Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am o astra din 93, adusa din germania in 2001
la data la care am adus-o era super:nu scartiia nimic, suspensii bune, trebuia sa asculti atent ca sa auzi motorul.
acuma, dupa 4 ani petrecuti prin gropile din romania.......nu mai e ce-a fost -Sad
scartie din toate incheieturile, suspensiile s-au dus......
intrebarea mea:ce ar trebui schimbat la ea in afara de amortizoare (le-am schimbat anul acesta - sachs) ca sa fie putin mai rigida. locuiesc pe o strada plina cu gropi si cateaodata am impresia ca sunt intr-o barca.
pareri......?
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai trebuiesc schimbate ceva bucsi si de asemenea vezi si tu pe unde scirtiie.
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Solutia e simpla: pui masina pe o perna de aer(cred ca ai mai vazut dracovenii din alea hibrid-ce merg si pe apa si uscat) Laughing
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ai nevoie si de arcuri, eventual bare antiruliu- nu stiu dak ai la masina.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
O bara intre amortizoarele de pe puntea fata ar fi un bun inceput...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:O bara intre amortizoarele de pe puntea fata ar fi un bun inceput...

*
Nu chiar (in afara unei utilizari pur sportive, am inteles ca nu e cazul...) caci restul "tablei' preia socurile si se "dezmembreaza" mai mult decat la o masina ne-echipata cu asa ceva...
De aceea, de fapt, in ocazie, este pe departe preferabil sa cumperi o masina ne-modificata, caci nu stii daca aceste modificari au fost benefice sau... invers... Evil or Very Mad
Eu propun schimbarea buceslor si amortizoare "moi" pe gaz, eventual montarea de genti pe 13' cu cauciucuri "inalte"...
Atentie, este o solutie preconizata pentru o utilizare "tata de familie", nu altceva...
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nemultumirea mea este la trecerea pe un drum cu mici denivelari sau mici gropi, masina le "simte" destul de bine.
comparatia am facut-o de ex cu masina tatalui meu-solentza de 2 ani unde nu simti pe acelasi drum denivelarile sau gropile mici
senzatia mea este ca sistemul de amortizare nu preia socurile asa cum trebuie, acestea se transmit mai departe la tablarie, geamuri, s.a.m.d si asta uzeaza prematur masina aparand scartaiturile de rigoare
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@sorin sunt de acord
@cmd in general suspensiile la Renault/Dacia sunt mai moi, fata de cele de la Opel care sunt ma rigide(mai putin confortabile insa mai sigure) nu sunt concepute pentru carosabilul de la noi Sad solutia in cazul tau ar fi sa montezi o suspensie (amortizoare) mai moi si sa verifici(asa cum s-a mai scris) daca toate sunt in regula la suspensii
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai incercat mai putin aer in roti ???
Incearca si zi-mi si mie ...
Eu am patit la fel de cand am pus azot in ele si nu se mai desumfla.
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
schimba si pivotii ,au o mare importanta.[/b]
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca ai amortizoare cu gaz acestea sunt mai dure decit cele pe ulei.
problema ta care este ?ai batai ale bucselor sau plasticelor din interior care s-au mai desfacut pe ici pe colo sau numai discomfortul unei suspensii tari.fa-ti un test de amortizoare daca esti in Buc la statia de linga maternitatea BUCUR este un service acolo care te rezolva.
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu simteam bataile alea pe drumuri cu mici denivelari, si am schimbat pe fata bucsile si rulmentii din partea de sus a amortizoarelor care erau complet distruse, si bieletele antiruliu - dupa ce le-am schimbat nu se mai simte nimik e incomparabil mai bine, iar pe spate am schimbat bucsile de punte si cam atat, masina are 170.000 km, din care 30.000 in tzara, dar se tine bine la capitolul asta pana acum, iti recomand sa te duci si sa faci o verificare la un service si iti vor spune cei de acolo ce ai in neregula.
Skip ads

  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si eu la amortizoare am optat pentru un model cu gaz marca BOGE foarte bune si desi masina se simte mai rigida la viteze mari si in curbe sta foarte bine. Prefer sa merg usor pe denivelari decat sa ma gasesc intr-o situatie limita cu suspensii tip Solenza. Mai este demn de luat in considerare si urmatorul aspect.Solenza tatalui tau e relativ noua iar masina ta are peste 10 ani deci a trecut prin multe si e normal sa mai scartzaie si ea. Sa vedem daca peste 11 ani Solenza va mai merge asa de confortabil....sau daca va mai merge pur si simplu. Pana una alta poti opta pentru amortizoare din Gama confort (roshii) de la Koni si le poti vinde pe cele Sachs cuiva. Apoi cum au spus si colegii nostri forumisti ar merge arcuri noi si un set de bucshi. Sorin iti propune o solutie si mai simpla si eficienta si anume niste cauciucuri cu talon mare 70...175 70 R13 ar fi ideale probabil.
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:@sorin sunt de acord
@cmd in general suspensiile la Renault/Dacia sunt mai moi, fata de cele de la Opel care sunt ma rigide(mai putin confortabile insa mai sigure) nu sunt concepute pentru carosabilul de la noi Sad solutia in cazul tau ar fi sa montezi o suspensie (amortizoare) mai moi si sa verifici(asa cum s-a mai scris) daca toate sunt in regula la suspensii


tizule, ca fost proprietar de Dacia Supernova ma simt dator sa te contrazic. suspensia (cel putin la acest model) este mai rigida, amortizoarele fiind pe gaz. cu cat sunt mai moi cu atat balansul este mai mare .....

dgxshpe a scris:Ai incercat mai putin aer in roti ???
Incearca si zi-mi si mie ...
Eu am patit la fel de cand am pus azot in ele si nu se mai desumfla.


mai putin are iti produce efectul asteptat dar uzeaza mult mai repede pneurile http://www.anvelope.ro/index.php?pag=sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR