sasu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut, am o astra h 2005 pe care as vrea sa o schimb cu o masina noua. S-ar putea ca la sfârșitul lunii sa am posibilitatea sa cumpãr o astra j 1.7 cdti 110 cp nivel de echipare "esentia" (cel mai slab) dar cu calculator de bord ,cd 600, si aer cond .manual, la pretul de aprox 10000 euro.La pretul acesta as putea sa iau si un logan 1.5 dCi mai dotat, adicã cu navi si climatronic( ediția 10 ani). Ce pãrere aveti ,as vrea sa merg pe varianta cea mai fiabila?
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Nu prea merge comparația ,dar hai sa încercãm .
La 10.000 de euro eu as lua astra 1.7 diesel cu ochii închiși . Pe logan ul de 10 ani dai mai mult de 10.000 (in jur de 12.000 și nu sunt disponibile toste motorizãrile ).
Acum ,vorbim de doua mașini din clase diferite ,una hatchback și una sedan .
astra j e peste logan la calitata materialelor ,la ținutã de drum , poziția la volan , finisaje .
La 10.000 de euro eu as lua astra 1.7 diesel cu ochii închiși . Pe logan ul de 10 ani dai mai mult de 10.000 (in jur de 12.000 și nu sunt disponibile toste motorizãrile ).
Acum ,vorbim de doua mașini din clase diferite ,una hatchback și una sedan .
astra j e peste logan la calitata materialelor ,la ținutã de drum , poziția la volan , finisaje .
sasu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Loganul este 11400 euro din care scazi Rabla si rãmâi cu 10000. Nu sunt un fan al Daciei (ultimele 4 masini au fost o dacie 1410, o astra f o astra g,iar acum o astra h) dar de aceea cer o pãrere pt a lua o decizie cat mai buna. Ma gândeam ca poate piesele sunt mai ieftine la logan decat la opel. in Târgu Mureș am reprezentanta numai dacia , de opel nu este decat la BN sau CJ ,deci nu stiu cum voi ajutnge sa repar masina cu probleme mai mari in alt județ( nu ma refer la reviziile anuale) Am sa ma interesez daca este vreun service autorizat opel in Mureș. Si pe mine ma atrage astra j , pãcat ca nu este putin mai dotat,acesta gãsindu-se deja in stoc, de aceea pretul cu toate reducerile se apropie de pretul Daciei.
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
Referitor la piulite pentru prezoane Astra J, cel putin pentru modelul meu (1.4NET), am gasit ca ar avea urmatoarele detalii:
Thickness (mm): 23
Inner Thread (mm): M 12x1.5
Spanner Size: 19
Nut Design: Male Hex
Grade: 10
Va rog sa ma corectati daca gresesc... Nu as vrea sa induc in eroare pe cineva.
Thickness (mm): 23
Inner Thread (mm): M 12x1.5
Spanner Size: 19
Nut Design: Male Hex
Grade: 10
Va rog sa ma corectati daca gresesc... Nu as vrea sa induc in eroare pe cineva.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 310 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 310 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 222 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Dupa ce am facut prima revizie, am intrebat mecanicul de la service la ce turatie e recomandat sa schimb vitezele. Mi-a spus ca e bine sa schimb cand ajung pe la 2800-3000 rpm.
Am motor A14XER si de obicei schimb la 2500 rpm(exceptie - treapta 1 in treapta a 2-a, cand schimb pe la 2000 rpm) pentru ca dupa aceasta valoare motorul incepe sa huruie...
Mai mult, din treapta 1 in treapta a 2-a, daca as schimba la 2800 rpm, cred ca as avea consum peste 12l/100km.
Oricum, e un motor cam dificil, e destul de greu sa schimbi vitezele fãrã sa se simta o usoara smucitura. Doar daca dau lent drumul la ambreiaj cuplarea se face lin, dar presupun ca nu e recomandat pentru ca se uzeaza prematur ambreiajul... ce am scris mai sus fiind valabil pentru trecerea intr-o treapta superioara.
Cand schimb intr-o treapta inferioara e jale, nu-mi intra intr-a doua daca am mai mult de 20 km/h, iar intr-a 1-a imi intra numai daca am rotile oprite.
Very fun to drive... not!
Am motor A14XER si de obicei schimb la 2500 rpm(exceptie - treapta 1 in treapta a 2-a, cand schimb pe la 2000 rpm) pentru ca dupa aceasta valoare motorul incepe sa huruie...
Mai mult, din treapta 1 in treapta a 2-a, daca as schimba la 2800 rpm, cred ca as avea consum peste 12l/100km.
Oricum, e un motor cam dificil, e destul de greu sa schimbi vitezele fãrã sa se simta o usoara smucitura. Doar daca dau lent drumul la ambreiaj cuplarea se face lin, dar presupun ca nu e recomandat pentru ca se uzeaza prematur ambreiajul... ce am scris mai sus fiind valabil pentru trecerea intr-o treapta superioara.
Cand schimb intr-o treapta inferioara e jale, nu-mi intra intr-a doua daca am mai mult de 20 km/h, iar intr-a 1-a imi intra numai daca am rotile oprite.
Very fun to drive... not!
- negociator
- **
- 310 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 222 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
negociator a scris:Alex2014, dar de ce ai nevoie sa bagi in viteza 1, dintr-o treapta superioara, cand esti deja in miscare? Viteza 1 e doar pentru pornirea de pe loc, asa am invatat la scoala!
De exemplu, in cazul in care merg cu viteza mica, ma apropii de sensul giratoriu,in treapta a doua, cu 5-10 km/h, masina incepe sa tremure usor fiind subturata, iar eu as vrea sa pornesc rapid ca sa intru in sens... Trebuie intai sa opresc masina complet, apoi sa bag in teapta 1 desi mi-ar fi prins bine sa am posibilitatea sa bag in treapta1 si la viteza mica, pentru a avea acceleratie rapida -zis si "zvâc".
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat