Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa ma ajute cu problema descrisa mai sus. Mentiune: relantiul mic, cu palpaire martor ulei doar cu motorul cald, la rece porneste OK. Ieri am inceput treaba prin curatarea Throttle Body. Nu era foarte murdar si a iesit brici prin curatare cu decarburol. Clapeta se misca foarte bine- atat inainte cat si dupa curatare. As pune pozele, insa va rog sa ma invatati cum. Multumiri speciale pentru tutorialul foarte concludent D-lui Dan Ciureanu.
P.S. As putea gazi prin Brasov un binevoitor foarte priceput care sa ma ajute cu o diagnoza profesionala si interpretare?
Skip ads

  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Opelul meu Agila are 161000 km. Merge foarte bine. L-am testat la un prieten, care insa nu prea se pricepea- tester Bosch KTS200. A reiesit o singura eroare- o deconectare anterioara a bateriei (becul cu masina si cheita nu se stingea inainte decat dupa pornirea motorului). Dupa sterger cod, la 3 sec. poz. II pe contact se stinge. Toti martorii de bord functioneaza si se sting in ordine. Ce altceva ar mai trebui sa sti ca proaspat poseor Agila 1.2? Please help me, de ar fi un Brasovean ar fi super.
Multumesc.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Maine iau Carte de Identitate de la RAR si am de gand sa o inscriu definitiv, pana acum aveam numere rosii. Totodata pentru linistea mea as schimba si bujiile- vreau sa-i iau Bosch FLR8LCU+. Sa vedem ce o iesi.
Poate sa ma ajute cineva cu mai multe informatii, va rog.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am mai constatat 2 probleme:
1. AC nu baga aer rece- posibile cauze.
2. Reglajul electric al oglinzilor se misca si nu prea- doar foarte slab, mai bine pe verticala si mai slab pe orizontala. Puteti sa imi spuneti ce este de facut- eu as scoate oglinzile, dar nu stiu cum si as curata mecanismele de sub oglinda insa nu stiu cu ce.
Ajutati-ma si pe mine va rog, sunt "bebe". Multumesc
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
chestia cu pompa de ulei ce palpaie ar putea fi de la pompa de ulei, sa nu faca destula presiune in motor (sunt multe cauze, si nu le stiu foarte bine si nu vreau sa zic prostii), dar am mai citit azi pe aici de cineva care avea aceasi problema ca tine, la el era ca avea ulei prea putin, si nu se facea presiune suficienta daca nu tura mtoorul.
De relanti, ce pot sa-zi zic e ca nici eu nu am mereu acelasi relanti. Cand e foarte frig e pe la 1000RPM, in general se regleaza automat, ideea e sa nu aiba oscilatii si sa aiba variatii la relanti, fara sa-i faci tu ceva, caci relantiul se autoregleaza si "trage" shocul automat, daca oscileaza, s-ar putea sa fie un injector slab.
Normal, AC-ul cand se defecteaza apare pe bord o cutie cu un fulgulet (parca, eu am mers cu el asa defect mult, insa nu mai tin minte, dar era de la presiune aiurea), desi am auzit pe unii ca au cumparat iarna masini cu compresorul AC ars.
cat despre oglinzi, da jos sticla si vezi ce e pe acolo, normal ar fi niste motorase care actioneaza niste parghii, nu unge motorasele, insa parghiile le poti unge daca tu crezi ca ajuta, eu le-as lasa in pace, si ale mele se misca incet stanga dreapta, insa cam in toate opelurile in care am fost e la fel, si nu mi se pare ceva atat de important.

P.S. ia uita-te ce ulei ai, adica unde e facut, caci din ce am citit pe aici, exista mobil1 de turcia care nu intruneste normele GM si nu este recomandat pentru opeluri.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raoul271972 bine ai venit pe forum.
Prima regula pe langa regulamentul forumului : respecti regulamentul sectiunii [ -- Regulament sectiunea Agila -- ]

In cazul tau nu ai citit, nu ai cautat, ai postat cum ai vrut, ai inceput cu bec ulei dupa care cu throttle, bujii, oglinzi si ce o mai fi. Sectiunea este ordonata si asa va ramane, daca facem bors cu ea nu va mai gasi nimeni nimic.
Deci cauta discutiile care contin problemele tale, citesti, daca nu gasesti solutia postezi si chiar eu iti voi raspunde printre altii.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand pentru Scorpio 18- am citit specificatia uleiului si e asa: Mobil1 5W-40 Mobil Super 300 X1, ACEA A3/B3; A3/B4, API SM, APPROVED: GM-LL-B-025, producator ExxonMobil Belgia. Multumesc pentru celelalte informatii.

Stimate Domn Dan, in primul rand va multumesc pentru atentionare si vin cu promisiunea ca nu se va repeta, insa eram la prima utilizare a forumului si m-am cam incurcat. In al doilea rand va multumesc pentru toate informatiile utile pe care ni le oferit cu fiecare ocazie. Am citit cu atentie cam toate posturile despre Agila si nu numai ci deasemenea si despre alte Opel cu motor Z12XE de unde am aflat lucruri deosebit de utile. Inca o data atat mii de multumiri cat si scuze.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dragi forumisti Opel, va rog sa ma ajutati cu date in privinta problemei cu relantiul mic si palpaire bec ulei, devine tot mai stresanta. Motor Z12XE, ulei schimbat, filtre schimbate, throttle body curatat.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ralantiul la Z12XE este pe la 650-750, suficient sa faca destula presiune ulei.
Prima chestie e sa schimbi senzorul presiune ulei, este post detailat, pe urma mai vedem ca sunt si alte cauze. Incepem cu cea mai ieftina si ala oricum pica pe capete.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult stimate domn Dan. Acum merg si iau senzorul de ulei si-l schimb. Totodata voi schimba si bujiile, pentru ca oricum nu le-am verificat dupa ce am luat masina si ar trebui facuta aceasta operatiune- pentru siguranta mea( am luat Bosch FLR8LDCU+). Relantiul sta undeva intre 650 si 700.
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
SALUT,mi_am luat si eu o agila acum 5 zile si cred ca mi_a sarit o pietricica in parbriz ca a inceput sa crape de sus in jos.Unde gasesc parbriz pt ea si cat ma costa? Daca stie cineva sa imi spuna si mie,mersi.
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
pai de aia a costat 2150 de euro ! de dotata ce era! in mod normaL O AGILA FULL option costa 2800-3000 de euro cu tot functional pe ea .Daca e cu 1000 de euro mai ieftina e clar ca are ceva ,,lipsa,,.Multa bafta!
Skip ads

  • editza2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare !
M-am inscris si eu pe forum ca proaspat utilizator de opel Agila. Am avut un matiz din 2005 pana acum 1 saptamana si am achizitionat un opel Agila din 2001 varianta bbicolora(gri cu albastru) cu motor de 1.2. Momentan nu am probleme majore si nici nu pot sa ma plang de ceva . Comparativ cu matizul...nu prea am ce compara. Este o alta masina.
  • Alin7key

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut prieteni!Sunt si eu un proaspat posesor de Agila (6 octombrie).Masina este din 2004 , motor 1.2 , 85000 km. Deocamdata i-am pus doar cauciucuri de iarna urmand ca saptamana viitoare sa ma ocup serios de ea (ulei ,filtre curea de transmisie etc.) , teste pe la articulatii si nu in ultimul rand un joc relativ mic constatat la roata din stanga fata (probabil rulment).Am ramas impresionat de spatiu din interior , pot spune ca ''se infige'' in oras , afara am mers cu 110km/h si mi-a placut cum se comporta .Multumesc tuturor Agilistilor pentru informatiile pe care l-am gasit aici.Voi reveni si eu cu informatii dupa ce merg la service pentru verificari amanuntite.
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Alin7key a scris: (ulei ,filtre curea de transmisie etc.) ,


Ei, nu e asa de vesel. Nu e curea ci e lant. Vestea buna e ca probabil la km aia nu trebuie schimbata distributia daca nu se aude cum bate, vestea proasta e ca vreau eu acum sa schimb la a mea distributia (si eu o am de vreo 2 saptamani) si costa pe la 1500 RON distractia. Dar macar stii ca vreo 100-150.000 km nu mai ai treaba cu ea.
  • Alin7key

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
hcampian a scris:
Alin7key a scris: (ulei ,filtre curea de transmisie etc.) ,


Ei, nu e asa de vesel. Nu e curea ci e lant. Vestea buna e ca probabil la km aia nu trebuie schimbata distributia daca nu se aude cum bate, vestea proasta e ca vreau eu acum sa schimb la a mea distributia (si eu o am de vreo 2 saptamani) si costa pe la 1500 RON distractia. Dar macar stii ca vreo 100-150.000 km nu mai ai treaba cu ea.


Am fost la service si m-am programat.Trebuie sa schimb rulmentul si pivotul (cu tot cu brat) pe stanga fata.In rest e ok.Nu te costa cam mult distributia?Eu am dat pe distributie (curea , rola ,pompa apa) si montaj ,900 ron ce-i drept acum 3 ani pentru un astra f.
  • stefan953

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mihdoi a scris:Buna seara!
Multumesc pentru manualele primite!
Nu stiu pe ce subiect sa ma axez pt a cere sfaturi. Din ceea ce am citit chiar si pt alte modele, nu am intalnit ceea ce ma intereseaza. Mai exact este vb despre martorul pt noxe, cel ce are silueta catalizatorului. Sta tot timpul aprins! Iar motorul merge foarte bine: nu este puturos, nu tuseste, nu da in nas, merge rotund, fara variatii la ralanti!Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba? In afara de sfatul din manual, care ma trimite la reprezentanta Very Happy
In allta ordine de idei , va dau un sfat: cand cumparati o masina si ii verificati a/c , nu controlati doar daca "baga aer"! Vedeti daca are si radiatorul (condenserul) pt a/c; s-ar putea sa nu existe! V-o spun din proprie experienta! Am observat ca lipseste cand m-am dus la service sa umple instalatia cu freon.
Va doresc o seara buna! Mihai

Daca se poate sa primesc si eu manualul de servis pt o Agila motor Z10XE pe dresa de mail stefanavrsd2002@yahoo.com, am cateva curiozitati mecanice la puntea spate in special si la cateva elemente de motor in incercarea mea de a imi moderniza Vectra a din 1991 cu rehnologii mai noi.
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu niste mici intrebari pentru care nu mai deschid un topic nou.

1. Cum se ajunge la furtunul de la duza de spalator de la luneta? (mi-a iesit din duza si stropeste in portbagaj). Ma gandesc ca trebuie sa desfac capacul de plastic de la al 3-lea stop. Acesta nu are suruburi, are niste chestii rotunde pe lateral, care se pot apasa pe mijloc dar mai departe nu stiu. Trebuie tras si fortat sa iasa sau mai e ceva undeva de desfacut? Are ceva cleme ascunse?

2. Exista pe undeva un tutorial despre cum se schimba becurile de la panoul central, cel cu butoanele de la climatizare? Sunt toate arse si as vrea sa le rezolv. Se trage cumva de butoanele de climatizare si ies, sau trebuie scos cumva tot panoul?

3. Am observat ca becurile de la frana se aprind daca apas pe pedala si cand motorul e oprit si cheia scoasa din contact. E normal?

Cam atat momentan, mersi de interes pentru cine imi raspunde. Dupa ce reusesc sa spal masina, ii fac un topic la Ai un Opel? Sa-l vedem!
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
As mai avea o intrebare. Agila are bec ce indica faptul ca s-a terminat benzina? Am mers mult cu acul pe rosu si nu s-a aprins nimic, pana la urma am oprit la benzinarie ca am zis sa nu fortez nota. Ma gandesc ca are, dar al meu e ars.

L.E. Am vazut in manualul de Vauxhall ca are bec care ar trebui sa se aprinda si, in ultima faza, cand se trece pe rezerva, sa clipeasca. Cam unde e acul de la benzina cand se aprinde indicatorul? Ajunge sub ultima liniuta rosie? Incerc sa-mi dau seama daca becul meu nu e cumva ars.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Modelele pana in 2002 nu au bec indicator la benzina, doar cele model Njoy
Acuma vad ca ai mai multe intrebari;
Becuri frana - da este normal
Furtunas haion - da jos lampa stop de pe haion si prinde furtunasul pe duza.
Becuri arse - dai jos casetofonul, dai jos carcasa TID(cel cu data, temperatura, etc.), dupa aceea desfaci scrumiera si bricheta, si la final consola centrala care acopera butoanele. Mai departe spune ansamblul ce sa faci.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR