Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
a verificat cineva cite supape au mai scapat?cum arata pistoanele si axa cu came?orice motor se verifica foarte amanuntit dupa o astfel de intimplare.
Skip ads

  • adry

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: SIBIU
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tatal meu are un astra f din 93' si i s-a rupt cureaua de 2 ori intr-un an.
Nu cred ca a facut nici 15000 de km. Credeti ca e normal asa ceva, nu se rupea cureau doar se reteaza 2-3 dinti. Nu stiu daca sint curelele de vina s-au are masina ceva. Norocul lui ca motorul nu pateste nimic, e C 16 NZ. Astept parerile voastre, merci mult.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu e normal , ori nu a fost pusa bine ori nu s-au schimbat si rolele , ori are o problema la rola de pe axa cu came.
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cel mai des am intalnit la motoarele c16nz pinionul de pe arborele cotit cu dintii uzati .......si de aici pleaca toate neplacerile si curele rupte la o luna ! si cureaua e destul de ingusta, nu suporta frecarile pe pinionul uzat si i rup dintii. verifici cu o curea noua uzura dintilor pe toate pinioanele care circula cureaua si vezi de unde e problema .
Un pinion nou de vibrochen nu e mai mult de 150 lei ......
Skip ads

  • dolineanu ionel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
[quote="marian_sro"]tip motor?
termostatul deschide?cum ti-a dat seama ca merge in 3?[/quote
tip motor--1.4 benzina-44kw
are zgomot ca la diesel. scot fisa de la bujii pe rand, la prima bujie nici un efect. . am verificat bujia fisa am schimbato, nimic.
creste si temperatura la apa, nu ajunge la 90 dar urca.inainde sa schimb cureaua nu aveam problema cu apa
nu am pus motorul bine la punct?
  • adry

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: SIBIU
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca in momentul cind nu mai porneste , locul rupt de pe curea e jos la fulia de pe vibrochen. Trebuie sa-l verificam mai bine. Multumesc pentru sfaturile si parerile voastre.
  • MadDog999

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dolineanu ionel a scris:Am un OPEL ASTRTRA CARAVANdin 92 si mi s-a rupt cureaua de distributie in mers.Neavand expierienta in ale mecanicii am incercat sa o pornesc si la cheie si impinsa . Am cumparat curea si am schimbat-o cu un mecanic incepator.Am pornit motorul dar merge ca in 3 pistoane si fierbe apa.Scot capacul de la vasul de expansiune si tasneste toata afara. Am schimbat si pompa de apa si face la fel. Ce ar putea fi?

Si eu am avut aceeasi problema cu apa dupa ce am facut motorul. am schimbat termostatul si acum merge ca unsa.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si eu am patit acelasi lucru. la jumatea autostrazii A1.am pus la semn rotile dintate dar nu mai vrea sa porneasca.
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
daca rotesti motorul de 2 ori trebuie sa vina tot la semn.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de venit la semn vine, problema este ca rupandu-se cureaua cele 2 axe de sus nu mai sunt sincronizate, ele vin la semn de vreo 4 ori. din ce mai stiu eu de demult parca se pune pistonul 1 la punctul maxum (se verifica cu o surubelnita) apoi se invirte de axe astfel incit sa fie supapa de admisie inchisa. (asta vezi desfacind capacul de la tacheti la motorul clasic cu o singura axa). eu am X20XEV cu 4 supape pe cilindru si nu stiu la asta.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cred ca trebuie sa dai capacul de la tacheti jos si sa pui la semn
cele doua axe.
tu ai intinzator la distributie?
ai putea avea probleme si la supapele de la 2 cilindri.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am dat capacul jos, am pus pistonul 1 sus, axa de admisie neatacata la primul piston, la fel si cea de evacuare si tot nu vrea. nu stiu unde gresesc. daca ar avea ceva rupt sau indoit ar porni macar ceva, ceva, dar parca nu are aprindere, nu da nici rateuri ca si cum ar fii ceva pus pe dos.
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
poate ai probleme cu senzorul de la axa cu came?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu are legatura cu pornirea, doar senzorul de arbore ar putea avea dar nu cred, mie mi s-a rupt cureaua.
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
iulius ai verificat daca supapele se inchid perfect ? pentru ca avand motor cu 16v nu vad cum sa scapi fara cel putin 4 supape indoite sau comprimate.........am intalnit motoare care aveau coada supapelor comprimate si nu erau strambe si atunci iarasi nu mai porneste.........tu tot trebuie sa dai chiulasa jos si sa o verifici ,sigur ai supape stambe ca ele sunt dispuse in v si le loveste pe o parte,daca nu ai ax cu came rupt atunci verifica daca nu s-a miscat si pinionul de pe axul cu came sau i s-a rupt pana..........si uita-te si la ghidurile supapelor sa nu fie crapate si ele .........ca atunci iti cauti o chiulasa sh si termini treaba.........daca ai nelamuriri te ajut cu placere !
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da,cred ca o chiulasa SH rezolva problema
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si totusi sunteti de acord cu mine ca ar treb macar sa dea vreu semn de viata daca ar avea macar un piston ok. sa tuseasca ceva un semn ca se aprinde benzina acolo? dar la mine se invirte ca un motor electric, constant, parca nu ar avea deloc aprindere. un motor totusi da sa porneasca si intr-un piston se zdruncina tuseste face ceva, dar asta nimic.
P.S.este o mare diferenta intre o distributie pusa gresit (unde cureaua forteaza axele cu came sa loveasca in pistoane si o rupere unde nu mai forteaza nimic axele(pagubele sunt mai mici sau chiar deloc)
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
fa cel mai simplu test si vezi daca ai sau nu stricaciuni........cauta ce compresie trebuie sa ai pe fiecare piston si fai un test de compresie ........nu te costa mult sau dak ai un prieten cu dispozitiv de masurat ......... rata de compresie eu o am trecuta in manualul de utilizare - la x16xel o am de 10.5 ......
ps. daca ti-a prins la cele 4 pistoane ori admisie sau evacuare nu va putea porni niciodata........Sad
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da. treb sa fie 12 maxim 15. o sa fac testul asta
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Gata am reusit! am reparat chiulasa si merge frumos.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR