- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cristi2307
- ***
- 764 mesaje
- din 17 Jan 2008
- Vectra 2001 Z18XE, ex Z16XE
- Brasov
cristi2307
- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE, ex Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
@Kmc0smin: ia ''arunca'' o privire aici: http://giri.autorally.ro/fo...p=9275&#p9275
L.E. si aici (desi nu imi face placere deoarece sunt admirator al lui Titi ) http://www.ziua.ro/display....p;data=1998-08-18
L.E. si aici (desi nu imi face placere deoarece sunt admirator al lui Titi ) http://www.ziua.ro/display....p;data=1998-08-18
- claudiu-cld
- *******
- 6,566 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,566
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
o fi fost ea cu motor de golf 2000 dar nu pot sa cred ca nici golful nu are 300 de cai putere
dar daca tu ai vazut nu ne putem pune cu tine
mare pacat ca cei de la uzina nu au reusit sa scoata acest model (d33)pe piata ,poate nu mai il ura toata lumea ca pe logan cum o fac in momentul de fata
in legatura cu participarea la raliuri ,mai depinde si de ce stie pilotul, bine cu un foate mare sprijin din partea masini
dar daca tu ai vazut nu ne putem pune cu tine
mare pacat ca cei de la uzina nu au reusit sa scoata acest model (d33)pe piata ,poate nu mai il ura toata lumea ca pe logan cum o fac in momentul de fata
in legatura cu participarea la raliuri ,mai depinde si de ce stie pilotul, bine cu un foate mare sprijin din partea masini
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
nu am cum sa va demostrez asta si nici mie nu mi-a fost demostrat dar eu am crezut persoana care mi-a aratat-o,tipul a fost mecanic la echipa de raliu a daciei(este si acum mecanic la o echipa de raliu dar sincer nu stiu care pentru ca am plecat de 1 an juma din uzina).
Mai bine sa revenim la d33 care a fost un proiect indraznet pacat ca a picat din cauza altor interese...mi s-a spus ca nu au lansat d33 pentru ca la momentul respectiv se vindea batrana dacie si pentru a lansa d33 trebuiau modifice foarte multe in uzina.
Daca se lansa era un concurent bunicel pentru vectra a parerea mea
Mai bine sa revenim la d33 care a fost un proiect indraznet pacat ca a picat din cauza altor interese...mi s-a spus ca nu au lansat d33 pentru ca la momentul respectiv se vindea batrana dacie si pentru a lansa d33 trebuiau modifice foarte multe in uzina.
Daca se lansa era un concurent bunicel pentru vectra a parerea mea
biela-manivela- Suspendat
- 2,912 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,912
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,912 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,912
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
Fiind masina de raliu, era rigidizata bine.
jE, poate am fost iritat de faptul ca cineva neaga afirmatiile altui user numai in baza unor presupuneri, iar acele presupuneri mai au si o baza de plecare eronata. Sunt de acord ca o idee sa fie combatuta, dar cu ceva concret, nu cu presupuneri. Nici io nu am vazut piramide si cred ca abia acum avem tehnica necesara construirii lor, dar asta nu inseamna ca piramidele egiptene nu au existat inca din antichitate.
jE, poate am fost iritat de faptul ca cineva neaga afirmatiile altui user numai in baza unor presupuneri, iar acele presupuneri mai au si o baza de plecare eronata. Sunt de acord ca o idee sa fie combatuta, dar cu ceva concret, nu cu presupuneri. Nici io nu am vazut piramide si cred ca abia acum avem tehnica necesara construirii lor, dar asta nu inseamna ca piramidele egiptene nu au existat inca din antichitate.
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
se pot pune usor si 300CP pe o nova. nu e asta problema. ii pui turbo, evacuare sport, etc etc si scoti 300 de CP din 2000cmc. doar ca e f scump! daca era versiunea de raliu asta nu avea mai nimic in comun cu masina de strada (doar forma exterioara), care era sub orice critica. Nu cred ca a existat ceva mai prost ca Nova iesit pe portile uzinei de la Mioveni.
acum m-ati facut curios. o sa intreb pe un amic din lumea raliurilor cum sta treaa cu masina asta. daca a alergat si daca a fost ceva de capul ei!
PS: actualul golf GTI are 200cp.
PS1: masina respectiva a existat. motorul a fost preparat in Anglia, la Williams cica, cutia a venit din Franta. a costat mult de tot asa cum anticipam. cam 100.000 de DM la vremea aia.
acum exista golf de 1.4 tfsi de 170CP, asa ca asa cum am zis 300cp nu e mare smecherie pe un motor de 2000cmc. trebuie doar bani si pricepere.
acum m-ati facut curios. o sa intreb pe un amic din lumea raliurilor cum sta treaa cu masina asta. daca a alergat si daca a fost ceva de capul ei!
PS: actualul golf GTI are 200cp.
PS1: masina respectiva a existat. motorul a fost preparat in Anglia, la Williams cica, cutia a venit din Franta. a costat mult de tot asa cum anticipam. cam 100.000 de DM la vremea aia.
acum exista golf de 1.4 tfsi de 170CP, asa ca asa cum am zis 300cp nu e mare smecherie pe un motor de 2000cmc. trebuie doar bani si pricepere.
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
revin cu niste info reactualizat despre D33 , luat de pe site-ul promotor.
''In poza alãturatã aveþi un colaj între o pozã cu Dacia D33 ºi una cu o Dacie de raliu dezvoltatã de uzina argeºeanã la sfârºitul anilor 90, ce era capabilã de aproape 300 CP. Aºa cum se poate observa, în hala în care a fost depozitat modelul Dacia D33, în spatele lui în fundal se poate observa un far, ce aparþine modelului de raliu amintit mai devreme. Cum acests a fost dezvoltat pentru competiþiile interne, se poate uºor deduce cã Dacia D33 a fost la un moment dat depozitat în România. ªi dacã nu ne înºelãm, încã mai este.''
''UPDATE INFO: Potrivit unei declaraþii date de purtãtorul de cuvânt Dacia din acea vreme, Nicolae Badiu, guvernul român tocmai aprobase un credit de 3,6 milioane de dolari destinat producãtorului autohton cu scopul principal de a crea o maºinã capabilã sã concureze cu automobilele constructorilor consacraþi. O mare parte din aceºti bani se duceau la cei de la Idea, ce au realizat designul noului model.
În ceea ce priveºte partea tehnicã, cei de la Dacia aveau de gând sã acomodeze motoare moderne cumpãrate de la un producãtor de renume internaþional. Însã în condiþiile în care astãzi se cheltuiesc pânã la sute de milioane de euro pentru dezvoltarea unui nou model, cele 3,6 milioane de dolari cerute de Dacia reprezintã o sumã extrem de micã, prea micã pentru a crea un automobil cu adevãrat competitiv.
ªi dacã la acesta mai adãugam ºi lipsa imaginii dar ºi a prezenþei pe cele mai importante pieþe de desfacere. întelegem de ce un design bun nu era suficient pentru o profitabilitate a proiectului. Mai ales cã într-un final, s-a ajuns la concluzia ca preþul modelului ar fi ajuns peste 9000 de dolari. Chiar dacã probabil Dacia D33 aratã mai bine ca Logan, considerãm cã locul ei este într-un muzeu, fiind o etapã importantã în istoria mãrcii naþionale. De aceea sperãm în continuare cã într-o zi oficialii Dacia vor lua modelul abandonat într-un depozit ºi îl vor ºterge de praf pentru a fi arãtat publicului larg.''
''In poza alãturatã aveþi un colaj între o pozã cu Dacia D33 ºi una cu o Dacie de raliu dezvoltatã de uzina argeºeanã la sfârºitul anilor 90, ce era capabilã de aproape 300 CP. Aºa cum se poate observa, în hala în care a fost depozitat modelul Dacia D33, în spatele lui în fundal se poate observa un far, ce aparþine modelului de raliu amintit mai devreme. Cum acests a fost dezvoltat pentru competiþiile interne, se poate uºor deduce cã Dacia D33 a fost la un moment dat depozitat în România. ªi dacã nu ne înºelãm, încã mai este.''
''UPDATE INFO: Potrivit unei declaraþii date de purtãtorul de cuvânt Dacia din acea vreme, Nicolae Badiu, guvernul român tocmai aprobase un credit de 3,6 milioane de dolari destinat producãtorului autohton cu scopul principal de a crea o maºinã capabilã sã concureze cu automobilele constructorilor consacraþi. O mare parte din aceºti bani se duceau la cei de la Idea, ce au realizat designul noului model.
În ceea ce priveºte partea tehnicã, cei de la Dacia aveau de gând sã acomodeze motoare moderne cumpãrate de la un producãtor de renume internaþional. Însã în condiþiile în care astãzi se cheltuiesc pânã la sute de milioane de euro pentru dezvoltarea unui nou model, cele 3,6 milioane de dolari cerute de Dacia reprezintã o sumã extrem de micã, prea micã pentru a crea un automobil cu adevãrat competitiv.
ªi dacã la acesta mai adãugam ºi lipsa imaginii dar ºi a prezenþei pe cele mai importante pieþe de desfacere. întelegem de ce un design bun nu era suficient pentru o profitabilitate a proiectului. Mai ales cã într-un final, s-a ajuns la concluzia ca preþul modelului ar fi ajuns peste 9000 de dolari. Chiar dacã probabil Dacia D33 aratã mai bine ca Logan, considerãm cã locul ei este într-un muzeu, fiind o etapã importantã în istoria mãrcii naþionale. De aceea sperãm în continuare cã într-o zi oficialii Dacia vor lua modelul abandonat într-un depozit ºi îl vor ºterge de praf pentru a fi arãtat publicului larg.''