Ai uitat parola?


  • calincluj

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu niste pareri / sfaturi ca sa nu mai umblu de nebun prins oras?
Am fost ieri la RAR toate bune si frumoase in afara ca seria de pe motor era cam varza si nu o putut`o cicti bine... dar s`a rezolvat. Masina in stare buna de functionare etc etc pana ajung la noxe. Acolo imi da fisa cu noxele si imi zice sa`mi pun esapament nou sau sa`l etansez mai bine. Chestia e ca esapamentul e nou. Fisa de noxe arata ceva de genu:
hc: 124 ppm - ok
co: 0.34% - aici e o buba
co2: 11.55% - e ok
o2: 4.38% - aici e alta buba
co corr: 0.42% - buba
lambda 1.238 - buba
temp ulei - ok
asta a fost la 3000 rpm

la 843 rpm doar o2 - 4.23% e problema
Masina e un opel astra F motor x16sz
Ce ar trebui sa verific sau la ce atelier auto sa ma duc? La un atelier ITP?
Motorul trage bine de tot nu face figuri... ulei .. filtre cam tot le`am pus noi acuma 1 luna.
  • RedLabel

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra X16XEL(Ecotec) din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
nu te chinui ca nu rezolvi nimic... decat sa bagi bani in aprindere, filtre, sonde, catalizatoare, benzine scumpe, aditivi benzina ... ( si mari sanse sa nu schimbi prea multe)... mai bine rezolvi in stilul peninsular balcanic si o sa iasa bine.
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 646
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega z22xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
odata la iasi nu ieseau noxele la un megane nou ! omu multumit de rezultate o zis ca se duce sa schimbe masina Very Happy cand o auzit aia ca e nou si-au recalibrat aparatul si au iesit noxele !Sau obisnuit cu spaguta !
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 625
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
am un prieten care ia dat noxe la un bwm 320 si niste bucse. a facut bucsele si cand a revenit nu ia mai zis nimic de noxe. nu are cum sa iti de itp la o masina din ex:95' mai incearca odata si spui k ai facuto. bafta
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra y17dt din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Inainte de a baga masina la RAR ai grija sa fie motorul cald la temperatura de functionare 90grd C.Asa ca inainte de a ajunge la RAR mergi in jur de 10-15km inforta ca sa fie cald motorul si cu motorul cald faci noxele
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,549
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Intreaba'i pe cei de la RAR daca au si un minilaborator care sa verifice compozitia benzinei si sa'ti spuna daca aceasta se incadreaza in norma de poluare pentru care iti verifica masina .
Nu poti sa bagi pacura in motor iar pe evacure sa iasa aer de munte !
In ultima vreme datorita legislatiei voit bombastice la RAR s'au scos cele mai multe spagi ! Sa va uitati numai ce nivel de trai afiseaza baietii de acolo .
  • calincluj

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Imi vine sa rad asa pe sub mustata vorba vine. Sincer lucrez in domeniul comertului dar astia de la RAR daca mergi fara pile si cunostinte te iau ca pe un caine. Pai la un moment dat o zis ca`i defect la motor de aia nu`mi ies noxele Smile Oricum vad ca alta solutie nu prea exista decat cea cu o mica atentie.
Am lasat motorul vreo 10 minute pornit.
  • valisorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am avut aceasi problema, noxe mari la RAR, a doua zii mam dus la reprezentata opel, au iesit bine, a treia zii mam prezentat la RAR, un baiat de la RAR mia spus sa tin masina la 3000 de ture, au iesit bine
de prima data stiam despre catalizator ca functionaza la parametri buni doar daca este cald, dar am tinuto pornita atata tot dar nu turata.
  • cezariulian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra x16sz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cand am fost la ITP si au vazut masina ... "O domnule pai sigur nu trece la gaze ca au mai venit cateva si nu sta la relanti si sunt masini vechi si pe colo si dincolo". I-am raspuns ca masina mea merge "rotunnd" a vazut numai benzina de "peco" consumabile la timp neforjata si nu a carat oi si cartofi la piata... Lasa ca stim noi ... Si cand a fost sa faca noxele mergea aparatul de m-a bufnit rasul Very Happy . Nu reuseau sa inregistrze turatia motorului (era sonda dusa) si la un moment dat m-au pus pe mine sa "zgudui sonda" mai usor pt relanti si apoi mai repede pt ~4000 rot ca altfel nu mergea neam. Si asa au iesit noxele. Ne critica masinile dar aparatura lor (cel putin la unii) e varrrzaaa...
Era un Break inaintea mea, pe care lau chinuit vreo 2 h ca nu ieseau gazele si io ma uitam ca prostu si nu intelegeam de ce Shocked ; si au mai chemat si vreo doi meanici de lau reglat de plangeai cum mergea motorul ala si degeaba si pana la urma l-au trimis acasa sa o repare...
  • Konkistadorul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa il-971hh din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Prietene si mie mi-a iesit COcorr 0,3 la un opel corsa de 1.2 twinport, masina fiind din Austria si stationind in garaj vre- o trei ani fara a fi pornita.Am bagat un aditiv de curatat injectoarele si 15 litri de benzina de 100, dupa care am incinso unpic la drum schimbind brusc din a 5 in a 4 turind motorul, astfel tobele au fost desfundate, iar noxele au iesit perfect. in cel mai rau caz, schimba bujiile si vezi sa nu ai intrerupta vre- o fisa. mult succes
  • buceag ionut

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare.
Am și eu o Zafira z18xe vreau sa bag gaz pe ea și mia verificato cei de acolo cu ea în relații. ..
co 0.08%
Co2 15.46%
Hc 1 ppm
O2 0.07%
Turație 0
temp. 0 grade
Lambda 1000
co cor. 0.08%
Ce părere aveți despre parametri astia ? Trebuia cumva sa ai ia și în turație?
  • bionel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.6 din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salu am fost la rar cu un astra h 1.6 twinport totul ok,becul martor motor
aprins ,a trecut toate testele cand sa ridic actele mi sa spus ca le trimite la consultanta si ma suna ei peste 5 zile sitie cineva ce se intampla
masina este din 2004 benzina
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cei care ati anulat filtrele de particule,nu le aruncati, s-ar putea sa aveti nevoie de ele an viitor.
RAR-ul cumpara aparat de testat noxele,performant;

http://www.profit.ro/povest...o-masina-15582014
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,006
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
E cam aiurea stirea si planul lor. Ei se asteapta sa iasa noxele din carte la o proba in oras atata timp cat valoarea din carte nu este facuta in astfel de conditii? Si la cat sunt de prosti fac pariu ca vor lua multe taloane pe baza ca vai doamne: masina din 2005 fara filtru de particule. Ceva ati modificat dumneavoastra. Bang, talon luat si amenda data.
  • Sorin Georgian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Si eu am un Opel Astra H din 2005, motor 1.6 twinport, cod motor z16xep, si am fost picat la RAR din cauza noxelor prea mari. Am fost la un service care detine si statie ITP si cei de acolo mi-au zis ca ar fi catalizatorul de vina(nu mi s-a aprins pe bord martorul cu motorasul galben). Am schimbat catalizatorul cu unul nou, universal, si tot nu au iesit noxele in limitele normale. I-a fost facuta si diagnoza dupa si nu indica nicio eroare legata de aceasta problema. Cei de acolo mi-au zis sa schimb benzina pe care o am(alimentez de la Rompetrol...cea de 95) cu una de la OMV, cea mai scumpa si sa rulez gen, treapta a 4 cu viteza de 100km/h sau treapta 5 cu 130km/h pe autostrada si sa rulez cu masina mai multi kilometri, iar motorul sa aiba turatii de 3000-4000rpm. Ati mai intalnit situatii asemanatoare?
Multumesc!
  • POvidiu589

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pt Sorin Georgian Am si eu opel astra h 1,6 twinport si aceeasi problema la rar.
.
  • Daniel zafira b

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare ! Nici eu nu am trecut de noxe la RAR ,am fost programat la Harghita și mi-au spus ca mașina mea Zafira b 2006 19 cdti 120 Hp trebuie sa aibă opacitatea 05 iar eu aveam peste 2 ! Ce pot sa fac ? DPF ul l-am spart acum doua zile nu-l mai am !
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,006
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
O duci la doctor... admisie, egr, injectie. Nu-i asa ca ai facut o afacere cand ai vazut ca masina valoreza cu 500 de euro sub pretul pietei de pe mobile.de?
  • cata-M

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare si bine v-am gasit nu stiu daca am facut bine ca am postat aici dar nu am vrut sa deschid alt topic acesta fiind despre problema identica. Am si un prieten care a are probleme la rar cu emisiile masina in cauza astra g 1.6 16v x16xel cei care se pricep mai bine isi pot da cu parerea am atasat poze, si poate niste ideii de rezolvare a problemei (lor) tin sa mentionez ca masina a stat foarte mult pentru ca a avut motorul defect mai precis un piston sudat de bloc pentru ca sa mers cu fara apa, incercat reparat motor vechi, ( pus pistoane segmentat distributie noua etc toate astea facute de el si de un prieten deal lui mecanic ambulanta Very Happy, reparatia lor nu a luat in calcul si chiuloasa care a fost avariata, si la sugestia mea care i-am propuso inca de la inceput sa montat i-am montat alt motor din dezmembrari schimbat tot de pe un motor pe altu pus masina dat cheie pornit la sfert dar cu foarte mult fum pe esapament un fum alb spre cenusiu sa zic eu cu miros considerabil de benzina. Sper ca nu am plictisit si am explicat problema cat se poate de bine.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata