Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur daca nu e spart burduful sigur nu l-ai pus bine daca ai umblat pe acolo si iti trage aer fals, am patito si eu Very Happy dacva tot esti acolo pune niste coliere calumea nu te chinui cu prostiile lor de fabrica
Skip ads

  • prv86

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat

trebuie sa schimb si colierele? oricum le schimb....
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in ideea ca sa nu te chinui cind le pui la loc ca e strimt locul acolo cit despre burduf trebuie schimbat apoi vezi cum merge si ce erori iti da Cool
  • Vlad Tigristul

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2008

  • Mesaj Privat
prv86 a scris:
Vlad Tigristul a scris:Salut tuturor.Am o Tigrutza din 97 cu motor de 1.4 90 de cai.Am o problema: cu ceva timp in urma motorul mi se tura singur pana la 6000 rpm.Am fost si am pus masina pe tester si concluzia era ca tragea aer fals printr`o garnitura (ca un furtun mai lat din cauciuc subtire) si s`a rezolvat,dar dupa o zi masina mi se subtureaza(undeva pe la 400-500 rpm) si chiar moare motorul.Nu tot timpul,are perioade.Se intampla mai ales dupa ce este foarte turata.Stie cineva care ar fi problema va rog?Martorul de bord Check engine nu se aprinde.


se poate ca si la Tigrutza mea sa traga aer fals prin burduful acela spart d la clapeta d acceleratie?
si sa se acclereze singura la 6000? Rolling Eyes


Sal....am schimbat intre timp filtrul de benzina si nu s`a rezolvat nimic.Am mers din nou in service si burduful acela se pare ca nu mi l`a schimbat doar l`au carpit cu banda izolatoare Evil or Very Mad ....l`am cumparat si chiar azi l`am schimbat.Masina nu se mai opreste chiar asa des,dar tot mai are momente...de la ce sa fie? Crying or Very sad.
PS: Testul agrafa este tot una cu diagnoza computerizata(tester)?
Skip ads

  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ce inseamna: "opel tigra subturat" ?
care este turatia lui ideala ? 2800-3000 ?! cam pe aici se schimba treptele ?!

multumesc.
  • cosmin_neb1

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Vlad Tigristul a scris:
PS: Testul agrafa este tot una cu diagnoza computerizata(tester)?


Testul agrafei iti da erorile stocate in ECU. Diagnoza cu tester, in plus, iti citeste si senzorii si poti sa vezi daca valorile lor sunt bune (adica masina e in parametri)
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cum se citeste testul agrafei !? ...eu ca om care nu am mai facut asta ....si NU am tigra, ma descurc sa `l citesc ?!..pentru ca vanzatorul o sa ma minta !
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
synergist a scris:cum se citeste testul agrafei !? ...eu ca om care nu am mai facut asta ....si NU am tigra, ma descurc sa `l citesc ?!..pentru ca vanzatorul o sa ma minta !


Inainte de a posta foloseste functia "cauta " . Ai sa gasesti topicul in care se discuta despre metoda "agrafa" .
Skip ads

  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sar`na !
  • Vlad Tigristul

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Sonda lambda si valva EGR ce rol au? Pot sa cauzeze problema pe care o am cu masina?
  • tiger

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut..am o tigra din 99 motor 1.4 ecotec si o mare problema;oscileaza la relanti intre 750 si 900, afuma rau esapamentul, scoate un miros de benzina nearsa si inca un miros ciudat.Am fost la test de 8 ori an diferite locuri an constanta si am 0 erori .Singurul lucru care il pot vedea ei la tester e ca da benzina dublu la relanti dar nu cunosc motivul si tot asa....nu se apuca nimeni de ea ,nici un mecanic.mentionez ca am schimbat bobina ,fisele si curatat motoras relanti.ei zic ca injectoarele nu au nimic ptr ca dau toate la fel benzina
adica cum zic ei in termenii lor ar trebui sa dea benzina la relanti 1.4 si la mine da 3.2..asa le arata testerul...deci nimic concret.Astept sugestiile si sfaturile voastre.
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
tiger a scris:salut..am o tigra din 99 motor 1.4 ecotec si o mare problema;oscileaza la relanti intre 750 si 900, afuma rau esapamentul, scoate un miros de benzina nearsa si inca un miros ciudat.Am fost la test de 8 ori an diferite locuri an constanta si am 0 erori .Singurul lucru care il pot vedea ei la tester e ca da benzina dublu la relanti dar nu cunosc motivul si tot asa....nu se apuca nimeni de ea ,nici un mecanic.mentionez ca am schimbat bobina ,fisele si curatat motoras relanti.ei zic ca injectoarele nu au nimic ptr ca dau toate la fel benzina
adica cum zic ei in termenii lor ar trebui sa dea benzina la relanti 1.4 si la mine da 3.2..asa le arata testerul...deci nimic concret.Astept sugestiile si sfaturile voastre.


Sonda Lambda ar trebui sa se ocupe de treba asta ... adica detecteaza cantitarea de oxigen din gazele de esapament si da informatii catre ecu pt a mari sau micsora cantitatea de benzina din amestec. Ori sonda ta e lenta , ori secondary air pump e arsa si valva[pneumatica] montata pe galerie e blocata pe deschis iar gazele ies prin pompa. Astupa pentru citeva secunde teava de esapament , deschide capota motorului si vezi daca nu cumva iese fum pe acolo pe undeva. Apoi mai discutam.
Skip ads

  • tiger

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sonda lambda am schimbat-o si nicio schimbare la mers dar o sa ancerc cu astupatul tobei
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ar mai putea fi regulatorul de presiune al injectoarelor dar tin sa cred ca tot de ECU e comandat si asta deci daca ai presiune mai mare inseamna ca iti intra si aer mai mult.

sageata verde e regulatorul. sau ai mai putea sa verifici IAT{Intake Air Temperature sensor} case se gaseste pe tubul de la galeria de admisie dupa filtrul de aer, sau MAP{Manifold Absolute Pressure sensor}
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
lexick a scris:
outsider a scris:Salutari tuturor,

Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?

Multe pot fi.
rebuie sa verifici/cureti initial motorasul de relanti.
2. Baga testul agrafa vezi de iti iese si posteaza aici rezultatul.
Cand mi`a facut mie asa prima data a fost egr si sonda lambda Smile
Pot fi 1 mie de motive... vezi sa nu ai filtru de benzina infundat.
Astea ar fi cele 2 chestii pe care le poti face fara sa consumi bani.



salut,

Cu turatia de la relanti s-a rezolvat de la sine ... nu stiu cum insa cind mi-a facut problemele alea a fost frig bine noaptea aici in BT 2-3 grade C. Acum e mai cald si s-a linistit ... insa mi se opreste din cind in cind in sarcina .... pina acum ff rar insa saptamana asta de 5 ori [azi de 2 ori] iar apoi nu s-a mai stins belul de la motor. Era s-o incurc azi ... s-a oprit intr-o depasire pe la 95-100 Km/h. Am facut testul agrafei si a iesit : 12 12 12 47 47 47 13 13 13 12 12 12 ... pare sa fie Lambda si EGR. Lambda am comandat o primesc luni insa nu reusesc sa indentific valva asta EGR... ma poate ajuta cineva cu niste poze sau explicatii pe unde sa caut ce sa curat ?? Nici nu stiu pe unde e ..
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Inarmeaza-te cu timp rabdare si nervi de otel ca ai de desfacut la greu. nu imi incarca poza nu stiu ce are dar e in spatele galeriei de admisie
Wink
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
daniel30 a scris:Inarmeaza-te cu timp rabdare si nervi de otel ca ai de desfacut la greu. nu imi incarca poza nu stiu ce are dar e in spatele galeriei de admisie
Wink


Salutari,

Trimite-mi poza prin email la adresa hrib_ady@hotmail.com ....

multumesc mult.
  • Black Pearl

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
synergist a scris:ce inseamna: "opel tigra subturat" ?
care este turatia lui ideala ? 2800-3000 ?! cam pe aici se schimba treptele ?!

multumesc.


Eu schimb intre 3000-4000.
  • Vlad Tigristul

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut din nou. Am o problema de cateva zile, pedala de acceleratie pare sa se blocheze dupa ce masina sta o perioada pe liber.Cat este in viteza nu are nicio problema.Are cineva idee de la ce poate fi?Mentionez ca masina nici nu mai trage cum trebuie...apar niste smucituri dupa care incepe sa traga. Sad HELP
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Vlad Tigristul a scris:Salut din nou. Am o problema de cateva zile, pedala de acceleratie pare sa se blocheze dupa ce masina sta o perioada pe liber.Cat este in viteza nu are nicio problema.Are cineva idee de la ce poate fi?Mentionez ca masina nici nu mai trage cum trebuie...apar niste smucituri dupa care incepe sa traga. Sad HELP


Ce se blocheaza de fapt pedala sau turatia desi apesi pedala ? se blocheaza in sensul ca nu se tureaza sau ramane turata ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR