Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut tuturor ...
am un astra caravan din 92 si cand incerc sa mentin viteza constanta apasand f usor acceleratia smuceste groaznic, dar iau picioru duap acceleratie sau apas mai tare isi revine ! Asta e problema principala , am dus o azi pe tester si cica e ok ... doar k sonda lambda nu face amestecul cum trebuie , amestesc slab de combustibil! Mentionez ca am schimbat sonda acum vreo 4 luni una din aia universala bosal ....
mecanicu mi a zis sa iau alta .... dar ma gandesc sa nu ma tina problema in continuare e totusi 230 de ron un bosch .... si mi am mai laut tzeapa si alte dati cand am fost sfatuit de mecanici sa schimb anumite piese .... Ce e drept dupa ce am schimbat o am observat k masina tragea mai greu. Acum de cand trepideaza observ ca papa fffff multa benzina la drum intins ,deci vreo 12-13% in afara.
as dori un raspuns de la cei ce au auzit sau s au confruntat cu astfel de problema ...
Alte probleme care nu ma deranjeaza asa tare ar fi faptu ca la viteze f mari 110-150 km/h se aprinde martoru portocaliu de la motor din cate am inteles citind alte topicuri si faptu ca se aude un tzacanit cred eu la tacheti .... desi tot citind pe aici am inteles ca tacanitul ar putea proveni si de la distributie ... de 2 ani de cand ma schimbat masina nu am schimbato, si nici cel dinaintea mea nu cred ca a facut asta ... deci are cel putin 50 60 de mii de km de cand nu s a schimbat , ar putea tacanitul sa provina din cauza asta?
Va multumesc
Skip ads

  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
p.s. modelul astra 1.6 i benzina in caz ca ar conta ..... pt rezolvarea problemei
  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
chiar nimeni nu are nici o idee ? Sad
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand ti se aprinde martorul portocaliu, ai probleme la sonda lambda.O sonda lambda nu e 230lei, eu am luat luna trecuta una cu 140lei.si fa bine si schimba-ti distributia, o curea este 50lei + rola intinzatoare care este vreo150lei sau 120lei.Tacanitul nu-l pierzi daca schimbi distributia, la tacanit trebuie sa schimbi axa cu came din cate stiu eu.Totusi iti recomand testul cu agrafa.Cauta pe forum testul cu agrafa, fa-ti testul si iti zice exact ce problema ai.Dar inainte de toate scoate bornele de la baterie pentru 20-30 de min, pune-le la loc pune contactul lasa-l 1minut cu beculetele aprinse, dai la cheie si lasa masina la relantiu 10 min.Asta sa resetezi ECU si sa-ti stearga erorile, ca daca ai schimbat sonda lambda si nu ti-a resetat memoria iar nu-i bine.Fa lucrul asta mergi cu masina si vezi ce zice.
Skip ads

  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am fost la tester sapt trecuta ,iar dupa ce am schimbat sonda acu 4 luni am deconectat bateria .... deci nu cred ca ar fi ramas erorile memorate .. si oricum nici inainte nu dadea eroare pe tester
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fa testul cu agrafa cel mai bine.Pe tester nu-ti da toate problemele.
  • vio_nn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2008

  • Mesaj Privat
1.cand ti se aprinde becul de check-engine nu se refera numai la sonda lamda.poate sa fie din mai multe motive.2 o sonda universala costa 140ron,dar una de calitate originala pt c14nz costa 230ron.incearca sa vezi daca nu cumva injectorul e decalibrat(s-ar putea sa injecteze prea multa benzina si automat amestecul e necorespunzator),verifica returul sa nu fie infundat,si testeaza senzorul de temperatura care transmite calculatorului temp motorului.aceasta sonda se aflla pozitionata in spatele corpului injector.
  • Ioani

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
asdirc a scris:salut tuturor ...
am un astra caravan din 92 si cand incerc sa mentin viteza constanta apasand f usor acceleratia smuceste groaznic, dar iau picioru duap acceleratie sau apas mai tare isi revine ! Asta e problema principala , am dus o azi pe tester si cica e ok ... doar k sonda lambda nu face amestecul cum trebuie , amestesc slab de combustibil! Mentionez ca am schimbat sonda acum vreo 4 luni una din aia universala bosal ....
mecanicu mi a zis sa iau alta .... dar ma gandesc sa nu ma tina problema in continuare e totusi 230 de ron un bosch .... si mi am mai laut tzeapa si alte dati cand am fost sfatuit de mecanici sa schimb anumite piese .... Ce e drept dupa ce am schimbat o am observat k masina tragea mai greu. Acum de cand trepideaza observ ca papa fffff multa benzina la drum intins ,deci vreo 12-13% in afara.
as dori un raspuns de la cei ce au auzit sau s au confruntat cu astfel de problema ...
Alte probleme care nu ma deranjeaza asa tare ar fi faptu ca la viteze f mari 110-150 km/h se aprinde martoru portocaliu de la motor din cate am inteles citind alte topicuri si faptu ca se aude un tzacanit cred eu la tacheti .... desi tot citind pe aici am inteles ca tacanitul ar putea proveni si de la distributie ... de 2 ani de cand ma schimbat masina nu am schimbato, si nici cel dinaintea mea nu cred ca a facut asta ... deci are cel putin 50 60 de mii de km de cand nu s a schimbat , ar putea tacanitul sa provina din cauza asta?
Va multumesc


Salutare. Ai rezolvat problema. SI eu am ceva asemanator, numa ca la mine smuceste cand o accelerez brusc si la turatii mici mai dur si la turatii mai mari f putin.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR