Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Valcikm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si plus la toate acestea nici masina nu merge bine, cind decuplez cutia la semafor poate sa se opreasca motorul sau nu lucreaza bine chiar daca nu se opreste... toate acestea se intimpla din cauza VSS?
Skip ads

  • AB 05 FUH

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Da schimba cablu si o sa fie totul in regula.
  • Valcikm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
din cauza la cablu se opreste si motorul la semafor?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da! schimba cablul de km.
Skip ads

  • Valcikm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
azi credca il voi schimba si va zic rezultatul
  • AB 05 FUH

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Marian_sro eu am pus alte ceasuri cu turometru de pe o crosa cu turometru si nu s-a mai aprins check engine in frana de motor, dar s-a aprins dupa un timp cu cod de eroare 43-EGR acum am pus la loc bordul meu si face la fel cod 24 pana imi fac rost de un bord. Ms
  • Valcikm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Valcikm a scris:azi credca il voi schimba si va zic rezultatul


am schimbat cablul si parca e ok, nu am verificat daca mai arata codul de eroare 24 insa am observat ca msina maerge bine ca inainte, drept ca cam se aude cablul cind se invirte. e din cauza ca nu l-am asezat bine sau ar putea avea vre-un defect cablul?
  • AB 05 FUH

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca nu l-ai introdus complet in spatele ceasului
Skip ads

  • catala

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut !
Am si eu aceasi problema cu vss -ul mentionez ca am un astra f 97 16/16v x16xel
Va rog sa ma ajuta-ti cu locatie daca stie cineva exact Autodata spune ca vss-ul este pozitionat pe transmisie (probabil cutie ) acolo am un singur senzor cu 2 fire
Intrebarea ar fi : acela sa fie sau pe cutie mai sunt si alti senzori (temperatura altceva ) Am si ABS si functioneaza fara probleme fara sa se aprinda martorul din bord!
Multumesc ! Astept un raspuns .
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Astra G 1.7 dti 2003 abs 4 prezoane nu are senzor vss fapt verificat personal adica trait in sensul ca mi-a dat eroarea 0500 vss si am schimbat rulment fata dreapta si a disparut. De asemenea va recomand sa verificati pivotii ca la mine erau varza amandoi.
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:verifica si cablajul.de la vss pinul din mijloc pana in ecu( nu stiu pinul fir albastru cu dunga rosie) sau vss stricat, chiar daca e al 2-lea
salut am rezolvat problema cu cb am citit mai sus niste posturi si am incercat varianta asta si am taiat firul albastru cu dunga rosie care ducea in mufa cass-ului [ cassul schimbat cu un mp 3] si MERGE CB imi indica si consumul la 100 km si viteza medie multumesc lui marian sro
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Putin ajutor va rog.Deabia acum am realizat ca am pe masina atat abs cat si vss in spatele ceasurilor de bord.Problema e ca nu-mi functioneaza nici abs-ul si am si codul de eroare 24.Acuma unde sa caut mai intai,pe traseul de la roata la ecu sau de la vss la ecu?Si care dintre ele ar trebui sa dea semnalul,senzorul de la roata sau cel de pe bord?
Skip ads

  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nimeni,nimic?
Mariane,nici tu?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca de la ABS trebuie sa vina semnalul...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la vectra a vine de la vss. fie el in spatele ceasurilor fie pe cutie. 100%
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pai bine atunci semnalul de la abs nu influenteaza?Adica abs-ul este independent,are propriul sau calculator si nu interfereaza?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
abs-ul e cu treaba lui. la astra f nu da semnal de viteza.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ok,atunci cum verific daca vss-ul da semnal,pt ca el exista in spatele ceasurilor,cablul de km e bun,dar cam atat.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iei un aparat de masura si il pui pe dioda ( unde tiuie). pui un tester al aparatului pe pinul din mijloc al vss ( sau pe firul albastru+rosu din mufa HU pe cupla de alimentare in diagonala cu firul de masa , sau la ecu aceiasi culoare) si celalalt tester pe masa. cand misti masina aparatul trebuie sa tiuie intrerupt. adica se inchide circuitul. sa ai contactul pus ca altfel nu se alimenteaza vss.

sau aparatul de masura pe 20v. testerul rosu pe plus( de unde vrei) si testerul negru pe pinul din mijloc al vss. pui contactul si misti masina. pe aparat trebuie sa iti fluctueze tensiunea masurata 0-12v.
pinul ecu pt vss este b2.

daca ai eroare 24 vss-ul e sigur vinovat. el sau ai fir intrerupt pana la ecu.

le: tu ai masina din 95 deci vss alb cu 16xxx impulsuri.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:

le: tu ai masina din 95 deci vss alb cu 16xxx impulsuri.


Atunci am o problema mai mare,pt ca am vss negru.Suspectez ca nici ceasurile de bord nu sunt bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR