Ai uitat parola?


  • szian

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Foarte bine. Mă bucur ca totuși mai există oameni care ajută fără a cere bani.
  • georgesimonescu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Scuzati deranjul , nu pot intelege următoarea:
Am pe masina TID , si vreau să-l înlocuiesc cu BID , întrebarea e următoarea
DUPA INLOCUIRE SE POATE ACTIVA BC-ul ?
Ca tare ași vrea sa am si eu consumul afisat...
Am găsit cum se face legăturile si toate cele , dar înainte să mă apuc de treabă, si vrea sa stiu sigur daca il si pot folosi , daca imi merge toate functiile din meniul ascuns .
Mentionez ca pe casetofon CD30 fără mp3 ,am tasta BC .temperatura o pot vedea si cu TID dar ași vrea BID sa vad si consumul.
Inca o data scuze daca nu am postat unde trebuie.
  • BMarius706

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,am citit forumul dar nu mai sunt valide linkurile catre tutoriale etc, am si eu un astra G cu Z17DTL , cass. CCRT 700
,am montat o maneta stergator pentru computer de bord , dar nu stiu cum sa activez!,sau mai trebuie sa adaug vreun fir/ceva?

asta e maneta montata, e luata de pe meriva de la second,



si aici am tinut apasat citeva secund 2 butoane si imi arata codurile alea
015 ...... 1
056 ....... 15385

https://i.postimg.cc/HjDccVRS/bord.jpg


Ultima modificare facuta de BMarius706 la Lun 31 Dec, 2018 4:26 pm, modificat de 2 ori in total
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu știu ca trebuie activat cu tech 2
  • peski

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@BMarius706 situatia sta in felul urmator:
- trebuie tras un fir de la mufa ECU pin 12, la mufa display-ului pin 27. Acest fir nu este tras din fabrica pe Z17DTL, pe motiv ca e un motor de tranzitie catre Astra H, iar MID-urile nici nu stiu sa interpreteze consum la acest motor.
- trebuie sa te duci la cineva care dispune de un Tech2 sau MDI sa-ti programeze index-ul pentru motor Z16XE corelat cu dimensiunea ta de anvelope si calibrat cu 0,8 litri/100km in sus, ca sa-ti indice consumul corect. Motivul pt care tre sa programezi MID-ul pt motor pe benzina, ti l-am explicat mai sus.

Am trecut prin problemele tale iar asta e unica rezolvare, pe care, vad ca nimeni nu ti-a spus-o.

La multi ani cu sanatate, drumuri bune si respect in trafic!


Ultima modificare facuta de peski la Lun 31 Dec, 2018 5:25 pm
  • peski

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Lista codurilor pe care omul cu tech2 trebuie sa o consulte, o gasesti aici: https://www.opel-infos.de/do...tra_g_display.pdf . Tu ai MID GSM, deci doar acolo sa va uitati.
  • BMarius706

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
@peski eu am anvelope 185/65 R15 , deci ptr. Z16XE la Multy-Info-Dispaly e acest cod ptr anvelopele mele = 003 , la asta ar trebui sa se uite mecanicul ,nu?
dupa sarbatori, am sa caut sa rezolv
  • peski

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Da, corect, trebuie programat cu index 003 si calibrat cu +0.8 litri/100km.
  • floris90

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, mai are cineva tutorialele pentru montare MID? Ma bate gandul sa fac si treaba asta
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie sa fie cablata mașina. Dacă nu e mult mai greu.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,554
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Okay... într-un final a venit si rândul meu sa fac schimbarea TID->MID pe Astra G 1.7cdti 2004 a sotiei.

Deci folosind OPEL TIS 2000... într-un final am ajuns la concluziile astea :

Totusi, pâna sa ma apuc de tras fire, as vrea sa mai intreb... cum se traduce defapt chestiunea asta?

...pentru ca m-am uitat în TIS si zice 0,35 la grosimea firului respectiv, doar ca... numai ce l-am dezizolat... si am gasit ca e defapt de 0,75mm partea conductiva din cupru (masurata cu subler-ul digital) ?!

L.E:
Ce ar trebui sa înteleg eu din asta, ca pot folosi un fir cu diametrul de sârma multifilara de cupru de minim 0,35mm, defapt ?
Intrebarea mea e pentru firul de consum de la ECU, cel mai lung ca si lungime dintre toate firele ce vin la MID, pentru ca ECU la Astra G 1.7cdti [2003-2004] e pozitionat aproape de stâlpul A, undeva sub aripa fata-stânga.

Si... daca tot am pus întrebarea asta, rog doar,,sa ma scutiti,, de raspunsuri simple de gen ,,merge orice fir ca eu am pus de ,,n,, milimetri si nu am nicio problema de ,,n,, ani de zile de la modificare. Personal chiar apreciez la modul real un raspuns de la cineva care STIE de ce în TIS sunt valori mai mici privind înfasurarea sârmei conductoare si defapt în realitate pe masina exista alte înfasurari pentru sârma de cupru (de diametre cu putin mai mari).
  • peski

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Poti folosi linistit cablu de boxe. Eu asta am folosit. Imbinari cositorite si tub termocontractant.

L.E. nu cunosc utopiile promovate de GM in TIS. Eu am masurat tensiunea si curentul si am ales cea mai apropiata sectiune de cablu, compatibila si disponibila, pentru a satisface nevoile de grosime cablu. Demult am renuntat sa imi bat capul cu grosimea cablurilor din TIS. Mi le calculez eu si sunt mai impacat.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ai un curent foarte mare pe acele fire, daca o iei "inginereste" trebuie pus fir de 0,75 pentru ca e distanta mare si "se pierde pe fir". Dar cum spui si tu merge orice fir care sa iti faca conexiunea intre ECU si MID, e un consum destul de mic, nu cred ca trebuie sa iti bati capul pentru asa ceva. Stiu ca o faci pentru tine si vrei sa iasa ca in fabrica G|M, dar nu e un capat de tara daca il pui mai subtire Very Happy
Cum e in Romanica " las` ca merge si asa" si chiar merge Razz
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,554
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost azi la Hornbach si am luat un cablu de boze din cupru multi-filar de 0,75 grosime si 4metri pentru firul de consum. Alte grosimi mai mici de fir aveau la vanzare... dar nu multi-filar, deci era singura alegere.
Doar ca... in mod foarte ciudat, nu mai gasesc mufa de Astra G cu Y20DTH de pe care am luat fire din mufa ECU in vara lui 2016 cand am tras firele pentru CruiseControl. Daca nu dau nicicum de ea intr-un final, oare de pe ce motorizare mai pot lua mufa ECU compatibila? Am cautat azi doua ore ca un disperat si nimic, mufa parca a intrat in pamant, nu alta. Am nevoie de un fir sa-l adaug in mufa ECU pin#12 si sa-l prelungesc apoi pâna in MID. Presupun doar ca de pe o Astra G cu Y17DT [1999-2002] nu se potrivesc firele in ECU BOSCH de pe Astra G 1.7cdti, sau totusi sunt la fel ? Intreb pentru ca la centrul de casare masini din Sibiu am vazut o Astra G caravan cu Y17DT la dezmembrat.

As vrea sa montez MID-ul pâna cel tarziu Joi seara, caci vineri ajung la Baile Felix (intr-o excursie de doua zile cu sotia) si ma gandeam ca poate este cineva in zona cu TECH2 si know-how necesar sa poata sa mi-l programeze la un pret decent (de coleg de forum).
  • peski

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pinii se potrivesc de pe orice Astra G. Personal am pin din mufa ecu de z16se. In Oradea este un singur tech2, la OpelWest Oradea. Costul e undeva la 50 ron pentru calibrare. Iti recomand indexul pentru z16xe corespondent dimensiunilor rotilor tale, ajustat cu 0.8 litri in sus. Ai nr. meu de tel in mesageria privata. Imi trimiti un sms si-ti dau un nr. de tel sa stai de vb cu omul cu tech2.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,554
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de info.

La mine sunt mai multe probleme :

1. am luat un bord cu ceasuri albe de pe o Astra G cu Y20DTH din 2000, de cand l-am montat acul de la motorina cade grav cand se apropie de minim, arata ca am mai putina motorina decat in realitate
2. vitezometrul arata diferit, eu am anvelope 185/65 R15 si masina donoare avea 195/60 R15
3. acul de temperatura arata cu 3-4 grade mai putin.
4. MID-ul asta de l-am luat e pentru masini cu telefon GSM
5. dupa ce mi-au venit injectoarele de la Buzau (2buc, curatate) se pare ca unul din ele totusi tzacane. As vrea sa imi opreasca din tester cate unul pe rand vre-o zece secunde sa stiu pe care il extrag. Injectoarele de la Buzau le-am montat pe cilindrii 3 si 4 sidin zona aia pare ca se auze tzacaneala defapt.
  • peski

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ceasurile se calibreaza cu op-com, manual, softul de pe ceasuri se poate schimba ca sa fie bine pt rotile tale, iar injectoarele se pot opri pe rans cu op-com. Cu toate astea te pot ajuta eu, joi dupa-masa sau seara. Vineri plec la Bucuresti si nu ma prinzi in Oradea.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,554
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Deci e clar ca Vineri nu ne putem sincroniza, desi sincer as fi vrut. Eu doar Vineri la ora 14 ajung la Baile Felix. Ma intorc la Sibiu Duminica dupa-masa, poate totusi revii pâna atunci in Oradea sa dau eu o fuga, sau eventual poate treci tu prin Sibiu sa ne vedem scurt 45min in cazul in care te intorci acasa Duminica pe seara.

Op-Com am si eu, dar banuiesc ca al tau e modelul PRO cel pentru masinile post 2009 si probabil ca de-aia poti opri temporar injectoarele cu el.
Treaba cu oprirea injectoarelor ma roade cel mai tare, am 4.000km de la RK chiulasa, supapele s-au mai lasat deci vreau sa desfac acolo sa intru cu lera sa refac distantele dintre axul cu came si pastilele de pe supape la 0,40. Cu aceiasi ocazie voi schimba injectorul galagios cu altul pe care mai demult l-am demontat de pe masina (inca functional as zice), dar mai vreau sa fac si un test de retur la injectoare ca mi-am luat inclusiv conductele de retur originale de pe un Astra H de 1.7.

Am multe lucruri in plan si vreau sa le implementez, sa nu mai stau cu mintea ocupata pe chestiunile astea cu masina.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,554
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Okay, deci mi-am tras firele la MID si l-am montat. Acum afiseaza ,,Program,, ca in poza de mai jos :

M-am dus astazi la Reprezentanta Opel sa imi fac o programare pentru activarea MID-ului, m-au programat pe mâine dimineata si noroc ca mi-a trecut prin cap cat costa activarea... Mi-au cerut doua batrâne. Am plecat foarte dezamagit, este echivalentul a doua ore tehnologice, probabil asa se cere la noi in Sibiu conform normarii din service. Pretul a fost primit ,,prin telefon,, si fara nicio explicatie aditionala.

Anyway, poate exista altcineva... in Sibiu, Geoagiu sau imprejurimi, Sighisoara sau imprejurimi, Caciulata sau imprejurimi care vrea sa-mi faca activarea la un pret decent. In perioada urmatoare o sa am un drum la Geoagiu, unul la Sighisoara si unul la Caciulata. Dau o fuga cu masina in acelasi judet unde ma aflu în momentul respectiv (pâna la persoana cu TECH2) daca pretul activarii este unul decent.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.google.com/maps/...825000028&z=7
E colegul @blackdesire (need4speed)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=127899

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata