Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci, dupa cum spune si titlul discutiei mi se incalzesc franele dupa ce am schimbat doar un cilindru de frana pe spate care nu ar trebui sa aiba influneta. si cele din fata si cea din spate (cea la care nu am umblat). Abia am facut 120 de km cu ea...cu muuulte opriri si nervi. ce e de verifiat?...servofrana , pompa?....sa nu-mi raspundeti cumva ca e cablul de frana de mana ca ala e dat jos pt moment Very Happy
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu sunt pareri?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ce se intampla sunt blocate franele?
ridica masina pe cric si invarte rotile si vezi daca sunt infranate.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cat de incinse sunt? E normal sa stea fierbinti, mai ales dupa ce opresti tu sa verifici, evident actionand frana.
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
la kadett-ul meu sa incalzea discul din cauza cilindrilor care sustin si centreaza etrierul iar pe masina rotile sunt in diagonala montate pe pompa de frana atunci se poate intampla chestia sa se incalzeasca discul prin simplu fapt ca nu mai ai pierderi de presiune iar etrierul e intepenit pe ghidaj si mai poti spune si ca eficienta la franare violenta e scazuta pe o roata comparativ cu cealalta . Adica urmele pe asfalt nu sunt deloc egale
Demonteaza etrierii din suruburile cu cap imbus scoate cilindri de culisare fara sa distrugi garnitura care ii protejeaza de noroi si fara sa desfaci furtunele cureti cilindrii ii ungi cu vaselina si ii montezi la loc.NU aerisesti ca nu e nevoie deoarece nu umbli la lichid si poti sa mergi pe un drum mai ferit si sa faci o proba la frane una violenta dar nu la viteza mare 50km/h e suficientdaca urmele de frana sunt egale poti sa faci si teste itp ai frane si nu se mai incalzeste excesiv
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sunt infranate..si toate patru. de obicei opream cu frana de motor ca sa le verific si tot erau foarte fierbinti. repet ca sfaraia apa daca puneam o picatura pe sabotii din spate. in fata mai putin. daca era ceva ghidaj blocat intelegeam, dar toate 4 rotile se incing
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
atunci daca spui asa 80% cauza este lipsa cablului de frana de mana iar furca distantiera a sarit de la locul ei franand rotile din spate.Ar mai fi ca ceva nu e bine montat de cand ai scos cablu
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ai facut vreo ghidusie pe acolo.ai umblat cumva si la servo? ai dat-o jos? ai umblat la reglajul tijei?
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nop...la pompa de frana si servo nu am umblat. am schimbat doar un cilindru pe spate...si am slabit cablul...atat. apropo...tija se poate modifica singura de la trepidatii?

cum imi dau seama daca actioneaza servo cu pedala necalcata (poate actioneaza servo si cand nu calc pedala si asta sa fie cauza)
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu,nu se poate modifica. Pune masina pe o strada in panta si vezi daca este franata.apoi reia operatiunile vezi fiecare etrier daca se misca normal, aeriseste ...etc.alta sansa nu ai.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ridicat masina sus si toate 4 rotile sunt infranate...asa deodata...asta clar nu e din ghidaje sau altceva...pompa sau servo
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
atunci pompa este blocata cumva, a intrat ceva mizerie sau rest de cauciuc pe circuit.
daca te pricepi se poate desface destul de usor, apoi are pe ax o siguranta care se desface si se scoate pistonul cu garnituri. cureti si gata treb sa mearga. sau ia alta de la second. altceva nu vad ce ai sa faci. servo este numai pt amplificarea fortei.daca nu apesi frina, nu actioneaza.
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mersi mult...am sa o iau jos sa vad ec fac.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva daca pompele montate pe astra F se pot demonta/schimba garniturile.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am patit si eu aceeasi treaba s-au blocat franele dupa 2 zile de la reparatie facuta de un mecanic cu "diploma" fiind masina de servici nu m-am bagat .Am dus-o inapoi in repetate randuri iar dupa ori nu aveaqm frane ori bloca fata orispatele nu schita nici o intentie de frana a schimbat 3 pompe receptori saboti placute repartitor si tot fara frane inclusiv la tija de la servo a umblat . Pana nu m-am pus cu un coleg sa reglam tija de servo aerisim reglate excentrice spate nu am avut frane in ciuda tonei de piese schimbate .
Ideea ar fi sa cumperi pompa doar daca esti sigur ca ii rea nu ca banuiesti sau sa o strici demontand-o in aceeasi idee

Apropo sub pompa pe conducte ai 2 cilindri nu stiu utilitatea lor dar eu pana nu i-am scos afara nu am avut frane acum cu kadett-ul meu tre sa fac itp si nu am nici o grija chiar daca are 27 ani rupe asfaltul la franare
P.S. vezi ca exista in comert set reparatie pompa frana si costa mai putin decat o pompa in schrott dar tre sa mergi cu pompa bucati ca datele de calculator nu potrivesc cu realitatea si verifica daca pompa are grad pe interior sansele ca setul de garnituri sa aiba viata scurta creste direct cu marimea gradului.SPOR LA TREABA
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ohoo...ce incurajari mi-ai dat. deci ideea e ca pompele de obicei se piot desface (ca la dracie). m-a speriat mecanicul ca bla ca la si nu se pot desface. mersi mult
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
acei 2 ilindri de sub pompa sunt limitatoarele frana spate.un fel de rapartitor de dacie...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se desface in mod sigur.daca nu ai mai facut treaba mergi la un service cu pompa si stai linga ala cind o desface o curata cu apa o sufla cu aer si o monteaza la loc. asta treb facut la ea eventual verificat la ochi daca nu este rupta vreo garnitura, daca nu, nu inlocuiesti nimic. o pui la loc si treb sa mearga.
P.S. nu cumva este rigida ca si cum ar fii apasata putin?
iar garnituri de schimb iei numai dupa ce o desfaci si vezi ce scrie pe ea. pompele difera de la un an de fabricatie la altul in cadrul aceluiasi model.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR