Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gigi1972 a scris:Am cumparat o AGILA 1.2i din 2002 de o luna, cu 75000 Km la bord, reali. Din pacate nu am cartea service si nici car pass, ..........

Bine ati venit pe forum ! Ce va face sa credeti ca respectivii km sunt reali in conditiile in care o carte de service masluita se vinde cu 100 lei iar dvs. nici pe aceea nu o aveti ? Nici pe departe gandul sa va sperii insa o masina din anul respectiv ar putea avea 120-150 mii km (statistic vorbind insa pot fi si exceptii);
Manual service dedicat pt. agila nu cred ca gasiti, pt. manual referitor la exploatarea masinii user-ul Petrecila va poate ajuta.
Skip ads

  • mihaiC A-A

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Io am Agila B ! mai are cineva ?
Am si manualul de exploatare si cartea service ! deh.. ce sa-i faci e virgina...
  • cciureanu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
O intrebare. Cand am cumparat masina mi-a dat-o fara cheie antifurt pentru roti. E vorba de o cheie care deschide un shurub cu 3 gaurele la 120 de grade.
Cineva are una ramasa prin garaj, are o dublura... ? se poate face una?
Sau trebuie sa inlocuiesc shuruburile cu unele cu cap normal - hexagonal ?
Multumesc
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@cciureanu: ai cautat cumva si pe la roata de rezerva? ca s-ar putea sa fie si acolo. Parerea mea e sa faci rost de undeva, macar stai mai linistit.
Skip ads

  • cciureanu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
claudiuflorin a scris:Salutare toturor ce au o Agila si nu numai lor. Mi-am cumparat si eu o agila de care sunt fff multumit. Se conduce super usor si e destul de spatioasa. Deocamdata este ok nu am probleme si sper s anu apara asa curand. singura chestie care ma deranjeaza este un pic pe fata se simte un pic de zdranganeala pe drumurile mai nasoale si cand se trece peste calea de tranvai. Poate amortizoarele zic eu ca nu au fost schimbate. Ea e din 2001 si are 70000. Si vreau sa va intreb pe voi cei care aveti agile o chestie. Cna pornesti cu ea de pe loc si nu prea accelerezi tare doar dai usor drumu la ambreiaj se aude un sunet . Parca ar fi ceva de cuplare nu stiu exact cum sa ma exprim prin cuvinte. Deci doar la plecare si se mai simte usor si gand bagi a doua si apoi decuplezi. In rest sunt super multumit. A si ar mai fi ceva ce am observat eu peste viteza 60km/h in a 4 viteza cand accelerezi si aude un suierat daca bagi a 5-veta nu se ami aude asa. E normal ? Va multumesc mult pt raspunsurile care le voi primi. Si sper sa ma primiti si pe mine in club.SmileSmile

Vreau sa le urez toate cele bune celor ce dau raspunsuri pe acest forum. Sunt unii care sunt de nota 100000000.

Nu e chiar normal sunetul de care zici. Masina mea are 100.000 km si nu se aude nimic. Nici intr-a 4- nu se aude suierat. Scartaie putin la viteza mica din cauza ca clestii care tin pastilele de frana de pe stanga nu se departeaza imediat la luarea piciorului de pe frana. In primii 10 metri dispare.
Bine ai venit in club.
  • cciureanu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:@cciureanu: ai cautat cumva si pe la roata de rezerva? ca s-ar putea sa fie si acolo. Parerea mea e sa faci rost de undeva, macar stai mai linistit.

M-am uitat peste tot, zic eu. Am sa ma mai uit odata, Mi-a dat o trusa cu scule de schimbat roata dar acolo nu era. Am sa ma mai uit odata pentru ca nici la sculele alea nu m-am uitat bine.
Multzam de sfat. Uneori raspunsul e sub ochii nostri.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
suieratul e de la cutia de viteze.
il cunosc.
verifica uleiul si schimba-l cu cel original in cel mai bun caza, dar am citit ca au mai pus si ulei de altfel si merge la fel de bine.
uleiul bun trebuie sa fie rosu, clar.
gasesti mai multe in sectiunea cutie de viteze.
  • gigi1972

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:
gigi1972 a scris:Am cumparat o AGILA 1.2i din 2002 de o luna, cu 75000 Km la bord, reali. Din pacate nu am cartea service si nici car pass, ..........

Bine ati venit pe forum ! Ce va face sa credeti ca respectivii km sunt reali in conditiile in care o carte de service masluita se vinde cu 100 lei iar dvs. nici pe aceea nu o aveti ? Nici pe departe gandul sa va sperii insa o masina din anul respectiv ar putea avea 120-150 mii km (statistic vorbind insa pot fi si exceptii);
Manual service dedicat pt. agila nu cred ca gasiti, pt. manual referitor la exploatarea masinii user-ul Petrecila va poate ajuta.


mi-am dat seama ca sunt reali deoarece a fost folosita ca masina de week-end, de catre singurul proprietar (familist) din tara. masina a fost adusa in 2003 cu 17000 iar tipul de la care am luat-o e un tip OK!
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aveti dreptate, in 2003 nu prea erau ,,solutii" de schimbat kilometrajul si nici nu prea avea ce sa schimbe.

@cciureanu : Crestaturile de la surubul de la capacul jantei nu sunt dispuse la 120 grade. Puteti foarte simplu
confectiona o astfel de cheie dintr-o bucata de teava lunga de 5-6 cm, cu un diametru corespunsator, la unul
din capete marcati prin zgariere pozitia crestaturilor dupa care piliti intervalul ramas intre ele, iar la celalat
capat practicati o gaura perpendicular pe teava in care introduceti un dorn ( ce ramane acolo) sau un surub
mai lung la care sa-i blocati piulita.

Daca nu puteti scoate nici un surub ca sa-l aveti la indemana in vederea masuratorilor, incercati sa-i faceti un
mulaj al capatului cu putina plastilina sau guma de mestecat.
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, detin si eu o Agila 1.2 benzina de vreo 2 luni si din pacate, e varianta fara ABS.

Am vazut ca pe acest forum sunt cativa indivizi care vand "ABS complet".
Intrebarea mea este urmatoarea: se poate monta ABS pe aceasta masina?
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit !
Azi am reusit sa termin sa citesc aproape toate postarile de pe acest forum (mi-a luat cam trei zile cu mici pauze Laughing ). De sambata am "arvunit" un Opel Agila cu motor de 1litru. Am plecat la targul de masini cu ideea de a veni acasa cu un Astra, dar nu a fost sa fie. La disponibilitatea mea nu gaseam decat masini cu rugina...iar de asta am si eu in parcare. Am un Tico din 2000 pe care am hotarat ca nu mai merita sa bag bani pentru un face lifting (mecanic e ok). Cand era deja sa renunt, in ultimele randuri din targ am vazut o Agiluta rosie...care cred ca mi-a tras cu ochiul! Dragoste la prima vedere! Era exact ce-mi doream- o masina mica, cu cilindree si consum mic, cu 5 usi, pentru umblat mai mult prin oras (pentru excursii avem o autorulota Fiat) . Masina are 80000Km pe ceasul de bord, arata bine si motorul merge bine. O scurta plimbare, aparent totul ok, asa ca am facut targul pe care urmeaza sa-l finalizez joi (al naibi banci....trebuie sa astepti sa-ti dea proprii tai bani Evil or Very Mad ). Cum am ajuns acasa cu ajutorul unchiului Gogu va-am gasit repede pe net si de atunci am tot citit pe aici ca sa fiu cat mai bine informat . Mai ales postarile cu caracter tehnic m-au incantat, eu insami fiind un "surubar" care cu nici una din cele 6 masini si doua motociclete pe care le-am avut din 1972 incoace nu am ajuns la serviceuri decat pentru ITP. Vazand problemele care au aparut in exploatare la acest tip am ajuns la concluzia ca nu m-am inselat alegand Opel Agila! Sper ca timpul imi va confirma impresia. Acum , dupa ce ajunge in parcarea mea masinuta bineinteles ca urmeaza o verificare a tuturor sistemelor, remedierea eventualelor deficiente. Va multumesc tuturor care a-ti scris aici experientele personale si multumesc celor care a-ti incercat sa-i ajutati cu sfaturi foarte competente pe cei aflati in necaz! Dupa ce trec prin manuta masina va povestesc ce am gasit si voi incerca sa va fiu si eu de ajutor!
  • lovelife

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Adrian P. a scris:
vio a scris:Daca crede cineva ca ma poate ajuta...

Ti-am transmis prin e-mail manualul de Agila in engleza vers. nov. 2002.

Salut
Si eu sunt proaspat posesor de Agila din 2001, si as avea nevoie de un manual de Agila in engleza sau romana, germana nu pricep deloc.
Multumesc
Skip ads

  • dydylycy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o Agila din 2001 si as dori si eu un manual in limba engleza, daca se mai poate. mail: barascu_didi@yahoo.com. Multumiri anticipate
  • lad

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mihaiC A-A a scris:Io am Agila B ! mai are cineva ?
Am si manualul de exploatare si cartea service ! deh.. ce sa-i faci e virgina...


DAAAAA si eu am o Agila B noua cu 0km la bord,achizitionata de 1 luna... ceva sfaturi, nelamuriri pana acum cu Agila ta?
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cam lipsa de noi agilisti se pare..sau e prea veche discutia asta.

Sunt si eu un proaspat posesor de Agila - 1.2 Z12XE, 2001 - 110.000 km (teoretic inca ne-testati).
Am luat-o cu 2150 E ne-inmatriculata. Am descoperit acum dupa ce am luat-o o multime de bube la ea..sper sa nu trebuiasca sa sparg banca sa le repar.
Optiuni: Jante aliaj GM, Oglinzi electrice(nu merg), ABS, Radio-cass original, geam electrice fata, 2xairbag, AC..
Acul turometrului merge aiurea.. se blocheaza pe la 5-6 mii ture..apoi merge pana la peste 7.000 si ramane acolo vreo 2 zile..apoi mai revine jos..si tot asa. Am testat si codurile de eroare stocate - 0136 si 2x0141.
Yala haion blocata, oglinzile cum am zis nu merg, suiera rezervorul cand desfac busonul, freaca ceva rulment pe fata dreapta. Se abureste fenomal de tare in interior, e cu anv de vara..si nu am verificat, si era sa ies in decor azi( Hankook 165/60/14 optimo k415).
Cam atat deocamdata.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
smtraxx a scris:.... Se abureste fenomal de tare in interior, ...

Verificati starea filtrului antipolen (in general se mai si curata insa deoarece nu stiti cat
de vechi este cel actual mai bine il inlocuiti cu unul nou).

In rest ... bun venit pe forum si multi km fara probleme !
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
smtraxx a scris:.... Se abureste fenomenal de tare in interior, ...


La "fenomenal de tare" precum zici, cea mai probabila cauza e, ca e data clapeta pe recirculare si nu iti ia aer din exterior. Se mai intampla la inceput, cand inca nu cunosti bine masina.
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Embarassed hehe.. mersi de idee cu clapeta, ieri mergeam in spatele la o "afumatoare" si am pus pe recirculare..apoi cred k am uitat sa o pun inapoi pe pozitia initiala. Dar asta cu aburitul e cea mai mica problema. Is curios restul cum o sa se rezolve. Mersi inca o data Wink
  • marcel 1

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna .numele meu este marcel.Am cumparat o Agila din 2001 benzinar de 1,2.Am 2 probleme .1 martorul ESp se stinge doar dupa pornirea motorului iar in cartea tehnica scrie ca ar trebui sa se stinga in cateva secunde .2se aude un huruit permanent in interiorul masini dupa pornirea motorului. daca stiti ceva va rog ajutatima.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Stimati Domni, va solicit ajutorul in elucidarea unei probleme. Sunt membru nou in clubopel.co pentru ca am un Opel Agila din 2001, cu 161000 km la bord achizitionat de curand din Germania. Motorul functioneaza foarte rotund, toti martorii de bord se sting in ordinea corecta- dupa punerea contactului pe poz. II se stinge martorul cu masina si cheita, airbag-ul, raman aprinse EPS si cel de jos ulei, iar dupa pornire se sting si tot ceilaltii. Teva de esapament este curata, fara depuneri. La inspectia RAR pentru inmatriculare totul a iesit perfect, in special pentru ca i-am schimbat placutele si sabotii cu ferodouri= frana OK, ABS functional, verificat prin franare pe drum cu nisip, noxe iesite din prima pe aparatul lor. Am facut si schimbul de ulei: Mobil 1 5W40 sintetic si toate filtrele-MANN. Nu se aude nici un tacanit, motorul toarce frumos, se accelereaza foarte bine- ca si comparatie utilizez in scop de serviciu o Skoda Octavia 1.9 tdi( cu mult mai puternica), dar si micuta Agila e demna de lauda. Porneste bine la rece, si se comporta foarte frumos. Insa totusi ceva mi se pare suspect: la relanti turatia este de undeva intre 650-750, iar becul de la ulei palpaie uneori. Deasemeni in unele momente la accelerare se simte un salt, o zvagnire.
V-as ruga respectuos sa ma lamuriti cam ce ar trebui sa fac sa scap de aceasta problema.
Multumiri speciale moderatorilor, in special domnului Dan Ciurianu pentru profesionalismul de care da dovada.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR