Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • romeokadett

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, sunt nou pe forum si ink nu cunosc pe nimeni.
am un kadett 1.4, injectie monopunct, motor c14nz, an 1990. problema este ca indiferent de temperatura de afara (chiar si la 40 de grade) motorul se opreste imediat ce scot pe liber daca acul de temperatura este mai jos de jumatate. am schimbat sonda de temperatura si nu s-a intamplat nimic. se opreste mai rar daca intind cablul de acceleratie in asa fel incat motorul sa fie mai turat la relanti dar se aprinde 'check engine' si creste turatia foarte mult dupa ce se incalzeste. are filtre noi, nu consuma ulei si nu scoate fum decat cu motorul rece (miros intepator), merge la fel indiferent de tipul benzinei.
dupa primele 20 secunde de la pornire si pana se incalzeste da in nas, nu are putere oricat de mult as tura motorul si tinde sa se opreask oricat de incet as debreia.
dupa ce se incalzeste motorul (cu acul de temperatura la jumatatea cursei) merge bine dar gazele de esapament tot miros intepator.
merci mult pt ajutor
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ai un raspuns de al meu aici: https://www.clubopel.com/vie...p?p=345741#345741

P.S. Sfat prietenesc: Incearca sa nu mai dai acelasi raspuns pe aceleasi site-uri. Mai ales ala cu magazinele arabilor. Moderatorii ar putea crede ca faci piblicitate.
  • romeokadett

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
merci pt raspuns, ink nu am accesat link-ul pt ca am vrut sa-mi cer scuze mai intai pt postarea mesajelor clona.
nu am stiut ca asta poate fi o problema, m-am gandit ca pot da o mana de ajutor celor care nu-si gasesc piese pe la alte magazine. m-am lovit si eu prin tot orasul de vanzatori 'amabili' care-mi raspundeau de sus 'nu avem dom'le asa ceva' iar la arabi am putut gasi aproape tot ce doream. nu le fac reclama pt k as avea vreun interes, i-am adus in discutie pt simplul fapt ca au alta mentalitate de a-si trata afacerea si clientii si nu-ti dau nici un raspuns inainte de a verifica daca este corect. in fond este interesul lor ca patoni sa aiba vanzare, lucru care nu se poate spune despre multi dintre vanzatorii cu care avem de-a face in mod normal.
inca o data scuze pt postarile la indigo si merci pt raspuns
  • romeokadett

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
am facut testul cu agrafa si s-au afisat codurile:
15 (senzor de temperatura- voltaj mare),
34 (manifold absolute pressure- MAP sensor- voltaj slab) si
35 (idle stepper motor- slab sau fara control)
in weekend-ul asta nu am timp dar sapt. viitoare voi incerca sa vad ce-i de facut, sper sa se rezolve si sa ma pot bucura de masina asa cum se cuvine.
Skip ads

  • cosmin_neb1

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
daca vrei sa vinzi motorul sa-ti pui altul,sunt eu interesat de el Smile
  • romeokadett

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
banuiesc ca sti ceva ce eu nu stiu, parca vad ca pui pe undeva putin scoci, il descanti un pic si pe urma merge ca nou Laughing.
glumesc, bineinteles.
nu stiu ce sa fac, cu toate ca ma gandisem prin vara sa-mi pun un motor de 1,6 ca de, aveam ceva bani pusi deoparte.
cat esti dispus sa oferi? nu stiu cati km are, indicatorul o ia de la capat la 99.999 km.
  • cosmin_neb1

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
n-am idee ce probleme are si cum se repara, dar e destul de simplu motorul, trebuie sa fie reparat cumva. pret nu stiu cat sa-ti ofer, daca 1.6 fara cutie e in jur de 300 de euro..inseamna ca mai putin de atat. Nr de km nu conteaza asa mult, oricum va fi integral reconditionat (segmenti,cuzineti,garnituri etc).Daca te hotarasti sa-l vinzi, astept un pret. Imi trebuie complet, sa porneasca, fara cutia de viteze.
  • romeokadett

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu inca ce sa fac. chiar sunt tentat de un motor de 1,6 dar acum nu mai am bani. pe langa pretul motorului va trebui sa platesc si montajul, apoi programare la rar si test de noxe, transcriere motor nou in c.i. peste vreo luna ma hotarasc daca schimb motorul si pastrez masina sau daca il repar pe asta si vand masina. dk as avea vreo 1000 e disponibili as vinde kadettul, as pune diferenta si mi-as lua o astra cu cativa ani mai noua,cu toate ca multi cunoscuti imi spun sa nu vand kadettul ca 'e masina buna'.
daca iti vand motorul vin la tine cu masina ca sa il probezi apoi merg sa il schimb si in 2 zile ti-l aduc in portbagaj.
ramane sa ma hotarasc in functie de banii pe care ii voi avea disponibili si te voi anunta imediat.
dk vrei, lasa-mi te rog nr tau de tel. pe pm, e mai usor sa comunicam prin tel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR