Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pe compresor nu e nici un senzor.
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Un conector unde se cumpleaza o mufa ca sa fiu mai specific, ideea este ca am schimbat termostatul, care este exact deasupra compresorului si cred eu ca a curs antigel pe acel conector...poate sa fi defectat sau scurtcircuitat ceva pe la compresor?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Depinde cat de diluat cu apa era antigelul.
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Raspuns final astazi al unui electrician dupa ce a masurat si ajunge tensiune la mufa compresorului: bobina din compresorul de ac, 500 ron bobinele si 100 ron mana de lucru, le comand si le astept
Dupa ce am incarcat initial radiaotrul cu freon, 150 ron, apoi inlocuit radiatorul cu unul nou, 500 ron, pus din nou freon, din nou 150 lei, inlocuit ECM, noroc ca am dat 250 ron pe el din dezmembrari, acum inca 600 lei, un calcul totala? 1650 ron la ...aaaa si termostatul inlocuit deoarece nu porneau electroventilatoarele...inca 200 ron....
Am sa comand bobina si dupa inlocuire va dau rezolutia finala
Va multumsc tuturor, in special LDivora pentru sprijinul acordat
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi ca bobina se repara si te costa cel mult jumatate de pret. Ia legatura cu Cristivw. El stie unde.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra x20dth din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
salutare tuturor!
am citit tot postul dar nu vad ceea ce ma intereseaza pe mine
detin o vectra b motor x20 dtl care de la o vreme a apucat sa o ia razna
mai concis dupa ce opresc motorul,dar si in mers porneste ventilatorul de racire antigel indiferent de temperatura apei
eu banuiesc ca termocupla de pe radiator este defecta,dar nu sant sigur
rog pe cineva care cunoaste sa-mi dea si mie niste sfaturi!
aaa! si off topic :stie cineva se gaseste undeva termostat de racire fara carcasa,ca eu unde am gasit dau doar cu totul!
multumesc tuturor!
  • cristy7610

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salutare.am un astra g 1,7dti si de cateva zile am o problema la aerul conditionat.atunci cand pornesc AC pleaca si ventilatorul din fata de la ac si compresorul,iar dupa 2-3 minute se opreste ventilatorul din fata si apoi se decupleaza compresorul .care ar fi cauza la aceasta problema.am vazut ca vb de niste relee care comanda aceste ventilatoarele.
  • ionvatrai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cristy7610 a scris:salutare.am un astra g 1,7dti si de cateva zile am o problema la aerul conditionat.atunci cand pornesc AC pleaca si ventilatorul din fata de la ac si compresorul,iar dupa 2-3 minute se opreste ventilatorul din fata si apoi se decupleaza compresorul .care ar fi cauza la aceasta problema.am vazut ca vb de niste relee care comanda aceste ventilatoarele.

Uita-te in cutia neagra de langa filtrul de motorina, acolo trebuie sa ai 2 sigurante mari de 40A daca una este arsa aia ar putea fi problema ta. Acelea sunt sigurantele pentru a 2 a treapta a ventilatoarelor.
  • cuska

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut cine ma poate ajuta si pemine. am o problema si nui dau de cap am fost deja la o gramada de oameni si am facut mai multe teste am schimbat comp ul de racire motor din aripa din stanga si ventilatorul de la AC si tot nimik si nu reusesc sa o fac .care ar fi problema:cand pornesc clima imi pleca amandoua ventilatoare (si de la radiatorul AC si de la racire motor) dupa un timp se opreste ventilatorul de la radiatorul AC si pleaca ventila torul de racire motor pe treapta a 2 a si se aprinde becul cu motorasul cu steluta din bord, la fel se intampla si la racirea motorului cand se incalzeste motorul merg amandoua ventilatoarele dar se intampla sa nu pornesca ventilatorul de racire motor si atunci se aprinde becul de ventilatoare cel cu motorul cu staluta din bord si se mai aprinde si check engine ala cu masina si cheia si imi scade turatia la motor ca si cum ar merge motorul inecat si turometrul nu inidica nimik.
  • cristy7610

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am rezolvat problema...era de la modulul care comanda ventilatoarele.am cumparat unul nou cu 550 ron si merge super.multumesc oricum ptr sfaturi
  • john2009_bz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut am o problema cu clima nu stiu ce sa mai fac si la reprezentanta nu vreau sa ma duc ca ma usuca de bani . inainte cand puneam contactul imi porneau ambele ventilatoare am fost cu ea la la un sevice si mia spus ca am probleme cu sonda presiune freon cea ce era adevarat ca freonul lichidul acela verde trecea prin sonda si ajungea le mufa care intra in sonda si facea scurt si cand puneam contactul pornea ventilatoarele dar erau pe preima treapta am dat 240 lei si am schimbat sonda si mi-a completat si cu freon totul a fost ok nu imi mai porneau ventilatoarele cand puneam contactul la masina aveam si aer rece in masina . in schimb acum a aparut alta problema imi pornesc ambele ventilatoare la viteza cea mai mare cand dau drumul la clima chir si dupa ce opresc clima ventilatoarele se invart chiar daca apa nu a ajuns nici la 80 si fac un asa zgomot iar in momentul cand opresc clima ventilatoare merg continu chiar si dupa ce opresc masina dar cu conactul pus ventilatoarele functioneaza circa 30 secunde si apoi se opresc
  • john2009_bz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut am o problema cu clima nu stiu ce sa mai fac si la reprezentanta nu vreau sa ma duc ca ma usuca de bani . inainte cand puneam contactul imi porneau ambele ventilatoare am fost cu ea la la un sevice si mia spus ca am probleme cu sonda presiune freon cea ce era adevarat ca freonul lichidul acela verde trecea prin sonda si ajungea le mufa care intra in sonda si facea scurt si cand puneam contactul pornea ventilatoarele dar erau pe preima treapta am dat 240 lei si am schimbat sonda si mi-a completat si cu freon totul a fost ok nu imi mai porneau ventilatoarele cand puneam contactul la masina aveam si aer rece in masina . in schimb acum a aparut alta problema imi pornesc ambele ventilatoare la viteza cea mai mare cand dau drumul la clima chir si dupa ce opresc clima ventilatoarele se invart chiar daca apa nu a ajuns nici la 80 si fac un asa zgomot iar in momentul cand opresc clima ventilatoare merg continu chiar si dupa ce opresc masina dar cu conactul pus ventilatoarele functioneaza circa 30 secunde si apoi se opresc
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Noroc tuturor ! Am sa incerc sa invii topicul.
Am vectra c y 22 dtr 16 v GTS pun contactul sa pornesc, astept sa se stinga martorii, pornesc motorul dar pornesc si ventilatoarele la maxim fara sa fie motorul cald, se aprinde martorul masina cu cheita si nici nu se ridica temperatura la motor deci la ceasul din bord, si se mai opresc doar dupa doua secunde dupa oprirea motorului.
Am schimbat ieri sensorul de temperatura de la motor, nou nout si face la fel, am desfacut toate mufele de prin compartimentul motor si le am cuplat la loc- la care am putut ajunge- si nimic tot la fel face, merg ventilatoarele la maxim si nu se opresc deloc chiar cu motorul rece fiind la prima pornire dupa o saptamana tot asa merg incontinuu, a si inca ceva curios, afara 16,5 grade si mi se pun mereu bujiile la orice pornire, cu motorul rece, cu motorul cald se aprind bujiile mereu, cineva vreo idee ?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat

Am vorbit cu domnul Dancuciureanu, caruia ii multumesc pe aceasta cale, si am dat un reset ecu, m am incurcat putin inapoi la imperecherea cu immo dar cu ajutorul domnului Dan am reusit pana la urma, dar ventilatoarele tot la fel fac , merg incontinuu, dar am tremurat putin cu degetul pe mause, la reset ecu.
Deci ar fi de la ECU, dar cum ECU asta se schimba cu tot cu pompa de injectie ... ma mai abtin inca atat timp cat merge motoru nu prea are nimic, in plus dupa ce termin medicalul poate ma duc pe la un tech 2 ca sa fiu sigur ca ar fi ecu.
Deci sa o luam pe rand: Prima eroare e de la faptul ca e activat cruise controlul dar nu am maneta de semnal cu butoanele de CC;
B2575 e de la contactul prost pe firul de la becul de faza mica din farul stang, cred;
B2698 e de la faptul ca mi sta aprinsa ceata dreapta deci mufa scoasa ca mi consuma bateria;
B3810 e de la faptul ca nu am sonda la lichidul de spalare parbriz dar e activat de undeva cu op com - nu stiu de unde-;
Iar U2122 e ca nu are radio original e un aftermarket deci nu comunica ecu cu radio;
Deci raman vreo 5-6 erori serioase care ma fac sa ma gandesc la ECU:
P0115-07 engine coolant temperature circuit high imput
U2103-00 no communication with CAN-Bus (high imput)
U2139-71 invalid signal from CIM (steering column module)
P0115-71 engine coolant temperature sensor circuit range/performance
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module)
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module), astea de ce or fi doua nu stiu ca sant la fel!?!
Deci o fi ECU sau nu ?
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut. Am un opel astra g 2003 y 20 dth. Am eroare P0115 - Engine Coolant Temperature Circuit High Input
(01) - Present. De cum pun contactul pornesc ambele ventilatoare la turatie max. si functioneaza tot timpul, in bord nu-mi indica deloc temperatura lichid racire. Cu op com instalat temperatura lichid este zero, in timp ce temp. ulei creste odata cu incalzirea motorului. Se aprind in bord martorii masinuta si ventilator. Poate cineva sa ma lumineze, sa nu ma apuc sa cumpar piese degeaba? MULTUMESC...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Noroc !
Banuiesc ca o sonda de temperatura nu costa mult deci ai putea sa iei una si sa o schimbi, daca nu incearca cu una de la alt coleg sau pretin cu acelasi motor ca se scoate foarte repede ai acces de sus, sau daca nu la un electrician bun sa ti caute un scurt, ar putea de asemenea sa fie ca la mine un scurt in ecu care e la motorul asta y 20 dth, in aripa dreapta in fata masinii .
Bafta !
Eu nu am mai facut nimica cu ventilatoarele mele, le am lasat asa ca masina merge dar merge cu ventilatoarele incontinuu pe treapta cea mai mare, daca s o strica pompa atuncea o schimb.
Sanatate tuturor si drumuri bune !
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, si multumesc pentru raspuns. Ieri am fost cu masina la o diagnoza performanta, eu am OP-com. Am schimbat sonda de temperatura cu una noua, dar nu s-a rezolvat, am inlocuit calculatorul de la ventilatoare si tot nimic. Mi-a spus baiatul de la diagnoza ca semnalul dat de sonda termica nu este plauzibil. Cu mufa de la sonda termica scoasa trebuie sa indice -40 grade dar la mine indica mereu 0 grade. Mi-a sugerat sa fac rost de o schema electrica, sa vad unde duc firele de la sonda termica, poate fi o problema de cablaj, daca nu unitatea ECU. Eu pe langa problema cu ventilatoarele mai am si eroarea P 0400 care sigur nu este din EGR deoarece am schimbat-o ieri si pe aceasta dar nimic.Daca are cineva schema electrica sa ma luminez cu cablajul..... NUMAI BINE...
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata