Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bibicu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005 1,3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica injectoarele, ele pot fi de vina.
Skip ads

  • victorstepan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Gigi46 a scris:incep sa ma ingrozesc ca am ales acest motor
Nu trebuie!Doar sa-l exploatezi cum trebuie ,sa-i dai ce-i trebuie si un mecanic la nevoie, care stie sa judece mecanica nu doar dupa tester sau dupa bani.Electronica de pe Opel este totusi mai sensibila ca la un BMW,VW,AUDI.
  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema mai ciudata la motorul Astrei ( 1,3 cdti ). La temperaturi exterioare scazute ( negative si pozitive pana pe la 5- 8 grade ) porneste la sfert de cheie si merge mai departe fara probleme indiferent ca mororul e rece sau cald . Incepand de la 8-10 grade afara, cand pornesc cu motorul rece, la cateva secunde dupa pornire moare daca nu accelerez mai tare in continuare ( adica dupa pornire las sa functioneze la relanti ). Cand motorul e cald pornirea e ok indiferent de temperatura exterioara . Erori nu indica cand citesc cu OPCOM, in rest motorul functioneaza foarte bine. Care ar putea fi cauza ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Update de soft? Vezi ca la Corsa D era o astfel de problema ce se rezolva cu update de soft.
Skip ads

  • treiparinti

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat problema cu opritul dupa pornire cu schimbarea pompei de injectie. Am cumparat-o second.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nilf40f a scris:Am si eu o problema mai ciudata la motorul Astrei ( 1,3 cdti ). La temperaturi exterioare scazute ( negative si pozitive pana pe la 5- 8 grade ) porneste la sfert de cheie si merge mai departe fara probleme indiferent ca mororul e rece sau cald . Incepand de la 8-10 grade afara, cand pornesc cu motorul rece, la cateva secunde dupa pornire moare daca nu accelerez mai tare in continuare ( adica dupa pornire las sa functioneze la relanti ). Cand motorul e cald pornirea e ok indiferent de temperatura exterioara . Erori nu indica cand citesc cu OPCOM, in rest motorul functioneaza foarte bine. Care ar putea fi cauza ?

Fa un test la injectoare! Wink
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aceeași problemã și la mine, o pornesc și se oprește instant. De fapt, abia pornește (ajutatã cu spray de pornire), și trebuie s-o turez eu vreo 2 minute ca s-o stabilizez și apoi rãmâne în relanti. Injectoarele am verificat, nu pișã nici unul.

Bãnuiesc regulatorul de presiune, altceva nu știu ce sã mai schimb la motorul ãsta cã m-am sãturat pânã peste cap. ÃŽmi vine s-o dau la Programul Rabla. Corsa C 1.3 CDTI... cele mai Evil or Very Mad motoare!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa faci proba cu alt regulator de rampa (in dreapta rampei).
Daca nu ma-nsel codul este 0281002584, asa-i ?
Saptamana asta am schimbat un regulator la o Corsa identica cu a ta si acum porneste la sfert.
Cauta la dezmembrari si fa o proba. Se schimba foarte usor, e prins cu 2 suruburi torx, T25 parca.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am sã fac. Mersi de... încurajãri.

Azi am mai observat ceva: pornitã cu spray, dacã o turez la 4 mii de ture, când revine la 750 rpm, moare. De asemenea, moare în sarcinã dacã o turez la 2000-2500 de ture, o datã eram pe europeanã, urcam un deal și mi s-a oprit motorul. SCOATE o grãmadã de fumãraie la 4000 rpm. Injectoarele nu pișã niciunul.

Mã duc sã: probez pompele (am 2), voi sufla cu aer rampele comune (am 2), voi cãuta un senzor de presiune în rampã, ar merita sã curãț EGR-ul?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deci ai desfacut tot motorul bucati si EGR-ul nu l-ai curatat, ciudata chestie, pentru ca el poate fi o cauza la chestia cu turatiile,recomand si galeria curatata pentru ca motorul este destul de pacatos.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu știu, sincer, nu știu ce sã mai fac. De 6 luni de când am mașina, am bãgat peste 50 de milioane pe injectoare, rampe, senzori, pompe de înalte. Pana mea, mai bine-mi luam Golan.

Am sã desfac și EGR-ul sã-l curãț, alãturi de galeria de admisie, dar mi-e teamã sã nu fie ceva electronic, un senzor care nu dã voie sã inițializeze pornirea. Aici în Fãlticeni am decât un bãiat cu un tester, dar nu știe decât sã-mi citeascã erorile, nu îmi poate da și o soluție la problema mea.
  • sandel72

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua...am un opel astra h 1,3 cdti din 2006..second hand.acum 1 an i am anulat egr ul printr o saiba oarba intre teava care iese din egr si stutul din intrarea in galeria de admisie,o bucatica dintr o cutie de bere din aluminiu.toate bune si frumoase.ieri i am schimbat cureaua de la alternator,pompa de apa. aer.i am dat o cheie si a pornit normal.am tinut o pornita circa trei minute.m am dus sa ma spal pe maini .m am intors si am dat sa o pornesc.nu vrea sa mai porneasca.vrea sa porneasca,dar ceva se intampla .sta cumva pornita o secunda,nu se accelereaza daca apesi accleratia si se opreste.am consumat vreo sase baterii nu vrea sa porneasca .daca i scot mufa de la debitmetru,si de la filtrul de motorina sta pornita cam 2,3 secunde dupa care se opreste.sa fie de la egr?s o fi spart saiba oarba?pe tester 2 erori:temperatura crescuta combustibil rezervor(asta cred ca este pt ca am rezervorul full,full) si apa in motorina(am purjat filtrul de motorina si nu a curs nici un gram de apa).am sters erorile.face acelasi lucru.sta cumva pornita 1 secunda dupa care se opreste.nu stiu ce sai mai fac.astept raspunsurile dumneavoastra.va multumesc.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Verifica alimentarea sa nu prinda aer pe undeva,si fa un test la injectoare cu motorul rece!
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
....
are DPF masina?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:Verifica alimentarea sa nu prinda aer pe undeva!
Greu de crezut ca prinde aer,deoarece are pompa lift in rezervor si unde e o lipsa de etansare ar curge motorina cu citiva bari presiune.
  • sandel72

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
buna seara!revin cu amanunte...am chemat un prieten care este mecanic...a incercat si el cum am incercat si eu ....am dat la automat de am consumat 6 baterii...nu vroia sa stea pornita....am dat cu spray...nici macar cu spray nu vroia sa stea pornita...a pus mana la admisie si a spus ca nu trage pe admisie deci ar cam fi sarita de la punct....a verificat apoi a 2 a zi daca este cu adevarat sarita de la punct...surpriza...nu era sarita de la punct...ce are frate... nu vrea sa stea pornita...am scos colierul de la egr si am lasat teava de la egr sa stea scoasa din admisie....ia dat o cheie...surpriza masina a pornit si a stat pornita....deci DEFECT;CATALIZATOROL INFUNDAT.....asa se explica de ce nu tragea pe admisie,de ce pornea si se oprea imediat...rezolvare provizorie....3 gauri metric 8 prin catalizator...
  • wow
  • *
  • 5 mesaje
  • din 18 Oct 2010
  • Astra 2004 z17
  • Calarasi
  • wow

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2004 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal am si eu un opel asta g 1,7 cdti masina porneste la cheie si dupa maxim 3 sec imi moare motorul....la relantiu cand ii dau a doua cheie si o ia dupa ce o tin cateva secunde bune si cu talpa pe acceleratie. relantiu are fluctuatii intre 800 -1000 rpm. multumesc mult
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dupa 5 ani de forum ar trebui sa stii.
Schimba carcasa filtrului de motorina.
  • wow
  • *
  • 5 mesaje
  • din 18 Oct 2010
  • Astra 2004 z17
  • Calarasi
  • wow

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2004 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
poate trebuia sa stiu. dar ce treaba are carcasa filtrului de motorina cu relantiul masinii care are fluctuatii.... nu ar putea sa cedeze regulatorul de presiune? intreb pentru ca nu stiu si doresc sa fiu ajutat daca se poate. multumesc mult. si iti multumesc pentru informatie iulian1971 dar nu ma pricep prea bine la mecanica.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Capacul filtrului are 2 orificii in care intra ce le 2 conducte. In orificii sunt 4 oringuri de etansare care s-au uzat si iti trage aer in filtru pe langa conducte. Motorul porneste cu motorina care ramane pe furtun si moare dupa ce se goleste furtunul (pana se goleste, fluctueaza turatia).
Daca vrei sa verifici ce ti-am spus, scoate cele 2 conducte din filtru, uneste-le cu un furtun cu coliere, porneste motorul ca sa se amorseze circuitul si las-o pana a doua zi. Daca porneste ok, ai gasit buba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR