Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si eu sint curios sa aflu cum ai lipit lita pe contactele de pe display, ca acolo e sticla.
Skip ads

  • florinbfp

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si mai sunt curios sa stiu daca intradevar ai folosit sarma de bobinaj e bine sa stim ce ai facut cu banda de circuit ai scos-o sau ai introdus sarma peste sau sub banda si ai lipit-o ca lipitura de contact se poate face decat ce feonul si daca-l pui se cam prejeste , deci?
  • peterash

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
se pare ca nitrouxm nu se mai uita la subiectu asta sa ne spuna si noua cum a facut cu litza de bobinaj ca si eu am aceeasi problema e dezlipita banda si dupa geam si dupa placa ... poate stie altcineva sa ne spuna as fi recunoscator .
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
N-a facut, te asigur eu ca nici n-a desfacut acolo...

O rugaminte am, unde ai deprins expresia asta "e dezlipita banda si dupa geam si dupa placa" ?

Ma gindesc eu ca ar fi trebuit "de pe geam, de pe placa".

Am observat tot mai multi si la tv vorbind asa, care e cauza ?
Ne indreptam vertiginos spre tiganeasca ?
Skip ads

  • peterash

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
gramatical e corect acum fiecare de unde e din zona lui. in fine sa trecem peste, u ai reparat tid sau mid sa imi zici si mie cum refac circuitu ca e intrerupt din grafit si solutie de argint nu gasesc
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Gramatical nu e corect, pentru ca gramatica nu e pe zone, peste tot e la fel.

TID nu am reparat, dar daca vrei solutie, am explicat mai pe lar cum am facut pentru parbriz, cu pilitura.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La acest TID ca si la celelalte( 4 la numar) am fost nevoit sa desfac complet banda cu contacti de pe placa electronica! Motivul...contacti vizibil coxati si mai mult de un sfert de banda desprinsa in momentul desfacerii TID ului!
Mai departe vorbesc pozele!
Revin cu informatii detaliate mai tarziu....acum ma duc la masina sa-l montez!
Va asigur ca sunt cateva chichite de care trebuie tinut cont, ca lucrarea sa reuseasca 100% .....
Lucrarea necesita in primul rand mare atentie, un pic de indemnare Smile si multa rabdare!














Ultima modificare facuta de D_M_G la Sam 30 Mai, 2009 2:41 pm
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Felicitari. Sa ne spui cu ce-ai lipit. Wink
Skip ads

  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
mariusgmg a scris:Felicitari. Sa ne spui cu ce-ai lipit. Wink

Nu se foloseste nici o substanta/solutie de lipit!
Mersi, voi pune toate informatiile pe topicul de reparatii MID/TID
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Alta lucrare dusa la bun sfarsit!
Pentru varianta in care la o presiune facuta pe placa electronica nu se poate realiza afisarea totala!
Cu mare atentie se desface banda total de pe placa electronica!
Nu se foloseste smirghel, indiferent cat de fin este, circuitele pot avea de suferit!
Atat circuitl electronic (contactii), cat si banda elastica se curata ...numai cu scrum de tigara, aplicand o presiune mica de frecare, mai ales pe banada!
Se confectioneaza "piesa" din poza 3 si cu ajutorul a doua suruburi ce vin prinse in cleme din tabla pe plasticul alb de sustinere al montajului, se strange acest "jug"! (eu le fac din sticlotextolit, cablaj)
Cu atentie se pozitioneaza banda pe contacti si se face presiune, strangand piulitele pina la afisarea totala!
Cu atentie marita, rabdare si ceva indemnare, puteti avea rezultate excelente!
Va puteti "documenta" privind cu atentie pozele!









  • florinbfp

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
da superb , dar am si eu o intrebare si anume, cum remediezi partea din ecran, asta de pe cablaj ar fi okk in ideea in care ar merge si cu jugul sau curatata finutz dar ce te faci daca ai un contact in ecran intre sticle, acolo ai umblat?.
eu sincer in partea de sus am facut ceva remediar cu spor dar cred ca defectul la mine e din ecran, deci numai acolo ar fi nevoit sa refac contactul, am folosit spray de contacte si grafit dar nu e o solutie
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@florinbfp Pina in prezent nu am gasit nici un LCD cu contactii deteriorati! Se pare ca "boala" lor este in partea cu cablajul electronic! Sunt aproape sigur ca metoda cu jugul, aplicata si LCD-ului, va da roade! Ca sa poti presa banda de contact pe LCD trebuie aplicata presiune intre masca TID ului si plasticul care sustine montajul (cel alb)...dar repet inca nu am avut un asemenea defect la cele 5 TID-uri....
O a doua metoda de marire a presiunii pe LCD consta in schimbarea acelui ring de silicon, cu unul mai gros in diametru.....




Skip ads

  • adrian_iasi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 XI6xEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mi-am luat un alt tid dar as dori sa-l remediez si pe cel vechi. Problema e ca la mine o parte din firisoarele alea de circuit la nivelul placii dau dus de tot.

Are ideie cineva ce e de facut? Am inteles ca se poate reface circuitul cu solutie de Ag. Si ce e ala grafit la ce se foloseste?
Si spune-mi te rog cum faci cu scrumul de tigara, il pui pe deget si freci sau cum?
  • nogood_off

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut
am vazut mai demult o discutie despre cum sa faci sa iti arate consumul la o vectra b ceva de schimbat maneta dela stergatoare...stie cineva linkul ca am cautat si nu l-am gasit
multumesc
  • nogood_off

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut
am remediat si eu tid-ul acum ceva timp si merge bine nu mai am nici o linie lipsa dar de curind am dat iar bordu jos sa schimb un bec si de atunci numai pot sa reglez ceasu si data nu mai ia comanda.O idee ce sa ai fac?toti pinii dela mufa galbena sint bine (nu e nici unul strimb)
multumesc
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nogood_off a scris:salut
am vazut mai demult o discutie despre cum sa faci sa iti arate consumul la o vectra b ceva de schimbat maneta dela stergatoare...stie cineva linkul ca am cautat si nu l-am gasit
multumesc

nu stiu daca e ceea ce cauti https://www.clubopel.com/vie...37&highlight=
  • ciucurica

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti, am dat bordul jos, sa repar tidul, am zis ca incerc prima data cu o presa, am facut presa, insa nu am avut cum sa il teste pe loc, asa ca l-am montat pe masina, n-a mers decat jumatate, oricum jumatate nu era iluminat din cauza ca se arsese un bec Smile
care sunt pinii pe care sa pun curent cand il repar? 1,2,5 parca, dar care sunt astia? m-am uitat pe mufa si pe cutie nu scria nimic.


inca o chestie....becurile de bord care sunt? am vazut 3 tipuri, soclu galben si bulb mare, soclu verde si bulb intermediar si soclu rosu de 1.2w si cred ca bulb mic, ce indicative sau denumire au? unde gasesc?
  • Bitmann

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut
sunt propr.unui Corsa B de prin 1994, am cautat pe forum cum se demonteaza TID-ul dar n-am gasit nik concret, probl.mea este ca nu afiseaza nik. posibil sa fi iesit mufa de alimentare cine ma poate ajuta cu info
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare .....am o Vectra C si in bord cand deshid usa sau porbagajul apare o masina rosie intrun chenar care imi indica faptul ca usa e deschisa etc ...problema este ca de ex.daca usa e deschisa ar trebui sa apara masina rosie cu usa deschisa ...dar imi apare masina rosie si in locul usii deschise imi apare o pata ca si cum ar fi sparta si curge cerneala din ea ....As vrea sa stiu daca se poate remedia la fel ca si TID-ul curatanduse contactele sau nu se mai poate face nimic?
  • Gerrard

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
miercuri, sau joi ma apuc si eu de demontat, sper sa reusesc Razz revin Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR