Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Dupa ce am pregatit masina pt iarna (am facut toate schimburile la ea), am observat ca imi este fisurat RADIATORUL si pierd putin antigel.
As dori sa va intreb daca ati folosit careva la OPEL VECTRA A o solutie de ex.: WYNN'S RADIATOR STOP LEAK, care cica astupa orice mica fisura. (aceasta solutie cica se baga in vasul de expansiune sau direct in radiator)

Merita sa incerc? Oare astupa aceasta solutie si alti pori in afara de cei ai radiatorului? Mentionez ca radiatorul este din AL.
Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da si tu o cautare ca s-a mai discutat:

https://www.clubopel.com/vie...ht=radiator+spart

https://www.clubopel.com/vie...ht=radiator+spart

https://www.clubopel.com/vie...ht=radiator+spart

Si daca mai cauti mai gasesti.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat


POSTURILE ASTEA LE-AM CITIT MAI DEVREME (INAINTE SA POSTEZ INTREBAREA).
TOTUSI AS DORI UN RASPUNS CLAR DIN PARTEA UNUI SPECIALIST DACA SE POATE.
ESTE BINE SA INTRODUC RESPECTIVA SOLUTIE IN VASUL DE EXPANSIUNE SAU NU?ADICA ASTUPA CE TREBUIE SAU IMI INFUNDA INSTALATIA DE RACIRE?

Dece tipi? LDivora
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Din moment ce ai citit topicurile respective de ce ai mai deschis unul nou? Trebuia sa postezi acolo. de fapt nu trebuia nici acolo, ai deja raspunsul.
dancuciureanu a scris:prostiile astea de solutii minune nu fac altceva decit sa infunde tot circuitul.


Daca dancuciureanu nu e specialist, te sfatuiesc sa mergi in reprezentanta si sa discuti cu specialistul de acolo. Rolling Eyes

PS: avertizarea referitoare la scrierea cu CapsLock on are totusi un rol. Idea
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
o parere avizata zic eu, tata a bagat minune din asta in radiator la dacie si ghici ce, ii fierbe motorul si toamna din cauza ca minunea aia a infundat racirea din chiuloasa, a facut spalari peste spalari, mergea vara cu ea numai seara si dimineata si deloc prin bucuresti ca sa nu fiarba...

Acum tu poti sa bagi ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la un service adevarat de AC, ei pot suda aluminiul.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Mergi la un service adevarat de AC, ei pot suda aluminiul.


Se poate suda radiatorul de aluminiu?
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da... se sudeazã

Soluþiile acestea minune de care vorbiþi (pro si contra) merg la fisuri (nu gãuri) si numai pana le rezolvi, nu sunt soluþii de durata si nici nu e indicat sa le repeþi iar dupã ce ai remediat problema nu strica o spãlare buna a circuitului... ca doar si-a facut treaba. Problema e ca nu ºtii ce a fãcut proprietarul anterior deci iþi asumi un risc... uneori trebuie, situaþia te obliga.

Apropo, parca ºi muºtarul are acelaºi efect si nu se depune... o lingura buna e suficient...
Încercat de mine la Vectra A... lacrima la un furtun (nu mai mergea strâns din colier) am pus muºtar si s-a oprit intr-o zi doua... cred ca si azi tot aºa e cu toate cam am vândut-o.
Trebuie sa circuli cu maºina ca aceste "soluþii" sa meargã si sa fii precaut... pui cat e prescris si daca nu se rezolva, la sudor sau magazin.... nu repeþi procedura.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mustar,ou crud,praf ,granule, etc.
toate isi fac treaba. adica infunda tot! si dupa cum ti-e bafta.calorifer de incalzire, traseele din chiulasa.
eu nu sunt specialist dar am patit-o pe pielea mea cu tampeniile astea.mai ales puse in vasul de expansiune.pana ajunge la radiator indfunda tot.

la mine rezultatul a fost simplu:garnitura de chiulasa arsa, 2 pistoane crapate.
trage tu concluziile.
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
tot ce e in exces strica...
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
eu am bagat solutie din aia si nu a patit nimic, sa astupat gaurica si atat
PS
am bagat tot tubul si nu trebuia sa bag decat jumate dar am citit dupa Mr. Green
PS 2
nu mai comparati masini cu dacii pt ca dacia nu e masina
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Vinti a scris:eu am bagat solutie din aia si nu a patit nimic, sa astupat gaurica si atat
PS
am bagat tot tubul si nu trebuia sa bag decat jumate dar am citit dupa Mr. Green
PS 2
nu mai comparati masini cu dacii pt ca dacia nu e masina


Acum am bagat si eu dar numai jumate de sticluta, pt ca fisura este foarte mica. Am lasat motorul sa se incalzesca 15 min, dupa care am bagat solutie, si l-am mai lasat sa functioneze la "relantiu" inca 15 min. Deocamdata nu mai curge, insa sa vad cat tine.

Va multumesc de raspunsurile date.
Skip ads

  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
vezi si tu cum poti sa remediezi problema... de tinut o tine un timp dar daca a pornit sa se fisureze e posibil ca sa mai continue...
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ZoomZero a scris:vezi si tu cum poti sa remediezi problema... de tinut o tine un timp dar daca a pornit sa se fisureze e posibil ca sa mai continue...


Aveti idee cat costa aproximativ un radiator nou de OPEL VECTRA A?
Sau unul SH?
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sub 100 ron unul SH, nou,. nu stiu. mergi la orice magazin te piese cu talonul si iti fac o oferta.

daca ei SH fa o proba de presiune inainte sa-l montezi.... chiar si la o vulcanizare...
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cand "meseriasii" vad o picatura de antigel la coltul radiatorului, verdictul vine imediat: radiator fisurat iar remedierea recomandata: solutia de astupat fisuri.
Am auzit asta de mai multe ori acum o saptamana si m-am incapatanat sa ma duc la un atelier de tinichigerie sa verific radiatorul si daca e fisurat sa-l repar. Dupa ce se apucasera sa monteze masina fara sa stie pe unde pierdea lichid, am gasit tot eu un furtun ros. Trage tu concluzia: Ce se intampla daca bagam solutie doar pentru a reduce putin costul? Unde se depunea? Pana la urma nu tot la demontare se ajungea?
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
All Bandi a scris:Cand "meseriasii" vad o picatura de antigel la coltul radiatorului, verdictul vine imediat: radiator fisurat iar remedierea recomandata: solutia de astupat fisuri.
Am auzit asta de mai multe ori acum o saptamana si m-am incapatanat sa ma duc la un atelier de tinichigerie sa verific radiatorul si daca e fisurat sa-l repar. Dupa ce se apucasera sa monteze masina fara sa stie pe unde pierdea lichid, am gasit tot eu un furtun ros. Trage tu concluzia: Ce se intampla daca bagam solutie doar pentru a reduce putin costul? Unde se depunea? Pana la urma nu tot la demontare se ajungea?


Eu am fost la un mecanic si acela mi-a recomandat solutia care astupa micile fisuri. Eu dupa cate am citit pe acest site, pareri pro si contra, am decis (mai mult pt ca scria pe sticla ca solutia nu dauneaza furtunelor si pompe de apa) sa incerc si eu. Am bagat cam trei sfert din sticla de 325ml si pana acum este totul in regula. Sper sa tina aceasta solutie si pe viitor. Mecanicul mi-a zis ca in mod normal o asemenea solutie tine cam 2 ani.

Multumesc de sfaturi.
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea e sa-ti cumperi altul pretul e 3.500.000lei,eu m-am chinuit 8 luni cu al meu am cumparat diverse solutii si adezivii dar nu a tinut prea mult,am cumparat si unul SH si nu am avut noroc de el era infundat, al meu era fisurat in lateral foarte putin dar cind se ridica temp.apei peste 85 grade incepea sa curga si mai tare,nu se merita. dupa ce l-am cumparat nou am facut un calcul la bani cheltuiti pina la momentul achizitionarii celui nou si mi-a dat suma de 2.000.000
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
vyo81_speed a scris:parerea mea e sa-ti cumperi altul pretul e 3.500.000lei,eu m-am chinuit 8 luni cu al meu am cumparat diverse solutii si adezivii dar nu a tinut prea mult,am cumparat si unul SH si nu am avut noroc de el era infundat, al meu era fisurat in lateral foarte putin dar cind se ridica temp.apei peste 85 grade incepea sa curga si mai tare,nu se merita. dupa ce l-am cumparat nou am facut un calcul la bani cheltuiti pina la momentul achizitionarii celui nou si mi-a dat suma de 2.000.000


ok. mersi.

Eu ma gandeam ca unul nou e 1000-1200 mil, dar la 350 de lei merita.
Acum o sa stau cu solutia in asta vechi ca nu mai curge momentan, iar cand o sa inceapa sa curga o sa incerc sa il schimb.
  • ady82

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nui prea bine sa bagi solutie in vas pt ca se infunda si alte gauri mai bine incearca cu poxipol eu am reusit
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR