Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Deci eu la 205/55R16 ar merita sau nu sa pun azot, ca ma bate gandul...
Skip ads

  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Poate reusesc sa lamuresc discutia cu niste explicatii destul de babeshti:
1. nu mai ai probleme cu presiunea ( azotul este mai dens ca aerul si nu iese prin pori )
2.reduce uzura anvelopelor si pericolul exploziei - asta nu o sa va dati seama decat in timp ( datorita proprietatii lui de a nu se incalzi )
Dezavantaje: NONE

Am azot in pneuri de 6-7 luni de zile si va zic din experienta proprie ca nu am sesizat nici o diferenta: nu am mai facut presiunea nici in ziua de azi de atunci, iar alte incidente gen pene-explozii nu am avut .

Fazele ca e mashina mai rigida sau ca sare mai mult peste hopuri, sau ca nu se mai simt asa denivelarile sunt niste MITURI si tin mult si de autosugestia fiecaruia.
As fi vrut si eu cand am pus azot sa mi se intareasca amortizoarele si sa fie mashina mai rigida dar din pacate nu s-a putut.Wink
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ron a scris:ce vrei sa zici ca se face diferenta cand ai un profil mic? deltaV e mai mare cu cat V e mai mare, parca asa era pe la fizici...



corect nea Ron, dar nu scapi asa simplu. un profil mai mare, nu inseamna direct un volum mai mare. volumul unei anvelope 215/45/17 este mai mare decat al unei anvelope 175/75/13, chiar daca diferenata nu e mare. atunci deltaV unde se reflecta?....exact in profil, care creste sau scadecu un anumit procent, numai ca la cel de 75 difereanta cu care creste nu este sezisabila, in acelasi fel ca la cea de 45
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai atunci nici tu nu scapi simplu: nu stau sa fac calcule, dar ideea mea e urmatoarea: un 215/45/17 e mai mult lat decat inalt (vorbesc de sectiune radiala) fata de 175/75/13. deci s-ar zice ca primul se dilata mai mult pe latime decat pe inaltime, ceea ce nu prea conteaza...
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
se dilata mai mult in latime cand nu e in sarcina, dar ce conteaza este conditia de sarcina, unde talonul de deformeaza.


VIPER a scris:Deci eu la 205/55R16 ar merita sau nu sa pun azot, ca ma bate gandul...


nu se merita, aceleasi anvelope am si eu. mai bine verifici presiunea de 2 ori pe an, iarna si vara.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si conteaza si mai mult cum se dilata/deformeaza intr-o curba luata in viteza cand mare parte din greutarea masinii cade pe partea exterioara a rotii din fata din exteriorul curbei, unele cauciucuri proiectate prost se deformeaza in asa hal incat ajunge janta la asfalt (bine aici e si o greseala de proiectare a masinii - mai precis a dimensiunilor rotii si a cauciucului).
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am pus azot in fundeni - pret 30k lei/roata. nu am simtit nici o diferenta fata de inainte, nici cu aer nu mi s-au desumflat anvelopele, timp de 6 luni. ce nu imi place e ca mi-au pus capacele verzi la ventile, arata ca dracu'.
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
VectraDTI, aici sunt de acord cu tine.
Capacele alea verzi arata ca dracu.
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ideee .....
Luati un spray sa zicem cu o culoare argintie ... sau ma rog dupa prefetinte insurubatile pe un ventil vechi sau punetile pe o suprafata plana si vopsitile. Very Happy
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai ce, nu poti sa pui capacelele originale negre?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ba da se pot monta cele originale, insa trebuie sa le spui celora care vor mai umbla la roti ca sunt cu azot, capacul verde este un fel de martor...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai de ce sa le spui? Doar nu explodeaza, si se poate umfla eventual si cu aer daca pierzi presiunea.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ei nu observa capacelul verde, vor introduce aer si nu azot...
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si eumi-am pus azot tot la Sama sinu am observat nici o diferenta.Totul e OK
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si chiar asa ... are importanta daca pui aer peste azot ???
Ma rog ... putin ... Razz
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
prostii, normal ca nu are nici o importanta... in masura in care aerul introdus oricum contine 78% azot, ce mai conteaza....
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Hmmm ... Confused Deci imi scade procentajul de azot din roata ...
Oricum e misto azotul asta.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am fost aseara la Auto Soft pe calea Dudesti si mi-am centrat jantele 350k *2 pe fatza si mi-au bagat si azot in cauciucuri 35k *4 in total a fost 1 milion ROL.
Pot sa zic ca baietii mi-au parut pro si jantele s-au indreptat bine, practic nu ma asteptam sa fie asa strimbe de la gropi & alte alea- a se citi borduri. Cele pe spate pareau ok si nu le-au mai indreptat.
Senzatia dupa ce am plecat, ( cu azot in roti la presiunea de 2.2) era ca am masina mai mare si mai lata si cum scrie si pe site ca masina se lipeste de drum, dar senzatia e atit de veridica incit aveam senzatia ca o dezlipesc foarte greu de pe sosea. Razz
Oricum ieri am prins o aglomeratie la intors si cred ca nu pot sa imi fac o parere foarte exacta, dar probabil ca o sa mai scot din azot fie sa pun aer fie le las la 2.1, ca eu la 2.1 le umflu de obicei.
In concluzie senzatia a fost de masina foarte stabila dar mai greu de urnit si parca trebuia sa apas mai tare pe pedale- pe toate 3. Shocked
  • luciqno

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu vreau sa va spun ca mi-am cumparat Opelul si Germania si ambele seturi de roti,vara-iarna,erau cu azot in ele,asa ca daca si-au pus aia in roti azot care sunt cu 50 de ani in fata noastra noi de ce nu ne-am pune.
  • OPC2006

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z28net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
folosesc azot de vreo 2 ani .firma unde-mi fac de obicei service -ul la roti mi-a spus despre avantajele majore ale azotului in privinta temperaturii pneului si de atunci folosesc azotul. Bun , in afara faptului ca n-am facut decat o pana de cauciuc in astia 2 ani n-am simtit diferenta (nu cred ca n-am avut pene din cauza azotului) dar din martie am o masina cu senzori de presiune:dimineata 2.9 dupa 20 min 3.2 . Nu-i nimic , zic , ma duc sa bag azot la prietenii mei . scot aerul, bag azotul :2.9 si surpriza dupa 20 min 3.2 Confused Confused Confused Ceva imi scapa dar s-ar putea de 35 de mii sa nu fi primit decat niste capacele verzi Exclamation
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Chestionar

Folositi azotul pentru umflarea pneurilor?
Da 36%
Nu 63%
95 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR