Ai uitat parola?


  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc pentru sfaturi Livcro! Nu știu unde este acest senzor al temperaturii motorului; i-as multimii dîn suflet celui care m-ar putea ajuta cu o shitabsau un desen ceva sau un grafic electric.
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
buna, Am scos-o si azi la plimabare, sa ma mai lamuresc odata, este clar! La rece pun contactul, il iau , il pun din nou si dau la automat, nu apuc bine sa invart cheia si o ia instantaneu! AZi , 17 decembrie 2017 la ora 16:12 sunt 3 grade afara si este aprinsa steluta de la afisaj, semn ca masina este pe regim de iarna, cred,.... Ma plimb cu ea pe strazi cam 20 de minute pana aproape ajunge apa la 90, pe urma ajung in fata blocului si o parchez, urc sus la 16:40 si stau pana la 17:15, deci 35 de minute o las in pace..... Ma urc la volan ii dau cheie si o ia cam in 10 secunde, invarte si invarte si invarte si nu vrea sa o ia decat foarte greu..... Merg la magazin si o las in parcare in jur de 12 minute, ii dau cheie o ia binisor, nu la sfert, dar invarte 2 secunde bune, ..... Cam asta este problema mea, pe care vi-o mai spun odata si astazi in ideea ca cineva a mai patit-o. Va intrreb pe voi > SA FIE CAPUL HIDRAULIC LA POMPA DEFECT ? sa o ia doar la rece fiind motorina rece si mult mai compresata ? Sad Sad... un lucru e sigur, cand motorul ajunge in pragul temperaturii optime de lucru daca motorul se opreste se pierde presiunea din pompa.... eu asa zic...... va rog frumos pe cei ce s-au mai confruntat cu aceasta problema....
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,775
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ce erori ai?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
NU este nici o eroare ! ......
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,138
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
La pompă...cand cedează...nu o mai rezolvi decât prin reparatie pompa. ... Eu asa stiam. Cumnatu a oprit la o cafea la 100 km de casa....si a ajuns pe platformă...vectra b.
http://www.pieseautoploiest...17dt-astra-g.aspx
Caută ceva de genul pe blocul motor.
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut . Am o astra h z17dth .
Miercurea trecuta ,dupa o scurt iesire in ors,bolidul nu a mai vrut sa porneasca . Am pornit împins ,foarte usor! A doua zi dimineată la fel,am verificat voltajul 12.2 v . Bineînteles m-am gândit la electromotor . Am plecat 40 km pe E70 timp in care am incercat sa pornesc in mers sa vad daca.. pote -poate . Si s-a putut ,a pornit la automat de mai multe ori . De joi nu a mai fost pornita fiind plect din tară . Duminica când am incerct s-o pornec a facut un " clanc " si atat . De fiecare data cand incercam să pornesc mi se stingeau toate luminile din bord inclusiv radiocasetofonul . Voltajul indicat dupa 2-3 încercări. 10,4 volti. ( App . Bateria este cea originală cu care a venit echipata masina in 21-12-2006. Aceasta încă functionând in parametrii )
E posibil sa fie o alta problema decat cea a electromotorului , avand in vedere ca e cumparat din dezmembrări acum 4-5 luni ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,565
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
lasa electromotoru in pace si cumpara o baterie noua Smile
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,138
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
pune bateria pe redresor 1-2 zile... sa te convingi daca de acolo e buba...
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. revin cu problema mea, am fost la Opel Arad azi de dimineata si la tester , pe partea de combustibul injectie si eu mai stiu cum s-o numi parametru acela, surpriza, la pompa puterea de pornire era de 100 si ceva de litri pe secunda,si in mometul cand reusea sa porneasca crestea brusc la 500 si ceva de litri pe / sec, se pare ca s-a defectat capul hidraulic.... Sad nu mai poate sa faca presiune la cald decat foarte foarte greu...... Asa ca trebuie sa ma gandesc la o alta pompa second hand , buna ! Daca v-am putut fi de ajutor ma bucur, macar celor care pe viitor se vor confrunta cu aceeasi problema ca mine.. Sa fiti sanatosi si Sarbatori Fericite ! Salutari de la ARAD
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Stie cineva care sunt parametri exacti sau graficele de presiune sau cum s-or numi la pompa de injectie de pe motorul Y17DT, eu nici macar nu situ ce pomap este, multumesc
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,138
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
E logic sa crească debitul...de la 200 rot/min...inainte de pornire...comparativ cu 850 rot...dupa pornire...
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu erau 200 rot/min, era ceva de genul 112 sau 115 l/sec sau habar n-am. In toata perioada de dat la automat de 5 sau 6 secunde arata vaoara asta, in momentul cand pornea motorul automat sarea la 500 si ceva, dar nu am intrebat exact ce reprezinta acele valori, insa omul mi-a zis ca problema e 99% din pompa, ar mai ramane 1% injectoarele, dar la Y17DT sunt mecanice, nu am nici o electronica pe ele, din pompa direct prin teava la injectoare...
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y1.7DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Totusi cei de la Opel vor sa imi faca o analiza amanuntita la injectoare si pe urma sa vada e pompa. Am vorbit cu ei si mi-au facut programare pe 03.01.2018 la un test de retur la injectoare si vedem.... in ideea ca defectiunea la "capul hidraulic" ar genera o serie de erori pe senzorii de pe pompa, in cazul meu neexistand nici o eroare.... Va tin la curent cu diagnoza ce se va face.... O zi buna si Sarbatori fericite tuturor !
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 1,030
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. As avea nevoie de ceva sfaturi in legatura cu electromotorul. Cum se poate verifica daca el ,,fura" curent? Incarcarea imi arata pe aparat la relantii 13.30 iar daca o tin turata putin, 13.80...
E si bateria slabita dar cand dau la automat electromotorul face un zgomot putin ciudat.
Mentionez ca in alternator am schimbat kitul complet.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,075
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
pai daca electromotorul face zgomote ciudate acolo este problema (probabil 1 sau 2 carbuni aproape complet dusi)... Desfa electromotorul de pe masina, il faci bucati si vezi care este problema. Daca el este ok macar verifici rulmentii si bucsiile si le ungi respectiv cureti totul pe acolo si pui la loc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,467
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Un electromotor care 'fura" curent, dezvolta o turatie redusa chiar daca bateria e OK.Acelasi efect de turatie redusa,exista si in cazul contactelor imperfecte pe circuitul de forta.In caz de "furt" de curent,se incalzesc electromotorul si cablurile de forta...,in cazul contactelor imperfecte, se incalzesc doar contactele problematice! Zgomotul poate fi generat de bendix,frecare rotor pe stator(lagare uzate),sau probleme de cuplare(solenoid). Carbunii(perii) nu fac zgomot,chiar daca sunt uzati,iar bucsele(lagare),nu se ung deoarece au in componenta grafit.Sunt probleme la electromotor care nu se pot constata decit diagnosticat in timpul functionarii pe motor si aici ma gindesc la un bendix cu probleme...
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut,

ca si sfat - se poate profita de faptul ca electromotorul este demontat pentru a inlocui unele componente ale acestuia care nu sint scumpe si a caror inlocuire ulterioara te obliga din nou la plata manoperei aferente demontarii acestuia - ma refer aici ca daca de exemplu tot demontez electromotorul pentru bendix - sa zicem - atunci pot profita de acest lucru si sa inlocuiesc si lagarele si carbunii si sa-i fac o curatire a colectorului (unde calca periile (carbunii)) deoarece pot sa am surpriza ca repar bendixul iar apoi la scurt timp sa constat ca de exemplu carbunii s-au uzat si trebuie sa desfac din nou electromotorul pentru acestia, bineinteles cu costurile de rigoare...

pentru colegul @darius - si eu sint de parerea lui @big_electro61, as inclina catre bendix sau lagare cu probleme.
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 1,030
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da, multumesc ptr ajutor. Asa am sa fac. Asta luni caci duc masina la meserias sa il dea jos si l va desface anuntandu ma mai apoi ce a fost baiu' ca dupa aceea sa comande tot kitul ptr el.
Asa m am gandit si eu ca ar fi cel mai ok, sa schimb tot ce trebuie in el chiar daca periile spre exemplu, ar mai merge.
Multumesc mult inca odata ptr sfaturi!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,467
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Credeam ca doresti sa te murdaresti pe miini...,la meserias puteai sa rezolvi si fara sa mai ceri unele informatii!
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 1,030
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Lucrez de luni pana sambata inclusiv...crezi ca as mai avea timp?
Cand am avut probleme cu alternatorul m am murdarit.
Si n plus la cum e pozitionat electromotorul la Astra g 1.7dti...chiar am nevoie de timp si eu nu prea dispun
Si n plus nu o duc in service ci la cineva la un prieten la curte.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata