Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La 20DTL:
- filtrul de motorina (Mahle): 39
- filtrul de ulei (Mahle): 29
- ulei (Mobil S 10w40, 5l - luat la promotie din Metro 4+1 gratis): 80
- verificat nivel ulei cutie;
- manopera: se o mica obligatie.
Total: 148 + o obligatie (instalare de program ceva Razz )

Singurul castig la revizii este ca iti fac diferite verificari... problema e cat de bine, una daca esti in garantie, alta daca nu...
Skip ads

  • igeorge13

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am luat si eu legatura cu cei de la Augsburg si mi-au dat urmatoarele preturi:

Opel Astra Classic motor 1.6i fabricatie dec 2004

1 Buc. Mobil Synt S (1L) 5W40................................29,57
1 Buc. Mobil Synt S (4L) 5W40..............................112,78
1 Buc. Ulei motor Aral High Tronic 5W-40 (1L)..........34,27
1 Buc. Aral High Tronic 5W40 (4L).........................133,20
1 Buc. Castrol TXT Softec 5W40 (1L).......................40,40
1 Buc. Castrol TXT Softec 5W40 (4L).....................154,57
1 Buc. Filtru ulei....................................................15,65
1 Buc. Filtru aer....................................................33,64
1 Buc. Filtru combustibil.........................................50,07
1 Buc. Filtru polen pentru modele echipate...............55,69
cu sistem climatizare DELPHI
1 Buc. Filtru polen (pentru sistem de aer..................52,45
conditionat BEHR)

Total consumabile:.......................................................267,83

Manopera 2 ore EREBUS: 2 x 15 Euro............................109,5

TOTAL:........................................................................377,33 RON

deci hai sa zicem aproximativ 4mil, ceea ce ie mai acceptabil, desi tot multicel...
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu vreau sa coste ca la Solenza, adica 6 milioane la 30000 km (ca in germania) nu e mult, dar la 15000 km, care ii fac in 8 luni, deja devine suparator.
  • igeorge13

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am facut saptamana trecuta revizia de 1 an la Opel Astra Classic motor 1.6i fabricatie dec 2004. Consumabilele, in afara de filtrul de polen, le-am luat de la Augsburg, si revizia am facut-o la Erebus:

1 Buc. Mobil Synt S (4L) 5W40..............................119.37
1 Buc. Filtru ulei....................................................13.22
1 Buc. Filtru aer....................................................33,64
1 Buc. Filtru combustibil.........................................41.43

TOTAL Augsburg:.........................................................207,65 RON

1 Buc. Filtru polen luat de la Erebus .......................70,91
Manopera EREBUS: 3.8h x 15 Euro...........................201,06
Materiale Auxiliare (probabil lavete & stuff)...................6,70

TOTAL:........................................................................486,32 RON

Ca sfat cu revizia: incercati sa-i presati sa stati langa masina, si daca nu se poate cereti neaparat consumabilele vechi ca sa aveti siguranta ca vi le schimba...eu nu am facut-o si stau cu indoiala ca nu mi le-au schimbat. Culmea este ca am un var care lucreaza la ei ca mecanic, dar am zis ca nui nevoie sa-l deranjez si pt revizie...ulterior mi-a zis ca este f probabil ca cel care mi-a facut revizia sa nu le fi schimbat.

Traiasca tzara romaneasca!


Ultima modificare facuta de igeorge13 la Lun 30 Jan, 2006 9:14 pm
Skip ads

  • Johnny Bravo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mama ce jepcari sunt si astia!!! 3.5 ore pentru chestiile alea. Pai intr-o ora n-au ce face. Asa au facut si cei de la Eurial cand am fost cu Peugeot-ul. Mi-au pus 2.5 ore dar toata operatiunea le-a luat 45 de minute. Cronometrat.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mai mult...
in TIS la labour times o revizie e cam 1,2 h.....
iar filtrul ala la augsburg ar fi trebuit sa fie cam 600... deci o diferenta de 30%
Shocked
nu mai punem la socoteala ca ora e 15 iar la ceilalti dealeri e 10 sau 12....
  • igeorge13

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2004

  • Mesaj Privat
am modificat postul initial ca am ajuns acasa: sunt 3.8 ore si scoru total este aproape 5 mil...
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
acele ore de manopera nu reprezinta timpul efectiv pe care il stau ei la masina;m am lamurit si eu de asta;au ei niste valori ,pentru fiecare lucrare in parte;ca nah...poa omu sa iti stea 4 ore din care 3 sa se uite pe pereti si una sa lucreze si sa iti ia banii pe toate sau sa iti termine treaba in juma de h....sunt niste preturi cum ar veni fixe pentru manopera;la radacini stiu ca asa se calculeaza;i am intrebat de ce scrie 3 ore daca au stat una juma in total si mi s a raspuns;deci...acele 2 ore de pe foaie nu reprezinta timpul efectiv cat au stat ei la masina;mie mi a placut ca au avut f mare grija cu masina mea-am un spoiler destul de jos pe fata si a tb sa o urce pe un elevator unde exista riscul mare mare sa dea cu bara de pamant;au avut f mare grija desi eu nu eram langa ei.....
de unde stiu: eram sus de unde ma uitam la ce fac la masina0au un fel de gemulet prin care poti vedea ce se intampla;
Skip ads

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pichu...
eu exact asta spuneam: dar si la norma germana timpul este MULT mai mic decit taxeaza ei.
exemplu: schimbat amortizoare spate
timp real ; 30 min amindoua
timp normat (TIS labour times si ceea ce ar trebui sa factureze si ei): 0,5 h /amortizor deci 1h
timp facturat: 2-2,5 h depinde de dealer... Shocked Shocked

iar ceea ce spuneam eu mai sus este ca ar trebui sa factureze 1,2 h (atit zice Germania!!) chiar daca ei au schimbat toate filtrele si au verificat masina in 45 minute. NU 3,8 ORE!!!
  • igeorge13

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2004

  • Mesaj Privat
si totusi alte preturi de la revizii? ca-s tare curios daca numa erebus sunt jepcari...
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
zafirule,stim cu totii ca romanii sunt ..altceva Smile
am facut la 75 000 km revizia in germania,in vara anului 2004,la hamburg, la o reprezentanta opel , ca tot am ajuns acolo, Smile ;m a costat 300 de euro revizia care a inclus toate filtrele, verificare sistem de franare, racire, iluminare,ac, schimbat toate placutele de frana , tras de toate chestiile pe dedesubt, verificat tot felul de parametri...mi au dat niste foi cu valori cu bla bla ...mie nu mi s a parut mult pt cata treaba au facut;si eram totusi la un opel;
pai aici imi cer vreo 5 6 mil doar pt schimbatul filtrelor uleiului si manopera...sau poate gresesc;si masina am lasat o dimineata si m au sunat sa o iau pe la 3 asa;mi am shcimbat si stergatoarele la ei in banii astia-pe ale mele mi le furasera romanii cu 2 3 zile inainte sa plec , si imi luasem unele de la petrom dinalea de dacii pana acolo , mi am spus ca sigur gasesc mai bune si mai ieftine acolo ca in ro :Dnorocul meu ca nu a prea plouat pe drum Very Happy;cel mai tare a fost cand , la vreo saptamana cand am revenit , ma cauta un "baietas" prin fata blocului, la masina , unde parchez eu , si ma intreba daca nu vreau 2 stergatoare de opel bosch originale, cu lama pentru dat zapada , in stare foarte buna....m am uitat cu sila la el si l am sfatuit sa plece ca nu imi trebuie.....nu de alta dar nu vroiam sa mi le cumpar la fiecare 2 3 luni de la el...si nici sa ii sparg fata
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
300 da oiro ar fi cam 11 milioane... eu zic ca e cam mult...
La mine:
2,5 placute fata + 2,4 placute spate fac cam 5; pina la 11 nu pot fi doar filtre...
eu ma duc odata la 6 luni la dibas in fundeni si fac test amortizoare+frine... imi iau cam 300k deci daca as aduna-o si p-asta tot nu prea...
practic ca piese (cel putin la ce ai mentionat) ar fi placutele, uleiul si toate filtrele ...
astea nu pot fi mai mult de 200 si atunci ma intreb unde sint vreo 10 ore de manopera...
ma rog , tu stii mult mai bine ce au facut de fapt Wink

ps cum vine asta cu stergatoarele cu lama de zapada??
Skip ads

  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
hai maa..ce naiba..e o particica de metal ,pusa cum ar veni deasupara lamei stergatorului,fixata pe stergatorul din stanga, de la sofer,care face ca atunci cand stergatorul din dreapta culege zapada de pe geam,ajuta sa o dea jos..ma rog pt mine nu are o f mare semnificatie , nu stiu exact nici de ce am scris despre aia, efectiv asa a zis ala atunci si mi am adus aminte.. in fine
cat despre faptul ca e mult...nu a zis nici eu ca a fost putin,da aici era si mai mult
in romania, am schimbat in noiembrie placutele de frana-4 placute originale ,la reprezentant opel, cum ai zis si tu,cam 4 milioane, plus 1 milion si ceva montarea lor, plus inca nu stiu cat testul de frane daca vroiam sa il fac mi s a parut si ala destul de mult..nu mai tin minte;deci numa pt asta cred ca ma costa in jur de 6 milioane;filtrele in medie cam 500 000 unul,uleiul cam 800 000-1 mil, parca(la reprezentante, nu mai stiu exact, nu vreau sa ma crezi ca vb prostii sau ca le umflu)...defapt..hai ca iti zic eu,m a costat revizia de 110 000 ulei _toate filtele cam ..cum ziceau cei de mai sus, in romania, 4 5 milioane;nu mai zic de testare bla bla..la care au romanii niste scoruri de zici ca vine si se uita toti din service si isi dau cu parerea sa fie totu bine..cand colo vine unul bate de 2 ori cu ciocanu si zice:gataa Smile
gresesc pe undeva in ce spun?
eu vorbesc despre revizii in reprezentanta opel , frumos, cu facturi , etc...chiar daca in ultima vreme prefer direct sa intru si sa vb cu baietii de pe la ei si sa se uite la masina Very Happy-tocmai pentru "scorurile" incredibile practicate..si nu neaparat incredibile, ci nejustificate dupa parerea mea
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ce mai fratlor daca ati vrut masina straina....
De ce nu v-ati luat Dacia sa vedeti ce buna si ieftina e....
Stiti ceva costa si in Ro si in D la fel, numai se poate sa fie alta calitate a actului sex....pardon a meseriasilor, mai bine zis constinta si responsabilitatea.
Da poate fi o diferenta la manopera service dar la piese sa fim seriosi, nu e.Nu intra in comparatie piesele care nu sunt de origine si chiar si in D le poti cumpara poate mai ieftin ca in Ro.......
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cred ca nu m am exprimat nici eu f bine;am fost de exemplu la radacini si preturile mi se par mai mici ca la dibas pt aceleasi servicii si am fost primit chiar in ziua respectiva sau a doua zi..nu ca la dibas cu programare pt 2 saptamani...ca daca dau tel si vb cu mecanicii ma duc acolo mai repede decat imi fac ei programari..
nu mi se pare scumap ora de manopera , mai ales ca si la dacia renaul e cam la fel...sau poate chiar mai mare;nu mi se par in regula niste lucruri pe care insa trebuie sa le luam ca atare;va dau exemplul cel mai pe fata...imi completeaza f putin cu antifel si imi trec acolo antigel 1l sau 2 l..200 000 ...nu e vorba de pret...dar frate..daca mi ai pus 200 000, 1 l, atunci da mi restul , ce ramane in sticla;...adica da mi sticla...mai ales daca spui ca s a completat f putin;nu am vrut sa fac scandal....
si cea mai frumoasa faza: testare motor-am pus masina pe tester, 400 000 sa puna pe tester, au gasit 2 erori , le au sters, s a rezolvat, cost : 800 000 ...ca au fost 2 erori citite si sterse ulterior....
nu stiu despre voi dar..eu mi am propus sa am grija pe ce dau banii de acum incolo;eu imi fac reviziile toate la timp si la opel, am carte de service de la 0 km , cu toate reviziile facute si trecute pe cartea de service, toate la opel, in romania si germania;de exemplu tin la chestia asta...ma duc la reprezentante dar nu suport sa fiu luat de fraier..
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Azi am facut cumparaturile pentru revizie de la Opel Shop.
Aveau preturi mai mici decat la Auto Karma.

filtru ulei --------- 11 RON
filtru benzina ----- 33,5 RON
filtru polen ------- 45 RON
filtru aer --------- 32 RON

placute frana fata Lucas ---- 127 RON
placute frana spate Lucas -- 149 RON

Ulei iau de la Karma - Aral Hightronic 5w40 - cu 160 RON, 4 litri.
Stie cineva un pret mai bun?

Dupa ce mi-am luat piesele m-am programat la GTT.
L-am intrebat daca pot sa vin cu piesele mele si mi-a zis ca da,
dar ma va costa manopera cu 25 % mai mult. OK

L-am intrebat cat ulei sa iau si el zice, cam ofticat, "Macar ulei luati de
la noi". Aveti Aral? Nu. Asa ca nu iau de la voi ca eu asta am in masina
si sunt f multumit.

Sper sa se poarte decent, ca altfel va afla tot Clubul Opel si s-ar putea sa nu pice prea bine.

Apropos, de unde fac rost de un sticker? Doar de la Robert?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu unu nu pricep ce va trebuie reprezentante..chiar nu ma prind. eu ma duc de 4 ani de zile la service-ul meu, unde ii stiu pe toti mecanicii si pe patron, lucreaza NUMAI cu masini straine, si in marea lor majoritate opel, iar manopera este de bun simt ca pret, rezultatul este la fel de bun ca la reprezentanta.

In cazul in care nu ai masina in leasing sau e nu in garantie, atunci nu vad rostul de a te duce la un jepcar de dealer.

Si eu faceam treaba asta, cand mi-am cumparat calibra, am zis ooo, masina straina, o duc la reprezentanta, ca nu ma pricep eu, pana m-au jepcarit in mod repetat la manopera pt niste banalitati, dupa care i-am gasit pe baietii astia, care daca aud de Loganuri sau renaulturi stramba din nas, v-am spus, repara numai opel, vw, bmw, mertzan,audi

de ex eu am platit 2 mil pe schimbat kit de ambreiaj, si s-au muncit vreo 2 ore la el, adica 2 ore efective. plus ca poti sa stai langa masina sa vezi ce face ala acolo la ea, nu te alearga nimeni

si dupa un timp ce iti cunosti masina, cred ca 3 filtre poti sa schimbi si tu in parcare, daca tot o ducem prost si ne plangem de 200E la revizia periodica. Nu vad ce greu ar fi sa schimbi un filtru de polen sau de aer, si sa-l lasi pe ala de benzina/motorina pt service, unde trebuie sa te bagi pe sub masina . nu mai zic de schimb ulei, unde trebuie sa desfaci un buson , sa scurgi uleiu, scoti filtru, pui filtru nou, pui busonu la loc, pui ulei pe sus, pui capacu de sus, si gata Smile
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
@ToX

Ai dreptate cu revizia in fata blocului, dar parca pe frigu asta nu-mi arde.
In plus n-am toate sculele necesare. Pentru desfacerea torpedoului imi trebuie o surubelnita torx 20. Am incercat cu cele drepte si nu se potrivea nici una. M-am chinuit cu un inbus si am distrus 2 suruburi. M-am dus la magazinele de pe lizeanu unde au surubelnite de sute de mii si nici acolo nu era. Pana la urma am luat o surubelnita dreapta si i-am polizat marginile pentru a o face mai subtire si asa a mers cat de cat decent, dar nu mai vreau sa stric alt surub doar pentru ca ma apuc si n-am sculele.

O alta chestie e ca trebuie sa schimb si placutele de frana si aici parca nu m-as baga singur.

Nu e vorba de 200 de euro, ideea e de ce sa dai mai mult cand poti da mai putin.
Am ales Gtt pentru ca dintre toate service-urile pe la care am fost (+Dibas si Erebus) asta mi s-a parut cel mai civilizat, dar daca tu stii altul mai bun spune-mi-l si mie, te rog, si iti dau o bere la urmatoarea intalnire, daca vii. Wink
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
fiara...
vin la-tata sa te-nvat cum e cu ala de polen... iti zic si de unde sa-ti iei scule (chiar ieftin) si poti sa schimbi mai des filtrul de polen... am mai zis-o, la praful din buc eu il schimb cam la 7000-8000 (adica 5-6 luni) si nu mi se pare o super suma 500000 lei...
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
zafirule, eu vroiam sa fac singur revizia la primavara, ca mai am ceva pana la 15000. Si vroiam sa-ti cer ajutorul ca am vazut ca ... esti tatic, dar imi scartaie urat franele si vreau s-o duc la un service sa-mi schimbe placutele si am zis sa fac si revizia cu ocazia asta.

Cand se face cald, te contactez. La naiba, nici berea nu e buna asa rece. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR