Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ascona B motor CIH !
Ieri pe ploaia aia mare am cam dat in ea rau, efect= apa la delcou.
Nu mai pornea. Am scos capacul, am lasat-o asa noaptea, iar azi i-am pus capacul la loc si a pornit la sfert !
Am mers prin oras toata ziua.
Acum pe seara a inceput sa pornesca mai greu, electromotorul de abia mai invartea ( carbunii ii am schimbati iar baterie aveam ). Am lasat-o cu motorul pornit cca 5 min si dintr-o data s-a oprit. Dau sa pornesc ...nimic. Am dat la automat pana am luat-o razna...nimic.
AM luat 2 baieti, am impins in spate...............nimic, in fatza......nimic. NU a pornit nici impinsa si inainte pornea nici in 2 metri ( cand am ramas fara electromotor ). Am tractat-o pana acasa iar pe parcurs cand eram in mers am mai incarcat sa o pornesc de 2 ori...rezultatulcateva rateuri si o bataie destul de suspecta la motor!
Idei ?????? De la ce poate sa fie ? La motor tind sa cred ca nu e nimic, sa fie oare din aprindere ?
Skip ads 60' (0/3)

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Faptul ca electromotorul invarte greu poate avea mai multe cauze , lagarele de bronz uzate , lipsa de masa , contacte imperfecte sau motorul "strange" din diverse cauze.

In rest incearca sa pui motorul la semn ca sa vezi daca e OK distributia.
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu tine Senator dar pe mine m-a mirat faptul ca s-a oprit in timp ce motorul mergea si apoi a refuzat sa mai porneasca. O sa ma uit si la distributie ca la asta ma gandeam si eu, dar o sa fie mai greu fiind cu lantz Smile
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Baniuesc ca motorul masinii e cel original...atunci injectia e L-Jetronic si nu cred ca ar putea da astfel de probleme. Eventual verifica firul de masa de la injectie , e prins cu un surub pe galeria de admisie.

Ar putea fi ceva si pe la aprindere , depinde de care e , cu platina sau electronica.
Skip ads 60' (0/3)

  • alex_pescaru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Senator 1978 30H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai circulat cu ea prin apa multa verifica:
- Tresa da masa de la motor, precum ti-a spus Senator - poate fi oxidata
- Daca computerul de injectie este in dreapta la picioarele pasagerului, verifica daca a intrat apa la el, deoarece este foarte aproape de prag si poate a intrat apa pe acolo
- Verifica conexiunile (contacte imperfecte, oxidari) si debitul pompei de benzina, daca aceasta (pompa) este in afara rezervorului de benzina.
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Bun, am pornit-o !
Azi dimineatza am verificat trasee, masa, pompa benzina, scanteie tot. totul era ok !
Tot nu vroia sa porneasca. M-am gandit apoi la bujii si ca sa nu le mai desfac, am scos fisha de la bobina si am tinut-o mai departe, dar suficient cat sa se produca scanteie, in momentul acela pornind. Concluzie=> bujia nu dadea scanteie unde trebuie, bujii terminate ( Bosch ).
Am inlocuit bujiile cu unele Opel originale made in France (dak vreti va spun de unde) care au costat 80 000 buc. si le avea omu dupa un sotc destul de vechi.
Mergea perfect mashinutza si sincer nu a mai tras asha bine demult.
Dar in nebunia mea la cat am dat la automat am stricat ceva si pe la electromotor ( Delco ) deoarece apoi nu mai imi invartea decat juma de tura si se oprea, iar apoi mi se ridica turometru si iesea fum din electromotor.
L-am desfacut, l-am curatat, l-am strans bine si l-am pus la loc.
Acum merge f f bine, dar nu pot sa imi dau seama ce patise electromotorul.
Multumesc pt sfaturi!
Motorul e original, injectia L-Jetronic ,iar aprinderea cu platina!
Acum mai am o intrebare, cu destul timp in urma aveam probleme cu platina ( mi se impushca destul de des ) si am pus o aprindere tranzistoriala in locul releului de pe delcou. De atunci nu am mai avut treaba cu platina.
Intrebarea mea este: ce soluti gasesc pt a scapa definitiv de platina si a pune o aprindere electronica full?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
.

Daca mai ai putina rabdare iti voi povesti ce si cum trebuie facut , tocmai urmeaza sa fac modificarea respectiva pe un 20S.
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Senator a scris:.

Daca mai ai putina rabdare iti voi povesti ce si cum trebuie facut , tocmai urmeaza sa fac modificarea respectiva pe un 20S.

Nici o problema. Astept sa termini. Sper sa nu ma uiti !
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai ce vrei tu nu se poate face prea usor decit daca acelasi motor a fost fabricat in versiunea urmatoare cu acea aprindere de care zici.
Un utilizator obisnuit de masina cu citeva cunostinte tehnice nu poate face modificarea si sa rezulte un succes total. In principal trebuie adaugate doua lucruri o aprindere electronica si senzorul hall care se monteaza pe rotorul si statorul delcoului. Partea cea mai grea este montarea acelui senzor pe rotor si stator, iar aceste doua lucruri nu sunt concepute sa primeasca acel dispozitiv in locul platinelor.
Credema si eu sunt un obsedat de automobile si electronica, dar m-am lasat pagubas ininte de a ma apuca fizic de treaba, teoretic tot proiectul era ok.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR