Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • aurick86

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare ,
Am un Opel Vectra B 1.6 benzina din '97 ( foarte multumit de el .. pana ieri)

Am pornit masina cum faceam mereu ( nici o problema) .. dau sa plec cu ea.. si cand o turez putin ( pe la 2000) cade turometrul (si vitezometrul ) si se aprind martorii de la bord ( ABS, catalizator, baterie , benzina ...) si merge turata pe la 1400 1600 rpm ( citit inainte ca turez ... la relanti... ) ca si cum ar avea "Âșocul" ( Choke-ul ) tras ( are Âșoc automat dupa ce se incalzea scadea la 800-850 rpm ... DAR nu si acum) si parca scoate mai mult fum,
se aude un "fluierat" de sub capota... poate de la alternator ?

Care credeti ca poate fi problema?

eu am zis ca una din urmatoarele:
-vreun releu ars ( am umblat curand la farul de pe stanga unde am miscat o cutie cu relee )
- un scurt-circuit ( am umblat pe la far poate cine stie cum am pus ceva la masa )
- siguranta care nu face contact bine ( daca ar fi o siguranta trebuie sa fie una generala .. si daca cadea aia.... cadea turometrul.. dar se mai aprindeau Martorii? )
- alternatorul nu mai incarca ( rulmenti dusi =>fluierat)

am intrebat la un service si m-a aburit ala:" Domne' ca trebuie sa dau tot bordul jos... asta e treaba de 1-2 zile..." asta fara sa se uite la nimic.


Skip ads

  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Masoara cati volti baga alternatorul! Asa am patit eu .....peste 1800-2000 rpm, cadeau toate indicatoarele si in plus, se aprindeau cam toate becurile! Remediat prin schimbare puntea de diode si regulatorul electronic! La masurarea tensiunii....aveam in jur de 18 V cc ! Din fericire ECU are o protectie si nu prea se arde la tensiune asa mare, dar anomaliile cu "socul" de aici survin!
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Fluieratul poate fi produs de cureaua de accesorii care patineaza, de ex in cazul in care rulmentul alternatorului este "dus" si se invarte foarte greu.Iar "anomaliile" sunt produse de fluctuatia de curent, cred.Oricum, iti recomand sa rezolvi problema, deoarece poate cauza si alte defectiuni, cum ar fi distrugerea bateriei (vb din proprie "experienta")
Succes.
  • aurick86

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Merci phyton,
am fost la service mi-a masurat .. si baga cam 17 V ( mult)
era de la puntea de diode si regulatorul electronic ... mi le-a schimbat si am rezolvat problema cu martorii de bord
toata treaba : 300 ron Sad


DAR
Am vrut sa plec si.... nu pot.. se pare ca am ramas fara benzina ...
o las peste noapte acolo la baieti ... si dimineata pun ceva benzina in ea.. cand sa plec .. tot nu vrea
se uita baieti la ea.. si cica "s-a blocat pompa de benzina ".. ok.. se pun o scot o ciocanesc ei putin si MERGE .. am pornit-o de 3-4 ori.. mergea...
plec cu masina... merg maxim 15 km ... peste 3-4 ore vreau sa plec iar si .. aceleasi figuri pompa blocata (cred)
acum nu stiu ce sa ii mai fac
de ce se blocheaza? ca doar are un filtru inainte de ea , nu intra toata mizeria din rezervor direct in pompa

cum aflu daca mai este buna pompa ?
se poate decapsa sa ma uit in ea?
trebuie schimbata ? noua sau dezmembrari

ese posibil saa fie o problema de natura electrica? sa nu vina curent la ea
Skip ads

  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pompa de benzina e capsulata.Din cate stiu eu nu se poate repara.Si eu am avut exact aceeasi problema pe care ai descris-o tu si la fel am incercat si eu cu ciocanituri pe ea.Si concluzia : merge de minune cea noua Very Happy
Bafta
  • ovidache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
marius1998 a scris:Pompa de benzina e capsulata.Din cate stiu eu nu se poate repara.Si eu am avut exact aceeasi problema pe care ai descris-o tu si la fel am incercat si eu cu ciocanituri pe ea.Si concluzia : merge de minune cea noua Very Happy
Bafta

si la mine a functionat la fel Smile)))
  • ovidache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
marius1998 a scris:Pompa de benzina e capsulata.Din cate stiu eu nu se poate repara.Si eu am avut exact aceeasi problema pe care ai descris-o tu si la fel am incercat si eu cu ciocanituri pe ea.Si concluzia : merge de minune cea noua Very Happy
Bafta

si la mine a functionat la fel Smile)))
dar...cine are idee cum se poate curati sita aceea din rezervor de la pompa de benzina? cum se scoate pompa de benzina"?
  • Alyn25

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La mn sa intamplat lafel numai ca am gasit altceva sub capacul cu ecotec,este un furtunas care transmite nuj ce aer era rupt scos de la locul lui, l-am inlocuit si au disparut problemele.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR