- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
ro_johnny a scris:multumim frumos!
si eu am intampinat problema asta acum cateva luni, dar nu mi-a mai facut nici o probl de atunci.
ce e in poza ta, este cim-ul propriu-zis ?l-ai scos complet? nu stiu pe unde citisem, ca nu e ok sa-l scoti si sa-l bagi la loc.. ca trebuie calibrat nu stiu cum.. nu cunosc detalii, posibil sa vorbesc prostii.
si eu am intampinat problema asta acum cateva luni, dar nu mi-a mai facut nici o probl de atunci.
ce e in poza ta, este cim-ul propriu-zis ?l-ai scos complet? nu stiu pe unde citisem, ca nu e ok sa-l scoti si sa-l bagi la loc.. ca trebuie calibrat nu stiu cum.. nu cunosc detalii, posibil sa vorbesc prostii.
Nu am dat CIM-ul jos din doua motive:
1.Trebuia sa scot borna de la baterie(sefe mod pt demontare airbag) si nu am carpass-ul masinii ca sa reactivez radioul.
2.Decalibram senzorum ESP
Ambele variente ma costau bani frumosi!
Am lucrat direct pe masina! Am scos si mufa din spatele cimului cu fire si am dat si acolo spray(preventiv) desi nu acolo era problema!
Poza este a unui cim de Astra H(de pe net) unde am incercuit zona cu problema ca sa fiu mai bine inteles.
Nu am avut cu ce sa fac poza in momentul ala!
Daca mai aveti intrebari/nelamuriri va stau la dispozitie!
- astrafun10
- **
- 51 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Astra 2004 1.7
- Botosani
astrafun10
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
CIM=Column Integrated Module.daca doar asta e problema ta cred ca nu e din CIM.ti s-a intamplat vreodata cand vrei sa o pornesti sa iti clipoceasca martorul"masina cu cheita" si sa nu poti sa o pornesti?daca ti se mi intampla sa nu o poti incuia din telecomanda intra din nou in masina si verifica daca iti porneste masina,daca iti merg comenzile pe volan,claxon,faruri.cele enumerate inainte sunt probleme generate de CIM.
- astrafun10
- **
- 51 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Astra 2004 1.7
- Botosani
astrafun10
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
da. chiar asta se intampla.atunci cand pornesc clipeste martorul cheie si nu porneste. dar asta mi se intampla de 3-4 ori intr-o luna in schimb cu inchisul si deschisul masini mi se intampla aproape zilnic. cu farurile,claxonul si alte functionamente nu am nici un fel de problema.(comenzile de la volan nu am cum sa vad pt ca am achimbat casetofonul original si nu am mai putut sa le coleg pt ca imi trebuia nus ce "cablu")....mersi pe imformatii
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- astrafun10
- **
- 51 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Astra 2004 1.7
- Botosani
astrafun10
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Semnalizarea care nu mai revine singura are aceeasi cauza la Vectra C.
Daca ajungi la dealer normal ca iti spune sa schimbi tot CIM-ul...
Daca ajungi la dealer normal ca iti spune sa schimbi tot CIM-ul...
Salut, maiandrei.
Am urmatoarea situatie: am scos CIM sa curat maneta de semnalizare si am martorul ESP aprins in bord. In plus, nici semnalizarea nu mai este echilibrata. As vrea sa trec pe la tine pentru o recalibrare cu Tech 2. Este nevoie de car pass ul masini, pentru ca eu nu il am? Eu am tot scos bornele masinii si nu am avut nevoie de nici o parola pentru navi, cd si toate cele.
Daca totusi este nevoie, de unde il pot procura?
Am masina Opel Signul -2004, Z19DT.
Mult'am!
- Stefan_BC
- ****
- 2,658 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,658
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
am tot citit si tot si tot nu i-am dat de cap,problema la mine e in felul urmator :
comenzile de pe volan,de fapt doar rotita din partea stanga ,cu care schimbi meniurile,i-mi facea figuri ,cand mergea cand nu mergea si claxonul la fel.Am fost la asti`a la reprezentanta ,au montat acea clema suplimentara la CIM (sau cel putin asa pretind ei) si problema disparusera un timp dupa care cam o data la 2-3 saptamani iar facea figuri.
dupa ce am montat modulul UHP ,comenzile de pe volan(tot acea rotita de fapt) merge doar atunci cand am luminile stinse,daca le aprind gata nu mai merge.Sa fie oare tot din cauza CIM-ului ?
comenzile de pe volan,de fapt doar rotita din partea stanga ,cu care schimbi meniurile,i-mi facea figuri ,cand mergea cand nu mergea si claxonul la fel.Am fost la asti`a la reprezentanta ,au montat acea clema suplimentara la CIM (sau cel putin asa pretind ei) si problema disparusera un timp dupa care cam o data la 2-3 saptamani iar facea figuri.
dupa ce am montat modulul UHP ,comenzile de pe volan(tot acea rotita de fapt) merge doar atunci cand am luminile stinse,daca le aprind gata nu mai merge.Sa fie oare tot din cauza CIM-ului ?
diesel_r
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut, am si niste probleme ciudate cu CIM-ul la un Astra H SW din 2005, si anume din cand in cand decedeaza, in sensul ca nu mai indica nimic in bord, nu am nici un martor aprins, nu mai indica consumul, nu mai merg luminile pe spate. se intampla foarte des can dezarmez masina din telecomanda (nu si cand o armez), si mai nou se intampla in timp ce merg... la reprezentanta evident ca m-au indemnat cu caldura sa il schimb, dar dupa ce am citi aici, tind sa cred ca merge rezolvat. Mentionez ca in timpul in care CIM este mort, de cele mai multe ori, functioneaza semnalizarea (numai pe fata) si claxonul.
Mersi
Mersi
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Vroiam sa va intreb ceva legat de CIM.
Din cand in cand pun OP-COm pe masina si constat ca tot imi da 2 erori legate de circuit intrerupt al senzorului pentru Pilotul automat si pentru senzorul temporizare stergatoare.
Sa fie tot din cazua CIM-ului sau trebuie sa desfac cele 2 manete ssi sa dau cu spray de contacte electrice?
Va multumesc.
Din cand in cand pun OP-COm pe masina si constat ca tot imi da 2 erori legate de circuit intrerupt al senzorului pentru Pilotul automat si pentru senzorul temporizare stergatoare.
Sa fie tot din cazua CIM-ului sau trebuie sa desfac cele 2 manete ssi sa dau cu spray de contacte electrice?
Va multumesc.
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Vroiam sa va intreb ceva legat de CIM.
Din cand in cand pun OP-COm pe masina si constat ca tot imi da 2 erori legate de circuit intrerupt al senzorului pentru Pilotul automat si pentru senzorul temporizare stergatoare.
Sa fie tot din cazua CIM-ului sau trebuie sa desfac cele 2 manete ssi sa dau cu spray de contacte electrice?
Va multumesc.
care sunt mai exact cele 2 coduri?
Din cand in cand pun OP-COm pe masina si constat ca tot imi da 2 erori legate de circuit intrerupt al senzorului pentru Pilotul automat si pentru senzorul temporizare stergatoare.
Sa fie tot din cazua CIM-ului sau trebuie sa desfac cele 2 manete ssi sa dau cu spray de contacte electrice?
Va multumesc.
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
lillejhon a scris:
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
florinbucsa a scris:salut...am un astra h 1.7cdti 101 cp,iar in urma inlocurii ECU+CIM am ramas cu martorul ESP aprins si nefunctional.precizez ca masina este dotata cu ESP+TC si mergea inainte sa inlocuiesc ECU+CIM.printre alte erori stocate am gasit doua erori pe care le suspectez.una legata de "calibrare unghi volan" ,iar una zicea ca nu comunica cu ECM.poate sa nu fie bun CIM-ul.precizez ca CIM-ul care l-am pus pe masina este sh.deci nu pot sti daca a fost umblat in el sau altceva.cum as putea sa calibrez unghiul de la volan?
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
salut...din pacate nu s-a rezolvat nici cu aceasta calibrare.am fost la cineva si a incercat sa mi-l calibreze cu tech2.precizez ca nu da nici o eroare atunci cand face calibrarea(este ca si cum CIM-ul accepta calibrarea,dar dupa aceea tot apare eroarea si se aprinde ESP-ul).cine poate sa ma mai indrume cu ceva?multumesc anticipat!
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:
salut...din pacate nu s-a rezolvat nici cu aceasta calibrare.am fost la cineva si a incercat sa mi-l calibreze cu tech2.precizez ca nu da nici o eroare atunci cand face calibrarea(este ca si cum CIM-ul accepta calibrarea,dar dupa aceea tot apare eroarea si se aprinde ESP-ul).cine poate sa ma mai indrume cu ceva?multumesc anticipat!
stai putin sa inteleg ,spui ca inainte de inlcuire CIM +ECU functiona 1.de ce le-ai schimbat pe amundoua?2 problema ta nu este chiar asa de simpla pentru ca este posibil ca noul ECU pe care l-ai pus pe masina sa nu fie configurat in soft corect pentru a comunica cu ESP-ul. ideal era sa salvezi datele din ecu motor original si sa le scri in cel pe care l-ai pus asa cum se face la modelele care au filtru de particule iar ECU se gaseste greu ,deci se resofteaza cu mapa din ECU original
lillejhon a scris:
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
florinbucsa a scris:salut...am un astra h 1.7cdti 101 cp,iar in urma inlocurii ECU+CIM am ramas cu martorul ESP aprins si nefunctional.precizez ca masina este dotata cu ESP+TC si mergea inainte sa inlocuiesc ECU+CIM.printre alte erori stocate am gasit doua erori pe care le suspectez.una legata de "calibrare unghi volan" ,iar una zicea ca nu comunica cu ECM.poate sa nu fie bun CIM-ul.precizez ca CIM-ul care l-am pus pe masina este sh.deci nu pot sti daca a fost umblat in el sau altceva.cum as putea sa calibrez unghiul de la volan?
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
salut...din pacate nu s-a rezolvat nici cu aceasta calibrare.am fost la cineva si a incercat sa mi-l calibreze cu tech2.precizez ca nu da nici o eroare atunci cand face calibrarea(este ca si cum CIM-ul accepta calibrarea,dar dupa aceea tot apare eroarea si se aprinde ESP-ul).cine poate sa ma mai indrume cu ceva?multumesc anticipat!
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:
florinbucsa a scris:
salut...din pacate nu s-a rezolvat nici cu aceasta calibrare.am fost la cineva si a incercat sa mi-l calibreze cu tech2.precizez ca nu da nici o eroare atunci cand face calibrarea(este ca si cum CIM-ul accepta calibrarea,dar dupa aceea tot apare eroarea si se aprinde ESP-ul).cine poate sa ma mai indrume cu ceva?multumesc anticipat!
stai putin sa inteleg ,spui ca inainte de inlcuire CIM +ECU functiona 1.de ce le-ai schimbat pe amundoua?2 problema ta nu este chiar asa de simpla pentru ca este posibil ca noul ECU pe care l-ai pus pe masina sa nu fie configurat in soft corect pentru a comunica cu ESP-ul. ideal era sa salvezi datele din ecu motor original si sa le scri in cel pe care l-ai pus asa cum se face la modelele care au filtru de particule iar ECU se gaseste greu ,deci se resofteaza cu mapa din ECU original lillejhon a scris:
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
florinbucsa a scris:salut...am un astra h 1.7cdti 101 cp,iar in urma inlocurii ECU+CIM am ramas cu martorul ESP aprins si nefunctional.precizez ca masina este dotata cu ESP+TC si mergea inainte sa inlocuiesc ECU+CIM.printre alte erori stocate am gasit doua erori pe care le suspectez.una legata de "calibrare unghi volan" ,iar una zicea ca nu comunica cu ECM.poate sa nu fie bun CIM-ul.precizez ca CIM-ul care l-am pus pe masina este sh.deci nu pot sti daca a fost umblat in el sau altceva.cum as putea sa calibrez unghiul de la volan?
Calibrarea o faci cu Tech2 sau OPcom. CIM urile nu se repara.. nu ai cum reprograma eprom-ul.
salut...din pacate nu s-a rezolvat nici cu aceasta calibrare.am fost la cineva si a incercat sa mi-l calibreze cu tech2.precizez ca nu da nici o eroare atunci cand face calibrarea(este ca si cum CIM-ul accepta calibrarea,dar dupa aceea tot apare eroarea si se aprinde ESP-ul).cine poate sa ma mai indrume cu ceva?multumesc anticipat!
problema a inceput asa: https://www.clubopel.com/vie...amp;start=40,apoi cateva explicatii de ce am schimbat si CIM-ul(desi am inteles dupaia ca nu era nevoie sa il schimb,ca se putea sa se programeze cheile din nou,dar faptul este consumat) https://www.clubopel.com/vie...&start=20,iar aici sunt probleme si erorile cu care am ramas si in ziua de azi dupa inlocuirea celor mentionate https://www.clubopel.com/vie...sc&start=760.
imi cer scuze daca se considera off-topic.multumesc anticipat!
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
se poate deregla ceva de la CIM si nu numai daca fac aceste operatii?ma refer la scosul sigurantei etc.
si poti fi te rog un pic mai explicit in legatura cu senzorul de bracaj?nu am mai auzit pana acum de acest senzor.ale legatura cu CIM-ul?aaa.si inca ceva.detin o interfata op-com(clone) si pot afla cu ea ce este nevoie in rezolvarea problemei(bineinteles daca poti sa ma ajuti). multumesc pentru sfaturi!
si poti fi te rog un pic mai explicit in legatura cu senzorul de bracaj?nu am mai auzit pana acum de acest senzor.ale legatura cu CIM-ul?aaa.si inca ceva.detin o interfata op-com(clone) si pot afla cu ea ce este nevoie in rezolvarea problemei(bineinteles daca poti sa ma ajuti). multumesc pentru sfaturi!