- mariaingrid
- *
- 2 mesaje
- din 16 Feb 2005
mariaingrid
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
ovidiup51
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2004
- Mesaj Privat
maddan: Eu pun Castrol RS in Astra mea 2.0 DTI (Y20DTH) si e foarte ok in orice anotimp (am avut un an sa-l incerc). Unii recomandau Magnatec pe motorul asta (si cred ca e ok dupa specificatii), dar daca vrei ceva de top, ia Castrol RS.
Diferenta de pret e medie si avantajele sunt mari. Cel mai ieftin ulei am vazut in Practiker (in Cluj-Napoca).
Diferenta de pret e medie si avantajele sunt mari. Cel mai ieftin ulei am vazut in Practiker (in Cluj-Napoca).
- mirciulica
- **
- 78 mesaje
- din 16 Feb 2005
- baia mare
mirciulica
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: baia mare
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
@Cortez:
Mobil 1 10W40 este f bun. Daca ramai fara el s-ar putea ca problema sa fie la motorul tau. Ori pierzi pe undeva......ori......tre sa vezi la un mecanic care e problema....
Uleiurile proaste se uzeaza prea repede sau nu lubrifiaza cum trebuie. De evaporat nu prea am auzit...
10W40 este o varianta buna pentru ca poate fi folosit bine si iarna si vara. Mai ales pentru cei care merg putin cu masina si schimba rar uleiul....
[/code]
Mobil 1 10W40 este f bun. Daca ramai fara el s-ar putea ca problema sa fie la motorul tau. Ori pierzi pe undeva......ori......tre sa vezi la un mecanic care e problema....
Uleiurile proaste se uzeaza prea repede sau nu lubrifiaza cum trebuie. De evaporat nu prea am auzit...
10W40 este o varianta buna pentru ca poate fi folosit bine si iarna si vara. Mai ales pentru cei care merg putin cu masina si schimba rar uleiul....
[/code]
- mirciulica
- **
- 78 mesaje
- din 16 Feb 2005
- baia mare
mirciulica
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: baia mare
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
maddan a scris:1. In toamna as vrea insa sa trec pe un Castrol 10W40. Stiti cumva care ar fi cel mai potrivit pentru un motor de 2l vechi de 12 ani si cu 170k kilometri la bord? Am vazut un Castrol 15w40 High Mileage, dar as fi dorit pentru toamna-iarna un Castrol 10W40, si din asta nu prea am gasit... GTX-3 sau cam asa ceva, va suna a ceva?...
Multam de raspunsuri.
Multam de raspunsuri.
Castrol 10w40 GTX3 Magnatec gasesti la Augsburg Titulescu (si nu numai) in magazin direct. I general pentru masinile mai batrioare ca ale noastre nu pui decat semisintetic...
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
mirciulica a scris:mersi de informatie. adevaru e ca eu umblu putin cu masina si mai am mai bine de 1000 de km pina tre sa fac schimbu. sa schimb atunci si filtru de aer, polen si ulei. mai este ceva filtru de schimbat? cel de motorina trebe?
in general la o revizie (de obicei la 10mii km) schimbi toate 'consumabilele' - filtru ulei, aer, motorina, polen, etc...si uleiul evident... verifici antigelul si uleiul de servo, etc...
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
sintem un pic off topic dar...
eu mi-l schimb singur dar sa mor daca stiu cum sa-ti explic.... o sa incerc sapt. asta (ca tot trebuie s-o fac) sa fac niste poze...
parca era un topic unde cereai ajutor... nu?
eu nu m-am bagat pt ca nu ma pricep la explicatii...
daca veneai la gratar iti aratam......
eu mi-l schimb singur dar sa mor daca stiu cum sa-ti explic.... o sa incerc sapt. asta (ca tot trebuie s-o fac) sa fac niste poze...
parca era un topic unde cereai ajutor... nu?
eu nu m-am bagat pt ca nu ma pricep la explicatii...
daca veneai la gratar iti aratam......
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
eu folosesc Valvoline 10w40 - deja am 3 schimburi cu el, 10.000km pe schimb, nu consuma ulei, mi se pare bun desi sunt sigur ca nu e cel mai bun da' la 1 milion de lei pt 5 litri nu cred ca poti cere mai mult... sau daca stiti voi altceva astept o sugestie.
masina are 160.000Km.
filtru ulei il schimb o data cu uleiul: e 100.000 lei si merita schimbat.
filtru benzina are ~20.000 km, cred ca il mai las.
cel de polen abia l-am schimbat dupa ce am citit pe forum ca din cauza lui am condens cel vechi era negru, cu noroi, numai filtru nu era
masina are 160.000Km.
filtru ulei il schimb o data cu uleiul: e 100.000 lei si merita schimbat.
filtru benzina are ~20.000 km, cred ca il mai las.
cel de polen abia l-am schimbat dupa ce am citit pe forum ca din cauza lui am condens cel vechi era negru, cu noroi, numai filtru nu era
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
andei
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Tocmai mi-am luat un Opel Astra F din 1994 cu motor de 1.6i. Am fost cu ea la ITP si este impecabila la roti, bucse, tabla, iar la motor..ce sa zic..au iesit noxele din prima. Are 160.000 Km la bord.
Problema care am remarcat-o la motor...am scos busonul la ulei si am observat ca motorul nu este tocmai curat...are "mâl" negru adunat probabil de-a lungul timpului format de la folosirea a mai multor tipuri de ulei...
De 20000de Km incoace s-a folosit Castrol TXT. Va intreb: la urmatorul schimb de ulei as vrea sa curat (spal) motorul pe interior normal. Ce imi recomandati? Sa-l las asa, sa-l spal cu motorina sau cu solutie speciala din comert? Daca a mai facut cineva asta ce probleme a avut?
Multumesc!
Problema care am remarcat-o la motor...am scos busonul la ulei si am observat ca motorul nu este tocmai curat...are "mâl" negru adunat probabil de-a lungul timpului format de la folosirea a mai multor tipuri de ulei...
De 20000de Km incoace s-a folosit Castrol TXT. Va intreb: la urmatorul schimb de ulei as vrea sa curat (spal) motorul pe interior normal. Ce imi recomandati? Sa-l las asa, sa-l spal cu motorina sau cu solutie speciala din comert? Daca a mai facut cineva asta ce probleme a avut?
Multumesc!
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Acum in motor am Castrol 5W40..cred ca e destul de bun. Mizeria care se vede cand scot capacul de la ulei...ma cam scoate din sarite. Am sa scot capacul de la supape si am sa-l curat...apoi cand am sa schimb uleiul am sa-i pun si solutie de aia de curatat. Am vazut ca garnitura de la capac este de pluta (parca)...cred ca e mai bine sa o schimb daca desfac capacul, nu?
Ce spuneti: sa folosesc un aditiv de motor gen DuraLube? Sunt altele mai bune? Sau nu e nevoie? Am 160000 Km in bord...
Ce spuneti: sa folosesc un aditiv de motor gen DuraLube? Sunt altele mai bune? Sau nu e nevoie? Am 160000 Km in bord...
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
Din ce-am vazut prin magazine (Carrefour+Cora) mai toate marcile serioase, au uleiuri universale (benzina + diesel) si speciale pt diesel. Care-i rostul??? In cadrul unei marci, la categorii egale de uleiuri (cu vascozitati si indice de temp identice) pretz-urile sunt sensibil egale. Ce se recomanda intr-un motor diesel, ulei universal sau special pt diesel?
Thx.
PS. In Metro este in oferta ESSO Ultra 10W40 Turbo Diesel la 547281 lei/ 4 l. L-a incercat careva? Merita luat?
Thx.
PS. In Metro este in oferta ESSO Ultra 10W40 Turbo Diesel la 547281 lei/ 4 l. L-a incercat careva? Merita luat?
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
personal sa folosi o solutie de "spalat" motorul gen Wynn's sau Liqui moly .
citeste cu atentie modul de utilizare .Unele depuneri din baie au si un rol bun-etanseaza si astfel nu ai pierderi de ulei pe la garnituri (in special).In capacul tachetilor mai exista o sita"filtru" care opreste vaporii de ulei sa fie recilculati catre corpul de injectie.Se poate da jos si curata separat.Cind pui la loc capacul sa pui si garnitura noua si sa nu stringi suruburile foarte tare.
citeste cu atentie modul de utilizare .Unele depuneri din baie au si un rol bun-etanseaza si astfel nu ai pierderi de ulei pe la garnituri (in special).In capacul tachetilor mai exista o sita"filtru" care opreste vaporii de ulei sa fie recilculati catre corpul de injectie.Se poate da jos si curata separat.Cind pui la loc capacul sa pui si garnitura noua si sa nu stringi suruburile foarte tare.