Bine v-am gasit !
Azi am reusit sa termin sa citesc aproape toate postarile de pe acest forum (mi-a luat cam trei zile cu mici pauze
). De sambata am "arvunit" un Opel Agila cu motor de 1litru. Am plecat la targul de masini cu ideea de a veni acasa cu un Astra, dar nu a fost sa fie. La disponibilitatea mea nu gaseam decat masini cu rugina...iar de asta am si eu in parcare. Am un Tico din 2000 pe care am hotarat ca nu mai merita sa bag bani pentru un face lifting (mecanic e ok). Cand era deja sa renunt, in ultimele randuri din targ am vazut o Agiluta rosie...care cred ca mi-a tras cu ochiul! Dragoste la prima vedere! Era exact ce-mi doream- o masina mica, cu cilindree si consum mic, cu 5 usi, pentru umblat mai mult prin oras (pentru excursii avem o autorulota Fiat) . Masina are 80000Km pe ceasul de bord, arata bine si motorul merge bine. O scurta plimbare, aparent totul ok, asa ca am facut targul pe care urmeaza sa-l finalizez joi (al naibi banci....trebuie sa astepti sa-ti dea proprii tai bani
). Cum am ajuns acasa cu ajutorul unchiului Gogu va-am gasit repede pe net si de atunci am tot citit pe aici ca sa fiu cat mai bine informat . Mai ales postarile cu caracter tehnic m-au incantat, eu insami fiind un "surubar" care cu nici una din cele 6 masini si doua motociclete pe care le-am avut din 1972 incoace nu am ajuns la serviceuri decat pentru ITP. Vazand problemele care au aparut in exploatare la acest tip am ajuns la concluzia ca nu m-am inselat alegand Opel Agila! Sper ca timpul imi va confirma impresia. Acum , dupa ce ajunge in parcarea mea masinuta bineinteles ca urmeaza o verificare a tuturor sistemelor, remedierea eventualelor deficiente. Va multumesc tuturor care a-ti scris aici experientele personale si multumesc celor care a-ti incercat sa-i ajutati cu sfaturi foarte competente pe cei aflati in necaz! Dupa ce trec prin manuta masina va povestesc ce am gasit si voi incerca sa va fiu si eu de ajutor!