- danielul
- **
- 108 mesaje
- din 02 Jun 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
danielul
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ha!
...si eu care ma gandeam sa incep sa caut un stop pentru partea dreapta de la un Opel Astra, varianta UK. Acolo e exact invers, ca si farurile...
Intr-adevar, unii producatori pun stopul de ceata doar pe partea stranga (pentru masinile cu volan pe stanga) tocmai din cauza protejarii participantilor la trafic. Inca nu sunt foarte convins ca vreau sa imi fac acea modificare cu stopul de ceata pe dreapta, tocmai din cauza ca nici nu prea folosesc eu lumina de ceata de pe spate... Decat in cazuri de forta majora...
Oricum, merci baieti pt.informatiile interesante!
P.S.: Din acelasi capitol al "stiati ca"-urilor mai pot adauga ca unele sigurante din tabloul cu acelasi nume sunt doar de forma, sunt defapt infipte acolo pt.a fi folosite in caz ca se arde vre-una dintre cele folosite... Dar asta cred ca o stiati deja!
Oricum, poate mai apar informatii interesante pe aici!
...si eu care ma gandeam sa incep sa caut un stop pentru partea dreapta de la un Opel Astra, varianta UK. Acolo e exact invers, ca si farurile...
Intr-adevar, unii producatori pun stopul de ceata doar pe partea stranga (pentru masinile cu volan pe stanga) tocmai din cauza protejarii participantilor la trafic. Inca nu sunt foarte convins ca vreau sa imi fac acea modificare cu stopul de ceata pe dreapta, tocmai din cauza ca nici nu prea folosesc eu lumina de ceata de pe spate... Decat in cazuri de forta majora...
Oricum, merci baieti pt.informatiile interesante!
P.S.: Din acelasi capitol al "stiati ca"-urilor mai pot adauga ca unele sigurante din tabloul cu acelasi nume sunt doar de forma, sunt defapt infipte acolo pt.a fi folosite in caz ca se arde vre-una dintre cele folosite... Dar asta cred ca o stiati deja!
Oricum, poate mai apar informatii interesante pe aici!
- BiriV
- **
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
revenind la faza cu stopul de ceata in partea dreapta ... este absolut si complet deranjant pentru cel din spate in momentul in care ai lumini de ceata in ambele parti, una la mana pentru ca bat ca naiba de tare, si a 2-a la mana, lumina din dreapta te impiedica efectiv sa vezi marginea drumului (dupa care, teoretic, te ghidezi in conditii de vreme rea). La fel de evident este ca masina trebuie prevazuta cu posibilitatea de lumina de ceata si in dreapta ... ca poate totusi vei merge intr-o tara in care se circula pe dreapta (din acelasi motiv pentru care exista si switch-ul pentru faruri). Ce nu inteleg, totusi, este de ce nu exista data gata gaura in stopul din dreapta ... dar deja ne punem prea multe probleme .
Imho, nu are sens sa va puneti stop de ceata si pe dreapta, e adevarat ca masina arata poate mai 'cool', dar nu veti face decat sa ii deranjati pe cei din urma (testat zilele astea pe ceata, sau mai bine zis noptile astea ... cand inebuneam cand mergeam in spatele unei masini cu lumini de ceata stanga/dreapta)
Imho, nu are sens sa va puneti stop de ceata si pe dreapta, e adevarat ca masina arata poate mai 'cool', dar nu veti face decat sa ii deranjati pe cei din urma (testat zilele astea pe ceata, sau mai bine zis noptile astea ... cand inebuneam cand mergeam in spatele unei masini cu lumini de ceata stanga/dreapta)
- alex_arhire
- ***
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Astra G are suport pt pix "in" torpedou, de fapt undeva in lateral stanga cum deschizi usa. Are chiar si 2 cleme de prindere a ustensilei de scris. Eu de abia azi l`am descoperit, noroc ca avea un pix galben in el de mi`a sarit in ochi. Nush de unde a aparut. Ce inseamna sa lasi femeia sa se urce in masina.....
Ultima modificare facuta de alex_arhire la Mie 13 Dec, 2006 10:57 pm
Ultima modificare facuta de alex_arhire la Mie 13 Dec, 2006 10:57 pm
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
S-a mai scris despre asta, dar daca tot suntem la stiati ca...
Astra G (cel putin) are pe usita de la busonul de benzina un tubulet din plastic gri ce foloseste la desurubarea capacelor de ventil.
Tot acolo este si suportul pentru buson: un fel de furca in care se prinde busonul pe timpul alimentarii.
Astra G (cel putin) are pe usita de la busonul de benzina un tubulet din plastic gri ce foloseste la desurubarea capacelor de ventil.
Tot acolo este si suportul pentru buson: un fel de furca in care se prinde busonul pe timpul alimentarii.
- danielul
- **
- 108 mesaje
- din 02 Jun 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
danielul
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
ovidium a scris:S-a mai scris despre asta, dar daca tot suntem la stiati ca...
Astra G (cel putin) are pe usita de la busonul de benzina un tubulet din plastic gri ce foloseste la desurubarea capacelor de ventil.
Tot acolo este si suportul pentru buson: un fel de furca in care se prinde busonul pe timpul alimentarii.
Astra G (cel putin) are pe usita de la busonul de benzina un tubulet din plastic gri ce foloseste la desurubarea capacelor de ventil.
Tot acolo este si suportul pentru buson: un fel de furca in care se prinde busonul pe timpul alimentarii.
Aceiasi "skula" de scos capacele la ventile e folosita cu partea opusa si pt.blocarea usilor spate (pentru cei ce au) in cazul in care doriti sa nu va "evadeze" copii de unde i-ati pus. E acel "ChildLock"
Si tot in acelasi capitol: STIATI CA...
...la trapa in spatele caruia de sunt sigurantele exista in interior un fel de suport de cauciuc sub care puteti ascunde cu usurinta diverse hartiutze mici?
TARE, nu?
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- eugen
- **
- 121 mesaje
- din 11 Jul 2006
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
eugen
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2006
- Mesaj Privat
La caravan (nu stiu daca la toate modelele) exista un sistem de inaltare a fundului masinii prin "alungirea" armortizoarelor spate. Se "incarca" la pompa, iar ventilul e langa blocul de lumini dreapta spate.
Se foloseste daca incarci masina foarte tare, pentru a compensa apasarea si, deci, pozitia masinii pe sosea. Mi s-a parut foarte tare.
O mica problema: afecteaza bataia farurilor...
Se foloseste daca incarci masina foarte tare, pentru a compensa apasarea si, deci, pozitia masinii pe sosea. Mi s-a parut foarte tare.
O mica problema: afecteaza bataia farurilor...
- alex_arhire
- ***
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
hr.hunter a scris:Ca sa nu mai deschid un topic nou, intreb si eu aici la rubrica de "descoperiri". Am schimbat de curand cauciucurile si cel de la service mi-a spus ca ar trebui sa am o mica scula cu care se pot scoate capacele de plastic negru care sunt puse peste prezoane. Intrebarea mea daca are cineva chestia asta si cum arata? Am cautat la roata de rezerva dar n-am gasit-o, desi toate de pe acolo par neatinse (cricul, etc.).
Eu am. E in trusa de scule care a venit odata cu masina. N`am folosit`o niciodata, stiu doar ca arata ca "J" confectionat din metal (seamana cu o sarma mai groasa si mai tare).
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
forumul asta o ia razna..probabil vin sarbatorile si sfarsitul de an deviaza usor directia topicurilor..
1. topicul se numeste:" Stiati ca puteti avea 2 becuri de ceata pe spate?" nu doar "stiati ca..." deci incarcarea topicului cu 999999 de post-uri despre fiecare "descoperire" gen spatiul de pus monezi sau jetoane de parcare pe consola centrala la vectra A etc. sunt cam offtopic.
2. e foarte bine ca initiatorul topicului a remarcat ca se poate pune stop de ceata pe dreapta, dar asa cum au spus si altii, simplitatea acestei adaptari a fost proiectata doar ca usureze procesul de productie pt Europa vs. UK (Vauxhall) sau Australia (Holden).
Este o totala inutilitate si mai bine cei interesati ar arunca un ochi pe "avem lumini hai sa le folosim" si poate se gandesc de 2x inainte de a patrula strazile cu 1001 de stopuri de ceata.
Oameni buni, stopul ala de ceata e pus ca sa fiti vazuti in timp ce si cel din spate trebuie sa vada drumul.
A nu se confunda stopul de ceata cu vreun far de culoare rosie cu care puteti vedea chipul celui din spate sau un super accesoriu de tuning, ca zau asa, riscati sa ajungeti ca posesorii de berline si sigle nike pe luneta care adora sa mearga non stop cu stopurile de ceata pt ca spera ca vor atrage mai mult atentia.
Ma asteptam la alt punct de vedere al celor de pe-aici, va rog, chiar in final de an, sa nu ne transforma in clubul vijelie si sper sa nu urmeze topicuri similare gen: "stiati ca, daca aveti vointa, puteti sa va montati proiectoare offroad 4x100w orientate in marsarier si sa mergeti cu ele aprinse? sau stiati ca puteti merge pe A2 pe contrasens? "
ce urmeaza? cum sa tii luminile de marsarier aprinse in continuu?
glumesc, poate unii , inclusiv autorul, se vor supara, dar asta e....banuiesc ca autorul a vrut sa atraga atentia asupra posibilitatii montarii stopului de ceata pe dreapta si sper ca nu se gandea la cat de fenomenala e aceasta modificare pe drumurile din RO (p.s: credeti ca cei de la opel au vrut cumva sa faca economie la 0.5m de cablu si 1 bec?
anyway, happy 2007 pt cei care nu vor mai da pe forum pana la anul
1. topicul se numeste:" Stiati ca puteti avea 2 becuri de ceata pe spate?" nu doar "stiati ca..." deci incarcarea topicului cu 999999 de post-uri despre fiecare "descoperire" gen spatiul de pus monezi sau jetoane de parcare pe consola centrala la vectra A etc. sunt cam offtopic.
2. e foarte bine ca initiatorul topicului a remarcat ca se poate pune stop de ceata pe dreapta, dar asa cum au spus si altii, simplitatea acestei adaptari a fost proiectata doar ca usureze procesul de productie pt Europa vs. UK (Vauxhall) sau Australia (Holden).
Este o totala inutilitate si mai bine cei interesati ar arunca un ochi pe "avem lumini hai sa le folosim" si poate se gandesc de 2x inainte de a patrula strazile cu 1001 de stopuri de ceata.
Oameni buni, stopul ala de ceata e pus ca sa fiti vazuti in timp ce si cel din spate trebuie sa vada drumul.
A nu se confunda stopul de ceata cu vreun far de culoare rosie cu care puteti vedea chipul celui din spate sau un super accesoriu de tuning, ca zau asa, riscati sa ajungeti ca posesorii de berline si sigle nike pe luneta care adora sa mearga non stop cu stopurile de ceata pt ca spera ca vor atrage mai mult atentia.
Ma asteptam la alt punct de vedere al celor de pe-aici, va rog, chiar in final de an, sa nu ne transforma in clubul vijelie si sper sa nu urmeze topicuri similare gen: "stiati ca, daca aveti vointa, puteti sa va montati proiectoare offroad 4x100w orientate in marsarier si sa mergeti cu ele aprinse? sau stiati ca puteti merge pe A2 pe contrasens? "
ce urmeaza? cum sa tii luminile de marsarier aprinse in continuu?
glumesc, poate unii , inclusiv autorul, se vor supara, dar asta e....banuiesc ca autorul a vrut sa atraga atentia asupra posibilitatii montarii stopului de ceata pe dreapta si sper ca nu se gandea la cat de fenomenala e aceasta modificare pe drumurile din RO (p.s: credeti ca cei de la opel au vrut cumva sa faca economie la 0.5m de cablu si 1 bec?
anyway, happy 2007 pt cei care nu vor mai da pe forum pana la anul
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
@ b28cxh
1. La ora la care scriam eu cele de mai sus, topicul se numea "Stiati ca..." Si atat. Fara nici o referire la becuri de ceata! De aceea mai multa lume a considerat ca ar fi locul potrivit sa-si prezinte ultimele descoperiri.
Asha ca, atunci erau 100% ON topic. Cu sarbatori sau fara
2. Complet de acord cu tine. Un stop este suficient pentru a fi vazut, fara sa risti sa-l disperi prea mult pe cel din spatele tau.
1. La ora la care scriam eu cele de mai sus, topicul se numea "Stiati ca..." Si atat. Fara nici o referire la becuri de ceata! De aceea mai multa lume a considerat ca ar fi locul potrivit sa-si prezinte ultimele descoperiri.
Asha ca, atunci erau 100% ON topic. Cu sarbatori sau fara
2. Complet de acord cu tine. Un stop este suficient pentru a fi vazut, fara sa risti sa-l disperi prea mult pe cel din spatele tau.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu era o referire strict personala, doar nu ai fost singurul care a postat pe tema asta...ca titlul a fost schimbat, aici nu e nici vina ta nici a mea ci a autorului...dar sper ca si tine, ca nu vom asista la un trend al clubberilor de a ne face o bucurie pe strazi si a mai monta si un al 2-lea stop de ceata
asta ca sa inchei offtopicul (se potriveste mai bine la "avem lumini..." , am vazut la viata mea cateva berline megatunarite de cate un electrician/electronist care atunci cand se aprindeau stopurile, semnalizau stopurile de ceata ambele! un fel de avertizare...probabil proprietarii acestor masini considera ca trebuie sa fie adevarate indicatoare rutiere luminoase sau poate ca au fost loviti de prea multe ori in spate ?
bafta!
asta ca sa inchei offtopicul (se potriveste mai bine la "avem lumini..." , am vazut la viata mea cateva berline megatunarite de cate un electrician/electronist care atunci cand se aprindeau stopurile, semnalizau stopurile de ceata ambele! un fel de avertizare...probabil proprietarii acestor masini considera ca trebuie sa fie adevarate indicatoare rutiere luminoase sau poate ca au fost loviti de prea multe ori in spate ?
bafta!
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
da...eh, nu prea ar trebui sa te agiti prea tare...in fond nu in modul cum se aprind becurile stopurilor sta calitatea masinii si nici nu afecteaza prea mult designul... adica nu te vom arata cu degetul pe strada zicand: WOW, la caravanul asta i se aprind stopurile de frana mai sus ca la celelalte..COOL
parerea mea
parerea mea
- deleted-4904
- *
- 43 mesaje
- din 13 Feb 2007
deleted-4904
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
am rugamintea la posesorii de vectra b sa se uite daca in spate la stopurile de ceata daca se aprind pe ambele parti mai puternic in momentul cand ceata e aprinsa .....pt ca eu am si soclu si bec cu 2 filamente si totusi ceata nu merge decat pe partea stanga . multumesc anticipat ( e foarte important pentru mine )..................................................................sa inteleg ca nu mai e nimeni care sa aiba vectra b pe acest forum ?
maceta
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat
Vladut Marian a scris:am rugamintea la posesorii de vectra b sa se uite daca in spate la stopurile de ceata daca se aprind pe ambele parti mai puternic in momentul cand ceata e aprinsa .....pt ca eu am si soclu si bec cu 2 filamente si totusi ceata nu merge decat pe partea stanga . multumesc anticipat ( e foarte important pentru mine )..................................................................sa inteleg ca nu mai e nimeni care sa aiba vectra b pe acest forum ?
de regula becul cu doua filamenteeste folosit pentru pozitie si stop pe frsna si nu pentru ceata.
problema mea este ca am un Astra G, i-am pus si al doilea bec pe spate, pentru ceata, dar nu mai ai merge nici unul. am verificat sigurantelesi par sa fie ok. nu inteleg care ar fi problema.
adykobra
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat