Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu la ce alte modele si motorizari este valabil, dar eu am descoperit cum o masina "defecta" poate fi mai performanta decat una buna! )) Deci, pentru cei care au Corsa cu motor de 1.0l, am solutia ideala de imbunatatire a performantelor: de vreo doua saptamani mi se aprinde martorul de bord pentru depasirea noxelor. Am cercetat problema, si de vina este cea de-a doua sonda Lambda, care a decedat. Culmea este ca, de cand aceasta "m-a parasit", masina se comporta incredibil de bine: demaraje in forta, mers mai rotund si mai silentios al motorului! Asa ca nu dati banii pe remapari de ECU, pur si simplu dezafectati o sonda Lambda sau... cine stie, poate daca scoatem motorul cu totul ajungem la performante de Porsche!!!
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Acuma, mai serios, fenomenul descris de tine poate fi adevarat, singura problema la acest tip de masini e ca decuplarea celei de a doua sonde lambda POATE duce la infundarea catalizatorului, amestecul fiind (SIGUR) mai bogat in acest caz ( Probabil PREA bogat) pentru catalizator...
Din pacate sunt constient de asta, mai ales ca am studiat problema si am urmarit cresterea "sensibila" a consumului de cand cu treaba asta... Ma consolez, insa, la gandul ca, fie voi vinde masina pana atunci, fie voi schimba catalizatorul care, dupa cum arata la exterior (ruginit/oxidat), si dupa durata de viata estimata de producator, nu ar mai fi avut o viata prea lunga. Ma gandesc la o solutie de compromis, cu o evacuare directa, pe care sa o pot inlocui, la nevoie (ITP) cu una originala noua...
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
ce pot sa va zic...dupa ce am gonit cu 170 20 de km de autostrada p A1 si apoi intors catre bucuresti...in valea de langa carrefour am prins 180-185 cel putin asa imi indica ceasul. masina se comporta f bine, chiar nu ma asteptam si accelereaza excelent. Aam un mic tremurat la 140 care la 150 dispare si nu stiu ce-i cu el insa o sa-l rezolv. Insa ce m-a mirat a fost un logan care mergea cu 170 si ceva si nu vroia sa se dea din fata. Nu stiam ca atinge 170u.
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Dap.Merge ok masinuta.Eu am mai modificat si pe la motor niste chestii (axe cu came,admisie aer,toba finala).Am facut ceva masini mai de soi (Fabia RS,BMW 525td,Audi A4 1.9 TDI 130 cp, de fapt cam tot ce inseaman 130 cp de fabrica, si mai multe dar nu prea mai tin minte).Masina ar avea de fabricqa 9 s suta, dar cred ca scot ceva mai bine.Consuma vreo 12.5 in oras mers normal si ajunge pe la 14.
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Interesant! Din tot ce ai scris ma deranjeaza consumul, asta daca ma raportez la cat consuma 1.2-ul meu. E maricel! Bineinteles, nu se poate performanta fara consum. Din cate stiu eu parca GSI-ul nu e turbo, nu?
Ma gandeam la o chestie, in caz ca, poate, intr-o buna zi as avea intentia sa fac urmatoarea manevra: cresterea capacitatii de la 1.2 la 1.4. Ce ar trebui sa modific? Trebuie sa pun si alta axa cu came? Pistoane de la 1.4? Modificare soft calculator cu valorile de la 1.4? Alt debitmetru?...
Ma gandeam la o chestie, in caz ca, poate, intr-o buna zi as avea intentia sa fac urmatoarea manevra: cresterea capacitatii de la 1.2 la 1.4. Ce ar trebui sa modific? Trebuie sa pun si alta axa cu came? Pistoane de la 1.4? Modificare soft calculator cu valorile de la 1.4? Alt debitmetru?...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Marirea capacitatii se poate face prin marirea alezajului, a cursei sau a amandorura. Cel mai simplu e prin supraalezare, cu folosirea ulterioara a segmentilor pt. capacitatea respectiva. E o operatiune de mare finete si nu cred ca cineva de pe acest forum se poate lauda ca macar a incercat asa ceva (in conditiile in care sunt cativa oameni cu experienta serioasa in motoare).
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Cypfer_ext
- *
- 5 mesaje
- din 12 Dec 2005
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Cypfer_ext
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Faceti un "stetoscop" dintr-un bat de lemn 20-30mm diam, un capat in ureche celalat pe componentele suspecte. Se incearca la distributie si ambreiaj/cutie viteeze.
Multi la motoarele astea au probleme cu distributia, lantul se lungeste inainte de termen si este posibil...desi cred ca este de la ambreiaj sau cutie.
Multi la motoarele astea au probleme cu distributia, lantul se lungeste inainte de termen si este posibil...desi cred ca este de la ambreiaj sau cutie.
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat