Ai uitat parola? .


  • hent

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega X20XEV din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

Salutare,
nu vroiam sa incep neaparat o noua discutie, am cautat 1 ora si nu am gasit nimic concret,
in ideea ca cineva o sa imi raspunda si mie.. unde e pozitionat acel senzor? si ce presupune schimbare lui?
daca se poate niste imagini ? am citit undeva ca trebuie luata jos distributia ? asa e? de partea aceea mi-e cam frica.. sa nu se strice altceva, nu de alta...

eventual un cod sau o poza cu senzorul minunat? un link orice.

Multam!
-------
ps. ok tot nu am gasit nimic cocludent.
o sa fac o poza la motor sa nu mor prost.
--
ps2. de ce e asa mare lucru sa postezi ceva pe forum ? deja e mai complicat decat sa castigi la loto. (foarte neplacut)
  • hent

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega X20XEV din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

No:) asta e motorul, da ma poate lumina cineva?
Thanks!



Intre timp am mesterit eu la motor, l-am resetat si acu merge bine Oare?
am luat jos borna, apoi cateva mufe ce erau la indemana : ) le-am bagat inapoi, am pus borna la loc si voila' merge tot ok, daca tine figura asta inseamna ca era sa dau 5mil degeaba la service, foarte nasol.

inca ma intereseaza unde e senzorul ala, am o presimtire ca nu tine mult figura mea si tare as vrea sa stiu care minunea de senzor.
Multumuri calduroase!
  • hent

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega X20XEV din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

am rezolvat! se poate sterge topicul.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

intre axele cu came.
  • drestea

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

Ai gasit senzorul? E, vorba de camshaft, nu? Daca da, desfaci capacul, asa cum e in imaginea ta si e cel incercuit. Daca gresesc, cineva sa ma corecteze.

  • hent

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega X20XEV din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2008

salut,
da l-am gasit, problema e ca nu stiu seria lui, am comandat unul si nu se potriveste mufa, sunt de 2 tipuri si evident am primit cel ce nu imi trebuie, o sa incerc sa caut celalalt desi e evident ca nu rezolv probleme pe internet.

thank de reply.
happy helloween;)
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

sunt 2 modele; cu cablu(mai scump , sau simplu ( are o mufa cu 3 pini)
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 956
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2009

Ce simptome da un senzor de ax cu came ?
Eu banuiam ca are rolul de a aprinde un bec martor in bord daca axul ca came are batai, ulterior am aflat ca are rolul de a eficientiza mersul motorului, trimitand semnale in centrala electronica a masinii. E posibil ca un senzor defect de ax cu came sa intarzie ponirea motorului la cald ? Ma asteptam la astfel de simptome de la un EGR de ex., despre care stiu ca lucreaza doar la cald.

Oricum i-am zis baiatului ca senzorul lui nu are nimic, sa nu se ia absolut dupa tester, sa-si curete EGR -ul sau clapeta de acceleratie., altfel risca sa arunce bani la intamplare. Testerul nu detecteaza mizeria din clapeta de acceleratia sau EGr si da erori pe unde-i vine lui. Eu ca specialist as refuza testarea unei masini fara curatarea pieselor importante de la motor.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

Daca defectul revine, senzorul TREBUIE schimbat, in timp se defecteaza datorita caldurii (contactului permanent cu chiulasa fierbinte)
Se poate face in 1/2 ora, singur, daca ai cheile potrivite. Eu am avut aceleasi simptome, care au disparut "ca prin minune" la schimbarea senzorului.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

daca este senzor de axa atunci treb sa trimita informatii despre rotirea axului.
daca se roteste sau nu daca da cu ce viteza etc...
de aici incolo chestiii de proiectare a motoarelor
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

ca tot vorbeam de senzor am la X20xev urmatorul defect: 00092 - Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance Not present.
Se manifesta prin turatie mare 3-4000 ture.

iata ce zice in TIS desppre asta.
problema este ca l-am schimbat acum vreo 2 ani iar masina nu a prea mai mers de atunci caci i-am dat-o lui taica-miu si omul este in varsta, daca face 5000 km pe an.
sper sa fie defectul in mufa (este varianta cu mufa) sper sa fii oxidat vreun contact.
  • MDL

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2009

salutare tuturor! @iulius spuneai ca : Se manifesta prin turatie mare 3-4000 ture , eu am C16NZ si cateodata ramane turata pe la 2000 si scade foarte greu,crezi ca ar putea fi senzorul asta stricat ?
Multumesc!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

nu pt ca tu parca nu ai asa ceva la motorul asta. verifica cablul de actionare eventual uzura lagarelor de la clapeta de admisie.
Bineinteles ca defectul la X20XEV era in mufa .s-a rezolvat cu un spray de curatat contacte
  • joa1982

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1.9 cdti din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2009

Salutare colegi ''opelisti'', ma confrunt si eu cu aceeasi problema Sad P0340-28( Camshaft pozition circuit range/peformance).
Sa inteleg ca este senzorul de la axul cu came dus?, Daca da, unde este situat acest senzor? si eventual cam care ar fi costurile de achizitionare/montaj?
Masina este Vectra C 2006 Z19dt.
Multumesc anticipat. :
  • MDL

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2009

iulius a scris: nu pt ca tu parca nu ai asa ceva la motorul asta. verifica cablul de actionare eventual uzura lagarelor de la clapeta de admisie.
Bineinteles ca defectul la X20XEV era in mufa .s-a rezolvat cu un spray de curatat contacte


mersi de raspuns,verificasem cablul de acceleratie,nu era de la el,dupa mai multe verificari am descoperit ca era modulul ala de inductie din delcou.
  • sintescualex79

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra X 18 XE din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jul 2013

Buna ziua! Am un Opel Vectra B, fabricat in anul 1996, cu motor de 1.8 ecotec , 85 klw, 116 cai. Am nevoie de senzorul de la axul cu came si de TID afisajul din bord, poate ma ajutati sa gasesc pe undeva. Sunt din Lugoj, Județul Timis. Astept raspunsul... Mulțumesc!
  • bogdi_iulian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2015

Am si eu un vectra C 2004 si pe tester imi da senzor pt pozitia axei cu came defect nu creste peste 3000 de ture se aude ciudat motorul care poate fi problema multumesc anticipat

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide