Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am un opel astra h caravan cu motor Z16XEP si problema mea este ca nu stiu unde este filtrul de benzina; as dori sa ii schimb toate filtrele ca vine iarna si ca nu le-am mai schimbat si nu stiu unde este acel filtru! Astept raspunsuri din partea voastra! Multam fain!
Skip ads

  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am un opel astra h caravan cu motor Z16XEP si problema mea este ca nu stiu unde este filtrul de benzina; as dori sa ii schimb toate filtrele ca vine iarna si ca nu le-am mai schimbat si nu stiu unde este acel filtru! Astept raspunsuri din partea voastra! Multam fain!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu are. In rezervor este o tulumba care are in ea sonda de nivel, pompa, regulator si o sita. Teoretic nu se infunda niciodata, practic unul singur a avut probleme dar avea prea multe mizerii in rezervor. Prima masina cu acest sistem a fost Agila, probabil de la Suzuki au luat sistemul.
  • dacica

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am Z16XE si are filtru de benzina, este situat sub masina, undeva in dreptul portierei spate stanga, putin mai in fata de roata. Tocmai am schimbat filtrul vineri. Asa arata:



Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! Si eu am un Astra Caravan Z16XEP , DAR Este G nu H ,si am schimbat filtru de benzina . Este la roata din spate pe partea soferului. Asa cum a descris colegul de forum mai dinainte.
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La H nu este acolo ca l-am cautat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai cauta ca Astra H nu are filtru.
  • dacica

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Scuze, dancuciureanu stie mult mai bine iar eu am facut o confuzie, nu am observat ca ai H, referindu-ma la G
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mi se pare ca nu are ..cep putin Z14XEP sau Z20 LEL , LET , LEH nu au
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc nu am sa il mai caut, dar daca ziceti ca este in rezervor eu cum il curat? pentru ca atunci cand fac plinul "ochi" motorul nu merge corespunzator are variatii la relanti uneori chiar se opreste, cam vreo 50 de km pana se consuma ceva benzina, apoi merge normal! nu mi se pare normal! sfat care l-am primit "nu mai face plinul" e ciudat!
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ok asta mi-au mai spus si altii de pe club! deci dca mai multi iti spun ca esti beat, mergi si te culca! Smile asa am sa fac eu - nu o sa il mai caut
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa iti explic eu sistemul.
In rezervor ai tulumba aia care face tot si din ea pleaca doua tevi. Pe una se trimite benzina la motor cu presiune constanta si pe cealalta se face aerisire rezervor dar nu direct ci prin un modul numit separator care nu lasa sa treaca de el benzina ci numai vaporii sau aerul curat fiind bidirectional . Este pus pe burta masinii deci putin mai sus ca nivel decit rezervorul. Din separator pleaca o conducta catre o canistra de inmagazinare care pe fund are carbune activ cu iesire in atmosfera si o alta iesire catre valva purjare vapori, asta da in admisie.
Chestia are doua mari avantaje:
-cind consumi benzina in rezervor normal ca trebuie sa intre aer dar el este curat fiind trecut prin fitrul aer.
-daca masina sta si temperatura exterioara creste continutul rezervorului isi mareste volumul, astfel vaporii de benzina ajung in canistra unde sunt stocati si trimisi prin valva purjare in admisie la prima cheie...e o chestie ecologica pina la urma

Ce se intimpla la tine este simplu. Cind umpli ochi rezervorul tu ineci separatorul si blochezi circuitul. Alimentarea corecta este sa blochezi pistolul pompei pe un debit marit ca sa pu stai sa pierzi timpul, cind sare mai pui putin cit sa fie o suma rotunda. Dupa ce se linisteste din bolboroseala benzina vei avea destul aer in rezervor ca sa nu se blocheze separatorul.
Alta smecherie, nu mergi pe minim, cind ajungi la jumatate alimentezi. Cu cit ai mai multa benzina cu atit ai mai putin aer. Problema e chiar de la aer, el are in el umezeala adica apa care nu poate fi oprita de separator, ajunge in rezervor unde condenseaza, adica ai apa in benzina. Nu te gindi la bani, daca stau in buzunar, card sau rezervor tot aia este, stau si nu pleaca !
Skip ads

  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Smile multumesc pentru explicatii! eu tin masina pana se aprinde becul la benzina apoi mai merg vreo 50 de km pana incepe sa palpaie si atunci ii pun benzina! rareori ii fac plinul (o data pe luna cand fac drum lung)! ce am inteles eu din ce mi-ati scris: NU am problema la masina; trebuie sa o tin cu benzina peste jumatetea rezervorului si totul o sa fie ok! corect?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
filtru are dar nu il vezi pt ca e in rezervor si nu se schimba
  • robyrobv

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2019 D14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Eu am motor Z14XEP,cand intru pe rosu,trebuie sa alimentez de minim 40 lei ca sa se ridice acul,si apoi regleaza ciudat,urca brusc,apoi scade brusc,iar mai urca un pic si pana sa imi dau seama care e nivelul real,mergand iar intru pe rosu.Prima oara am crezut ca am probleme cu filtru de benzina,dar observ din ce am citit aici ca nu exista.Problema mea e aceasi cum a explicat @dancuciureanu ?
  • tasedoru78

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004 X14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu masinuta mea Astra h 1,4 de ceva timp la rece porneste dar dupa cateva secunde parca se balbane motorul scade turatia si se opreste in acest timp nu am control la pedala de acceleratie in permanenta dupa cateva chei si sprituire merge perfect sau daca fortez cu degetul pe butonul de gpl porneste instant un mecanic mi-a zis ca ar fi pompa de benzina si sa schimb doar pompa dar acolo in rezervor mai este si un filtru incapsulat acela nu ar trebuii schimbat .
Va intreb a mai intampinat cineva acest defect sa fie pompa sau altceva?
Va rog dati-mi un raspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR