Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
si la mine sub scrumiera e pustiu... cred ca mufele care le dau ei acolo sunt de la controlul tractiunii si de la scaune incalzite...
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
oricum, nu-i problema ca mufele de acolo erau: PIN-ul de la ECU si intrerupatorul pedalei de frana care se pot lua si din alta parte

Mai e un site http://translate.google.com...%2Flanguage_tools care arat cum si-a pus si alt neamt MID, dar da imagini asa pe sarite, tocmai la ce era mai important trece peste
  • underscore

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2004

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:Asta o sa si fac, o sa duc toate firele de CC la masa

Atentie, nu toti pinii se pun la masa. Unii se pun la plus.

gabib77 a scris:4. Aici a fost cel mai greu dar pana la urma, dupa ce mi-am prins urechile la cautat cu Google l-am gasit... e in aripa stanga fata... o sa vezi poza tot in linkul aratat


Wow. Nu m-as fi asteptat. Nici eu nu reusesc sa gasesc nimic in documentatii despre localizarea ECU la Vectra B. Si nici cu google nu prea am avut noroc. Are cineva vreo idee despre asta?

Din linkul pe care l-ai dat am vazut ca exista o mufa cu 32 de pini de la VW care este la fel cu cea folosita la MID. Am cautat un pic pe net part numberul si am gasit-o pe la 1.5 euro Shocked. De bagat in seama...

Bafta cu pinul de la ecu.
  • underscore

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2004

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:2. Cei care aveti BC pe motorul Y20DTH imi puteti spune ce afiseaza pe ecran cand tineti apasata ambele butoane de SET si RESET pentru 4-5 secunde...

La mine afiseaza:
021 1
056 15385
si nu stiu ce reprezinta


Se pare ca e de Y20DTH. Gasesti aici codurile de MID corspunzatoare fiecarui motor, cu diverse variante de cauciucuri.
Linkul l-am gasit pe pagina la care ai dat tu linkul mai devreme Smile
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ai uitat sa pui link-ul... eu sincer n-am gasit nimic acolo legat de ce afiseaza MID-ul cand tii apasat ambele dutane de la maneta pentru 3-4 sec.

Cat despre pinii de CC, unii se lasa liberi, iar altii se leaga la masa... nu am gasit in nici o documentatie sa fie vreunul la +

Daca ai gasit tu vreun pin la Astra G - CC care se pune la plus chiar te rog sa exemplifici...
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
underscore nu a uitat linkul....

http://www.agc-suedwest.de/...de-index_mid.html
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
021 am inteles, dar ce o reprezenta 056? (banuiesc ca 15385 e intervalul de inspectie din moment ce-mi apare aceeasi valoare si la bord cand resetez Insp-ul)

Totusi mai astept un raspuns de la underscore
  • underscore

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2004

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:Cat despre pinii de CC, unii se lasa liberi, iar altii se leaga la masa... nu am gasit in nici o documentatie sa fie vreunul la +

Daca ai gasit tu vreun pin la Astra G - CC care se pune la plus chiar te rog sa exemplifici...


Am vazut ca unii pini se pun la + in howto-ul dacut de Thanatos pentru Vectra B. Acum pentru Astra nu pot sa fiu 100% sigur.
El spunea ca 3 pini se leaga la plus:
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor

Acum, la Astra aceeasi pini au aceleasi functii si mai mult, 17 si 18 se leaga la acelasi modul de Lamp Control ca si la Vectra. Asa ca eu as zice ca se pun la plus.

Dar dupa cum am spus, nu sunt 100% sigur de asta. Daca treaba merge cu unele fire lasate liber, cu atat mai bine.

O sa incerc sa ma mai interesez de chestia asta.
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut ca unii pini se pun la + in howto-ul dacut de Thanatos pentru Vectra B. Acum pentru Astra nu pot sa fiu 100% sigur.
El spunea ca 3 pini se leaga la plus:
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor

Acum, la Astra aceeasi pini au aceleasi functii si mai mult, 17 si 18 se leaga la acelasi modul de Lamp Control ca si la Vectra. Asa ca eu as zice ca se pun la plus.

Dar dupa cum am spus, nu sunt 100% sigur de asta. Daca treaba merge cu unele fire lasate liber, cu atat mai bine.

O sa incerc sa ma mai interesez de chestia asta.[/quote]

Pin-ul 17 se leaga la masa, iar 18 se lasa liber (gasesti asta in mai multe tutoriale)

Brake lamp fuse se leaga la plus prin Siguranta 38 din tabloul de sigurante dar asta nu are treaba cu CC (adica cele de Lamp Control), asta verifica doar daca ai pedala de frana (pare acelasi lucru, dar nu are legatura cu CC-ul) sau stop pe lampa, dar are nevoie doar de un impuls, nu se leaga permanent la masa sau plus si aceste fire nu se pot lasa in aer, ca tot da eroare display-ul
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
A mai gasit cineva in alta parte in afara de site-ul ceh unde se conecteaza PIN-ul 27 de consum al MID-ului la motorul Y20DTH din anul 2000 (as vrea o confirmare inaninte sa ma bag cu nasul acolo)
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am reusiiiiiiit !!! Mergeeeeeeeee !!!

La fel cum mai spunea cineva prin forumul asta, de la Tutorialul lui Thanatos nu am mai dormit bine pana dupa am dus la capat si proiectul asta!!!

S-a intunecat si n-am mai reusit sa conectez stop-ul pe frana, dar fac treaba asta maine...

Acum sa vedem cat de bine merge, o sa fac un plin si o sa fac consumul in paralel cu BC-ul...

Sper, daca am timp in 2-3 zile sa pun si un tutorial...
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am facut si un tutorial, dar am vazut ca nu pot introduce Cod HTML aici pe forum ca sa pun niste tabele, asa ca mai bine am creat o pagina...

http://www.astra-g.go.ro/

Sper sa va fie de folos !


Ultima modificare facuta de GabiB77 la Dum 13 Nov, 2005 4:56 pm
Skip ads

  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
arata bine tutorialu' Mersi mult!
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
jonny a scris:arata bine tutorialu' Mersi mult!


Bafta multa, mai ales daca ai de gand sa te apuci de treaba
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
chiar am de gand numai sa gasesc un MID
  • underscore

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2004

  • Mesaj Privat
felicitari pentru reusita si pentru tutorial!

Firul de la ECU l-ai prins in mufa, nu? A fost vreo problema acolo? S-a desfacut greu mufa?
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La pinul 29 de la ECU era deja tras fir, asa ca doar m-am lefat de el... Mufa a fost relativ usor de desfacut... La incepu parea ca mufa era infundata la pin-ul necesar, dar am bagat o sarma si am testat cu aparatul de masura si exista fir conectat (stiam ca la modelul meu culoarea firului era maro-negru)
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
gaby77 esti tare. si eu as vrea sa fac treaba asta dar am 2 nelamuriri:
1 nu gasesc tipul meu de motor in tabel y17DT
2 cum fac rost de MID si de maneta si eventual la ce pret se ridica toata treaba asta
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Jacks a scris:gaby77 esti tare. si eu as vrea sa fac treaba asta dar am 2 nelamuriri:
1 nu gasesc tipul meu de motor in tabel y17DT
2 cum fac rost de MID si de maneta si eventual la ce pret se ridica toata treaba asta


1 Mi se pare ca pe motorul de Isuzu nu se poate instala, nu sunt foarte sigur, dar asa am auzit... sigur nu mai ai ceva dupa DT? (un H sau L?)

2 Pe mine m-au costat 80 Euro, dar le-am luat la comanda din Olanda... aici fara 100 euro eu zic ca nu scapi... cauta pe la dezmembrari, dar sa fie pentru motorul tau
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Jacks, revin cu lamuriri...

mergi la http://translate.google.com...%2Flanguage_tools
si vei gasi acolo unde se conecteaza pinii 27 si 28 la ECU-ul tau...

E ceva asemanator cu Y17DIT... dar numai ca la Y17 DIT nu se conecteaza pin-ul 28...

Ca sa nu faci vreo prostie... cand o sa te apuci de treaba conectezi pin-ul 27 la 47 al ECU-ului si numai dupa aceea conectezi si 28 daca nu ai rezultate
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR