias

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
zimi si mie de la cine ai luat piesele,te rog
Skip ads

  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
matias a scris:zimi si mie de la cine ai luat piesele,te rog

bucifer85 a scris:P.S am uitat sa specific .... volanta este SACHS,iar numarul lui de tel este 0753888903(lucreaza la concorde courier, si cred ca daca o are pe stoc a doua zi ajonge la Constanta)

  • horatiu15

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[editat]
  • deleted-12027

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Problema cu sunetul la apasarea pedalei de ambreaj o am si eu la masina din semnatura. Apare doar cand pedala e apasata cam la o treime din cursa (in zona in care cupleaza cand e in viteza). Sunt 99% sigur ca e volanta. Nedumerirea mea: se mai poate merge asa cu masina? Tin sa precizez ca de cand a aparut zgomotul am facut aprox. 30000km si nu am sesizat o intensificare a sunetului. Nu se simt vibratii in interiorul masinii, sau la plecarea de pe loc, dar cand e in zona in care scoate sunetele se simte o vibratie usoara in pedala. In cazul agravarii poti ramane cu masina in drum? De fapt intrebarea e : avand in vedere pretul ridicat al volantei plus manopera, e mai indicat sa o schimb acuma preventiv sau pot continua sa merg asa pana se defecteaza de tot, sau pana se mai agraveaza? Si de la cei care au mai avut probleme, inainte sa cedeze complet se observa o agravare a simptomelor sau pur si simplu cedeaza? Multumesc.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
gonzales a scris:Salut. Problema cu sunetul la apasarea pedalei de ambreaj o am si eu la masina din semnatura. Apare doar cand pedala e apasata cam la o treime din cursa (in zona in care cupleaza cand e in viteza). Sunt 99% sigur ca e volanta. Nedumerirea mea: se mai poate merge asa cu masina? Tin sa precizez ca de cand a aparut zgomotul am facut aprox. 30000km si nu am sesizat o intensificare a sunetului. Nu se simt vibratii in interiorul masinii, sau la plecarea de pe loc, dar cand e in zona in care scoate sunetele se simte o vibratie usoara in pedala. In cazul agravarii poti ramane cu masina in drum? De fapt intrebarea e : avand in vedere pretul ridicat al volantei plus manopera, e mai indicat sa o schimb acuma preventiv sau pot continua sa merg asa pana se defecteaza de tot, sau pana se mai agraveaza? Si de la cei care au mai avut probleme, inainte sa cedeze complet se observa o agravare a simptomelor sau pur si simplu cedeaza? Multumesc.



Eu am mers cu ea asa ..... pana mi s-a facut rusine sa mai plec de la semafor. Facea asa de urat incat atunci cand apasam ambreiajul se uita lumea la mine Smile). Eu zic ca mai poti merge cu ea asa pana nu o sa mai suporti tu zgomotul. Din ce am vazut eu... volanta are un arc in ea ( ala se buleste la volanta) , care atunci cand se duce, se macina si iti face numa' span akolo, care poate ajunge pe disc,pe placa de presiune si pe la rulment.
Asta am constatat eu....
Skip ads

  • deleted-12027

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bucifer85 a scris:
Eu am mers cu ea asa ..... pana mi s-a facut rusine sa mai plec de la semafor. Facea asa de urat incat atunci cand apasam ambreiajul se uita lumea la mine Smile). Eu zic ca mai poti merge cu ea asa pana nu o sa mai suporti tu zgomotul. Din ce am vazut eu... volanta are un arc in ea ( ala se buleste la volanta) , care atunci cand se duce, se macina si iti face numa' span akolo, care poate ajunge pe disc,pe placa de presiune si pe la rulment.
Asta am constatat eu....

Salut. Cred ca in volanta sunt de fapt doua arcuri, si sunt aproape sigur ca la mine s-a rupt o bucata dintr-unul, pentru ca primul simptom a fost un usor scartait de metal pe metal in aceeasi zona de actiune a pedalei de ambreaj, sunet care aparea si disparea dupa cum avea el chef. La un momendat a disparut si in locul lui a aparut tacanitul acesta si asta nu mai vrea sa dispara Sad . Cred ca respectivul scartait metalic era de la unul dintre arcuri. De ce am intrebat daca poti ramane in drum cu masina? Pentru ca am un prieten cu astra h, si el a avut acelasi sunet si la un momendat nu a mai putut baga in viteza. A adus masina pe platforma. L-am intrebat cum se prezenta placa si discul, el a zis ca erau ok, numai volanta era defecta. Si sincer m-am panicat un pic, pentru ca pana acuma cu toate ca e enervant zgomotul, eu credeam ca nu poti ramane defect pe undeva. Si sincer in continuare cred ca la el a mai fost ceva, pentru ca si la tine ai zis ca suna in draci da nu te-a lasat. Nu stiu. Sper sa fie asa ca momentan chiar nu dispun de bani sa o schimb (desi de la cine ai luat tu are un pret bun), sper sa mai tina 3-4 saptamani. Mersi oricum de mesaj ... m-am linistit un pic. Very Happy
  • cata_famous

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
din pacate cam aceeasi problema o am si eu la un astra g 2.0 dti -2003...de vreo 3-4 luni am constatat ca atunci cand tin ambreajul pe la jumate incepe sa bata ceva asa numita volanta din cate am citit eu pe ici pe colo...asa ca mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa o schimb dar astept sa treaca "criza" sa fac rost de cash sa inlocuiesc si kitul de ambreaj...toate cele bune colegi de breasla
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am luat si eu kit ambreiaj si volanta de la Horatiu, cred ca saptamana trecuta, nu le-am montat inca din lipsa de timp si din cauza ca nu sunt inca hotarat unde sa duc masina (daca n-am avut probleme pe care sa nu le pot rezolva singur timp de 3 ani, nu cunosc mecanici sau service-uri!).
Am doua alternative, n-am vorbit inca, dar inainte intreb si eu ca sa vad ce aleg: are cineva idee cam la ce pret sa ma astept la manopera? Adica intreb ca sa stiu de la ce plec, sa nu ma arunc aiurea la primul pret pe care mi-l pune in brate mecanicul!
Daca stie cineva il rog sa-mi spuna, iar daca vreun constantean citeste asta poate imi recomanda vreun service... Ca alternativele mele sunt in Cernavoda si Medgidia!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Masina este in Cernavoda, la schimbat de ambreiaj. Au demontat oamenii toate cele, au scos placa, discul, volanta si ne-am apucat noi sa le comparam pe cele noi cu cele originale de pe masina.
Am observat ca ambreiajul cu care a fost dotata masina din fabrica a fost fabricat de LuK, singura diferenta intre cele cumparate de mine de la Horatiu si cele de pe masina era ce pe cele montate din fabrica era trecuta cu vopsea sigla GM. In rest nici o deosebire: acelasi "LuK" poansonat si pe unele si pe altele, aceleasi coduri poansonate si pe unele si pe altele, ce mai, identice.

Asa ca tin sa-i multumesc lui Horatiu pentru piese, omul chiar este maxim de serios!

Referitor la defect, este exact cum spuneam cateva posturi mai devreme, din auzite, acum pot spune si din "vazute" si "manevrate": cele doua placi ale volantei fac joc una fata de cealalta dinspre motor spre cutie. Adica partea dinspre motor fiind prinsa de arborele cotit este solidara cu acesta si este fixa, dar partea dinspre cutie capata joc axial de-a lungul prizei cutiei. Jocul asta la mine ajunsese la vreo 2 cm, joc care se observa cu mare usurinta la mana dupa ce a fost demontata cutia. Din cate am observat, nu prea e de joaca cu defectiunea asta, am aflat despre doua defecte majore pe care le poate cauza un joc foarte mare al volantei:
-daca placile volantei se departeaza mult una de alta se ajunge la un moment dat sa frece in cutia de viteze si sa o polizeze mai mult sau mai putin, lucru observat de mecanici la un Passat
-exista posibilitatea ca la uzura mare placile volantei sa se inaclece una cu cealalta, sa se blocheze, ca apoi sa rupa arcurile sau urechile de fixare a arcurilor si tot ansamblul format din placa de presiune, disc si una din placile volantei sa "zboare" spre cutie si sa o sparga, lucru observat de aceeasi mecanici la un 307.

Acum, ghinion, azi este duminica, maine este Sf. Ilie (oamenii nu lucreaza), asa ca masina o sa fie gata marti. O sa va mai spun si atunci cum se intampla, daca a disparut zgomotul si alte alea.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cam ce kilometraj are masina ta, si daca poti sa spuisi cati din acestia sunt facuti in germania, si eu am scris la un moment dat de unele zgomote la plecarea de pe loc mai in forta, am aceste zgomote de peste 40 k km de cand am luat masina si face la fel ca in prima zi, la fel cred si eu ca e volanta
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cand a ajuns in Romania avea 106 000 km, acum are un pic peste 170 000 km. Zgomotele le-am simtit acum un an si ceva, proximatin 25 000 km in urma. Initial zgomotul se auzea numai la cald, apoi si la rece, acum in ultima vreme, orice as fi facut cand era masina rece plecam cu trepidatii. O sa vad cat o sa tina si ambreiajul asta nou!
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu inca nu am trepidatii, numai un zgomot la plecarea de pe loc, vad ca angrenajul merge, avand in vedere cam am tractat o zafira vreo 20-30 de km prin Bucuresti si e inca ok

O sa imi vina si mie ceasul
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am luat masina, manopera m-a costat 500 lei, bani in care au fost incluse si schimbarea senzorului de presiune la ulei, intinzatorului si curelei de accesorii si a garniturii de la capacul de la culbutori. Ambreiajul este ceva mai moale ca inainte (rulmentul de presiune nou, fara frecari), s-a schimbat intreg zgomotul masinii, este mult mai silentioasa, nici nu-mi dadeam seama cat zgomot facea volanta aia dusa!

Lucrarea am facut-o intr-un atelier, la doi mecanici foarte priceputi,cu o gramada de experienta, care lucreaza pe cont propriu, nu angajati la vreo reprezentanta sau la vreun service cu cine stie ce pretentii si fite! (nu m-am abtinut sa nu spun asta!)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR