Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut

Am o problema cu astra g bertone, dupa ce am avut accident in fata, am gasit firele de la computeru de la AC putin zdrelite si dezizolate (de la frecarea cu armatura fata). Apoi, firele care duceau la far pe sub armatura au fost preate intre capul de lonjeron si armatura.Dupa ce masina s-a reparat dpdv tabla , acum e ok are bari, faruri etc , inainte sa montez tot ,le-am dezizolat frumos si le-am pus cu izolir pe fiecare in parte dar in continuare bateria se descarca singura dupa nici o zi. Vreo idee cum sa verific unde e problema ? Daca ar fi fost un scurt circuit nu ar fi trebui sa sara siguranta ? Mentionez ca imi merg si faruri si tot nu am probleme de sigurante sarite pe instalatia de care v-am amintit, iar ventilatorul de la radiatorul de apa functioneaza si ala. Singurele mufe pe afara sunt cele de la ventilatorul de AC + sonda de presiune de la AC, iar din cate stiu singurele cabluri care traverseaza botul masini sunt cele pt farul din stanga + senzorul de temp exterioara si cablurile care vin de la ECU de A/C (ala de sub aripa stanga) si ajung la ventilatorul de A/C, de apa, sonda de presiune AC si conectorul pt compresor. Mentionez ca masina a fost lovita in fata dar nu frontal ci din stanga stearsa un pic de la stanga la dreapta

Multam
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca ar face scurt undeva ar sari siguranta sau mai rau Doamne fereste ar lua foc. Mai de graba cred ca ai vreun consumator care ramane in functiune noaptea, vreun bec pe undeva, portbagaj, torpedo, numar sau vreun ventilator pe la radiator sau cel din masina care sa se invarta cu viteza mica, ceva ce nu bagi tu de seama ... incearca si scoate borna o zi si vezi daca se mai descarca bateria, daca se descarca si asa inseamna ca bateria e terminata ...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
man, bateria nu e terminata, e noua, am luat-o in primavara. chestia asta s-a intamplat fix dupa ziua cu accidentu de cand am adus masina pe platforma, a doua zi a ramas fara baterie, si de atunci patesc chestia asta. iar consumatori nu sunt, ca nu-s nebun sa las alea pornite prin masina, am si verificat.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pai eu nu ma gandeam sa le lasi tu pornite, din accident se poate sa fie undeva un scurt intre fire, la aeroterma de exemplu si sa ramana cuplata pe viteza 1. pe viteza 1 aeroterma nu se aude absolut deloc desi functioneaza, eu am presupus ca asta s-ar fi putut intampla. bateria e noua, ai verificat-o sa nu fie cumva fisurata si sa fi curs din ea? incearca totusi cu borna scoasa o noapte si vezi daca se mai descarca ...
Skip ads

  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
masoara la baterie cat ai consum cu un aparat de masura si astfel o sa iti dai seama eliminand anumiti consumatori..eu asa am facut ai am ajuns la concluzia ca dezaburirea spate si cd-player-ul erau consumatorii fiind pusi pe direct..scoate toate sigurantele si pune-le pe rand masurand consumul la borne(masori curentul nu tensiunea)
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
asa e cel mai bine sa faci cum a zis mind_hunter ......inseriezi aparatul de masura pus pe mA cu bateria si fara contactul pus curentul consumat nu trebuie sa depaseasca 50 mA
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
aham... will try, pe minus se pune in serie nu ?
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu conteaza care borna.......desfaci o borna a masinii si pui pe ea un fir de la aparat si pe borna bateriei atingi celalalt fir al aparatului de masura si il pui pe scara mA ( depinde de ce aparat ai digital sau cu ac, trebuie sa ai un aparat destul de precis nu turcisme cu 20 lei Smile ) si sa ai codul la casetofon ca risti sa nu-l mai folosesti ( asta in cazul care are cod)
Skip ads

  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de fapt se procedeaza astfel:

1- se deconecteaza borna+ de la baterie
2-se apasa printr-o metoda oarecare switch-ul de la usa pentru lumina interioara;
3-se opreste alarma
4-se monteaza un ampermetru de cca 5A intre borna + a bateriei si firul de + ramas in aer;
5- Se citeste valoarea, care, la o descarcare a bateriei in 24 ore trebuie sa fie peste 1A;
6- se scot pe rand sigurantele din tabloul de sigurante;
7- dupa fiecare extragere se citeste ampermetrul iar siguranta se cupleaza la loc
8- La scoaterea uneia dintre sigurante, curentul va scadea semnificativ;
Asa afli de la care circuit ti se trage. Daca ai noroc sa nu fie dintr-un circuit electronic (delay-ul la lumina de interior, imobilizer-ul etc. s-ar putea sa o poti rezolva singur.Daca nu... ...Bafta
  • Bogdan87

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Manta 1987 20E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
defapt se deconecteaza borna "-" de la baterie ca daca desfaci "+" si atingi cu cheia pe caroserie sau oriunde este masa face un scurt de toaa frumusetea si doamne fereste intotdeauna se desface minusul primul Wink
  • london

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut,
am si eu urmatoarea problema: de cand a venit geru iarna asta, mi s-a descarcat bateria de 3 ori, suficient cat sa nu pot porni masina decat cuplata la bateria altei masini. a 4 - a oara, ieri, dupa ce a stat un weekend nepornita, nu a mai vrut sa o ia deloc. am adus 2 masini si am incercat sa o pornesc cu ajutorul bateriilor lor cate vreo 15 minute fiecare si de data asta nik. am scos frumos bateria, cu care am mers la reprezentanta de unde o am luato, fiind inca in garantie. aici, dupa masuratori, au ajuns la concluzia ca e descarcata in proportie de 30% si de aia fiind ger afara nu e suficient sa mai pornesc masina cu ea. au incarcat pe redresor la ea 24 ore. ajung cu ea la masina si dupa cateva chei, a pornit. mi-a masurat nenea ala acolo cu bateria pe masina pornita si a zis ca e ok. in momentul in care am oprit motoru si am scos cheia din contact, cu toti consumatorii vizibili opriti, a pus un bec la borna minus si la cablul minus si acesta palpaia. concluzia lu' nenea: am consumator/i necunoscuti pe masina.
asa e?
cum nu ma pricep e adevarat ce zice el, adica bateria e ok?
daca tre sa ajung intr-adevar la un electrician, stie cineva din iasi unde il gasesc pe acel meserias bun?
multumesc.
  • rick

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
este posibil sa ai un consumator dupa ce iei contactul, consumator care iti descarca bateria noaptea, poti verifica inseriind un aparat de masura . Sa discutat putin mai sus.
Skip ads

  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ToX dar d c nu incerci cu o alta baterie?k eu mai am un fiat regata si fiind masina cam de vreo 24 ani s-au dezizolat cateva fire si faceau atingere intre ele.cu toate ca aveau sigurante ele nu au sarit,ci in bateria sunt niste placi de plumb inseriate intre ele cu un "cablu" de 0.75 si unu dintre ele s-a rupt(topit). incarcam bateria la redresor si o puneam pe masina pornea la prima cheie chiar daca era diesel, dupa ce o opream si o lasam o jumatate de ora nu mai pornea(chiar daca incarcarea era ok).si a trebuit sa iau baterie noua
  • bucur iuliana

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai eliminat cateva posibile cauze ,,la vedere'' este foarte bine,dar din experienta mea i-ti recomand sa-ti pregatesti o punte de diode pentru alternator unde cu siguranta cel putin o dioda este deocamdata in scurt circuit
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am patit o faza si mai urita.Am avut un accident in partea stinga fata linga far la 20-30 cm din lateral,de atunci cind nu merg cu masina 2 zile a 3 zi nu mai porneste ,am dat vina pe baterie ca era de cand este masina adica din 2004 (opel vectra c 2004 motor y 20 dth ),am dat vina si pe frigul de afara.Am pus baterie noua (in luna noiembrie )Varta de 74 amperi si curent la pornire de 640.bateria care am avut-o pe masina era originala opel si era mai mica parca de 72 daca nu ma insel.
Acum daca nu merg cu ea o 1 zi a 2 zi nu mai porneste.Am fost si le-am spus celor de la care am luat bateria si m-au trimis la service care verifica bateriile si mi-a spus ca incarcarea e ok ,nu am consumatori cu motorul oprit deci e ok.
Fericit am plecat acasa si am zis ca totul e ok,pana a 2 zi dimineata cand am vrut sa pornesc masina si am vrut sa plec la lucru,surpriza masina nu a pornit
Am pus bateria la incarcat si cand am pornit-o ma-m dus la service sa i-mi schimbe bateria unde mi-a dat o baterie de service cum zic ei,adica o baterie mai slaba ca sa pot sa-mi fac treaba pana vine bateria de la verificat.
Azi dimineata mi s-a parut ca porneste mai greu ,dar cand am vrut sa plec de la lucru nu a pornit.
Dimineata plec la lucru la ora 10 si termin la ora 20,de acasa pana la lucru am in jur de 2-3 km ,masina acasa o tin in garaj deci spuneti-mi si mie ce se intimpla ,ce sa fac si cum sa pot rezolva problema ?

Se poate ca bateria sa nu se incarce tinind cont ca merg doar 2-3 km
sau care ar fi problema?
  • bucur iuliana

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Va rog sa luati in serios afirmatia anterioara si veti rezolva problema
  • bucur iuliana

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Va rog sa luati in serios afirmatia anterioara si veti rezolva problema
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca diodele ar fi in scurt atunci de ce incarcarea e ok ?
Cand verifici incarcarea nu ar trebui sa arate o eroare ceva ,sa apara ca ceva nu este ok?
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
aveti grija de aplificatoare si woofere...ca ala mi-a descarcat si mie odata in vara bateria...nu era instalat ok
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Spunu-ne si noua cum le-ai avut instalate sa verificam daca la noi sunt legate bine.Da mai multe detalii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR