Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am cateva probleme cu turatia...oscileaza la relanti....nu mai trage masina..mirosea a benzina....etc....dupa cateva teste a iesit ca debitmetrul nu mai lucreaza in parametrii normali......CINE are 1,8 sau 2.0 ECOTEC...sa ma ajute si pe mine sa probez debitmetrul lui (pt 5 min Razz) ca sa ma conving ca e ala pt ca nu vreau sa dau banii aiurea pe el .....AJUTATI MA ! Sad dau MULTE beri! Smile
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
S-a mai discutat dspre debitmetru pe aici, testul e simplu de facut si poti sa-l faci si tu fara alt debitmetru, scoate mufa de la debitmetru si mergi un pic cu ea scoasa si vezi cum trage motorul. Daca e debitmetrul de vina masina ar trebui sa mearga cu el scos incomparabil mai bine. Sa nu te alarmezi ca se aprinde check engine pe bord in timpul asta, e normal.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
bai da rai mai sunteti fratilor! credeti ca omu a scris doar ca sa se afle in treaba ? eu l-am ajutat cu diagnosticarea si a fost si la vreo 3 mecanici, am ajuns la concluzia ca debitmetru face figuri.. daca nu am fi incercat toate chestiile nu scriam aici din prima, ca vorba aia...asa trebuie facut. deci pana la urma se ofera cineva 5 min sa dea un debitmetru de ecotec 16v sa testam ?
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
s au discutat multe ineptii pe acest forum ...nu trebuie sa caut nimik.....mda....wauu....chek engine...ce a ala?!?! Twisted Evil .....lasa ti o dracu de treaba.....nu am cerut nici un sfat....nu am nevoie nici de "mecanici" ..... NU mai raspunde ti decat daca vreti sa ma ajutati sa probez un debitmetru care merge in mintile lui.......ca de "sfaturi" din astea e plin forumul. Chiar nu e nimeni care are ecotec 1.8 sau 2.0......sau indiferenta..........[/b]
Skip ads

  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
CHIAR NIMENI NU ARE ECOTEC ?!?!!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai daca i-ai injurat deja pe toti, asa... "preventiv"... Surprised
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
oricum nu aveam sperante sa ma ajute cineva de pe forum ...dar asa din curiozitate ca ultima varianta, nu am injurat pe nimeni ...dar nu imi ardea de sfaturi de genu asta, care le faceam pe la 18 ani.....si chestia cu chek engine....in fine......daca are cineva bunavointa si 10 min timp liber sa probez debitmetru sa mi dea un pm.
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
imi cer scuze pt reactia de ieri dar aveam o mie de draci.....cu toate ca pe tester arata ca nu functioneaza in parametrii normali...eu inca mai am indoieli ....
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da zi si tu ce debitmetru ai ?
Si inainte de toate incearca sa il cureti.
NU ai zis ca ai incercat.
Deci ... Question
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
iti spun eu, a fost curatat. banuiala mea e ca d-aia nu mai merge Smile am auzit multe lucruri naspa despre "curatarea" debitmetrelor cu spray wd40 si alte d-astea
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si eu l-am curatat pe al meu
da nu cu wd40 ca nu e bun ala, lasand o pelicula unsuroasa dupa aplicare... ci cu gum cutter care se evapora si lasa piesa uscata.
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Daca erai din Craiova te ajutam fara probleme pentru ca si eu am trecut prin situatii de genul asta si iti intzeleg dracii, eu am fost la un mecanic si mi-a zis ca nu mai merge debitmetrul, am fost la un centru de dezmembrari sa il iau si unul de acolo mi l-a montat pe masina sa vedem dak intradevar debitmetrul este buba, si nu a fost asa, pana la urma am curatzat regulatorul de ralanti si am schimbat sonda lambda care intradevar facea figuri, dar astea numai dupa o testare amanuntita. Nu pot sa cred ca nu e niciunul din Bucuresti care sa vina 5 min. cu masina si sa faceti o proba.
Skip ads

  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
merci crapu22...imi vine sa vin pana la craiova numai sa rezolv problema Razz, am schimbat regulatorul de relanti.......sonda lambda am obeservat (dupa zeci de testari) ca functioneaza in parametrii normali......debitmetrul l am curatat cu gum cutter.....de aceea vreau sa verific un debitmetru ca am suspiciunii in privinta sondei lambda chiar daca arata ca functioneaza corect. Mai ales ca imi miroase si a benzina cand incepe sa "joace" turatia, sa scada turatia etc......crapu22 zi mi si mie exact ce simptome avea masina ta...cand ai schimbat toate alea!!!!
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Pai la mine, totul a inceput cu o usoara crestere a turatiei la ralanti pe la 1400-1500 ture, si apoi a inceput sa faca din ce in ce mai urat varia intre 1000 si 2000 si ramanea intzepenit acul turometrului chiar si pe la 3000 ture, de tras tragea, dar asta pana mi-am montat instalatie gpl pe masina, din momentul ala nu imi mai raspundea acceleratia la timp, adik eu calcam acceleratia in blana si motorul strangea vreo cateva secunde dupa care isi dadea drumul brusc, dadea in nas, oricum facea urat rau. Si eu am schimbat regulatorul de ralanti dar cel de pe masina nu cred ca era defect, pe cel pe care il am acum pe masina l-am luat de la second dar pana nu l-am curatat bine si asta facea figuri, in sensul ca varia turatia intre 400 si 900 ture la ralanti. In mare cam astea erau simptomele la mine, mie mi-au mai verificat mai demult niste mecanici si senzorul din spatele carburatiei(nu stiu cum ii zice, dar parca are legatura cu acceleratia) dar nici ala nu avea nimik. Oricum iti urez bafta si sa rezolvi cat mai repede si ieftin problema Cool !
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
[sigur asta este am avut aceleasi prb,scoate-i mufa si vezi ce se intampla ,daca merge mai bine asta-i dar nu merge fara el mult timp creeaza prb]
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

Daca vii in ploiesti ti-l dau p-al meu sa-l testezi. Si il pune pe al tau la mine sa vedem daca face tot asa.
Am o astra 1.8 ecotec Wink Suna-ma sa nu fiu plecat ca alerg destul de mult 0744425462.
Si nu mai fi pesimist ca vezi bine ca se mai gaseste cate unu care stie cum e sa ai probleme cu masina de nu poti dormi noaptea. Vino si rezolvam sau macar vedem daca e d-acolo sau nu.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
bai da rai mai sunteti fratilor! credeti ca omu a scris doar ca sa se afle in treaba ? eu l-am ajutat cu diagnosticarea si a fost si la vreo 3 mecanici, am ajuns la concluzia ca debitmetru face figuri.. daca nu am fi incercat toate chestiile nu scriam aici din prima, ca vorba aia...asa trebuie facut. deci pana la urma se ofera cineva 5 min sa dea un debitmetru de ecotec 16v sa testam ?


n-am vrut sa fiu rau, ca nu-mi sta in caracter, dar nici beatmaker nu a zis nimic de diagnosticari, si ce a mai facut pe la masina, ca sa vada ce e de vina, eu am patit-o cu debitmetru si i-am scris metoda prin care si eu mi-am dat seama ce e de vina. In acel moment nu stiam de clubopel, deci nu m-a ajutat nimeni nici macar cu un sfat, asa ca am incercat metoda asta care mi s-a parut de bun simt, si care a dat rezultate, nici nu stiam ca se poate curata maf-ul, asa ca l-am schimbat. Imi cer scuze daca am lezat pe cineva, dar nu asta a fost intentia, nu am postat ca sa ma aflu in treaba, si nici ca sa fac haz de necazul cuiva. In loc sa ne improscam cu replici acide ar trebui sa fim mai calmi si sa filtram informatiile care ne-ar putea fi dea ajutor, fara sa "injuram" pe cineva care a raspuns strict prin prisma informatiilor initiale.
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
bogdan2006
- merci de ajutor, dar am facut altceva ....mi am luat printr-o combinatie un debitmetru nou sigilat, am pus testeru pe masina, am resetat calculatorul...si..... e adevarat ca nu mai are fluctuatiile alea in parametrii dar tot asa merge, adica "pica" turatia, ...se mai opreste si motorul la rece....dar am constat ca nu imi mai incarca alternatorul...(incarca 12,5-13)...regulatorul de tensiune....si o sa l schimb luni ca e posibil sa fie si de la ala ...., nu primesc piesele tensiunea necesara...cred.... daca nu....cumpar 1L de benzina si ii dau foc Razz .....foarte ciudata problema mea.......o sa ajung de disperare sa schimb toti senzorii de pe masina Razz
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

Prin eliminare ai sa gasesti rezolvarea. Nu cred ca e chiar asa de complicat chiar daca e ciudat defectul. Bafta1
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
AM REZOLVAT!!! a fost o masa aiurea la motor......si am curatat regulatorul de turatie......si acum merge ca noua.....beleaua era de la masa ca am curatat si inainte regulatorul....bine ca s a rezolvat. Sa ma f..... in ele de testere....debitmetrul meu merge perfect. Very Happy Very Happy Very Happy
Le multumesc celor care au vrut sa ma ajute!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR