bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Eu nu am dat cu prostii dastea...am de 2 ani de zile vopsite cu vopsea din Baumax ( Danke ) rezistenta la intemperii...13 lei cutia...si am consuma 10% din vopsea ; pana acum nu s-a cojit sau alte prostii..doar am frecat bine cu peria de sarma, am degresat cu diluant si am vopsit cu o pensula ; 2 straturi subtiri, nu de neam prost; si daca ma tine 2-3 ani sunt multumit, imi ia 1-2 ore sa le fac, asa ca nu e chin prea mare o data la 3 ani aceasta operatie ; am avut vopsit si cu spray de etrieri....o porcarie..se consuma imediat si nici nu mi-a tinut cum trebuie ; dar este de inteles ; cu sprayul dai un strat mult mai subtire..sa numai zic ca te costa 35 lei un tub minuscul si iti trebuiesc doua daca vrei sa faci si tamburii ; cu 13 lei iti iei o cutie si faci la 6-7 masini, cu 13 lei
- gabytzuxxl
- ***
- 833 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Nu pun botul la nimic ; am cumparat, am vopsit, au trecut 2 ani, masina a circulat prin toate conditiile, nu am avut nicio problema-> ma declar multumuit ; sprayul "dedicat" tiuning nu a avut acelasi efect ; ideea era sa cumperi vopsea pt exterior ca este rezistenta la intemperii, nu pt interior sau mai stiu eu ce ; v-am dat un sfat, daca vreti il urmati daca nu faceti cum vreti ; e a 4a masina la care le vopsesc cu vopsea fara probleme in timp deci nu cred ca e rost de contraziceri. Bafta
- RD-Woo
- **
- 157 mesaje
- din 28 Jun 2013
- Astra 2009 Z16XER
- Ialomita
RD-Woo
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2013
- Mesaj Privat
- andiradu
- **
- 130 mesaje
- din 13 Dec 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Alba
andiradu
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2012
- Mesaj Privat
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am facut si eu azi operatiunea de vopsire etriere. De fapt, am vopsit si discurile pe marginea exterioara si pe umarul acela de la butuc. Totul intr-o singura culoare. Argintiu.
Am folosit o vopsea rezistenta la 400 de grade Celsius. A costat 14 lei 200 de mililitri si abia se vede ca am folosit ceva din ea. Daca vrea cineva, mai am o cutie, neinceputa.
Multumita unor buni prieteni, am avut la dispozitie un elevator de vulcanizare, asa ca dupa ce am ridicat masina si am dat jos rotile, am putut sa ma misc foarte usor de la o roata la alta sa-mi continui treaba.
Asa de urat aratau discurile si etrierele la inceput. Pline de depuneri.
Am dat cu peria de sarma rotativa peste tot pe unde a fost nevoie, cu grija la racordurile de frana, la burdufurile etrierilor, la burdufurile pistoanelor de frana. A durat cam 3 ore curatarea.
Am dat bine cu diluant peste tot, avand grija sa nu ajunga diluant pe cauciucuri.
Am izolat cu banda de hartie suprafetele de franare de pe discuri, gaurile de la prezoane si tot ce era de cauciuc/plastic.
Vopseaua am aplicat-o cu sfanta pensula, cum mai spunea cineva. Nici nu a fost nevoie de al doilea strat, decat pe ici pe colo. Am vopsit etrierii, butucii de la discuri, extremitatea discurilor (avusesera niste rugina acolo si nu imi placea cum arata) si talerele de protectie din spatele discurilor spate.
Dupa vopsire, am dat banda de hartie jos si pe unde a fost nevoie am curatat suprafata de franare adiscurilor de lipiciul ramas.
Cam asa aratau la final:
Si cam asa arata cu rotile montate. Jantele erau prafuite bine.
Toata operatiunea a durat 4 ore, din care 3 doar curatatul de rugina si depuneri. A mai luat ceva timp izolarea cu banda de hartie. Vopsirea a mers repede. Pana cand am terminat de vopsit a 4-a roata, la prima roata vopseaua era deja uscata.
Concluzia mea?
Desi am muncit ceva, eu nu sunt suficient de multumit. Ca sa fie pe placul meu, lucrarea ar necesita demontarea etrierelor, discurilor si talerelor din spatele discurilor, curatarea si vopsirea lor integrala.
Eventual o vopsire in camp electrostatic.
Din pacate, operatiunea asta presupune blocarea masini pentru o zi (vopsirea in camp electrostatic) si cum nu am masina de schimb, deocamdata ramane asa.
O sa revin dupa o vreme cu impresii privind rezistenta in timp a vopselei.
Pana atunci, multumiri colegului BH07PKD pentru sprijinul acordat.
Am folosit o vopsea rezistenta la 400 de grade Celsius. A costat 14 lei 200 de mililitri si abia se vede ca am folosit ceva din ea. Daca vrea cineva, mai am o cutie, neinceputa.
Multumita unor buni prieteni, am avut la dispozitie un elevator de vulcanizare, asa ca dupa ce am ridicat masina si am dat jos rotile, am putut sa ma misc foarte usor de la o roata la alta sa-mi continui treaba.
Asa de urat aratau discurile si etrierele la inceput. Pline de depuneri.
Am dat cu peria de sarma rotativa peste tot pe unde a fost nevoie, cu grija la racordurile de frana, la burdufurile etrierilor, la burdufurile pistoanelor de frana. A durat cam 3 ore curatarea.
Am dat bine cu diluant peste tot, avand grija sa nu ajunga diluant pe cauciucuri.
Am izolat cu banda de hartie suprafetele de franare de pe discuri, gaurile de la prezoane si tot ce era de cauciuc/plastic.
Vopseaua am aplicat-o cu sfanta pensula, cum mai spunea cineva. Nici nu a fost nevoie de al doilea strat, decat pe ici pe colo. Am vopsit etrierii, butucii de la discuri, extremitatea discurilor (avusesera niste rugina acolo si nu imi placea cum arata) si talerele de protectie din spatele discurilor spate.
Dupa vopsire, am dat banda de hartie jos si pe unde a fost nevoie am curatat suprafata de franare adiscurilor de lipiciul ramas.
Cam asa aratau la final:
Si cam asa arata cu rotile montate. Jantele erau prafuite bine.
Toata operatiunea a durat 4 ore, din care 3 doar curatatul de rugina si depuneri. A mai luat ceva timp izolarea cu banda de hartie. Vopsirea a mers repede. Pana cand am terminat de vopsit a 4-a roata, la prima roata vopseaua era deja uscata.
Concluzia mea?
Desi am muncit ceva, eu nu sunt suficient de multumit. Ca sa fie pe placul meu, lucrarea ar necesita demontarea etrierelor, discurilor si talerelor din spatele discurilor, curatarea si vopsirea lor integrala.
Eventual o vopsire in camp electrostatic.
Din pacate, operatiunea asta presupune blocarea masini pentru o zi (vopsirea in camp electrostatic) si cum nu am masina de schimb, deocamdata ramane asa.
O sa revin dupa o vreme cu impresii privind rezistenta in timp a vopselei.
Pana atunci, multumiri colegului BH07PKD pentru sprijinul acordat.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
NAR-COSTIKA- Suspendat
- 15 mesaje
- din 17 Sep 2014
- Vectra 2002 X16XEL
- Braila
NAR-COSTIKA- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2002 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- paul_astra
- **
- 429 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
paul_astra
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare baieti. Vin si eu cu o intrebare despre vopsitul tamburilor.
De 2 luni de zile ma "chinui" sa vand F-ul meu(prima mea masina) dar la banii care lumea ofera ma tot gandesc sa o pastrez. Cum a stat ceva timp, am un H acum, am probleme cu tamburi pe spate care au ruginit rau de tot de nu se mai invart rotiile de loc.
Asadar ma gandeam sa cumpar cei mai ieftini tamburi noi de pe piata( nu cred ca s-ar merita sa-i mai curat pe astia) si sa-i vopsesc direct de noi. Credeti ca se merita, vor fi protejati cu aceste vopsele mai bine sau nu?
De 2 luni de zile ma "chinui" sa vand F-ul meu(prima mea masina) dar la banii care lumea ofera ma tot gandesc sa o pastrez. Cum a stat ceva timp, am un H acum, am probleme cu tamburi pe spate care au ruginit rau de tot de nu se mai invart rotiile de loc.
Asadar ma gandeam sa cumpar cei mai ieftini tamburi noi de pe piata( nu cred ca s-ar merita sa-i mai curat pe astia) si sa-i vopsesc direct de noi. Credeti ca se merita, vor fi protejati cu aceste vopsele mai bine sau nu?
- johnnyliv
- ***
- 601 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
- paul_astra
- **
- 429 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
paul_astra
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat