Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai facut diagnoza?ce motorizare ? ce coduri de eroare ai avut? posibil ecu defect....
Skip ads

  • marius13m

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Atex a scris:Ai facut diagnoza?ce motorizare ? ce coduri de eroare ai avut? posibil ecu defect....


are motor de 1.2 16v, da am facut diagnoza si nu imi da nici o eroare, la un service mia spus ca nu am nici o problema cu masina si la altul mia spus ca trebuie sa schimb senzorul de acceleratie, deja nu mai stiu ce sa fac! am facut deja 3 diagnoze, prima data cand era problema cu senzorul de clapeta de ambreaj avea o eroare cum ca nu intra destul aer in motor, la schimbat si au disparut toate erorile. Sad
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Atunci ai codul de motor z12xe,daca ar fii senzorul de la pedala de acceleratie,ar da eroare pe tester.
,,clapeta de ambreaj":asa ceva nu exista,clapeta de acceleratie aia da.
Totusi este cu intrebare, cum de nu se memoreaza nimic?mai ales ca se aprinde martorul cu cheita.....
Cu ce tester sa facut diagnoza?op-com,tech2?
  • marius13m

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am fost azi la un service ca sa imi verifice bujiile ca am vazut ca a postat cineva ca la el asta a fost problema si am zis ca hai sa vad si eu ca asta nu am verificat! cand mi lea dat jos a zis ca is foarte uzate si leam schimbat, cel de acolo a zis ca probabil la turatie mai mare nu reuseau sa faca destula scanteie ca sa aprinda benzina ce intra in motor si de asta se aprindea martorul. Din cate am observat pana acuma, porneste mult mai rapid cand ii rece motorul, are demaraj mai bun, da nu am apucat sa vad cum se comporta la drum mai lung, sper sa fie in regula. Tu ce zici, ar fi putut sa fie asta problema? si in legatura cu "clapeta de ambreaj" din cate am vazut eu ii chestia aia care tine masina la relantiu si care regleaza acceleratia dupa ce lasi de pedala si nu o lasa brusc Razz sincer nu sunt mare cunoscator, probabil ii spune altfel dar cei de acolo asa miau spus! si de tester nu stiu, is pe dinafara in total am facut 3!
Skip ads

  • Italian Style

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
E oare posibil ca asa sa fie din fabrica ...cu niste retusati "uitate" de ei ?
Am un pic de ulei la pedala de acceleratie pe bratul care sustine pedala...probabil este unsa din fabrica.
Tot nu inteleg de unde poate fi...nu prea imi place situatia:(
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut , am si eu probleme cu service+esp aprins de ieri ,am mai avut de 2 ori in trecut dar dupa ce am repornit motorul a mers , dar de data asta nu mai vrea deloc nu pot sa plec cu ea de pe loc decat in modul avarie (1400 rpm) , baieti care au rezolvat cu aceea mufa data cu spray, unde se gaseste sa o curat macar sa ajung pana la service pls.
  • Dragos Zen

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am un Opel Vectra 2001, 1.6 16V cu cutie automata. De aproximativ doua saptamani mi s-a aprins in bord martorul cu cheita pentru service. Ideea este ca acesta nu se aprinde imediat dupa ce am pornit motorul, ci cand temperatura ajunge undeva la 90 de grade. Din momentul in care s-a aprins, demarajul masinii scade considerabil, cu pedala la fund masina abia pleaca, la relanti turatia este undeva pe la 600 de rotatii si de multe ori mi se opreste si motorul(numai mie mi se poate opri motorul la cutie automata:)) ). Cand nu se aprinde martorul cu service se aprinde cel cu instalatia electrica. In acest caz demarajul e ok, dar pe la 60 de km/h daca ii dau talpa imi taie benzina si mi se opreste iar motorul. La dignoza mi s-a spus ca e senzorul 2 de la clapeta de accelaratie, si mi s-a spus ca nu poate fi reparat deoarece e caspulat, deci trebuia sa cumpar pedala cu totul. Totodata se mai aprinde uneori si martorul cu abs, dar la diagnoza mi s-a spus ca senzorul de la roata dreapta fata e stricat deci asta ar putea fi cauza. Problemle sunt asemanatoare cu cele de mai sus, dar nu stiu exact ce sa fac..Parca nu as da 7-8 milioane pe pedala si apoi problema sa persiste. Astept cateva sfaturi, multumesc anticipat!
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
la mine s-a rezolvat cu spray pentru contacte elecrtrice , dar vad ca la tine e altceva, bafta in rezolvarea problemei.
Skip ads

  • Dragos Zen

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc:))
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Dragos Zen a scris:Salutare, am un Opel Vectra 2001, 1.6 16V cu cutie automata. De aproximativ doua saptamani mi s-a aprins in bord martorul cu cheita pentru service. Ideea este ca acesta nu se aprinde imediat dupa ce am pornit motorul, ci cand temperatura ajunge undeva la 90 de grade. Din momentul in care s-a aprins, demarajul masinii scade considerabil, cu pedala la fund masina abia pleaca, la relanti turatia este undeva pe la 600 de rotatii si de multe ori mi se opreste si motorul(numai mie mi se poate opri motorul la cutie automata:)) ). Cand nu se aprinde martorul cu service se aprinde cel cu instalatia electrica. In acest caz demarajul e ok, dar pe la 60 de km/h daca ii dau talpa imi taie benzina si mi se opreste iar motorul. La dignoza mi s-a spus ca e senzorul 2 de la clapeta de accelaratie, si mi s-a spus ca nu poate fi reparat deoarece e caspulat, deci trebuia sa cumpar pedala cu totul. Totodata se mai aprinde uneori si martorul cu abs, dar la diagnoza mi s-a spus ca senzorul de la roata dreapta fata e stricat deci asta ar putea fi cauza. Problemle sunt asemanatoare cu cele de mai sus, dar nu stiu exact ce sa fac..Parca nu as da 7-8 milioane pe pedala si apoi problema sa persiste. Astept cateva sfaturi, multumesc anticipat!

Este defect ecu 99.99% si nu pedala de acceleratie, codul eroare aveai P1122 intrebarea este era LOW? sau HIGH.Sunt aici pe forum din iasi cei care repara.....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dragos Zen lasa visele cu spray si 'capsulata'. Ai pe PM numarul meu de tel. te rezolv fara probleme.
  • Dragos Zen

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu pot sa intru pe PM. aka_the_hypno@yahoo.com e mailul meu. Da-mi acolo te rog un mesaj cu numarul de telefon. Multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
0745-640077
  • bc_50_yul

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema sesizata la o Zafira A y20dth. In mers normal scade deodata acceleratia si chiar daca tin apasat pe pedala sau o apas mai tare nu se mai accelereaza. In schimb daca iau piciorul de pe pedala si accelerez din nou isi revine. Chestia asta se intampla destul de frecvent indiverent turatia motorului si temperatura lui. De la ce sa fie oare? Astept sugestii. Multumesc.
  • david_tonnyz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut "Sirghi97". Am aceasi problema ca a ta cu pedala de acceleratie si tot incerc sa dau de "safsax" sa-i cer mai multe detalii...cum a rezolvat problema...si-a reconditionat ECU-ul, sau pur si simplu a avut noroc si a fost numai un contat imperfect pe circuite. Eu deja sunt la al 3 lea electricean cu ea....si am schimbat si pedala cu una originala si ambreajul, deci nu mai stiu ce sa zic ... macar sa avem un habar despre problema. Am sunat la Opel Deva si mi-a facut un pret la un ECO nou...si ce crezi Rolling Eyes ? 6055 lei + numai inca 100 de lei montajul. Un sfat nu ne-ar strica...
David E. Ab. Op Meriva Z17DTH 1,7 CDTI
  • Butnaru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 12345
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut ..o problema de care ma lovesc de mai multe zile ...am si eu un opel astra H din 2005 problema la el e ca are momente cand nu-mi trage motoru el se tureaza dar nu are putere .motoru fiind de 1.9 ..am fost la cei de la bosch imi zice ca e senzoru de la pedala de acceleratie ..de la ce naiba sa fie ca imi apare cateodata in bord martoru cu service si celalat ca un fel de rubinet sau ceva de genu nush ce e ala ......Va rog ajutati-ma
  • RolyB

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am probleme la un Opel Astra G Z16SE din 2001.Mai exact ramane aprins martorul cu cheita dupa pornirea motorului.
La relantiu masina se poate tura la limitare fara probleme insa in mers masina trage mai greu dupa 3000 RPM ca si cum nu ar raspunde la acceleratie.
Erorile citite cu OP-COM-ul sunt urmatoarele :

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0Cool - Present

P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present

Ma puteti ajuta cu un sfat?A fost schimbata si pedala cu una functionala insa martorul a ramas aprins si dupa schimbare.Dupa ce am schimbat pedala nu am avut posibilitatea sa sterg erorile dar in mod normal nu ar fi trebuit sa se stinga martorul de la sine?

Multumesc anticipat pentru ajutor!
  • Cristica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am avut si eu aceeasi problema in Nov. 2010 cu pedala de acceleratie, martor cheita aprins in bord, au rezolvat cei de la Opel Tm cu 130 RON, in deviz scrie ca au facut punte peste mufa x1 Body and Inst. Imi puteti spune va rog unde anume este situata aceasta mufa si de asemenea unde este situat ECU, ar fi bine poate sa dau cu ceva spray pt. contacte. Va multumesc anticipat.
  • Cristica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Mentionez ca masina este Opel Atstra H 2005, Z17DTL, 80CP.
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Mufa X1 la astra H, se afla langa pragul din stanga sub maner deschis capota motor,pana acum cate astra H am avut, nu a scapat niciunul de desfacut ecu motor EDC16 Bosch , ecu se afla sub far in aripa pe partea stanga.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR