Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
te rog frumos sa ma crezi dupa exact 25.000 km le-am dat jos,erau la limita sigurantei si nici pe spate nu mai mergeau.
merg mult,din primavara pina acum am tocit 2 seturi de cauciucuri.nu am nici un interes sa mint si notez absolut totul in caietul de intretinere.sincer si eu m-am mirat foarte mult
dunlop sp01 205\55\16 achizitionate-metro 600lei cu tot cu montare-echilibrare,made in germany.
Skip ads

  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Conteaza foarte mult pe ce suprafata de rulare s-a mers cu respectivele cauciucuri(asfalt,prundis, asfalt proaspat turnat se stie ca acesta mananca din cauciucuri foarte mult)viteza de deplasare si altele.
Biela manivela am facut o simulare pe acest site http://www.rims-n-tires.com...cs.jsp?postId=906 si ce crezi suprafata de rulare atat la dimensiunea de 215 si la 205 este aceiasi Rolling Eyes .Mi s-a parut ciudat dar facand de mai multe ori simulari mi-a dat aceleiasi rezultate.
Deci concluzia mea ori pui pneuri de 215 ori de 205 e cam aceiasi mancare de peste.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
victor !...
noi nu exageram deloc,eu am avut logan inainte de opel
la-m vindut la 46000 km, tot anvelope kormoran avea ,
si vreau sa spun ca mai duceau sigur 25000 km
kormoranu se situeaza printre cele mai slabe anvelope si tin 50000/60000 km,
asa ca dunlop nu are cum sa tina numai 25000 km in conditi optime de utilizare
bineinteles sa nu aiva vreun defect de fabricatie.
acum depinde si de modul in care iti conduci masina!...
drumuri bune...
  • viorelt

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cauciucurile noi in conditii de exploatare normala(daca sunt de calitate) te tin 40000-50000 de km.
nu stiu cum ai avut curajul sa mergi cu anvelope asa de uzate.
e vorba de siguranta personala.
mariani a scris:michelin,bridgestone,dunlop +altele sunt din clasa premium,
yokohama,kumho+altele sunt din clasa medie,
si montana,sava +altele sunt cele mai slabe ,
eu am avut dunlop si aveau 142000 km cind le-am schimbat (bineinteles ca aratau jalnic)
eu am crezut ca neamtul a avut si anvelope de iarna si le-a folosit in paralel,
dar cind am cumparat anvelopele noi ,era si un tip cu un BMW care tocmai schimba anvelopele
si spunea ca cele vechi au 110000 km si ar mai fi mers inca 20000 ,
atunci mi-am dat seama ca anvelopele au 142000 km fiind pe masina de noua,erau fabricate in Anglia.
acum am luat kumho ,la inceput am crezut ca sunt slabe ,
dar am vazut ca vin echipate unele modele de jeep-uri hyundai ,toyota,
eu am dat pe astea 1270 lei 215/45/17 daca luam din clasa premuium luam decit 2,
daca dispui de minim 2000 lei ia din clasa premium te vor tine sigur 100000 km in conditi optime de utilizare

aaa!...dar daca ai jenti mai mici nu te ajunge atit
toate bune

Skip ads

  • viorelt

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cele de 215 au o suprafata de contact mai mare.
la viteze mari ai o aderenta mai buna.
hot a scris:Conteaza foarte mult pe ce suprafata de rulare s-a mers cu respectivele cauciucuri(asfalt,prundis, asfalt proaspat turnat se stie ca acesta mananca din cauciucuri foarte mult)viteza de deplasare si altele.
Biela manivela am facut o simulare pe acest site http://www.rims-n-tires.com...cs.jsp?postId=906 si ce crezi suprafata de rulare atat la dimensiunea de 215 si la 205 este aceiasi Rolling Eyes .Mi s-a parut ciudat dar facand de mai multe ori simulari mi-a dat aceleiasi rezultate.
Deci concluzia mea ori pui pneuri de 215 ori de 205 e cam aceiasi mancare de peste.

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
viorel...
iti dau alt ex: avem la serviciu mai multe loganuri si toate au venit echipate cu kormoran.
legislatia interna a societati respective dispune scimbarea anvelopelor la 50000 km ,
ele mai mergeau ,dar daca au facut 50000 km au fost schimbate,
tin sa mentionez ca nu sunt conduse de aceeasi persoana si le ia cine si cum poate,
si 90 % din km sunt facuti in orasi.
si iti mai reamintesc ca anvelopele kormoran sunt din cele mai slabe...
dar daca tu zici ca numai 40000/50000 tre sa tina !? okay...
schimbale tu la cit vrei ,noi nu ne suparam... Very Happy
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mariani, exemplul tau arata cu totul altceva decat ai vrut sa spui!
Kormoran sunt anvelope proaste si sunt foarte tari. La franare au un coeficient de frecare mic si de aceea se vor toci foarte putin. O anvelopa buna e mai moale si implicit are coeficient de frecare mai bun, astfel incat la franare sau pe viraje luate in forta ea se va toci mai mult. Cred ca anvelopa poate fi comparata cu o radiera. O radiera buna este moale si sterge bine, dar se toceste repede. O radiera proasta este tare si mai mult va aluneca pe hartie decat va sterge, dar va rezista foarte mult in timp.
Sunt consternat sa vad ca multi se uita prin jurul lor, dar nu sunt in stare sa treaca ceea ce vad prin filtrul gandirii si al cunostintelor de fizica acumulate in liceu, iar apoi sunt doctori in orice.

P.S.: Un avantaj al anvelopei de calitate este ca va fi mai bine echilibrata decat una ieftina, asa ca va necesita mai putin plumb pe janta.
  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
deci m-am hotarat,o sa imi iau bridgestone turanza, 215/55/R16 ,multumesc pt pareri Wink
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cele mai bune cica ar fi Goodyear Eagle Asymmetric F1. Eu le am si intradevar cred ca sunt cele mai apropiate anvelope de cele de circuit. Partea proasta este ca nu ma vor tine mai mult de 30mii de km, sunt prea aderente ca sa tina mai mult. Dar asta nu ma intereseaza, tin prea mult la viata mea ca sa imi cumpar ceva mai putin aderent.

Bridgestone Turanza le-am avut pe masina din fabrica, sunt mai slabe ca Goodyear Eagle F1 GS-D3 cu care le-am inlocuit. Probabil ca tin mai mult, dar tin mai mult. Din nou, depinde ce vrei.

100mii un cauciuc? E o glumitza mare, inseamna ca respectivul a franat numai cu varful degetului mare si abia a apasat acceleratia. Si la cat de tari erau, probabil ca nu avea deloc aderenta.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
fratilor ...de acord cu voi!...
dar de ce o anvelopa din clasa premium: good year,michelin,dunlop etc..
avind partea de rulare (cauciucul propriuzis) mai moale, tine mai mult decit o anvelopa cu cauciucul mai tare?
ca kormoran-ul la cre am facut referire...
ce am trecut eu in primul topic... daca ati citit ?
am spus ce am vb cu un client, al magazinului de unde am cumparat eu anvelopele,
respectivul avea un BMW seria 7, cu care facea drumuri lungi (spania,germania),anvelopele avind 110000 km,
omul a spus ca ar mai fi tinut anvelopele, dar mergind o asa distanta mare prefera sa le schimbe,
sa aiva mai multa siguranta,
deci din asta am dedus ca mergind in afara orasului (pe autostrada) se tocesc mai greu..
deci am mai spus si in primul topic .. initial am crezut ca neamtul de unde am luat eu masina a avut si anvelope de iarna,
si ca cele de pe masina au undeva la 80000/90000 km ( anvelopele erau dunlop fabricate in anglia),
restul de km pina la 128000 km,, la cit am luat eu masina au fost facuti cu cele de iarna,
dar cind cetateanul cu BMW a spus ca cele pe care le schimba au 110000 km (michelin)
acesta intarindu-mi convingerea ca anvelopele care le -am avut eu au 140000 km (intradevar aratu jalnic)
tin sa precizez ca si masina mea si a tipului cu BMW au cutii de viteze automate,,,,
si eu nu am plecat niciodata cu masina de pe loc cu rotile sclrtlind ,,,
deci fiecare credeti ce vreti...
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mariani a scris:fratilor ...de acord cu voi!...
dar de ce o anvelopa din clasa premium: good year,michelin,dunlop etc..
avind partea de rulare (cauciucul propriuzis) mai moale, tine mai mult decit o anvelopa cu cauciucul mai tare?

biela-manivela a scris:O anvelopa buna e mai moale si implicit are coeficient de frecare mai bun, astfel incat la franare sau pe viraje luate in forta ea se va toci mai mult. Cred ca anvelopa poate fi comparata cu o radiera. O radiera buna este moale si sterge bine, dar se toceste repede. O radiera proasta este tare si mai mult va aluneca pe hartie decat va sterge, dar va rezista foarte mult in timp.

Doctore, vad ca iti place sa faci conversatie. Daca nu ti-a placut fizica din liceu, incearca torusi sa citesti ceea ce au scris altii inaintea ta si abia apoi sa pui intrebari! Crezi ca iti cer prea mult?
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
boierule....
eu am dat exemple clare...
vad ca tu o ti cu teoria si fizica,,..dar practica cu teoria se cam bat ..
oricum las-o asa ...e cum zici tu..
o seara buna..
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
teorie? practica? Eu stiu ca 25.000 m-au tinut dunlop sp01 sport si 25.000 m-au tinut kormoran runpro b2.
vorbesc , ca sa fiu mai explicit: sunt anvelope care au circulat pe sosea adica pe asfalt si 90% extraurban.
nu am mers cu spatele in marsarier si nici pe munti sau alte plaiuri europene.perioada rulaj Martie 2008-septembrie 2008{50.000km.}am carnet service in care notez si cind am facut pana.
1. ex:3Xopel astra c16nz 3X30.000 1992,1992,1994
2.ex:1Xopel vectra 1.7td 1994 1X154.000 1994
3.1Xopel astrag 1.7dtl 1X30000 , 2000
4.1Xopel vectra b x20dth 78.000, 1998
5.1Xzafiray20dth 1X7000km, 2001
6.1Xzafira y20dth 171.500km, 2001
7. 1Xzafiray20dth{actual}67.000km. 2004
nu-mi plac mincinosii. am bani si de mercedes nou dar. . . ./ Inima mea e OPEL
I-mi cer scuze daca am jignit vreun coleg.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@mariani
Practica si teoria nu se bat niciodata. Daca se ajunge la asa ceva, inseamna ca teoria nu e completa sau e prost aplicata sau fenomenul este explicat insuficient.

Si in teorie si in practica, un cauciuc mai moale tine mai putin decat ala tare. Punct.

Cat despre mers numai pe autostrada, toata masina se uzeaza mult mai putin, nu numai anvelopele. Dar noi vorbim de Romania.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut Conti eco contact care au tinut 60k in oras regim taxi, am avut toyo pe care le-am dat la 30k cu 70% uzura, rulate mult exterior si michelinuri care au crapat dupa ani de zile rulaj pentru ca au fost dure, s-a discutat destul despre compozitie/duritate, performante. Daca vreti sa vedeti mai usor diferenta luati-va motocicleta, acolo chiar se simte.
Mi-ar placea sa revenim un pic pe pamant, ca se vorbeste mult de cifre fantastice in kilometri si se vor performante de circuit.
Sunt si eu entuziast si imi place sa trag de masina in curbe, dar sa nu ne incredem in performantele fantastice ale anvelopelor sau ale sistemelor de siguranta cu care sunt echipate masinile ca ne-o tragem singuri.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mariani a scris:boierule....
eu am dat exemple clare...
vad ca tu o ti cu teoria si fizica,,..dar practica cu teoria se cam bat ..

Dupa cum ti-am mai spus, incearca sa intelegi ceea ce vezi! Daca procesezi incorect informatia, nu inseamna ca teoria e proasta! Exclamation
  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Cele mai bune cica ar fi Goodyear Eagle Asymmetric F1. Eu le am si intradevar cred ca sunt cele mai apropiate anvelope de cele de circuit. Partea proasta este ca nu ma vor tine mai mult de 30mii de km, sunt prea aderente ca sa tina mai mult. Dar asta nu ma intereseaza, tin prea mult la viata mea ca sa imi cumpar ceva mai putin aderent.

Bridgestone Turanza le-am avut pe masina din fabrica, sunt mai slabe ca Goodyear Eagle F1 GS-D3 cu care le-am inlocuit. Probabil ca tin mai mult, dar tin mai mult. Din nou, depinde ce vrei.

100mii un cauciuc? E o glumitza mare, inseamna ca respectivul a franat numai cu varful degetului mare si abia a apasat acceleratia. Si la cat de tari erau, probabil ca nu avea deloc aderenta.

sincer eu am bridgestone pe spate si michelin pe fata,asa am luat-o din germania,si m-am hotarat la bridgestone pt ca am vazut pe f multe masini de lux,si masini care sunt alergate ,am un prieten cu un s8 si a 6 ,pe amandoua are bridgestone turanza,oricum pana la primavara ma hotarasc ce cumpar,deocamdata mai stau putin si le pun pe cele de iarta Very Happy
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Producatorii de masini vor face intotdeauna un compromis: nu vor pune cele mai performante anvelope ci cele mai potrivite, functie de tipul masinii. La un S8 e clar ca se pune accent pe comfort si nivel de zgomot, deci nu ai cum sa pui nimic din seria Goodyear Eagle performance.

In general, nu ai sa vezi nimic din seria top performance pe vreo masina de serie: sunt mai zgomotoase si mai dure din cauza compozitiei speciale si a peretilor laterali intariti. In plus se comporta foarte rau pe zapada si, cum nu toata lumea se grabeste sa-si puna anvelope de iarna, anvelopele normale sunt preferate avand un pic mai multa aderenta. Un alt motiv este durabilitatea: germanul care parcurge 100mii km pe an nu are chef sa cumpere anvelope de doua ori pe an. Mai sunt si motive comerciale cum ar fi discount, disponibilitate.
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
alexboss89 a scris:ma intereseaza si pe mine sa schimb pneurile de vara/toamna/primavara, si nu stiu ce firma sunt mai bune, michelin, bridgestone, sau yokohama.voi ce imi recomandati si dak se poate de ce ? Smile Ms


TOYO TIRES
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si mie mi-au placut mult toyo.
Argumente:
1. Made in Japan
2. Aderenta foarte buna, moi la gropi ( 175/65/14 aveam atunci), nu se "inclina" mult in curbe.
3. Au rezistat suficient.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR