Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • canti

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 1.4XEP 16V 90CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am observat ca claxonul functiona cateodata numai cand dadeam in sus de scrolul din stanga (comenzile de pe volan). Am desfacut comenzile de pe volan si le-am dat cu spray de contacte. Comenzile de pe volan au legatura cu claxonul. De ex. daca mufa nu e bagata in comenzile din stanga, nu functioneaza claxonul. Si acum functioneaza. Nu sunt convins 100% ca asta a rezolvat problema, dar de 1 luna nu mai am nici o problema. Si daca asta ar fi fost problema, nu au ei la service un manual de troubleshooting?
P.S. Am schimbat CIM-ul de 2 ori inainte (garantie si postgarantie fara cheltuiala mea)
Skip ads

  • iulik2k1

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut. luminati-ma si pe mine.
masina este o vectra c 2003. Am un semn pe ecranul mic, un volan intre paranteze, nu am esp nu se aprinde bec de esp la contact. nu imi pica ceasurile, radioul sau altceva.
am facut rost de un opcom
eroare pe cim, airbag, modul comfort (senzorul ultrasonic), electronica centrala spate (lumina de pe portbagaj)

u2102-00 CAN-bus (vit. mare) lista de configurare maxima neprogramata (). (vreo explicatie mai clara?)
b3078-05 defectiune circuit senzor ultrasonic al sistemului de avertizare antifurt. (in afara de plafoniera mai sunt alti senzori ultrasonici prin masina?)

semnul cu volanul a aparut dupa ce am reglat volanul. o sa ma apuc de demontat cimul, poate fi eroarea si din alta parte?


Azi e intalnire la Sala Polivalenta?
Va multumesc.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dupa 3 ani de zile semnalizarea se opreste in sfarsit singura la incheierea virajului. Probabil fenomenul e legat de incalzirea de afara. Din pacate, martorul cu volanul +! ramane aprins semn ca totusi trebuie schimbat CIM-ul.
  • iulik2k1

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2012

  • Mesaj Privat
la mine nu e cimul sunt placutele de frana, nu te grabi sa schimbi mai sunt si contacte imperfecte, trebuie sa se uite un electronist.
Skip ads

  • Presiunee

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut! am si eu un opel astra gtc, 2008, 1.7 diesel, 101 cp. Nu-mi merg comenzile pe volan si nici claxonul, decat intr-o anumita pozitie, mai precis cand virez stanga maxim. Mi s-a spus la un service ca cim-ul ar fii de vina si ca trebuie schimbat. As dori sa va intreb daca simptomele demonstreaza cim-ul defect si daca e asa, as vrea sa stiu daca poate fii reparat. Va multumesc!
  • fartib

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca functionarea este intermitenta, deci functioneaza in anumite conditii/pozitii, CIM-ul nu este defect, problema este de conectica (mufe, contacte, etc.). De reparat se poate, daca ai cunostinte minime de electronica.
  • Presiunee

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult pentru ajutor! Am sa mai incerc si in alte service-uri, macar acum stiu ce sa-i zic. Sper sa se rezolve.
  • MariusZMC

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
De o saptamana am rezolvat si eu cu CIM-ul (nu functiona rotita din stanga de pe colan si nu mai claxona cu luminile aprinse decat daca reglam intensitatea luminii din bord), am desfacut airbagul si am curatat toate mufele cu spray de contacte si acum functioneaza perfect claxonul si comenzile.
Skip ads

  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
La inceputul anului 2011, in iarna, am observat ca sa aprins martorul de la ESP si ca nu imi mai revenea semnalizarea la iesirea din curba. Am fost pe la cateva serviceuri care mi-au testat masina cu OPcom si cu Tech 2 si mi s-a zis ca este CIM-ul. S-a renicercat si recalibrarea volanului, dar nu s-a reusit. Deoarece costa f. mult (dupa parerea mea) am decis sa mai astept. Anul acesta insa semnalizarea si-a revenit pe neasteptate si functioneaza corespunzator. Este posibil sa-si fi revenit CIM-ul? Sau ce s-a intamplat oare?

PS: Inca nu am reusit sa fac nici un test sau incercare de recalibrare cu testerul.
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
[Claudiu W] la mine la Astra H am avut exact simptomele pe care le mantionezi tu cand nu am repozitionat corespunzator rotita mica de pe placa electronica a cim-ului.
O posibila cauza la tine ar fi uzarea / spargerea rotitei mici din cim(asta daca nu ai umblat in cim si ai decalibrat acea rotita) SAU binestiuta problema a contactelor electrice din interiorul cimului.
Dar mai mult inclin spre prima varianta!

Vezi pozele atasate de mine in posturile anterioare si ai sa iti dai seama despre ce vorbesc.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
spuneti-mi si mie va rog daca codul de eroare "B3794 - Defecþiune la întrerupãtorul sistemului de control al vitezei
(08 - Nu e prezent " este ceva grav si cum se poate repara! Multumesc!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am aflat ce-i cu eroarea de mai sus, dar din cand in cand imi apar aceste 2 erori "U2103-00 Nu este comunicare cu Can/bus viteza mare" si "U2139-00 nu este comunicare cu modul coloana de volan" ce sa fie oare?? si mai nou azi nu mi-a gasit urmatoarele module in op-com
Ce poate sa aibe?
Skip ads

  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am facut o diagnoza si imi apare ca nu e calibrat senzorul de pozitie volan (sau cam asa ceva) si imi mai apar niste erori. Stiti cumva unde le pot gasi interpretarea?
La mine din cate se pare senzorul de pozitie volan pare sa-si fi revenit, acum trebuie sa incerc o calibrare, dar asta cand ajung acasa si am codul securitate.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ti se aprinde si martorul ESP?eu am eroarea @ U2143-no communication with SAS(steering angle sensor) @ si am incercat de mai multe ori recalibrarea unghiului,dar in zadar.la mine ESP-ul nu mai merge de cand am si eroarea asta,adica de mai bine de un an.
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La mine nu am vazut eroarea aceasta. Cred ca trebuie sa existe o solutie de curatare/remediere a acestei pb pe vectra c, am inteles ca pentru astra h exista o metoda.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am problema cu maneta de tempomat! activez pilotul si daca semnalizez dreapta sau misc de maneta usor in orice directie se dezactiveaza pilotul! Am erorile din poza urmatoare
primele 2 de sus! Am zis ca e maneta de vina si trebuie sa o schimb! Am schimbat-o cu una de la dezmembrari, si surpriza am aceeasi problema! concluzia mea este ca nu e de la maneta, e de undeva de unde se conecteaza in CIM ! Ma poate ajuta cineva sa urmaresc si sa vad care este problema? Se poate schimba mufa de pe cim in care se conecteaza maneta, cea care contine si semnalizarea ca banuiesc ca acolo este problema? Se poate controla/verifica/curata mufa aceea fara sa dau CIM-ul jos si sa trebuiasca sa recalibrez (am uitat ce) pe acolo? Multumesc!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
De o zi, cand vreau sa semnalizez dreapta continuu, nu mai pot! Si ca sa pot semnaliza continuu trebuie sa fortez foarte tare maneta! Se activeaza doar cele 3 semnalizari scurte! Si nici pilotul automant nu se mai activeaza! Pana acum se activa, dar sarea cand semnalizam, dar acum nu se mai activeaza deloc! Va intreb, se poate schimba mufa aceea de semnalizare fara sa schimb CIM-ul cu totul? Se poate demonta acea mufa fara sa dau CIM-ul jos si sa resetez ceva acolo? Multumesc!
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am avut urmatoarele erori, iar cat timp erau prezente semnalizarea nu-si mai revenea si aveam aprins in bord volanul+!
C0460 - Steering Angle Sensor not initialized
B1020 SRS Steering Angle Sensor Signal Circuit Range/Performance
B1012 Steering Angle Sensor Not Calibrated
U2139 Invalid Data from CIM (Steering Column Module)
Intr-un final am reusit sa le sterg si sa recalibrez senzorul unghi volan, becul cu volan+! s-a stins si semnalizarea se opreste la terminarea virajului. Din pacate ESP-ul si TC-ul nu functioneaza in continuare si acum am o noua eroare, singura prezenta de altfel:
U2142 CAN-BUS No Comunication with YRS (Yaw Rate Sensor) -> fix senzorul care masoara rotatia fata de axa verticala necesar pentru functionarea ESP-ului.
Tinand seama de fostele erori as tinde sa cred ca e vina CIM-ului, dar totusi semnalizarea functioneaza si becul din bord s-a stins.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai aproape am terminat de facut un tutorial video pentru demontat CIM-ul si verificat maneta de la tempomat cu tot cu mufa! Totul bine si frumos, am rezolvat cu pilotul automat, dar acum am probleme ca sta martorul de la airbag aprins si cel de la ESP! Si nici semnalizarile nu se sting cand volanul este pe 0! Stie cineva ceva sfaturi cum si ce trebuie sa fac sa rezolv problemele? Cand rezolv problemele o sa postez tutorialul complet cu tot cu rezolvari! Multumesc!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am fost la masina am calibrat senzorul unghi volan dar imi ramane eroare la airbag
Stie cineva de ce?? Si mai am ceva ciudat si anume nu comunica senzorul impact frontal stanga De ce oare?
Cand voi rezolva si problema cu airbag-ul voi posta tutorialul complet! Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR