Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ar fi bine dupa ce rezolvi problema sa te duci la "meseriasii" care ti-au zis ca e ARS COMPRESORUL sa iti arate UNDE ziceau ei ca e ARS.
  • MA

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am mers la un service din TM care se ocupa numai cu climele.Au schimbat bobina ambreiajului cu un (din spusele lor bobinata cu sarma din aluminiu('fara moarte)).Pret:500 ron cu tot cu freon.
PS:recomand acest service
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca se poate incadra la "Legende urbane din service-uri". Auzi: sarma de bobinaj din aluminiu? Ce transformatoare usoare s-ar putea face! Ce oameni!
Daca vei citi ce s-a scris despre aer conditionat, compresor, bobina, reparatie, etc, vei vedea ca se arde siguranta termica a bobinei. Restul e Cancan...
  • CosminB3

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Moian Adrian a scris:Am rezolvat partial problema, sau mai bine zis mi-a rezolvat-o Laurentiu, intradevar siguranta termica era arsa, iar bobina arata jalnic cu izolatia arsa, dar totusi neintrerupta, acum compresorul porneste dar cu ocazia reparatiei am descoperit o alta problema care e posibil sa fi determinat si arderea sigurantei si anume ambreajul compresorului. Acesta este format din doua parti, unite intre ele, pentru a face corp comun, cu un fel de cauciuc (probabil cu rol de amortizare, in tutorial am vazut ca rolul acestuia era preluat de niste arcuri prinse cu nituri), care la mine era desprins (dezlipit), astfel axul compresorului antrena doar piesa de pe interior iar cealalta statea fixa fixa. Probabil din cauza frictiunii temperatura degajata sa fi incalzit si bobina.


Salut!

Din pacate sunt si eu in aceasi oala. Intrebarea mea este pana la urma ce siguranta ai folosit (de cati A, V si C*) Si pe unde ai gasit, Merci
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR