Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
E destul de nasol pus electromotorul la Corsa C, e in spatele motorului cum te uiti din fata si nu se poate ajunge la el pe sus, doar pe sub masina, din canal sau pe sub o rampa, nu e neaparat obligatoriu sa ti se diminueze luminile, la mine nu o faceau, totusi carbunii aveau cam 2 mm lungime, si din cauza asta mi-au terminat si suportul ala de plastic de care ziceam. Sper sa o rezolvi, si da merge sa porneasca trasa sau impinsa, la mine a plecat in 5 metri.
Skip ads

  • Muky

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Daca inainte pornea usor, ar trebui sa o poti porni impinsa foarte rapid. O problema de asta am avut si eu (Astra '92). Am dat jos electromotorul, am verificat carbunii. Erau OK, asa ca am descoperit ca de fapt contactele erau oxidate. Nici nu era nevoie sa-i desfac capacul. Am curatat contactele cu niste hartie abraziva si am pus electromotorul la loc. Merge electromotorul si acu.
O idee: cand dai electromotorul jos, curata contactele si verifica-l direct pe baterie. Daca nu merge, ii clar ca nu contactele-s de vina si ca problema ii inauntru. Dupa aia verifici carbunii si restul... Si la mine electromotorul este undeva in spatele motorului, dar am reusit sa-l dau jos pe deasupra. Nu a trebuit sda-i caut rampa.
  • adso

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Exact o problema SF din asta am si eu. M-am procopsit de curand cu o vectra din 1995. Masina merge fara probleme prin oras.

Cand merg cu ea la drum lung, o data motorul oprit, nu mai pleaca. Invart cheia in contact parca ar fi broasca usii. Dupa o ora, o ora si jumatate o ia din nou.

Bateria e in regula (noua), si bine incarcata. Cand pun contact, se aprind corect toti martorii in bord.

Ce ar putea fi?

Multumesc mult Smile
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
totusi cred ca este de la electromotor..bucsile mai sigur asa am patzit la vechiul kadett si ere de la bucshi....erau uzate si cand se incalzea se dilatau si i-mi freca rotorul pe stator...asa intra in scurt si nu mai facea nimik......pana nu-l dati jos nu vedeti nikaaaaaa.........
Skip ads

  • adso

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2005

  • Mesaj Privat
si eu m-am gandit ca e de la electromotor, si e clar legata de incalzirea lui. care sunt bucsele electromotorului? si ce ar putea fi? tot periile? sa fie atat de simplu?
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o.
Problema a fost ca sau uzat periile, si mi-am deteriorat si rotorul.

M-am costat :
1.900.000 rotorul
370.000 periile
100.000 capacul de plastic
(toate noi bineinteles)

+ 300.000 manopera la un mecanic mai in varsta, dar care lucra cu atentie, am stat langa el, imi arata, explica, etc.

Pentru alti posesori de Opel : Daca vi se pare ca o idee trage cam greu electromotorul, jos periile repede, ca altfel uzeaza rotorul si iese scump.
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
MadDawg a scris:Aceeasi problema am avut-o si eu. Am fost la un service si am schibat contactul................si tot am avut probleme. Am schimbat carbunii (27 RON + manopera)si Very Happy .... gata problema.


Pai vezi, eu ce ti-am zis?
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
adso a scris:Exact o problema SF din asta am si eu. M-am procopsit de curand cu o vectra din 1995. Masina merge fara probleme prin oras.

Cand merg cu ea la drum lung, o data motorul oprit, nu mai pleaca. Invart cheia in contact parca ar fi broasca usii. Dupa o ora, o ora si jumatate o ia din nou.

Bateria e in regula (noua), si bine incarcata. Cand pun contact, se aprind corect toti martorii in bord.

Ce ar putea fi?

Multumesc mult Smile


Becul de check engine nu se aprinde? (poate e ars). Cam are simptome de sonda lambda defecta. Problemele apar abia dupa vre-o 100 km?
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca a trebuit sa schimbi si rotorul, dupa cum spuneam am patit-o si eu dar am avut un pic mai multa bafta si nu s-a stricat si rotorul.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
1.900.000 un rotor nou ... damn!
Dar fiindca am luat recent masina si intentionez sa o tin ... macar stiu ca ii o piesa pusa la punct pe termen lung.
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
fratilor..am schimbat 2 electromotoare in 2 luni ..pot sa am scurt ceva:((( off numai pot de nervi...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
da si tu mai multe detalii..
cine a dat diagnosticul?
daca aveai numa vreo dioda arsa?
Skip ads

  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
ce diode la electromotor? Very Happy
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ma nu stiu dinastea am luat masina si primu sa zic ca era mai naspa ...l am mai si fortat odata a iesit fum...dar cu asta am fost la curse si a mers ...cand am oprit in parcare ... mai porneste masina dak mai poti.... face decat poc si atat.... cred ca o fii carbunii aia .. si am uitat la ala vechi a intrat si apa ...ca erau ploile alea atunci.... si acum cred ca sa int aceeasi chestie am pe instalatie ceva si face scurt:((
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
scuze de faza cu diodele, m-am gandit la alternator
s-ar putea sa nu cupleze solenoidul...asta cupleaza curent pe perii (si ajunge la rotor), si apoi cupleaza pinionul pe coroana motorului....daca face numa poc asta ar putea fi o explicatie: nu cupleaza complet; pot fi si carbunii dusi...daca aveai un scurt pe alimenatrea electrica, ar fi trebuit sa se topeasca cablurile, avand in vedere amperajul; posibil unul din cablurile de alimentare sa aiba redusa sectiunea din cauza uzurii...dar ar fi trebuit sa ai simptome de baterie descarcata in prealabil...
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
stii mi am adus aminte ..eu nu am capacu bun de la botoiu ala de apa care se duce in radiator si imi curge pe langa ..si cred ca se duce pe electromotor:( cred ca si asta ar fii
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica in primul rand daca ai bornele curate la baterie (daca nu, curata oxidul format, o sa ai o surpriza placuta). Ai sa intrebi de ce? Simplu: electromotorul ia la pornire (cuplare) cel putin 100 Amperi, daca ai la contactul de la borne 0,1 ohmi, rezulta o cadere de tensiune de 0,1x100=10V. Mai raman 2 V ca sa cuplezi si sa mai si invartesti motorul, crezi ca se poate? Eu, nu. In cel mai bun caz se aude un tzac, dar solenoidul nu face cursa pana la cap sa poata realiza contactul de putere pentru a invarti electromotorul.
Verifica de asemeni legatura la masa a motorului (legatura masa motor - borna minus de la baterie) din acelasi motiv ca mai sus. De abia pe urma te apuci de munca sa dai jos electromotorul.
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ms incerc:(( cat ma pricep si eu
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am desfacut electromotorul..si numai avea o bucsa...si a lovit in pereti aia si a topit ceva pe acolo....nasol...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca tot cumperi unul de la dezmembrari schimba-i si bucsile ca nu costa prea mult, cred ca merg si de dacie (vreo 30 de mii bucata ) si nu mai ai probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR