MRCEA
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
cxbcristianx Cel mai indicat pentru a fi introdus pe furtun e cel de dacie care deschide la 89 grade pentru ca are gulerul mai lat si poate fi strans cu colier . Este de origine frantuzesc (ma rog produs in turcia) dar e foarte bun. Cel original il poti cumpara pentru o montare ulterioara la locul lui. Se practica acel orificiu de 1-2 mm pentru egalizarea presiunii din spatele termostatului de dacia pana la deschiderea acestuia pentru a evita eventualele neplaceri.
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- cornel matache
- *
- 4 mesaje
- din 05 Aug 2007
- Astra 17dti
- Bucuresti
cornel matache
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
Apropo de temperatura. Am o astra g din 2007 diesel si dupa revelion m-am intors de la munte , intre Predeal si Sinaia am facut 3,5 ore si temperatura la apa nu sa ridicat deloc , este foarte adevarat ca am mers mai mult in treapta 1 si foarte rar in treapta 2 . Imediat ce am mers cu viteza sa ridicat temperatura. Este normal ? Eu am avut numai masini pe benzina si in momentul in care mergeam mai mult la relanti se ridica temperatura foarte repede . Va multumesc anticipat
sandre
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mishikhe
- **
- 102 mesaje
- din 05 Nov 2007
- Vectra 2001 Z16XE
- Arad
mishikhe
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2007
- Mesaj Privat
@sandre ...s-a rezolvat intre timp
nu a trebuit demontata distributia , dar ca sa scoti termostatul iti trebuie rabdare de chinez batran
surubul inferior se desface ff greu , deoarece nu ai acces la el
iar ca sa il scoti , trebuie sa il potrivesti intr-o anumita pozitie intre blocul motor-cureaua-pompa de servo
nu a trebuit demontata distributia , dar ca sa scoti termostatul iti trebuie rabdare de chinez batran
surubul inferior se desface ff greu , deoarece nu ai acces la el
iar ca sa il scoti , trebuie sa il potrivesti intr-o anumita pozitie intre blocul motor-cureaua-pompa de servo
paul4814
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Problema mea este urmatoarea: cand stau la relanti temperatura apei creste relativ rpd ( cam 10 minute ), dar cand merg la drum lung temperatura ajunge la minim ( se intampla si in cazul in care stau in trafic aglomerat cu temp la 90 si ies imediat din oras si se raceste ). Caldura baga si la drum lung ( mi s-a intamplat doar cand au fost -18 grade acum o luna de eram pe DN 6 si nu facea fata radiatorul si nu mai baga deloc caldura ). In concluzie, spuneti-mi si mie ce sa-i fac ( cred ca este blocat pe deschis ) ca am citit parerile de pe forum. Daca il schimb, unde gasesc un termostat cat de cat bun ( nu de dacie ) si un pret, cine stie.... Multumesc.
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
sper sa nu se considere reclama, dar incearca la www.autoa.ro
s-ar putea sa gasesti tot ce-ti trebuie
s-ar putea sa gasesti tot ce-ti trebuie
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Dannnny
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
Si la mine are fluctuatii; daca furi caldura de la motor si o bagi in habitaclu si mai stai si la relanti, mi se pare normal sa scada temp motor. Dupa ce te pui in miscare, ajunge iar la 85.
Eu ma gandesc ca totusi e cale lunga sa ajunga motorul de la -10grC la +85grC, iar daca ii mai si iei putina caldura stransa in primii km si dezaburesti parbrizul, ajunge si mai greu la 85. Calea asta lunga la mine tine macar 10 min de mers prin oras.
Eu ma gandesc ca totusi e cale lunga sa ajunga motorul de la -10grC la +85grC, iar daca ii mai si iei putina caldura stransa in primii km si dezaburesti parbrizul, ajunge si mai greu la 85. Calea asta lunga la mine tine macar 10 min de mers prin oras.
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat si eu termostatul astazi. Dificila treaba la Z16SE. Desi nici cel vechi nu era blocat complet pe deschis motorul se incalzea cam greu, aproape niciodata nu ajungea la 90 grade. Treaba asta a inceput sa ma deranjeze de catva zile de cand am montat GPL si pentru a comuta, temperatura motorului trebuie sa fie de cel putin 35 grade. La -15 grade abia dupa 5-6 km reuseam sa trec pe GPL. Acum se incalzeste mai repede si intr-adevar temperatura fluctueaza in functie de turatie si de cata caldura folosesc pentru habitaclu.
Am reusit sa scot termostatul fara a demonta total distribitia, suportul de motor, fulia arborelui cotit insa treaba mi-a luat cam 5 ore. Asta pentru ca a fost prima data cand umblu pe la distribitie. Nu as sfatui totusi pe nimeni sa s apuce de schimbat termostatul la Z16SE in curte. Eu a trebuit sa rup prtea superioara a capacului curelei de distributie (partea dinspre motor) ca altfel nu se poate scoate carcasa termostatului.
Alta gresala pe care am facut-o a fost sa nu marchez cu marker alb pozitia fuliilor in raport cu blocul motor si sa cred ca pot sa reglez ulterior distributia dupa cum scrie in manual.
ATENTIE! Cel putin la motorul meu fulia de pe arborele cotit pe care vine montata cureaua de transmisie nu are semn de aliniere. Am nimerit distributia abia a 3 oara. S-ar putea sa aiba semn cea din interior (cea dintata pe care vine cureaua de distributie dar le ea nu am avut acces). Am dat jos fortat fulia dintata a arborelui cu came si am montat-o la fel. Stiu ca metoda nu este deloc ortodoxa dar a functionat. Inca ceva: termostatul vechi era Wahler iar cel nou am pus tot Wahler la 32 lei.
Am reusit sa scot termostatul fara a demonta total distribitia, suportul de motor, fulia arborelui cotit insa treaba mi-a luat cam 5 ore. Asta pentru ca a fost prima data cand umblu pe la distribitie. Nu as sfatui totusi pe nimeni sa s apuce de schimbat termostatul la Z16SE in curte. Eu a trebuit sa rup prtea superioara a capacului curelei de distributie (partea dinspre motor) ca altfel nu se poate scoate carcasa termostatului.
Alta gresala pe care am facut-o a fost sa nu marchez cu marker alb pozitia fuliilor in raport cu blocul motor si sa cred ca pot sa reglez ulterior distributia dupa cum scrie in manual.
ATENTIE! Cel putin la motorul meu fulia de pe arborele cotit pe care vine montata cureaua de transmisie nu are semn de aliniere. Am nimerit distributia abia a 3 oara. S-ar putea sa aiba semn cea din interior (cea dintata pe care vine cureaua de distributie dar le ea nu am avut acces). Am dat jos fortat fulia dintata a arborelui cu came si am montat-o la fel. Stiu ca metoda nu este deloc ortodoxa dar a functionat. Inca ceva: termostatul vechi era Wahler iar cel nou am pus tot Wahler la 32 lei.