Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dfainis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Totul a inceput cu niste pocnituri in zona curelelor, dar nu am putut localiza exact. Intr-o dimineata am pornit dar nu am ajuns departe pentru ca motorul s-a oprit in mers. Am verificat imediat cureaua de distributie si cum era OK am dat din nou la aotomat dar nimic.
De 2 saptamani incerc sa-mi pornesc Opel-ul, dar fara rezultat, am verificat cam tot ce am citit pe forum, multumesc pentru sfaturi tuturor, insa problema persista.
Am verificat injectorul, potentiometrul clapetei de acceleratie, motorasul de relanti, aprinderea electronica, am gasit bobina de inductie cu secundarul intrerupt, bobina din delcou, totul este bun dar nu porneste.
Astazi am pus un prieten sa 'dea la cheie' si mare mi-a fost mirarea cind am vazut ca nu se invirte cureaua de distributie.
Electromotorul cupleaza, masina se misca, ca si cum ar invirti vibrochenul dar pinioanele ramin nemiscate, axul cu came la fel deci problema care o credeam electrica era de fapt una mecanica.
Se poate sa fi 'sarit' pinionul care antreneaza distributia ?
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu prea am habar cum e la astra..dar la pompa de apa te-ai uitat ?..mai slabeste cureaua si vezi pe ce patineaza....adica ce e blocat...
nu jtiu ce sa zic altceva
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
a...inca ceva...pe dedesubt pe acolo mai e si un lantz..vezi ce-i si cu ala
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
e f probabil sa se fi rupt cativa dinti de la cureaua de distributie in zona pinionului de la arborele cotit. nu incerca s-o mai pornesti ca aproape sicur ti-a sarit de la punct. daca te pricepi, desfa cureaua si vezi ce e cu ea. daca nu, du-o la un meserias.
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
la fel de probabil se poate sa aiba cauciucul putin desumflat pe dreapta spate.... Smile
  • dfainis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Simptomele sunt foarte ciudate -cel putin pentru mine- daca dau la cheie nu se invirte cureaua dar daca las masins in viteza si o imping, se invirt toate ????
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
pffffffff.......din primul post trag concluzia ca masina ta este un fel de..."perpetuum mobile"... iar la ultimul post se adevereste!! Toate se invart, dar nu cureaua!! Chiar vibrochenu' se pare ca se invarte, dar pistoanele nu lucreaza!!! De unde stii?? doh...
De ce nu incerci sa desfaci una alta si vezi mai indeaproape ce-i baiu'.
Cu simptomele pe care le descrii, cred ca va fi greu pt. cineva sa dea o solutie... In fine, descrie ceva mai clar ce se intampla.
Succes.
  • dfainis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2005

  • Mesaj Privat
In urma unei vizite la mecanic, am descoperit ca atunci cind dadeam la automat vibrochenul se invirtea, pinionul prins de el, la fel dar cureaua statea pe loc pentru ca dintii curelei erau lipsa. Cind raminea in viteza , la impingere, cureaua se misca pentru ca mai aveam citiva dinti buni pe pinion care reuseau sa angreneze distributia foarte putin. Ramine de vazut daca supapele mai sunt intregi.
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cand ai schimbat ultima oara cureaua?
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca mai ai supapele drepte. din pacate la motoarele astea in linie, cand cedeaza cureaua este aproape imposibil sa nu se strambe si supapele.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai din cate stiu, la benzina pistoanele nu ajung asa sus incat sa bata in supape, pen ca spatiul ramas este camera de ardere. La diesel stiu ca pistoanele merg mult mai sus in apropiere de supape. Camera de ardere este "sapata" in capul pistoanelor. Sau sunt habarnist si ma gab ca musca-n ...
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Fumanchu a scris:la fel de probabil se poate sa aiba cauciucul putin desumflat pe dreapta spate.... Smile


dfainis a scris:In urma unei vizite la mecanic, am descoperit ca atunci cind dadeam la automat vibrochenul se invirtea, pinionul prins de el, la fel dar cureaua statea pe loc pentru ca dintii curelei erau lipsa. Cind raminea in viteza , la impingere, cureaua se misca pentru ca mai aveam citiva dinti buni pe pinion care reuseau sa angreneze distributia foarte putin. Ramine de vazut daca supapele mai sunt intregi.


se pare ca ai avut drepate... era cauciucul de vina....
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
meschere..ai nimerit-o Very Happy bv tie
  • dfainis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Fericire mare, OPEL-ul a pornit !!!
@marius radu, ai dreptate, exact acelasi lucru l-am aflat de la mesteri, camera de ardere este suficient de mare pentru ca pistoanele sa nu ajunga la supape.
Se pare ca pocniturile pe care le auzeam eu inainte de a se defecta, erau dintii care zburau din curea. Cureaua am schimbat-o cu mult timp inainte dar o verificam vizual, adica desfaceam capacul si ma uitam la forma dintilor si cum totul parea OK mergeam mai departe.
Mai ramine insa o problema si anume codul 45 adica "amestec bogat".
De unde ar putea fi asta ? Sonda lambda am schimbat-o acum o saptamina, deci ...
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cureaua se schimba la un anumit numar de Kilometrii(aprox 60.000), nu se verifica starea ei prin nici o metoda.
Verifica starea filtrului aer, curatenia tubulaturii admisiei, etanseitatea injectorului(lor), functionarea corecta si fara rateuri a motorului, knock control, cablul de legatura sonda oxigen motor, masa sonda oxigen(potential fata de baterie.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
balog, nu ne explici si noua, novicilor, cum e treaba cu knock control la C16NZ?
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai cred ca la motorul tau se folosesc in loc pluguri pentru selectarea carburantului care e tot un knock control da cu selectie manuala si nu cu comanda prin senzor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR