- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
E destul de nasol pus electromotorul la Corsa C, e in spatele motorului cum te uiti din fata si nu se poate ajunge la el pe sus, doar pe sub masina, din canal sau pe sub o rampa, nu e neaparat obligatoriu sa ti se diminueze luminile, la mine nu o faceau, totusi carbunii aveau cam 2 mm lungime, si din cauza asta mi-au terminat si suportul ala de plastic de care ziceam. Sper sa o rezolvi, si da merge sa porneasca trasa sau impinsa, la mine a plecat in 5 metri.
Muky
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2004
- Mesaj Privat
Daca inainte pornea usor, ar trebui sa o poti porni impinsa foarte rapid. O problema de asta am avut si eu (Astra '92). Am dat jos electromotorul, am verificat carbunii. Erau OK, asa ca am descoperit ca de fapt contactele erau oxidate. Nici nu era nevoie sa-i desfac capacul. Am curatat contactele cu niste hartie abraziva si am pus electromotorul la loc. Merge electromotorul si acu.
O idee: cand dai electromotorul jos, curata contactele si verifica-l direct pe baterie. Daca nu merge, ii clar ca nu contactele-s de vina si ca problema ii inauntru. Dupa aia verifici carbunii si restul... Si la mine electromotorul este undeva in spatele motorului, dar am reusit sa-l dau jos pe deasupra. Nu a trebuit sda-i caut rampa.
O idee: cand dai electromotorul jos, curata contactele si verifica-l direct pe baterie. Daca nu merge, ii clar ca nu contactele-s de vina si ca problema ii inauntru. Dupa aia verifici carbunii si restul... Si la mine electromotorul este undeva in spatele motorului, dar am reusit sa-l dau jos pe deasupra. Nu a trebuit sda-i caut rampa.
adso
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2005
- Mesaj Privat
Exact o problema SF din asta am si eu. M-am procopsit de curand cu o vectra din 1995. Masina merge fara probleme prin oras.
Cand merg cu ea la drum lung, o data motorul oprit, nu mai pleaca. Invart cheia in contact parca ar fi broasca usii. Dupa o ora, o ora si jumatate o ia din nou.
Bateria e in regula (noua), si bine incarcata. Cand pun contact, se aprind corect toti martorii in bord.
Ce ar putea fi?
Multumesc mult
Cand merg cu ea la drum lung, o data motorul oprit, nu mai pleaca. Invart cheia in contact parca ar fi broasca usii. Dupa o ora, o ora si jumatate o ia din nou.
Bateria e in regula (noua), si bine incarcata. Cand pun contact, se aprind corect toti martorii in bord.
Ce ar putea fi?
Multumesc mult
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
adso
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2005
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am rezolvat-o.
Problema a fost ca sau uzat periile, si mi-am deteriorat si rotorul.
M-am costat :
1.900.000 rotorul
370.000 periile
100.000 capacul de plastic
(toate noi bineinteles)
+ 300.000 manopera la un mecanic mai in varsta, dar care lucra cu atentie, am stat langa el, imi arata, explica, etc.
Pentru alti posesori de Opel : Daca vi se pare ca o idee trage cam greu electromotorul, jos periile repede, ca altfel uzeaza rotorul si iese scump.
Problema a fost ca sau uzat periile, si mi-am deteriorat si rotorul.
M-am costat :
1.900.000 rotorul
370.000 periile
100.000 capacul de plastic
(toate noi bineinteles)
+ 300.000 manopera la un mecanic mai in varsta, dar care lucra cu atentie, am stat langa el, imi arata, explica, etc.
Pentru alti posesori de Opel : Daca vi se pare ca o idee trage cam greu electromotorul, jos periile repede, ca altfel uzeaza rotorul si iese scump.
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
adso a scris:Exact o problema SF din asta am si eu. M-am procopsit de curand cu o vectra din 1995. Masina merge fara probleme prin oras.
Cand merg cu ea la drum lung, o data motorul oprit, nu mai pleaca. Invart cheia in contact parca ar fi broasca usii. Dupa o ora, o ora si jumatate o ia din nou.
Bateria e in regula (noua), si bine incarcata. Cand pun contact, se aprind corect toti martorii in bord.
Ce ar putea fi?
Multumesc mult
Cand merg cu ea la drum lung, o data motorul oprit, nu mai pleaca. Invart cheia in contact parca ar fi broasca usii. Dupa o ora, o ora si jumatate o ia din nou.
Bateria e in regula (noua), si bine incarcata. Cand pun contact, se aprind corect toti martorii in bord.
Ce ar putea fi?
Multumesc mult
Becul de check engine nu se aprinde? (poate e ars). Cam are simptome de sonda lambda defecta. Problemele apar abia dupa vre-o 100 km?
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2005
- Mesaj Privat
ma nu stiu dinastea am luat masina si primu sa zic ca era mai naspa ...l am mai si fortat odata a iesit fum...dar cu asta am fost la curse si a mers ...cand am oprit in parcare ... mai porneste masina dak mai poti.... face decat poc si atat.... cred ca o fii carbunii aia .. si am uitat la ala vechi a intrat si apa ...ca erau ploile alea atunci.... si acum cred ca sa int aceeasi chestie am pe instalatie ceva si face scurt:((
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
scuze de faza cu diodele, m-am gandit la alternator
s-ar putea sa nu cupleze solenoidul...asta cupleaza curent pe perii (si ajunge la rotor), si apoi cupleaza pinionul pe coroana motorului....daca face numa poc asta ar putea fi o explicatie: nu cupleaza complet; pot fi si carbunii dusi...daca aveai un scurt pe alimenatrea electrica, ar fi trebuit sa se topeasca cablurile, avand in vedere amperajul; posibil unul din cablurile de alimentare sa aiba redusa sectiunea din cauza uzurii...dar ar fi trebuit sa ai simptome de baterie descarcata in prealabil...
s-ar putea sa nu cupleze solenoidul...asta cupleaza curent pe perii (si ajunge la rotor), si apoi cupleaza pinionul pe coroana motorului....daca face numa poc asta ar putea fi o explicatie: nu cupleaza complet; pot fi si carbunii dusi...daca aveai un scurt pe alimenatrea electrica, ar fi trebuit sa se topeasca cablurile, avand in vedere amperajul; posibil unul din cablurile de alimentare sa aiba redusa sectiunea din cauza uzurii...dar ar fi trebuit sa ai simptome de baterie descarcata in prealabil...
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Verifica in primul rand daca ai bornele curate la baterie (daca nu, curata oxidul format, o sa ai o surpriza placuta). Ai sa intrebi de ce? Simplu: electromotorul ia la pornire (cuplare) cel putin 100 Amperi, daca ai la contactul de la borne 0,1 ohmi, rezulta o cadere de tensiune de 0,1x100=10V. Mai raman 2 V ca sa cuplezi si sa mai si invartesti motorul, crezi ca se poate? Eu, nu. In cel mai bun caz se aude un tzac, dar solenoidul nu face cursa pana la cap sa poata realiza contactul de putere pentru a invarti electromotorul.
Verifica de asemeni legatura la masa a motorului (legatura masa motor - borna minus de la baterie) din acelasi motiv ca mai sus. De abia pe urma te apuci de munca sa dai jos electromotorul.
Verifica de asemeni legatura la masa a motorului (legatura masa motor - borna minus de la baterie) din acelasi motiv ca mai sus. De abia pe urma te apuci de munca sa dai jos electromotorul.
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat