Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • MRCEA

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cxbcristianx Cel mai indicat pentru a fi introdus pe furtun e cel de dacie care deschide la 89 grade pentru ca are gulerul mai lat si poate fi strans cu colier . Este de origine frantuzesc (ma rog produs in turcia) dar e foarte bun. Cel original il poti cumpara pentru o montare ulterioara la locul lui. Se practica acel orificiu de 1-2 mm pentru egalizarea presiunii din spatele termostatului de dacia pana la deschiderea acestuia pentru a evita eventualele neplaceri.
Skip ads

  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ok osa-l schimb cu unu franttzesc.vad pe aici k temperatura optima ar-fi in jur de 90 de grade
  • cornel matache

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Apropo de temperatura. Am o astra g din 2007 diesel si dupa revelion m-am intors de la munte , intre Predeal si Sinaia am facut 3,5 ore si temperatura la apa nu sa ridicat deloc , este foarte adevarat ca am mers mai mult in treapta 1 si foarte rar in treapta 2 . Imediat ce am mers cu viteza sa ridicat temperatura. Este normal ? Eu am avut numai masini pe benzina si in momentul in care mergeam mai mult la relanti se ridica temperatura foarte repede . Va multumesc anticipat
  • sandre

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mishike problema e ca nici eu nu stiu sigur daca e la fel de simplu si la tine la z18xe, dar in mod normal parerea mea e ca ar trebui sa fie cam acelasi lucru.
Skip ads

  • mishikhe

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@sandre ...s-a rezolvat intre timp
nu a trebuit demontata distributia , dar ca sa scoti termostatul iti trebuie rabdare de chinez batran Sad
surubul inferior se desface ff greu , deoarece nu ai acces la el
iar ca sa il scoti , trebuie sa il potrivesti intr-o anumita pozitie intre blocul motor-cureaua-pompa de servo
  • paul4814

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Problema mea este urmatoarea: cand stau la relanti temperatura apei creste relativ rpd ( cam 10 minute ), dar cand merg la drum lung temperatura ajunge la minim ( se intampla si in cazul in care stau in trafic aglomerat cu temp la 90 si ies imediat din oras si se raceste ). Caldura baga si la drum lung ( mi s-a intamplat doar cand au fost -18 grade acum o luna de eram pe DN 6 si nu facea fata radiatorul si nu mai baga deloc caldura ). In concluzie, spuneti-mi si mie ce sa-i fac ( cred ca este blocat pe deschis ) ca am citit parerile de pe forum. Daca il schimb, unde gasesc un termostat cat de cat bun ( nu de dacie ) si un pret, cine stie.... Multumesc.
  • chepuiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sper sa nu se considere reclama, dar incearca la www.autoa.ro
s-ar putea sa gasesti tot ce-ti trebuie
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pai termostatul costa in jur de 30 lei
ia manopera cat schimbatul distributiei pt ca este plasat in spatele fuliei de la axul cu came
Skip ads

  • Dannnny
  • **
  • 53 mesaje
  • din 25 Jul 2008
  • Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
  • Bucuresti
  • Dannnny

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
La z16xep este aceeasi manopera ca si la z16xe?sa imi pot face planul la buget...(ma refer daca trebuie data jos distributia?)
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 763
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
S-a blocat termostatul pe deschis si as vrea sa-l schimb dar nu stiu de la ce producator sa cumpar, tinand cont ca vreau sa pun unul de calitate mai buna.
Astept parerile voastre. Multumesc.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu am Wahler de mai bine de un 1 an si merge. Cel vechi care s-a stricat era tot Wahler, avea 7 ani. Nu stiu ce sa-ti zic.
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 763
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc.
Mai astept si alte pareri.
Skip ads

  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Wahler am pus si eu,e nemtesc foarte bun.
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 763
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Cristi, ce temperatura iti arata acul dupa ce se incalzeste motorul, are fluctuatii?
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
la mine are fluctuatii acul dupa ce se incalzeste ....tinde sa scada temp
de ce ?e vreo problema cu termostatul?eu l-am schimbat anul trecut odata cu distributia
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine are fluctuatii; daca furi caldura de la motor si o bagi in habitaclu si mai stai si la relanti, mi se pare normal sa scada temp motor. Dupa ce te pui in miscare, ajunge iar la 85.
Eu ma gandesc ca totusi e cale lunga sa ajunga motorul de la -10grC la +85grC, iar daca ii mai si iei putina caldura stransa in primii km si dezaburesti parbrizul, ajunge si mai greu la 85. Calea asta lunga la mine tine macar 10 min de mers prin oras.
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
84grC in mers iar cand stationez se ridica la 90grC
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cxbcristinax, ai incercat sa vezi cum se comporta la -15gr afara? cu caldura in habitaclu la maxim, ventilator pe 2, temp motor scade de la 85C catre minim mai in toate situratiile in care nu mai esti in sarcina, cum ar fi frana de motor sau relanti... la mine.
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
da la -15 grC cu caldura pornita mai scade.De obicei merg cu treapta a2-ua la ventilator
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu termostatul astazi. Dificila treaba la Z16SE. Desi nici cel vechi nu era blocat complet pe deschis motorul se incalzea cam greu, aproape niciodata nu ajungea la 90 grade. Treaba asta a inceput sa ma deranjeze de catva zile de cand am montat GPL si pentru a comuta, temperatura motorului trebuie sa fie de cel putin 35 grade. La -15 grade abia dupa 5-6 km reuseam sa trec pe GPL. Acum se incalzeste mai repede si intr-adevar temperatura fluctueaza in functie de turatie si de cata caldura folosesc pentru habitaclu.
Am reusit sa scot termostatul fara a demonta total distribitia, suportul de motor, fulia arborelui cotit insa treaba mi-a luat cam 5 ore. Asta pentru ca a fost prima data cand umblu pe la distribitie. Nu as sfatui totusi pe nimeni sa s apuce de schimbat termostatul la Z16SE in curte. Eu a trebuit sa rup prtea superioara a capacului curelei de distributie (partea dinspre motor) ca altfel nu se poate scoate carcasa termostatului.
Alta gresala pe care am facut-o a fost sa nu marchez cu marker alb pozitia fuliilor in raport cu blocul motor si sa cred ca pot sa reglez ulterior distributia dupa cum scrie in manual.
ATENTIE! Cel putin la motorul meu fulia de pe arborele cotit pe care vine montata cureaua de transmisie nu are semn de aliniere. Am nimerit distributia abia a 3 oara. S-ar putea sa aiba semn cea din interior (cea dintata pe care vine cureaua de distributie dar le ea nu am avut acces). Am dat jos fortat fulia dintata a arborelui cu came si am montat-o la fel. Stiu ca metoda nu este deloc ortodoxa dar a functionat. Inca ceva: termostatul vechi era Wahler iar cel nou am pus tot Wahler la 32 lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR