Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
S-a jucat cineva serios in 16v?
Limita max la alezatul chiuloasei?
Diametrul max al supapelor?
Usurat pistoane?
Ce rap. max de compresie suporta?
Biele marite ieftine (relativ)?
Surse de piese de motor din titan?
Si orice altceva daca mai stiti si eventual a incercat cineva!! Smile nu vreau sa schimb motorul la 300km dupa ce-l fac!!
Mersi!!
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da, eu....
alezat 2 mm chiulasa, evacuare schimbata+filtru sport, bujii iridium, injectoare de let, axe cu came schimbate, cip in calculator schimbat de vechiul proprietar si un sistem piggy back pus de mine, setat tot de mine, de la perfect power. cam atat imi amintesc acum
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
estimam cam 185+ cp, dar cuplul maxim il atingeam abia pe la 6500 de rot/min
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sistem piggy back??
Si cum ai reusit sa iei 2mm din chiuloasa? (din cate stiu distanta pana la supape e mai mica de 2mm ceea ce ar insemna ca practic ai luat si din supape, sau depaseau marginea chiuloasei?)
Si in leg cu cip-ul - !chiar ma intereseaza! - daca e unul bun!!!!! si la ce bani? Insist sa fie unul bun! am avut mai multe tentative la preturi total diferite si nu o data sa intamplat sa scada performantele motorului!!!
Am deja unul f f bun pe vectra, pacat ca e DIS-ul pe ea!!
Skip ads

  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
iti recomand cu caldura axe cu came de la dbilas ... costa da fac treaba...

injectoare de LET, chip ai oricum unu bun . . . . ulei bun ai Wink ce sa mai zicem . . . . urmatorul pas ar fii un LET

P.S. adu chiuloasa aia sa o facem Wink
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mersi.
Dar era vorba de motorul de pe kdt. chiar as avea nevoie de un chip bun pt motronic 2.5
La vectra nu mai umblu. momentan.
Vedem ce iese din kdt!! Smile) 4x4!!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Kadett 4x4, suna interesant, chiar sunt curios cum va arata de ce intentionezi sa il faci 4x4 vei folosi platforma/elementele de pe Calibra/Vectra?
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Tot spatele si toata mecanica de calibra.
O sa fie funny.
Dar vorbim peste vreo luna....e de abia la tinichigiu!
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dar sa revenim la motor.
Va rog!!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR